AdriaROUTE 3.10 NT

Roko

+Smarty+

"Roko" <aron....@gmail.com> wrote in message
news:6de07280-9478-40b5...@x21g2000yqa.googlegroups.com...

>Izašla je nova verzija AdriaROUTE karte!
>
>http://garmin.com.hr/Products/Products.aspx?category=447&kultura=hr

Imal za siroke mase neki link ? :)

Clansman

> Imal za siroke mase neki link ? :)

http://www.garmin.com.hr/userfiles/upload/files/maps/update/AdriaROUTE_3.10_CD_update.exe

http://www.garmin.com.hr/userfiles/upload/files/maps/update/AdriaROUTE_3.10_SD_card_update.exe

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5273 (20100712) __________

http://www.eset.com

Joe Moodonja

trazim neki changelog ali nigdje nista. Jel zna tko sta bi trebalo biti
novo?
Vrijedi i za Nokie?

- Zoki -

"Joe Moodonja" <j...@modonja.com> wrote in message news:i1kr45$5qd$1...@ss408.t-com.hr...

Nisu se baš raspisali
http://garmin.com.hr/Products/Details.aspx?productID=427&kultura=hr

> Vrijedi i za Nokie?

Misliš na GMXT? Naravno

Radovan Vrana

"Joe Moodonja" <j...@modonja.com> wrote in message
> trazim neki changelog ali nigdje nista. Jel zna tko sta bi trebalo biti
> novo?

http://garmin.com.hr/Default.aspx?sifraStranica=296

"Novosti u odnosu na verziju 3.00:

HRVATSKA
- proąirena cestovna mreľa u naseljima i izvan naselja
- uključeni dodatni kućni brojevi u naseljima
- terenska mjerenja u Istri, Slavoniji i Lici
- napravljene korekcije u rutiranju i dodane nove POI točke
- ispravljene pogreąke prijavljene od korisnika

SLOVENIJA
- nove dionice cesta i autocesta
- nove POI točke, kruľni tokovi, novi kućni brojevi
- ispravljene pogreąke prijavljene od korisnika

BOSNA I HERCEGOVINA
- dodano 5 novih grada s imenima ulica, a u Sarajevu djelomično uneseni
kućni brojevi
- napravljene korekcije u rutiranju i unesene nove POI točke
- ispravljene pogreąke prijavljene od korisnika
- detaljna hidrografija

MAKEDONIJA
- dodano 8 novih gradova s imenima ulica
- napravljene korekcije u rutiranju i unesene nove POI točke
- ispravljene pogreąke prijavljene od korisnika

ALBANIJA
- unesene nove dionice cesta i autocesta i nova naselja
- dodano 7 većih gradova s imenima ulica i POI točkama
- ispravljene pogreąke prijavljene od korisnika

SRBIJA
- unesene nove dionice cesta i nove POI točke
- uključeni dodatni kućni brojevi u naseljima
- ispravljene pogreąke prijavljene od korisnika

CRNA GORA
- proąirena cestovna mreľa u naseljima i izvan naselja
- napravljene korekcije u rutiranju i dodane nove POI točke
- ispravljene pogreąke prijavljene od korisnika

KOSOVO
- dodane nove dionice cesta i nove POI točke
- napravljene korekcije u rutiranju
- ispravljene pogreąke prijavljene od korisnika

Karta je izrađena s Garminovom NT tehnologijom koja omogućava nove funkcije
(3d zgrada, TMC, praćenje ceste u tunelima..), a karta je memorijski manja.
Neki stariji modeli GPS uređaja ne podrľavaju NT format (eTrex Legend, eTrex
Vista, eTrex LegendC, eTrex VistaC, GPSMAP 60C, GPSMAP 60CS, CPSMAP 76C,
GPSMAP 76CS).

Zahvaljujemo se korisnicima koji su nas upozorili na nedostatke koje su
uočili na prethodnoj verziji karte, a preporučamo se i ubuduće. Molimo Vas
da nedostatke javite na pri...@navigo-sistem.hr"

R.

+Smarty+

"Clansman" <marin....@zd.t-com.hr> wrote in message

Jel JetMouse otključava ovo ?

Alen

"+Smarty+" <MAKNI_OVO_...@gmail.com> je napisao u poruci interesnoj
grupi:i1kvgm$jaj$1...@localhost.localdomain...

> Jel JetMouse otključava ovo ?

Da !

Joe Moodonja

On 14.7.2010. 20:26, +Smarty+ wrote:

> Jel JetMouse otkljuèava ovo ?

