Fotokemika

darkosaric

Citam na apug.org da Fotokemika gasi produkciju papira!? Netko zna nesto vise? Ako je to istina onda je to katastrofa - emaks 2 dupli karton je (bio) moj omiljeni papir :(

pozdrav,
Darko

Goran K

Osobno me gasenje proizvodnje papira bas i ne dira... no bojim se da bi
u skoroj buducnosti i film mogao krenuti istim smjerom :(
Cijena filma se u zadnjih nekoliko godina udvostrucila.

Boris Vuletic

Goran K wrote:

> Osobno me gasenje proizvodnje papira bas i ne dira... no bojim se da bi
> u skoroj buducnosti i film mogao krenuti istim smjerom :(
> Cijena filma se u zadnjih nekoliko godina udvostrucila.

A kolika je sad ta cijena - za 135 i 120 Efke100? Vec se godinu dana
spremam otici u tvornicu kupiti filma jer bi trebao biti jeftiniji pa da
se ne sokiram kad cujem

Boris

Goran K

Vec dugo nisam imao prilike otici u samobor, tako da nemam pojma kakve
su tamo sada cijene... prije 4-5 godina sam tamo kupovao 120 filmove za
petnaestak kuna plus porez... a 135 tri-x se u austriji nabavljao za
dvadeset i koju kunu... gledajuc danasnje cijene na netu to se sve
udvostrucilo:(

Toni Kostelac

Evo vam linkovi za zadnji cjenik koji ja imam. Cijene su bez PDV-a

http://www.mediafire.com/?3sg820dkmxbvcj7

http://www.mediafire.com/?d2npt3eavw1d9tn

Makomi

Zvao sam prije koji mjesec i mislim da su cijene nešto malo veće. Cijena
srebra je jako skočila, a Fotokemika ga stavlja puno više od
konkurencije...

Što se papira tiče, u zadnjem Freestyle katalogu su dosta reklamirali EFKE
papir, nadam se da će proizvodnja ostati.

Film (barem 135 format) je najbolje kupiti u roli i namatati na špulice
koje će vam besplatno dati u bilo kojem foto studiju. Ispadne oko 15 kn sa
PDV-om.

darkosaric

> [...]
> koje će vam besplatno dati u bilo kojem foto studiju. Ispadne oko 15 kn sa

Zvao sam ih jutros - gotovo je sa papirima. Jos se nista ne zna, ali
je sansa da se cijela tvornica gasi :(

-Darko