Najveća brzina za biciklom

DJ_MAG

Koliko ste postigli najveću brzinu sa biciklom (MTB ili cestovni) prema
brzinomjeru ak ga imate??
Malo sam znatiželjan. Ja sa svojim treking bicom po ravnom ne mogu više od
45 km/h, a na nizbrdici (asfalt)
nekih 20 km/h više i tu brzinomjer staje, ne želi preko 70 nikako.

Spuzva

Dana Mon, 12 Jul 2010 14:20:53 +0200, DJ_MAG napisao/la je:

>Malo sam znatiželjan. Ja sa svojim treking bicom po ravnom ne mogu više od
>45 km/h,

ja nemogu vise od 25nasat.

a na nizbrdici (asfalt)
>nekih 20 km/h više i tu brzinomjer staje, ne želi preko 70 nikako.

tu sam na 30nasat.vjerujem da imam trekinga da bi isao brze

Marko Brkljacic

"DJ_MAG" <dami...@gmail.com> wrote in message
ja sam jednom bio toliko brz da sam i svoj bicikl prestigao

Neca

On 12 srp, 14:20, "DJ_MAG" <damir...@gmail.com> wrote:
> Koliko ste postigli najveću brzinu sa biciklom (MTB ili cestovni) prema
> brzinomjeru ak ga imate??
> Malo sam znatiľeljan. Ja sa svojim treking bicom po ravnom ne mogu viąe od

> 45 km/h, a na nizbrdici (asfalt)
> nekih 20 km/h viąe i tu brzinomjer staje, ne ľeli preko 70 nikako.

brže vrti pedala :-)

Cordiol

"DJ_MAG" <dami...@gmail.com> wrote in message

slabo je to... trebao bi ici brze.

bero

ma ne!!!!! ak skine pedale brže će ići!

Limac

ja sam sa svojim MTBom uspio po cesti po ravnome sitno vise od 40km/h
a na nizbrdici mi je rekord 72km/h :-)
da je bilo bolje strmo i bez zavoja islo bi valjda i vise
al to vec postaje i opasno polako...

"Cordiol" <maren...@gmailc.om> wrote in message

Yawriats

On 12 srp, 14:20, "DJ_MAG" <damir...@gmail.com> wrote:

> Koliko ste postigli najveću brzinu sa biciklom (MTB ili cestovni) prema
> brzinomjeru ak ga imate??

Na MTB-u nizbrdo 58 km/h (siguran sam da mogu nesto brze, ali to je
otprilike najveca "sigurna" brzina kojom se usudim spustiti po dionici
prije Kraljicinog Zdenca - oko te brzine mi se bajk pocne nekako
nepredviljivo ponasati).

> Malo sam znatiľeljan. Ja sa svojim treking bicom po ravnom ne mogu viąe od
> 45 km/h

MTB po ravnom, nesto preko 40 km/h. Par kilometara (po ravnom) mogu
drzati 30 km/h. S tim da je to bilo uz 2.1 gume sa ripnama, isao bih
vjerojatno nesto brze sa slickovima.

> nekih 20 km/h viąe i tu brzinomjer staje, ne ľeli preko 70 nikako.

To ti je sve aerodiamika. Iznad 30-ak km/h je dominantan otpor vjetra
(zraka) i ako zelis ici brze, trebas se postaviti u aerodinamican
polozaj (kao na cestovnom kad se spustis nize).

Yawriats

On 12 srp, 14:33, Spuzva <fl...@vk.t-com.hr> wrote:

> tu sam na 30nasat.vjerujem da imam trekinga da bi isao brze

Ti imas bikvadrat ili bicikl? :)

Luka Djigas

On Mon, 12 Jul 2010 14:20:53 +0200, "DJ_MAG" <dami...@gmail.com>
wrote:

>Koliko ste postigli najve?u brzinu sa biciklom (MTB ili cestovni) prema
>brzinomjeru ak ga imate??
>Malo sam znati?eljan. Ja sa svojim treking bicom po ravnom ne mogu vi?e od

>45 km/h, a na nizbrdici (asfalt)

>nekih 20 km/h vi?e i tu brzinomjer staje, ne ?eli preko 70 nikako.