Da, upravo sam isprobao, instalirao i standardna procedura radi ;)
Jetmouse otključava.
Sad u koristenju ce se valjda pokazati razlike.

Isprobano na 5800XM

+Smarty+

> Da, upravo sam isprobao, instalirao i standardna procedura radi ;)
> Jetmouse otključava.
> Sad u koristenju ce se valjda pokazati razlike.
>
> Isprobano na 5800XM

Svak im cast onda ! :)

+Smarty+

"Alen" <ado...@gmail.com> wrote in message news:i1kvoq$3fn$1...@nntp.amis.hr...

Tnx !

mado

> [...]

> Jetmouse otključava.
> Sad u koristenju ce se valjda pokazati razlike.

imam i ja na 5800XM ar3,00 i skinuo
"http://www.garmin.com.hr/userfiles/upload/files/maps/update/AdriaROUTE_3.10_SD_card_update.exe",
instalirao i kada želim otvoriti kaže mi da ne može otključati karte putem
ID-a jedinice 22091348763. Gdje griješim?

Joe Moodonja

On 14.7.2010. 23:20, mado wrote:

> [...]
> instalirao i kada želim otvoriti kaže mi da ne može otključati karte putem
> ID-a jedinice 22091348763. Gdje griješim?

Skinuo am CD update, instalirao, zatim putem mapsource-a otkljucao karte
(unlock wizard) i mapsourceom prebacio karte na uredaj.

mado

> Skinuo am CD update, instalirao, zatim putem mapsource-a otkljucao karte
> (unlock wizard) i mapsourceom prebacio karte na uredaj.

SD update sam skinuo i instalirao na mob u Garmin. U mapsourcu nemam AR 3,10
već samo 3,00. Ja mislim da je problem ąto u mapsourcu nemam karte AR 3,10 a
neznam kako ih dobiti u MS. Znam kako otključati karte kada ih imam u MS.

+Smarty+

"mado" <mado...@inet.hr> wrote in message

Zato ne skidas SD update nego CD update jer on ide u Mapsource, ja jucer
odradio.

Neno

On 15.7.2010. 8:25, +Smarty+ wrote:
> "mado"<mado...@inet.hr> wrote in message

> Zato ne skidas SD update nego CD update jer on ide u Mapsource, ja jucer
> odradio.

jel van u uređaju nakon updatea pise, pod postavkama karti, adrioroute
3.0 (kao meni) ili 3.10?

+Smarty+

"Neno" <neno...@gmail.com> wrote in message

> [...]
>>> AR
>>> 3,10 a neznam kako ih dobiti u MS. Znam kako otkljueati karte kada ih

> jel van u uređaju nakon updatea pise, pod postavkama karti, adrioroute 3.0
> (kao meni) ili 3.10?

Jebiga nisam jos prebacio na uređaj jer nije kod mene trenutno.

Radovan Vrana

"Neno" <neno...@gmail.com> wrote in message
> jel van u uređaju nakon updatea pise, pod postavkama karti, adrioroute 3.0
> (kao meni) ili 3.10?

Pise: "AdriaROUTE 3.10 NT"

R.

mado

"mado" <mado...@inet.hr> wrote in message

sada sam ovak napravio, moľda nekom pomogne. instalirani gmapsup na mobu
sam prebacio u mapsource, otključao krte i vratio na mob. Sada mi mob niąta
ne javlja, znači da su karte otključane, ali kada uđem u postavke moba i
karte, ne piąe da je AR 3,10 nego 3,00. E sada dali je prihvatio update bez
obzira ąto piąe AR 3,00 i kako to provjeriti.
tnx

coin

"Alen" <ado...@gmail.com> wrote in message news:i1kvoq$3fn$1...@nntp.amis.hr...

Koji je map id?

mado

"coin" <plavironhill@g*mail.com> wrote in message
trebao bi biti: 708

Bobo

"Alen" <ado...@gmail.com> wrote in message news:i1kvoq$3fn$1...@nntp.amis.hr...

--NE!!

Josip

mado

"Josip" <jo...@engineer.com> wrote in message

ili ovdje:
http://www.mediafire.com/?jzwnhtjzzwhzthl

- Zoki -

> SD update sam skinuo i instalirao na mob u Garmin. U mapsourcu nemam AR 3,10 već samo 3,00. Ja mislim da je problem što u

> mapsourcu nemam karte AR 3,10 a neznam kako ih dobiti u MS. Znam kako otključati karte kada ih imam u MS.

