Sofware za gledanje blu ray filmova?

Help is Here!

Sa čime gledate blu ray filmove na PC-u?

Trebam preporuku software-a za gledanje blu ray-a.
Mogu strimat format sa Media player clasicom ali mi treba i početni
izbornik,postoji li uopće software za kompletnu blu ray produkciju na PC-u?

o'Mark

"Help is Here!" <helpi...@nomail.com> wrote in message
> Sa �ime gledate blu ray filmove na PC-u?

PowerDVD 9 Ultra

Help is Here!

Mogu li sa njime pokrenuti BR sa diska?

Marlock

Probaj i sa VLC playerom

SpaceBalls

> Sa �ime gledate blu ray filmove na PC-u?

> Trebam preporuku software-a za gledanje blu ray-a.
> Mogu strimat format sa Media player clasicom ali mi treba i po�etni
> izbornik,postoji li uop�e software za kompletnu blu ray produkciju na
> PC-u?

GOM player radi jako dobar posao za ovo sto ti trazis

simooooiae

"Help is Here!" <helpi...@nomail.com> je napisao u poruci interesnoj
grupi:h0epjv$6p6$1...@localhost.localdomain...
> [...]

> Mogu strimat format sa Media player clasicom ali mi treba i po�etni
> izbornik,postoji li uop�e software za kompletnu blu ray produkciju na

ee mene isto zanima najbolji plejer za mkv (da ne trza nit trokaje) i da
radi sa podrskom za dva monitora tj tv/monitor

SpaceBalls

"simooooiae" <la...@imeprezime.hr> wrote in message

HD format je jako zahtjevan, trzanje nema veze s playerom nego iskljucivo sa
CPU-om koji imas na mashne, te nes malo sa grafickom

simooooiae

"SpaceBalls" <mario.lo...@ck.t-com.hr> je napisao u poruci interesnoj
grupi:h0igi3$jns$1...@ss408.t-com.hr...

cek onda mi je p4 2.9GHz, 1GB rama + ati radeon 9250 presporo?

sta bi mi tribalo onda? do cega onda ovisi streamanje?
sta triba vise kesha na disku, HD ready graficna i dvojezgreni il?

evo instalira san VLC plejer i ide nekih 80% procesora i 80tak MB memorije
samo malo trzucka, bolje sigurno nego priko BSplayera

Cyber Demon

simooooiae wrote:
> cek onda mi je p4 2.9GHz, 1GB rama + ati radeon 9250 presporo?

Full HD i ako je kodirao netko ko ne zna... moguce da je presporo!
Ja dok sve nisam podesio mi je dual core AMD 4400+ oveclockani bio prespor
:)

> sta bi mi tribalo onda? do cega onda ovisi streamanje?

Treba ti program koji zauzima cim manje memorije i cim manje koristi
procesor.
Recimo Media Player Classic

I codec koji izvlaci sve sto moze iz masine.
Recimo Core AVC
Program se placa, ali mislim da se mozes snaci ;)

Inace, instalio sam Core AVC i bez problema (kad se podesi da njega koristi)
se gledaju .mkv fajlovi u BS Playeru.

Cyber Demon

SpaceBalls wrote:
> HD format je jako zahtjevan, trzanje nema veze s playerom nego
> iskljucivo sa CPU-om koji imas na mashne, te nes malo sa grafickom

Ima veze s playerom.
Jedan 1080p film mi je koristio 100% proc i prikazivao film svake 3-4
sekunde u VLC Playeru.
A kad sam stavio Media player classic i Core AVC, koristi manje od 30%, mogu
cak i premotavati film i odma prikazuje framove.

Ovo mi se dogodilo samo na dva, tri filma, znaci ovisi i o kodiranju, ali
ocito ima i veze s playerom ;)

Domagoj X

Na sta streamas?

simooooiae

"Cyber Demon" <a@a.a> je napisao u poruci

> I codec koji izvlaci sve sto moze iz masine.
> Recimo Core AVC

kako ga ustelat da se koristi u bs playeru, vlc plejeru i win media classic
plejeru?

instalira san ga al nece da mi ga stavi...

Cyber Demon

A znas koji ti codec sad koristi?
Meni je koristio neki stari codec (dal je bio ffdshow.. ili tako neki ne
sjecam se) i u njegovim opcijama sam ugasio da ga koristi kod .mkv-a.
I onda sam pod Start -> Programs pod Core AVC stavio ReRegister... ili tako
nekako, sad sam na poslu pa ne mogu provjeriti.
I onda je, vjerojatno u Registry, zapisao da se Core AVC poveze sa .mkv
fajlovima.

I od onda mi njega koristi u svim programima.

simooooiae

"Cyber Demon" <a@a.a> je napisao u poruci interesnoj
grupi:h14u70$klk$1...@ss408.t-com.hr...

> A znas koji ti codec sad koristi?

ne...pa pitan te to kako to vidit

Cyber Demon

simooooiae wrote:
> ne...pa pitan te to kako to vidit

Pa gdje me to pitas? :)
Uglavnom, ovdje nemam nikakav player na kompu, ali cini mi se da BS Player
ima foru da kliknes desnom tipkom na njega, i onda odaberes Video codec, ili
tako nesto i na odabir dobijes sve codece koje trenutno koristi...
Ili je to bio Media player classic? No, uglavnom, pogledaj po meniima,
negdje mozda naletis na opcije od codeca.
A drugi nacin je da dolje desno u trayu pogledas koje ikone ti pokazuje. Ako
su dvije od Ffdshowa, znaci njega koristi za sliku i za zvuk.
A ako je jedna onako plavo bijela, to ti je Core AVC.

Ne znam zasto nitko drugi ne odgovara na tvoja pitanja, ko ima vise iskustva
s tim.
Ja sam s prve instalirao i proradilo je.