Srpski film (i jopet)

NME

kad ce to vise? arminio????

People Getting Sick During "Serbian Film" Screenings

"Serbian Film" is a horror movie that has already played at the SXSW
festival, where it shocked audiences with its brutally violent visuals.
The film is now playing at the Cannes festival where distributors are
having a tough time sitting through the screening.

TwitchFilm is reporting that a person (buyer for a distributor) was so
disturbed by what he saw on screen that he got up and tried to leave the
theaters. Before making his way out, the person became so faint and
disoriented that he collapsed at the exit, falling face first into the
door, breaking his nose and leaving a puddle of blood on the floor.

This is not an isolated case. During SXSW, a woman ended up throwing up.
And since the film is so disturbing, theater staff were given the option
of not serving attendees during that particular screening.

"Serbian Film" revolves around a former male pornstar who signs on for
an "artistically-designed" porn film that offered him a generous
payment. As the filming begins, the man begins to suspect that the
director's intentions may be darker than mere pornography.

Read more:
http://www.worstpreviews.com/headline.php?id=17718&count=0#ixzz0o5KI7JXh

VEki

> Read more:
> http://www.worstpreviews.com/headline.php?id=17718&count=0#ixzz0o5KI7JXh

gluposti.

--
I know where you live.

idioteque.volta

"VEki" <ol...@net.hr> je napisao u poruci interesnoj
grupi:op.vcsym...@bomb.lan...

ma op�e me ne jebe jel su gluposti il ne, ho�u pogledati taj film!
stvarno, �ta je zapelo tolko??

i BTW, SPOILER

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

�itam da na kraju filma simuliraju silovanje i ubojstvo novoro�en�adi, kao
�lag na kraju. ako je to istina, majke mi, onda �e ovo biti Bolesno s ultra
velikim B. ne�to tako bolesno nit nisam siguran da bi htio gledati.

Ivan Tisljar

It happens that idioteque.volta formulated :

> čitam da na kraju filma simuliraju silovanje i ubojstvo novorođenčadi, kao
> ąlag na kraju. ako je to istina, majke mi, onda će ovo biti Bolesno s ultra
> velikim B. neąto tako bolesno nit nisam siguran da bi htio gledati.

Bio bi interesantan psihološki profil onih koje ovo pali.

Ivan

--
- Well, Moss, has it been completely demagnetized?
- By Steven Hawking himself.

Toil and trouble

Ja ne kuzim sto je toliko super u ovom filmu. Ljudi se pale na
bezrazlozno nasilje i bolesnoce? Cista pornografija.

Arminio Grgic

On 16 svi, 18:55, Toil and trouble <tontr...@gmail.com> wrote:

> Ja ne kuzim sto je toliko super u ovom filmu. Ljudi se pale na
> bezrazlozno nasilje i bolesnoce? Cista pornografija.

Problem ovog filma je upravo cinjenica da ga se "promovira" ovakvim
tekstovima prepunim gluparija i kojekakvih debilnih reakcija pa ne
cudi da svi misle kako se radi o bezrazloznom nasilju i bolesnocama.
Naime, film sadrzi nasilje i bolesnoce sa razlogom (kolik god to ludo
zvucalo) zbog cega ga svi koji su ga pogledali ne trpaju u
exploataciju vec u dramu sa elementima teskog horrora i smislom koji
"opravdava cilj". Ja ga pogledao nisam (jos) a ne znam ni kad cu osim
ako ne skoknem do Beograda i producenata gdje se trenutno jedino moze
pogledati (ako izuzmemo projekcije po festivalima). U kinima
vjerojatno nece biti nikad.

Inace,ljudi su padali u nesvjesti i povracali i tokom Exorcista i
Saloa i Antikrista... a evo, istih reakcija je bilo i na Zivotu i
smrti porno bande...
Samo sto se u slucaju Srpskog filma o samom filmu uopce ne pise i
govori vec samo o sokantnim reakcijama na sokantne scene pa se nonstop
stvara zakljucak da se radi o besmislenom exploatacijskom gorefestu.

Sto se tice spoilera - da. Sadrzi navedeno iako, kako sam cuo, ne
toliko eksplicitno koliko se prica (navodno su puno vise uznemirujuce
scene koje slijede kasnije iako je vec sama pomisao na spoiler i
previse sokantna da bi je ista nadmasilo - a navodno, nadmasuje...).
Ali stvarno nemam namjeru vise komentirati ni sadrzaj ni nasilje ni
pornografisku etiketu koja se ovom filmu nonstop lijepi dok ga ne
pogledam - ali ponavljam: etiketiranje filma kao besmislene
exploatacije je jednako besmisleno kad sve kritike upravo naglasavaju
da film to upravo nije.

Zivi bili pa vidjeli - a kad i gdje, ne zna se...

john

"Ivan Tisljar" <hll...@yahoo.co.uk> wrote in message

> Bio bi interesantan psiholo�ki profil onih koje ovo pali.

pa sam naziv govori kome je namijenjen

VEki

> ma opæe me ne jebe jel su gluposti il ne, hoæu pogledati taj film!

> stvarno, ¹ta je zapelo tolko??

i ja ga isto ocu pogledat... i siguran sam da se necu zgrazat. jasno mi je
to po odabiru glumaca, al opet, nikad se ne zna... al znam da mi moze bit
eventualno glup radi pretjerivanja, nikako da mi bude mucan. zna se da se
sve radi zbog para...

Ivan Tisljar

john formulated on nedjelja :

> pa sam naziv govori kome je namijenjen

Ne razumijem.

Ivan

--
I'm a 32 year old IT-man who works in a basement.
Yes, I do the whole Lonely Hearts thing!

john

> john formulated on nedjelja :

> Ne razumijem.

razumijes ti

smurf

Jel to vece sranje od
http://www.toetagpictures.com/ttp/index.php?option=com_content&view=article&id=64&Itemid=79
?

--
I ja koristim Opera's revolutionary e-mail client:
http://www.opera.com/mail/

Arminio Grgic

On 16 svi, 22:49, smurf <smurfx59MA...@hotmail.com> wrote:
> Jel to vece sranje od  http://www.toetagpictures.com/ttp/index.php?option=com_content&view=a...
> ?

Kao sto rekoh - ne znam je nisam gledao ali upravo ga usporedjuju sa
toetagovim proizvodima (ne sa Mordum serijalom vec sa Murder-set-
pieces) uz naglasak da je toetag cista gorefest exploatacija za
razliku od Srpskog filma koji je realisticniji i tehnicki i narativno
jak a samom pricom miljama ispred toetagovih gorefestova jer ima
glavu, rep smisao i pravi je film sa dodatkom "shok terapije".

Al' kao sto rekoh, dok ne vidim...