78 km/h na nizbrici od Gornjeg Prekrizja prema Dubravkinom putu (ili
kako se vec taj dio zove iznad Saloona ?). Stari mtb (nema ga vise).

Glup potez koji je srecom prosao dobro, te koji ne namjeravam ponoviti
- ikad.

-- Luka

Neca

On 12 srp, 16:43, Luka Djigas <ldi...@get.rid.of.this.gmail.com>
wrote:
> [...]

> kako se vec taj dio zove iznad Saloona ?). Stari mtb (nema ga vise).
>
> Glup potez koji je srecom prosao dobro, te koji ne namjeravam ponoviti

skidam kapu za ovu brzinu

spinner

"Luka Djigas" <ldi...@get.rid.of.this.gmail.com> wrote in message

Nemojte pokusavati obarati brzinske rekorde nizbrdo!!
Glupo, nepotrebno i preopasno. Bicikl moze cestom juriti nizbrdo i preko 100
km/h ali nije napravljen za to.
Vozio sam kod Kraljicinog 84,2 km/ i nikad, nikad vise to ne bi ponovio,
rekao sam zasto, kao i Luka.
Obarajte, djeco, rekorde na ravnom, pedalirajuci ali nikako nizbrdo.
Na Zavizanu sam se sjebo pri 50 km/h, na asfaltu... sto bi bilo na vecoj
brzini ne usudujem se ni pomisliti.

spinner

Hrvoje

"spinner" <spinnerMAKNIOVOKAJEN...@vip.hr> wrote in
message news:i1favk$7pf$1...@gregory.bnet.hr...

> rekao sam zasto, kao i Luka.
> Obarajte, djeco, rekorde na ravnom, pedalirajuci ali nikako nizbrdo.
> Na Zavizanu sam se sjebo pri 50 km/h, na asfaltu... sto bi bilo na vecoj
> brzini ne usudujem se ni pomisliti.
Na otoku spust prema trajektu 78km/h, rog specka. Jedva zakocio i nisam se
smocio!:)
MTB:K.Zdenac 74km/h na 1.95 semislicku. ľ
Pao pri brzini od 5km/h i ostao ziv.
Sada se ne spustam brzo da bih oborio rekord nego da bih lakse savlado
sljedeci uspon.

grizli

ja bas kupio specku i nekak ne primjetim razliku od 15-20 % u brzini pri
jednakoj utrsenosti snage... hmm
mogu drzat 30kmh dulje vrijeme... recimo da je mtbom bilo 25-27, valjda se
treba priviknut malo ...

Backbone Cabal

Da to i mene zanima sobzirom da nemam trkaci bicikl.. jel on sta brzi
odnosno da jednako pedaliras kao na MTB i trkalici..

Krki

On Mon, 12 Jul 2010 14:20:53 +0200, DJ_MAG wrote:

> Koliko ste postigli najveću brzinu sa biciklom (MTB ili cestovni) prema
> brzinomjeru ak ga imate??

Frend (Sarac) isao 85 Km/h nizbrdo.
Provjereno i dokazano.

Krki

On Mon, 12 Jul 2010 18:17:12 +0200, Krki wrote:

> Frend (Sarac) isao 85 Km/h nizbrdo.

Da nadopunim:
Opaka nizba, mtb, ripne.

najknik

On 12.7.2010 14:20, DJ_MAG wrote:
> Koliko ste postigli najveæu brzinu sa biciklom (MTB ili cestovni) prema
> brzinomjeru ak ga imate??
> Malo sam znati¾eljan. Ja sa svojim treking bicom po ravnom ne mogu vi¹e od

> 45 km/h, a na nizbrdici (asfalt)
> nekih 20 km/h vi¹e i tu brzinomjer staje, ne ¾eli preko 70 nikako.