Isti ti je postupak, samo generirani ključ ubaciš u gmapsupp.unl (kreiraš ga notepadom)
i staviš ga tamo gdje ti je gmapsupp.img. Ako ti se karta zove drugačije ona korigiraj
ime UNL fajla da odgovara karti.

Antea H.

"Roko" <aron....@gmail.com> wrote in message

Ni slova o tome kolika su poboljsanja:) vidim ona petlja u Plocama
(Ceveljusi) gdje je tunel na prikljcnu cestu za "A1" vec 3 verzije je
pokusavaju nacrtati i uvijek bezuspjesno:)

Torquemada

Radovan Vrana

Antea H.

"Radovan Vrana" <imasp...@yahoo.co.uk> wrote in message

> "Antea H." <han...@gmmmmail.com> wrote in message

> http://garmin.com.hr/Default.aspx?sifraStranica=296
>
> "Novosti u odnosu na verziju 3.00:

Mislim na komentare u ovoj grupi, svi pitaju na koji nacin otkljucati... ali
nitko nije komentirao poboljsanja.

Antea H.

"Torquemada" <rno...@optinet.hr> wrote in message

> [...]

Sama petlja je ok ucrtana ali negdje nakon prvog tunela se neprimjetno
prelijeva na cestu prema Saric struzi (u stvarsnosti ta ruta ne postoji)
postoji ona iz Rogotina koja ide preko Saric struge ili ona prava koja ide
preko petlje i kroz tunele.
Pogledaj verziju mislim 2.20 u njoj je jedino ispravno ucrtano.

+Smarty+

"Antea H." <han...@gmmmmail.com> wrote in message

A ti mislis da isti dan kad izadje karta ljudi sjedaju u auto i idu trosit
gorivo da gledaju poboljsanja ? Skuliraj se...

Radovan Vrana

"Antea H." <han...@gmmmmail.com> wrote in message

> Mislim na komentare u ovoj grupi, svi pitaju na koji nacin otkljucati...
> ali nitko nije komentirao poboljsanja.

Tko ne pamti sto sve nije bilo ucrtano u 3.00, tesko ce primijetiti
promjene. Ja sam za sada primijetio da su ucrtali jednu zaobilaznu cestu na
jednom nasem otoku koje u 3.00 nije bilo pa mi je Garmin javljao da se vozim
po livadi.

R.

Torquemada

postoji još jedna ruta i ta je u stvarnosti ispravna a nikad u takvom
obliku nije bila nacrtana. Započinje negdje na 2/3 puta od petlje prema
Šarić struzi ( sa magistrale lijevo) i ide paralelno sa brzom cestom
iznad šarić struge i tu se račva lijevo prema Karamatićima i desno prema
Desnama. Ucrtan je ovaj lijevi krak prema Karamatićima U City Navigaror
Europe 2011.10 . i taj dio je ok .samo što ta cesta ne započinje u Šarić
struzi kako je nacrtano i u AR 3.10 nego prije a to do sada nikad nije
bilo nacrtano. Točnije započinje na Mostini.Desni krak prema Desnama
nije nacrtan. Ona je trebala bit spojena sa cestom Kroz Šarić strugu
negdje iza crkva na kriju sela , ali nije. I na kraju po kategoriji to
je lokalna cesta koja je napravljena da bi lokalno stanovništvo moglo
komunicirati po lokalnim selima a da na ulaze na brzu cestu ( čitaj da
bi bivši gradonačelnik Karamatić mogao doći do svoje kuće u Karamatićima).

Torquemada

Otključava se kao i sve dosada. ID 708 U Jet Mouse i to je to. Ako ste
je do sada otključavali u Mapsourceu ovaj update će biti automatski
otključan je je u registry-u računala kod.znači samo update i send to

Bobo

"Torquemada" <rno...@optinet.hr> wrote in message

-- nije istina , u mapsorceu je toboze otkljucana i kad posaljem na garmina
kaze da ne moze otkljucati karte

Tonci R.

To su dvije različite stvari. U Mapsourceu je otključana za računalo,
ali kad je šalješ u garmin treba ti kod za njega. Ako si ga imao prije,
onda bi trebalo biti u redu.

Cose

On Fri, 16 Jul 2010 21:10:50 +0200, "Radovan Vrana"
<imasp...@yahoo.co.uk> wrote:

>Zahvaljujemo se korisnicima koji su nas upozorili na nedostatke koje su
>uočili na prethodnoj verziji karte, a preporučamo se i ubuduće. Molimo Vas
>da nedostatke javite na pri...@navigo-sistem.hr"

Kita...

