Jel' netko zainteresiran...

Drazen Skrinjaric

Postovani biciklisti i biciklistice,

Eto, buduci da cu imati godisnji odmor od 20.07.2009, planiram sljedecu
rutu:

Zagreb - Virovitica - Balaton (Madarska) - Gradisce (Austrija) - Bratislava
(Slovacka) - Bec (Austrija)

Radi se o nekih 500+ km pa bi bilo dobro to razbiti na 4 ili 5 dana jer nije
cilj utrka, nego stici na cilj koliko-toliko normalan. Planiram zadrzavanje
u Bratislavi 2 dana i u Becu 3 dana (cisto zbog razgledavanja gradova, onako
turisticki), dakle sve zajedno iznosi nekih 10-ak dana. Sve je ovo podlozno
promjenama i stvar je dogovora, ali bitno mi je da 20.07. budem kod
Virovitice iz nekih razloga (kirvaj, rodbina) pa bih to sve lijepo spojio,
ionako je vise-manje usput, tamo je i granicni prijelaz. Eto, samo me zanima
je li netko za ovaj prijedlog da mi se pridruzi? Ima do toga jos tjedan
dana, ali volio bih na vrijeme znati je li netko "za" da ne idem solo. Aha,
da, spavanje je u jeftinim hostelima. Na putu ih ima dosta, koliko mogu
vidjeti na netu: Keszthely na Balatonu, zatim Sopron blizu Gradisca i
Neusiedler See. Bratislava i Bec imaju ih gomilu. Ipak za svaki slucaj ne bi
bilo lose ponijeti barem vrecu iako mozda nece biti potrebna ako sve bude
teklo po nekom planu, tj. po gruboj racunici gdje bismo se otprilike trebali
zateci krajem svakog dana. Ali, tko zna, bolje je da se ima.

Mad I.D.

On Jul 12, 10:19 am, "Drazen Skrinjaric" <drazen.skrinja...@zg.t-
com.hr> wrote:
/cut

kakav bajk vozis? MTB ili cestovni ? Ruta po cesti ili kombinirano s
makadamom ?

Drazen Skrinjaric

"Mad I.D." <mad...@gmail.com> wrote in message

Ovaj put bih isao s Meridom trekking. Zato se nadam da je moja ruta (kako
sam je grubo iskombinirao) sve cesta... Ili barem 97%.. :)

Kresimir Pecnik

U bratislavi imas dobrog piva (Zlatni Ba�ant) i dobre klope (neka vrsta
gulasa ili cobanca) i jakoooo zgodne cure :-))

Dra�en �krinjaric

"Kresimir Pecnik" <kresimir.pec...@zg.t-com.hr> wrote in message

>U bratislavi imas dobrog piva (Zlatni Ba�ant) i dobre klope (neka vrsta
>gulasa ili cobanca) i jakoooo zgodne cure :-))

Zapamtit cu ovo za pivo i klopu, a za curke sam vec cuo... :)

Neca

On 12 srp, 10:19, "Drazen Skrinjaric" <drazen.skrinja...@zg.t-com.hr>
wrote:

Kirvaj 20.07. u Virovitici ne postoji,jedino ako nije neko selo oko
Virovitice?

Drazen Skrinjaric

"Neca" <nbea...@gmail.com> wrote in message

Da, Gradina. Napisao sam VT jer ne vjerujem da netko uopce zna gdje bi
smjestio Gradinu... :)

Neca

On 12 srp, 20:20, "Drazen Skrinjaric" <drazen.skrinja...@zg.t-com.hr>
wrote:
> "Neca" <nbeato...@gmail.com> wrote in message

aha sad mi je sve jasno,dolaziš na kirvaj,na janjetinu i onda drugi
dan za Mađarsku?Laka ti pedala i sretno na putu!

Dra�en �krinjaric

aha sad mi je sve jasno,dolazi� na kirvaj,na janjetinu i onda drugi
dan za Ma�arsku?Laka ti pedala i sretno na putu!

Hvala... :). Ma nije zbog klope i cuge, nego nisam bio vise od godinu dana,
a ne doci barem za kirvaj bi za svu rodbinu (baka, teta, trece koljeno,
cetvrto koljeno i jos mnogi koje poznajem i ne poznajem) bila teska
uvreda... :-). A ionako je bas lijepo usput.

et

Ja sam zainteresiran, ali sam slobodan tek od 1.8.

Molio bih preporuku za bicikl za ovakve ture, ne znam
do koliko love, ne vozim to �esto a ve� imam mtb...