Ledeno doba 1- sinkronizirano

Cyber Demon

Pozdrav!

Ledeno doba 1 nije sluzbeno izasao sinkroniziran.
Ali, koliko znam, u kinima i sigurno na HRT-u je bila sinkronizirana
verzija.
Da li ju netko ima snimljenu u nekom obliku na kompu?
Ili mozda ima link?

Hvala unaprijed!

tomixc

pogledaj na seljaci online

"Cyber Demon" <CyberDemon...@gmail.com> wrote in message

Korny

"Cyber Demon" <CyberDemon...@gmail.com> wrote in message

http://sve-hr.blogspot.com/

hrvatski crtići sinkronizacija

Cyber Demon

tomixc wrote:
> pogledaj na seljaci online

Hvala.

Pregledavam i koliko vidim nema :(

Cyber Demon

Korny wrote:
> http://sve-hr.blogspot.com/
>
> hrvatski crtići sinkronizacija

Hvala za link, za ovo nisam znao!

Al nema 1 :(
Ima samo 2 i 3, i onaj s vjevericom.

Cyber Demon

Pronasao sam ovo!
http://www.top4serials.com/search2.php?q=ledeno.doba&id=3161077

Ima neko rapidshare account i brzu vesz z netom da isproba.. ako nije
problem ;)

Znaci, trebalo bi biti Ledeno doba 1 (ili ti Ice Age 1), sinkronizirano na
hrvatski.

Nemam account pa ce ovo potrajati nekoliko sati... da uzalud ne skidam.

Leo

Jao, arhiva u arhivi, i jos ne idu dijelovi druge arhive redom. To je neka
budala spakovala.
U glavnom, 'info' kaze da je na engleskom.

Cyber Demon

Leo wrote:
> Jao, arhiva u arhivi, i jos ne idu dijelovi druge arhive redom. To je
> neka budala spakovala.
> U glavnom, 'info' kaze da je na engleskom.

Aaa... crap! :(

Hvala.

Izgleda da cu morati razocarati necakinje.

Ostaje mi samo da cekam sljedece prikazivanje na HRT-u.

-::beyond_lightless ::-

Cyber Demon pretended :

> Izgleda da cu morati razocarati necakinje.

Odi u videoteku i provjeri da li ima.

--
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny

Cyber Demon

-::beyond_lightless ::- wrote:
> Odi u videoteku i provjeri da li ima.

Vidis, pametna ideja!
Svugdje pisu da nije izaslo sluzbeno i odma sam odustao od trazenje sluzbene
verzije.
Mozda u medjuvremenu i je izaslo!
Uglavnom, hvala na ideji :)

NME

On 8.3.2011. 0:26, Cyber Demon wrote:

> Aaa... crap! :(
>
> Hvala.
>
> Izgleda da cu morati razocarati necakinje.
>
> Ostaje mi samo da cekam sljedece prikazivanje na HRT-u.

nek uce engleski, dobro ce im doci ;)
ionako ce pogledati crtic 10000 puta i znati ga napamet.
btw, ne podrzavam sinkronizacije (ne samo zbog sebe, nego ni zbog
klinaca) i grozno mi je sto u kinima nove crtice vise ne mozes ni
pogledati u originalu :/

Cyber Demon

NME wrote:
> [...]
> btw, ne podrzavam sinkronizacije (ne samo zbog sebe, nego ni zbog
> klinaca) i grozno mi je sto u kinima nove crtice vise ne mozes ni

Pa ni meni se ne svidjaju sinkronizacije.

Al kad te necakinje, blizanke, male curice pitaju "Uuuujaaak, mozes nam
donjeti Ledeno doba 1?"
Pa kako reci "Ne, ucite engleski" :)

Charlie

> [...]