Ima stvari koje sam prijavio jos prije verzije 3.00 pa nisu usle niti
u 3.10 - malo mi se cini da cu ubuduce samo opsovati krivu kartu i nek
se jebu, umjesto da trosim vrijeme na slanje trackova, slika iz Googla
i opisa.

--
Kresimir Kos

"When people are fanatically dedicated to political or religious faiths
or any other kinds of dogmas or goals, it's always because these dogmas
or goals are in doubt." (Zen and the Art of Motorcycle Maintenance)

Bobo

"Tonci R." <j...@nesto.com> wrote in message
> kad je ąaljeą u garmin treba ti kod za njega. Ako si ga imao prije, onda
> bi trebalo biti u redu.

-- da , znam o cemu pricam , imao sam ga i prije i sve je radilo sa AR3.0 ,
a kad ga otkljucavas sa jet mouse , znas i sam da moras unjeti ID uredjaja i
onda je ta karta otkljucana za taj uredjaj

Alen

"Cose" <firstname...@gmail.com> je napisao u poruci interesnoj
grupi:22c446pg27nibfiqm...@4ax.com...

> [...]
> u 3.10 - malo mi se cini da cu ubuduce samo opsovati krivu kartu i nek
> se jebu, umjesto da trosim vrijeme na slanje trackova, slika iz Googla

-ja sam im prijavio jednu gresku i to su vidim ispravili u 3.10

Branimir H.

"Josip" <jo...@engineer.com> wrote in message

Skinuo, ali kako da je otvorim i vidim u Mapsourceu zajedno sa drugim
kartama?

Branimir H.

I jos nesto, skinuo jetmouse a onda je antivirus poludio jer je u ovome
pronasao virus. Je li to stvarno to ili ih treba samo sprijateljiti?

- Zoki -

"Branimir H." <branimir...@zg.t-com.hr> wrote in message news:i1u6uq$ecj$1...@ss408.t-com.hr...

Ako je to IMG fajl onda nikako, to je za uređaj.
Skini CD verziju sa navigovih stranica.

Branimir H.

> I jos nesto, skinuo jetmouse a onda je antivirus poludio jer je u ovome
> pronasao virus. Je li to stvarno to ili ih treba samo sprijateljiti?

Ovo je rijeseno, zanemarite.

Torquemada

On 17.7.2010 19:18, Bobo wrote:
> "Torquemada"<rno...@optinet.hr> wrote in message

> -- nije istina , u mapsorceu je toboze otkljucana i kad posaljem na garmina
> kaze da ne moze otkljucati karte

onda kod tebe nešt nije u redu. umene to uredno šljaka još os verzije
2.00 . samo odradimt update karte u mapsource otvorim isti i bez ikakvih
otključavanja pošaljem u uređaj. provjeri drivere,plug inove, i na kraju
sam Mapsource. Meni uredno radi i Na zadnjem updateu Mapsourcea koji je
crackan radi City Navigatora jer on promjenio način otklučavanja i ID.
sve je ostalo ok. a druga finta je da otklčam gmappsupp. img i kopiram
u uređaj i opet radi.naučite otključat kartu prvo. ima tutoriala milijun
na internetu.

Torquemada

da jo nadopinim . ima na internrtu program. mislim da se zove universal
ili alternativ unlocker za garmin karte.otklučava sve živo. imam verziju
gdje izgeneriraš mapu bilo gdje , oces gps ,ili stick ili bilo koji
folder . otključaš i kopiraš gdje ti treba. Tada dobiješ otključanu mapu
koja radi u svakom GPS uređaju. ili na bilo kojoj SD kartici, Sami znate
da su karte vezane za serijski broj ili SD-a ili Garmina. ovdje toga
nema . Sve radi na svemu. Tako da možeš štancat otključane karte,
kopirat ih na SD i slat dalje. sad sam već ušao u zonu piratstva koju
moram unaprijed osudit, ali tako stvari stoje. ako bude još nejasnoća
javite se.

Torquemada

Nije istina . može se i .IMG file otključat i kopirat u GARMIN folder u
uređaj i radit će., samo trebate naći pravi unlocker.>Ima ih još boljih
od Jetmousea.zato Google i vidjet ćete da sam u pravu.

- Zoki -

"Torquemada" <rno...@optinet.hr> wrote in message news:i1umfv$jt5$1...@localhost.localdomain...

Ali ga opet neće moći pokrenuti u mapsource-u i gledati kartu unutra, čitaj postove
prije nego kreneš odgovarati.