MTB, na ravnom(Maksimirska u Zagrebu, prestizuci 12icu) pokazao je 56
km/h, na nizbrdici 59(ne usudim se preko toga)

Luka Betevic

"Krki" <n...@mail.com> wrote

> Da nadopunim:
> Opaka nizba, mtb, ripne.

nizba velis? jel stavio taj rekord na fejs da svi lajkaju?

Pero

On 12.7.2010 14:20, DJ_MAG wrote:
> Koliko ste postigli najveæu brzinu sa biciklom (MTB ili cestovni) prema
> brzinomjeru ak ga imate??

168 km/h na potezu Gornje Jelenje - Oštrovica.

--
Petar Klicov, makni SPAM za reply
Kaciga glavu čuva, ali je ja ne nosim trenutno :)

Krki

On Mon, 12 Jul 2010 18:23:14 +0200, Luka Betevic wrote:

> nizba velis? jel stavio taj rekord na fejs da svi lajkaju?

Nisi imao nis pametnije za rec?

Xman

"DJ_MAG" <dami...@gmail.com> wrote in message

70ak niz sljeme po cesti na djubrex slick gumama, nisam imao nikakve cvike
pa su me hebale musice al pustio bi ga i malo brze, eventualno da lizne 80
:D

Neca

On 12 srp, 17:05, "spinner"
> Obarajte, djeco, rekorde na ravnom, pedalirajuci ali nikako nizbrdo.
> Na Zavizanu sam se sjebo pri 50 km/h, na asfaltu... sto bi bilo na vecoj
> brzini ne usudujem se ni pomisliti.

od svega me zanimaju brzinski rekordi na spustevima ,po singlicama u
šumi,to je nešto,hebo cestu bez obzira bila ravana ili niz brdo

Pero Glazar

"Krki" <n...@mail.com> wrote in message

> Nisi imao nis pametnije za rec?

vjerojatno mu je bilo bed poslat te u kurac bez predigre

Pero Glazar

"DJ_MAG" <dami...@gmail.com> wrote in message

> Koliko ste postigli najveću brzinu sa biciklom (MTB ili cestovni) prema
> brzinomjeru ak ga imate??

Prema brzinomjeru 109.1 na Maksimirskoj. Tu negdje potegne i na onom dijelu
Bolonje uz prugu.

> Malo sam znatiželjan. Ja sa svojim treking bicom po ravnom ne mogu više od
> 45 km/h, a na nizbrdici (asfalt)
> nekih 20 km/h više i tu brzinomjer staje, ne želi preko 70 nikako.

Meni na nizbrdici pokazuje puno manje nego na gorenavedenim mjestima, moram
pronaci neku uz koju ima tranvaj, pruga ili dalekovod.

Luka Betevic

"Pero Glazar" <petar....@gmail.com> wrote in message

:-))

Stype

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs134.snc1/5733_143094691880_557041880_2943496_1914556_n.jpg

okolica Bjelovara, točnije Šandrovac...MTB, Racing Ralph gume...

ZeeTso

> Meni na nizbrdici pokazuje puno manje nego na gorenavedenim mjestima,
> moram pronaci neku uz koju ima tranvaj, pruga ili dalekovod.

hebote vajerles! ;))

grizli

a valjda je 15-20 % i manje me bole ledja ramena i sl nakon dulje voznje...

grizli

jel se taj bicikl zove honda ?

Spuzva

Dana Mon, 12 Jul 2010 07:23:51 -0700 (PDT), Yawriats napisao/la je:

>Ti imas bikvadrat ili bicikl? :)

kad vidim tudje rezultate pomislim da mi brzinomjer ne valja. ili
nekom drugom

Rucka

"spinner" wrote:
> [...]
> 100 km/h ali nije napravljen za to.
> Vozio sam kod Kraljicinog 84,2 km/ i nikad, nikad vise to ne bi ponovio,

Npr zato jer se zna vidit auto kak na tom dijelu ide u kontra smjeru?