> Pa ni meni se ne svidjaju sinkronizacije.
>
> Al kad te necakinje, blizanke, male curice pitaju "Uuuujaaak, mozes nam

Poznat osjecaj:)))

NME

On 8.3.2011. 13:47, Cyber Demon wrote:

> Pa ni meni se ne svidjaju sinkronizacije.
>
> Al kad te necakinje, blizanke, male curice pitaju "Uuuujaaak, mozes nam
> donjeti Ledeno doba 1?"
> Pa kako reci "Ne, ucite engleski" :)

pa doneses im "ice age" i kazes im da je to ledeno doba i objasnis im
kako se na engleskom led kaze ice, a doba age i vec su profitirale :)
ponavljam, pogledat ce ga bezbroj puta i skuzit ce radnju i da je na
kineskom... ;)

Korny

ja sam ucio engleski preko cartoon networka. Nisam znao beknut jednu stranu
rijec, ali sam shvacao sve.

avast 99

> Vidis, pametna ideja!
> Svugdje pisu da nije izaslo sluzbeno i odma sam odustao od trazenje
> sluzbene verzije.
> Mozda u medjuvremenu i je izaslo!
> Uglavnom, hvala na ideji :)

nebih se kladio, crtic je za svoje potrebe preveo HRT. u kinima i na dvd-u
je izasla ne sinkronizirana verzija...

DamirG

Hr verzija je navodno bila jednom na RTL-u i to je kao bila RTL-ova
sinhronizacija, ali to se ne moze nigdje nabaviti.

Damir
http://www.inet.hr/~daglavac
Racunala, SMS, Mobiteli, WEB, Slike, Humor, DivX, Titlovi...

Cyber Demon

DamirG wrote:
> Hr verzija je navodno bila jednom na RTL-u i to je kao bila RTL-ova
> sinhronizacija, ali to se ne moze nigdje nabaviti.

Hvala na informaciji! Znaci da sam krivo procitao.

Ma negdje, netko, je sigurno to snimio ;)

DamirG

Taman dok nađeš će ti djete naučiti čitati :-)

nina.k...@gmail.com

Ako sada postoji verzija na hrvatskom za download, zeljela bih znati to. Sva 4 dela, ili bar 1.

Korny

<nina.k...@gmail.com> wrote in message

> Ako sada postoji verzija na hrvatskom za download, zeljela bih znati to.
> Sva 4 dela, ili bar 1.

Nina, pogledaj tu. Mozda ima, mozda nema, ali si ovdje na pravom tragu.
http://svehr-sinkro.blogspot.com/

branko 10

<nina.k...@gmail.com> je napisao u poruci interesnoj
grupi:20102667-ccd3-4b16...@googlegroups.com...
Trojka, isprobano (torrent):
http://torfinder.net/torrent/411b7e7b98f8506492f6b014d964db3a487d48b4 .
dvojka tu bas i ne ide, a cetvorka (rapid, sporo, ali ide):
http://rapidgator.net/file/54193477 . Jedinicu nisam nigdje nasao hr. :)

zeko

to nina.k...@gmail.com
http://balkanelite.org/details.php?id=28963

sva cetiri djela na hr, mislim da su ti otvorene registracije

skerl

On 5.12.2012. 0:47, zeko wrote:

> http://balkanelite.org/details.php?id=28963
>

> sva cetiri djela na hr

Jesi ziher za ovo? Jer ja već dulje vrijeme tražim taj prvi nastavak i
još se nigdje nije pojavio.

> mislim da su ti otvorene registracije

Nisu.

zeko

to skerl
jbg bile su....

zicaj nekog pozivnicu

skerl

On 6.12.2012. 1:19, zeko wrote:

> jbg bile su....
>
> zicaj nekog pozivnicu

Ma OK, sve 5. Samo, možeš li potvrditi da doista imaju Ice Age 1
sinkroniziran na hrvatski?

zeko

to skerl
On 6.12.2012. 8:52, skerl wrote:

> Ma OK, sve 5. Samo, mo�e� li potvrditi da doista imaju Ice Age 1
> sinkroniziran na hrvatski?

nisam skidao pa ne mogu potvrditi, ovako pise "ICE AGE PACK SinhroHr
XviD-TS" pa ako laze naslov, lazem i ja.

eto...@gmail.com

to skerl
provjereno 1 dio nije na hrvatskom

bogo...@gmail.com

Dana ponedjeljak, 7. ožujka 2011. u 19:21:19 UTC+1, korisnik Cyber Demon napisao je:
> [...]
> verzija.
> Da li ju netko ima snimljenu u nekom obliku na kompu?

oooooooooooooooooooooooooooo kako los crtic

MyDolly Stuff

panoramix

Traže mnogi, al ne taj koji ti šalješ jer je i taj nesinkroniziran, pa piše ti u opisu i tamo čak.