Bobo

"Torquemada" <rno...@optinet.hr> wrote in message

> Nije istina . moľe se i .IMG file otključat i kopirat u GARMIN folder u
> uređaj i radit će., samo trebate naći pravi unlocker.>Ima ih joą boljih od
> Jetmousea.zato Google i vidjet ćete da sam u pravu.

-- kaj trabunjas ti , pa ovi fajlovi i jesu otkljucani , samo ih iskopiras u
garmina i to je to
pa i samo ime fajla ti govori da je "unlocked"

Bobo

> [...]
> ili alternativ unlocker za garmin karte.otklučava sve ľivo. imam verziju
> gdje izgeneriraą mapu bilo gdje , oces gps ,ili stick ili bilo koji folder
> . otključaą i kopiraą gdje ti treba. Tada dobijeą otključanu mapu koja
> radi u svakom GPS uređaju. ili na bilo kojoj SD kartici, Sami znate da su
> karte vezane za serijski broj ili SD-a ili Garmina. ovdje toga nema . Sve
> radi na svemu. Tako da moľeą ątancat otključane karte, kopirat ih na SD i
> slat dalje. sad sam već uąao u zonu piratstva koju moram unaprijed osudit,
> ali tako stvari stoje. ako bude joą nejasnoća javite se.

-- deckic sad ga malo vec i serkas , prvo drzis lekcije da si sami traze
tutorijale , a sad pak u drugom postu nek se tebi jave .

a sto se mene osobno tice vec sam odavno iskopirao image AR3.10 i metnuo u
garmina , samo sam se osvrnuo na otkljucavanje karte u mapsorce-u , tu ovisi
sve o kojoj je verziji mapsorcea rijec

i btw. radim sa garminima jos od c510 , tako da nemam nikakvih problema

Torquemada

sorry post namijenjen drugom poslao sam na tvoj post

Torquemada

Evo jednostavno korak po korak. Ako želiš kartu samo u uređaj skini SD
verziju sa Navigo stranica.Ako si prije imao tu kartu na uređaju radit
će i ovaj update. Ako nisi tu SD verziju provućeš kroz unlocker (NIJE
JETMOUSE) i je vratiš na SD i radit će u uređaju.
Ako želiš kartu gledast u Mapsourceu skini CD verziju otključaj je na
JETMOUSEom i vidit ćeš je u Mapsourceu, ali kad je takvu pošalješ na
uređaj ne mora ti raditi, što više velika je vjerovatnoća da neće. Onda
na tom Universal unlockeru pokreneš .BAT proceduru i on će je otključat
i za uređaj a ostat će otključana i za map source. tak da imaš oboje.
ljudi nemojmo se prepucavat ta procedura šljaka jer sam tim unlockerom
otključao tone karata i za mapsource i za uređaj, a i sa više
SD-ova.tako da jednu kartu mogu kopirati na stotine Sd-ova. Jer imaju da
ponovim tri tipa ključanja za uređaj za SD i za mapsource.

- Zoki -

"Torquemada" <rno...@optinet.hr> wrote in message news:i1v6ls$lv3$1...@localhost.localdomain...

Zašto to meni odgovaraš?
ja sam otključao gomile karata na nekoliko različitih načina, ove kombinacije što
ti pričaš koristim bar 2 godine + generiranje ključa u UNL fajl, jer neke karte mi
all.bat ne prepoznaje, CNEUNT mi npr. ne prepoznaje i nju otključavam
sa keygenom na računalu i posebno u uređaju.

Torquemada

sv je ok . ovdje je bar u mene na laptopu prava šuma postova.Iskreno ni
ne znam više od koga je post krenuo,svak svakome odgovara,razvila se
diskusija, sto je na kraju krajeva i dobro.Ja to ne gledam na način, eto
sad ja ili netko drugi zna pa hajmo držat priču i popovat drugima. Drago
mi je da svi manje više znaju sve,što je zalog za budućnost ove cijele
grupe,oću reć svak može pomoći svakome. Aj nemojte sad i ovaj post
dočekat na nož.upućen je svima ne samo tebi.pozdrav svima. Torq.

v e k y 3 @net.hr I v E k Y

"Antea H." <han...@gmmmmail.com> je napisao u poruci -

pa eto primjetio sam da su konacno popravili zagvozd-imotski....

Antea H.

> [...]

