Dzizs koji luzeri

ToMo

Canon je kao stavio na raspolaganje online verzije flash manuala, a sto
je u stvari lose skenirani manual koji dobijes uz flash.
Pa kako je lose skeniran moze se vidjeti skinuvsi ovo:
http://downloads.canon.com/cpr/software/camera/Speedlite-430EX.pdf
i otici na stranicu 5.
Jel to svecka foto firma? Debili.
--
ToMo

K.B.

malom japancu se nije dalo.....hehehehe

Duje Lalin

Posto je ONLINE verzija manuala, racuna japanac da ti PDF reader vec ima
oznacene brojeve stranica. ;)
--
___________
/__________() Duje Lalin
|_____() http://dlalin.deviantart.com/gallery/

Hrvoje Radelji�

"ToMo" <To...@Mo.To> wrote in message news:guejqa$j8b$2...@sunce.iskon.hr...

KENJon

--
Just looking for some quality feedback...

brni

> Canon je ......

> Jel to svecka foto firma? Debili.

gre�ka je vjerojatno u meni ...... sve me strah pomislit kako �e izgledat
nikon ako to kupim ....... svojevremeno sam hodao okolo s minoltom a gdje je
sad ........

schmrtz

surfer

"ToMo" wrote:

Pa sve se lijepo vidi �itati, osim �to fali tih par slova :-)

Zanimljivo je da iako taj pdf postoji na prakti�no svim jezicima i u visokoj
razlu�ivosti (eps fotke, font), izgleda slu�i samo za print odnosno internu
uporabu unutar Canona, a ako i daju nekakav download, onda daju ne�to s �im
su se djeca igrala...

radar

Ahhh ;) tek sam sada skuzio ;)

Guybrush Threepwood

niKONJ :)))
--
<ďż˝(((><
Zivot se ne mjeri brojem udisaja koje napravimo,

Hrvoje Radelji�

"Guybrush Threepwood" <guyb...@mail.inet.hr> wrote in message
> niKONJ :)))
> --

Auuuuuuuuuuuuuuu... ne volim te vise!! :-/ ;-)))

jpop

In article <guekk3$a12$1...@ss408.t-com.hr>,
branko.MAKNI...@zg.htnet.hr says...

> gre?ka je vjerojatno u meni ...... sve me strah pomislit kako ?e izgledat
> nikon ako to kupim ....... svojevremeno sam hodao okolo s minoltom a gdje je

Tu je Minolta. Samo se sad zove Sony. :-)

I ima dobre manuale online. http://support.sony-europe.com/manuals/