> ili alternativ unlocker za garmin karte.otklucava sve zivo. imam verziju
> gdje izgeneriras mapu bilo gdje , oces gps ,ili stick ili bilo koji folder
> . otkljucas i kopiras gdje ti treba. Tada dobijes otkljucanu mapu koja
> radi u svakom GPS uredaju. ili na bilo kojoj SD kartici, Sami znate da su

> karte vezane za serijski broj ili SD-a ili Garmina. ovdje toga nema . Sve

> radi na svemu. Tako da mozes stancat otkljucane karte, kopirat ih na SD i
> slat dalje. sad sam vec usao u zonu piratstva koju moram unaprijed osudit,
> ali tako stvari stoje. ako bude jos nejasnoca javite se.

Ti si se bas specijalizirao za kradju ha? u hrvatskoj je popularno biti sto
veci lopov:)
U ovom slucaju Karamarko podrzava tebe i slicne tebi jel'da.

Torquemada

pa ne baš iman 4 garmina i u svima su legalne karte kako AR tako i CNE.
Ja iako mi je sada 40 godina pripadam onoj staroj generaciji koji su
sjedili u sobi za računlom po 20 sati.Meni je hack,crack i ostale "let
say" underground zajebancije u krvi. Iako sam po prirodi legalista i za
taj legalitet i pravdu u ratu sam metak popušio, još uvijek je u meni
ono buntovničko dijete koje kaže može i drugačije.pogotovo kad vidim
firme i korporacije koje pljačkaju ljude. Bavim se time ponekad iz
dosade i da dokažem (ne znam kome) da se može.Neku dobit iz toga nisam
doživio.Kažeš da sam se specijalizirao za kradju. Čega. Besplatnog AR.
ili CNE koji u izradi svojih mapa koristi ukradene satelitske podatke i
zastarjele vojne karte. Pogledaj samo U CITY NAVIGATORU mjesto Ploče.
pa ćeš vidit da je na karti zaljev koju je nasut prije 70 godina. to je
ona rupa na rivi kraj crkve i robne kuće.A svaki update uredno se naplati.

Antea H.

> [...]

> Europe 2011.10 . i taj dio je ok .samo sto ta cesta ne zapocinje u Saric

> struzi kako je nacrtano i u AR 3.10 nego prije a to do sada nikad nije

> bilo nacrtano. Tocnije zapocinje na Mostini.Desni krak prema Desnama nije
> nacrtan. Ona je trebala bit spojena sa cestom Kroz Saric strugu negdje iza

> crkva na kriju sela , ali nije. I na kraju po kategoriji to je lokalna

> cesta koja je napravljena da bi lokalno stanovnistvo moglo komunicirati po
> lokalnim selima a da na ulaze na brzu cestu ( citaj da bi bivsi
> gradonacelnik Karamatic mogao doci do svoje kuce u Karamaticima).

Bilo bi normalno da je ucrtana glavna cesta, ako je karta preciznija onda i
ostale prilazne ceste. Rutiranje bi svakako moralo biti onom cestom koja je
najbra i najkvalitetnija.
Ispred sebe imam orhinalnu HC-ovu kartu iz vremena izgradnje te ceste.
(Cvor Ceveljusa) trasa: most Crna rijeka, tunel Medak, tunel Petrovac,
viadukt Vrila, viadukt Dracevac2, viadukt Dracevac1, viadukt Radonjic, tunel
Zmijarevici....
Eto, ovih dana cu to skenirat i poslat u navigo prijedlog da ucrtaju kako
spada.

Antea H.

"+Smarty+" <evot...@gmail.com> wrote in message

> A ti mislis da isti dan kad izadje karta ljudi sjedaju u auto i idu trosit
> gorivo da gledaju poboljsanja ? Skuliraj se...

Zaviris u mapsource i znas sta u tvom selu nije valjalo u proslim verzijama,
ako ima poboljsanja onda su vidljiva, ne?

Antea H.

> [...]
> buntovnicko dijete koje kaze moze i drugacije.pogotovo kad vidim firme i
> korporacije koje pljackaju ljude. Bavim se time ponekad iz dosade i da
> dokazem (ne znam kome) da se moze.Neku dobit iz toga nisam dozivio.Kazes
> da sam se specijalizirao za kradju. Cega. Besplatnog AR. ili CNE koji u
> izradi svojih mapa koristi ukradene satelitske podatke i zastarjele vojne
> karte. Pogledaj samo U CITY NAVIGATORU mjesto Ploce. pa ces vidit da je na
> karti zaljev koju je nasut prije 70 godina. to je ona rupa na rivi kraj
> crkve i robne kuce.A svaki update uredno se naplati.

Ne govorim ja o nasipanju obale u Plocama:) i znam da je ovo kuratz od
drzave ali ipak... ono sto pises u proteklim postovima bi se bez ikakvih
problema moglo zvati "nagovor na kazneno djelo"
to sto mase ljudi otkljucaju za svoje potrebe ipak nije toliko javno:)
iskreno mi se yebe za navigo i njihove karte ali su ipak hrvatska tvrtka i
da se ima malo obraza nebi bar ne ovako javno pozivali na kradju.
Ako nekome zelis pomoci onda mu posalji mail.
Mozda sam ja u krivu ako tako razmisljam, ne znam.

+Smarty+

"Antea H." <han...@gmmmmail.com> wrote in message

Ali zeno pobogu, ne mogu ljudi odmah isti dan skakat zu MapSource, ja prvi
nisam zavirio kad sam ga skinio jer kontam, valjda nije gori od proslog :)))

Torquemada

da citas gornje postove u jednom od njih pročitala bi da sam ja to
unaprijed osudio.Međutim ja sam rekao da postoji alternativa.Tvoje je da
izaberes. oces u jamu ili neces. ja necu zato i imam sve legalne karte,
ali jama je tu, ja sam rekao da postoji ,iako to već svi znaju i velika
većina je već u njoj. ( Jama= Piratluk).To da se karte otključavaju
ilegalno znaju svi pa i firme koje proizvode te karte. Misliš da iz ti
firmi nitko ne prati internet, postove itd.sve se to zna.I sam navigo bi
da je sve u redu izdavao update svako mjesec dana a ne 2 put
godišnje,nije ni njih briga. Bilo bi glupo da ova prica sad ode u
negogled.Ja u globalu piratstvo ne podržavam jer nebi ni ja volio da
netko tako koristi moje intelektualno vlasništvo,ponekad se poslužim da
vidim što je kako je.A kad mi treba za ozbiljno platim.to je
najbezbolnije i najjeftinije. Ajte bog već sam počeo filozofirat, ato mi
se ne da.

Torquemada

To je u zadnjoj verziji AR i nacrtano točno sve to što si gore
nabrojila,To je ta trasa, svaki dan prođem njom deset puta.možda nisu
ucrtani tuneli vijadukti.To je razrada karte. Ali kad opičiš rutiranje
ispravno će te dovest i do vrgorca i do ploča.To manje više šljaka,iako
bi moglo bit bolje.Ove okolne ceste su naopako nacrtane ili uopće nisu,a
građene su zajedno sa tom brzom.Iako su to lokalne ceste one su nove i
odlične kvalitete i mogu bit alternativa u slučaju bilo kakve blokade na
brzoj cesti( sudar,požari). a nema ih na karti i onda se desi da imaš
umjesto 5 km obilaska, dobrih 20.A to je samo površnost u poslu . ništa
drugo.što ih je koštalo da i to ne ucrtaju.Evo ja ću upalit GPS provozat
se i poslat sve Trackove u Navigo.

Torquemada

jos jedna nadopuna. ne uzdaj se puno u tu tvoju hac karu koju imas jer
je na tom podrucju od ploca do vrgorca ( oko 25-30km) trasa mjenjana
nekoliko puta.Bila prvo sjeverna uz granicu, pa južna kroz staševačko
polje pa na kraju opet sjeverna. Znas da je Hac katastrofa od
firme(mito,korupcija) pa ti je sve jasno.ovdje kruže glasine da su
pojedini moćnici kupovali obična brda sa makijom pod šumsko zemljište
štimali trasu ceste i prodavali pod građevinsko. tako da ako se opet
nešto ne izmijeni do kraja izgradnje tog dijela autoputa bit će pravo čudo

Roko

On 19 srp, 10:38, "Antea H." <han...@gmmmmail.com> wrote:
> "Torquemada" <rnos...@optinet.hr> wrote in message

Žalosno ali istinito, od 60 i nešto postova do sada, 50 ih je vezano
za crackanje karte. Nema tu pomoći u ovoj državi dok ne rasprodamo sve
a onda ćemo tu istu kartu plaćati Amerikancima po duploj cijeni.

CityNavigator radi na novom kodu za zaključavanje.

Tom

19. srpnja 2010. u 14:18:23 "Torquemada" je napisao:

> mozda nisu ucrtani tuneli vijadukti.

Ni tuneli niti vijadukti nisu na AR posebno oznaceni, jer to
su takodjer samo segmenti ceste. Doduse, tunele svi vide (osim
ako spavaju za volanom), ali vozaci cesto uopce ne primjecuju
da se nalaze na vijaduktu, jer su ogradjeni prilicno visokim
betonskim ogradama. No, nisam htio o vijaduktima nego samo o
tunelima na karti Adriaroute. Dakle, svi tuneli na autocestama
i vecina onih na ostalim cestama u HR upisani su medju podacima
koji se ne vide na karti (na Garminovom ekranu) a vjerojatno su
samo rijetki korisnici primijetili da Garmin prilikom prolaska
kroz npr. tunel Sveti Rok ne javlja "izgubljen prijem satelita"
(informacija koja neke moze zbuniti) nego normalno nastavlja
navigaciju. To vjerojatno vrijedi i za tunele na Plocanskoj
"brzoj cesti" (samo nisam siguran prepoznaju li tu opciju i
stariji Garminovi cestovni modeli).

--
Tom

Torquemada

ma karta je sasvim ok. tu i tamo neki sitni nedostatak.Napravio sam na
tisuće km sa AR kartom. i nikad ama baš nikad me nije zajebala,osim
jednom u Zagrebu u Donjoj Dubravi među onim sitnim uličicama, ali uredno
je uredila novi preračun i dovela me na mjesto.Ako svi mi više budemo
participirali našim sugestijama i podacima sa terena ta karta će biti
svaki dan bolja i bolja, a ne da pljuvamo po njoj.A ni CNE nije baš
bajkovit.

Antea H.

> [...]
> ucrtani tuneli vijadukti.To je razrada karte. Ali kad opicis rutiranje
> ispravno ce te dovest i do vrgorca i do ploca.To manje vise sljaka,iako bi
> moglo bit bolje.Ove okolne ceste su naopako nacrtane ili uopce nisu,a
> gradene su zajedno sa tom brzom.Iako su to lokalne ceste one su nove i
> odlicne kvalitete i mogu bit alternativa u slucaju bilo kakve blokade na
> brzoj cesti( sudar,pozari). a nema ih na karti i onda se desi da imas
> umjesto 5 km obilaska, dobrih 20.A to je samo povrsnost u poslu . nista
> drugo.sto ih je kostalo da i to ne ucrtaju.Evo ja cu upalit GPS provozat

Bas me zanima jeli jos uvijek u Podgori nasred mosta govori da skrenes
desno:))

Torquemada

On 20.7.2010 11:59, Antea H. wrote:
> "Torquemada"<rno...@optinet.hr> wrote in message

> Bas me zanima jeli jos uvijek u Podgori nasred mosta govori da skrenes
> desno:))

ja sam jučer probao kartu na potezu Ploče Dubrovnik i mogu reći da
funkcionira sasvim ok . nema propusta koji baš tako bodu oči, a
primjetio sam nešto što sam dosad vidjao u CNE karti. naime od opuzena
do dubrovnika na karti ima obavijest o brzini i prekoračenju iste i
stalno u donjem desnom kutu ima znak za dozvoljenu brzinu i non stop te
prati.Ako se ne varam toga nije bilo u prijašnjim verzijama AR.

Branimir H.

> [...]
> legalitet i pravdu u ratu sam metak popusio, jos uvijek je u meni ono
> buntovnicko dijete koje kaze moze i drugacije.pogotovo kad vidim firme i

Iako ne podrzavam piratluk bilo koje vrste, odlucio sam se na ovakva
otkljucavanja karata iz cistog revolta. Zato jer ima 2 legalna MobileXT-a
(jedan s Adriaroute, drugi i sa CN Europe), legalnuAdriaTopo i legalni
Bluechart. A revoltiran sam zato jer sam prvo mora kupiti onad drugi XT jer
nije postojala mogucnost dodavanja (uz doplatu) CNE nego sve ponovo. Isto
tako, nema upgradea za CNE nego treba kupiti novi, Garmin vise ne daje
podrsku za Mobile XT jer su izbacili vlastiti navigator/mobitel. I na kraju,
upgradeom Mapsourcea su mi te (ponavljam, LEGALNE i kupljene) karte ostale
zakljucane i sili me se na ponovnu online aktivaciju/otkljucavanje. A kad je
dosta onda je stvarno dosta.
Zato podrzavam ono sto radis, a osobno cu to iskoristiti samo utoliko da mi
sve karte do koje imam (bez skidanja novih) rade samo u moja dva uredjaja,
mobitelu i bluetooth prijemniku (Garminovom) GPS10. Nista vise od toga.