Vidjeh prije nesto godina ladu nivu HV rega i smrzoh se, a tada sam isao
pjeske uzbrdo uz cestu, narednih godina mi nije bilo svejedno spustat se na
tom mjestu, al nekak me i to proslo, vjerojatno zato i jer mi je suma
zanimljivija... :)

Ivan

73, cestovni, spust sa Sljemena kod kraljičinog zdenca. Nakon spusta,
u gradu pri kretanju sa semafora, volan mi je ostao ruci. Pukla vilica
(karbonsko smeće). Da je puklo na spustu vrlo vjerojatno ne bi ovo
pisao prstima :D

Makinator

On 12.07.2010 14:52, Marko Brkljacic wrote:
> "DJ_MAG"<dami...@gmail.com> wrote in message
>>
> ja sam jednom bio toliko brz da sam i svoj bicikl prestigao

;)
I ja. Imao sam vecu zelju za postignucem. Bas u zavoju.

Bubba

spinner's log on stardate 12 srp 2010

> Glupo, nepotrebno i preopasno. Bicikl moze cestom juriti nizbrdo i
> preko 100 km/h ali nije napravljen za to.

Upravo tako...

http://slike.hr/slike/dsc00044_86c54.jpg.html
http://slike.hr/slike/bikecrash2_26b3a.jpg.html
http://slike.hr/slike/bikecrash3_d8333.jpg.html

Sreca prati glupe, u mom slucaju, pa nista nisam slomio!

--
"If you lie to the compiler, ¤|¤ .-'``'-.,_,.-'``'-.,
it will get its revenge." ¤|¤ '-.,_,.-'``'-.,_,.-'

bero

On 12 srp, 17:05, "spinner"
<spinnerMAKNIOVOKAJENAPISANOVELIKIMSLOV...@vip.hr> wrote:

> Obarajte, djeco, rekorde na ravnom, pedalirajuci ali nikako nizbrdo
>

> spinner

ovo potpisujem. teže je navući 50 km/h na ravnom i to držat nego se
spuštat ko manijak i još se polomit negdje. a meni je osobno veći gušt
navući cestovbjaka na 45-50 po ravnom pa koliko izdržim izdržim! ;)

Ivan Kaselj

> Upravo tako...
> http://slike.hr/slike/dsc00044_86c54.jpg.html
> http://slike.hr/slike/bikecrash2_26b3a.jpg.html
> http://slike.hr/slike/bikecrash3_d8333.jpg.html

Vidis, ovo mene brine... koliko kuzim, tjeme i potiljak su netaknuti.
Jesi imao kacigu? Standardna kaciga ne bi/nije pomogla bas nista. Ili?

Cini mi se da si imao kacigu sa onim protektorom za zube, da bi steta bila
puno manja...

Nadam se da si se do sad vec oporavio :)

brni

> kad vidim tudje rezultate pomislim da mi brzinomjer ne valja. ili
> nekom drugom

eto, ja namontirao dva magneta na kotac ..... ima jos dosta
mjesta(zbicovlja) za napredak.

brni

> hebote vajerles! ;))

ne treba ti vajerles, moes dobit slicne efekte sa napuklim zicama i
vlaznim/korodiranim kontaktima, svojevremeno podivljali AK preticao sa 180
km/h mene koji sam mirno i lagano vozio svojih 230 km/h.

(zicane sigme u spomenutim uvjetima)

ZeeTso

"brni" <branko.MAKNI...@gmail.com> wrote in message

> ne treba ti vajerles, moes dobit slicne efekte sa napuklim zicama i
> vlaznim/korodiranim kontaktima, svojevremeno podivljali AK preticao sa 180
> km/h mene koji sam mirno i lagano vozio svojih 230 km/h.

nije to nista cudno.
ako ti imas dva magneta na istom kotacu, isao si jedva 115 km/h... ;)

Spuzva

Dana Tue, 13 Jul 2010 10:59:49 +0200, brni napisao/la je:

> svojevremeno podivljali AK preticao sa 180
>km/h mene koji sam mirno i lagano vozio svojih 230 km/h.
>
>(zicane sigme u spomenutim uvjetima)

naravno, meni je moja pokazivala ili stvarnu brzinu ili 0. nemam srece
s tim konfjuterima.
BTW, otkako imam bezzicnu sigmu sa kodiranim radio-talasima nemam vise
nikakih oscilacija :(

brni

> nije to nista cudno.
> ako ti imas dva magneta na istom kotacu, isao si jedva 115 km/h... ;)

jok, ovo je situacija male vocke poslije kise i sa malo starijim i
pokidanim/spajanim svakako-nikako zicama i samo jednim magnetom ..... moze
se i ovako :-)

Joe

> [...]
> 45 km/h, a na nizbrdici (asfalt)
> nekih 20 km/h više i tu brzinomjer staje, ne želi preko 70 nikako.

Nizbreg ....MTB na 2.35 60tak km/h.... nedavno na 2.4 59km/h, preko toga mi
je malo nesigurno :D

Po ravnici, ako dotaknem na 2.4 40km/h mogu slaviti :D..

I naravno, sve bez kacige... tenkre...

btw. gledao frenda dok pada sa cca 65km/h... i nije bilo nimalo ugodno...

brni

> naravno, meni je moja pokazivala ili stvarnu brzinu ili 0. nemam srece
> s tim konfjuterima.

imam ja negdje pokidanih zica, spletes ofrlje, izoliras selotejpom i da
vidis veselja.

> BTW, otkako imam bezzicnu sigmu sa kodiranim radio-talasima nemam vise
> nikakih oscilacija :(

apsolutno nesportski .... a jos vise me odbija od te ideje da ze nikakvu
razliku funkcionalnosti (koja mi zapravo treba ko .... mari kk ?) trosim 3,4
ili 5 umjesto jedne baterije.....

negdje moja bracka krv mora doc do izrazaja .... :-)

Hrvoje

"Joe" <j...@joe.net> wrote in message news:i1hbck$oh8$1...@news.metronet.hr...

> btw. gledao frenda dok pada sa cca 65km/h... i nije bilo nimalo ugodno...
Gledao sam i ga i ja. Vjerojatno ne istog frenda ali i moj je padao.
A sto se tice tenkre-a, i ja sam nonkaciga tenkre ali imam
poluopravdanje...nemrem
naci kalup za bulju. Sve su premale :P

Spuzva

Dana Tue, 13 Jul 2010 11:21:26 +0200, brni napisao/la je:

>apsolutno nesportski .... a jos vise me odbija od te ideje da ze nikakvu
>razliku funkcionalnosti (koja mi zapravo treba ko .... mari kk ?) trosim 3,4
>ili 5 umjesto jedne baterije.....

meni malo dopizdilo gledat 0 na ekranu a bilo povoljno za nabavit
bezzicni i eto. doduse sad sam izgubio magnet kadence al znam ko ima
dva pa cu mu skinut ;)

grizli

a ja imam pitanje.. kako dovraga ovi na TDF imaju prosjecnu brzinu 47 kmh ?
pa na cem su ti ljudi vizit 47 kmh 210 km ?

ovo potpisujem. teľe je navući 50 km/h na ravnom i to drľat nego se
spuątat ko manijak i joą se polomit negdje. a meni je osobno veći guąt
navući cestovbjaka na 45-50 po ravnom pa koliko izdrľim izdrľim! ;)

Dino

bagra nadrogirana, kaj drugo.
s mtb-om mi se sigurnije spustat, nije tolko nervozan

ZeeTso

"Hrvoje" <opak...@yahoo.com> wrote in message

ja isto imam neku nekompatibilnu glavu i usrecio sam se sa ovim:

http://www.actionsports.de/de/Bekleidung/Helme/FOX-Transition-Helm-matte-black::28800.html

Hrvoje

"ZeeTso" <zi...@net4u.hr> wrote in message

> http://www.actionsports.de/de/Bekleidung/Helme/FOX-Transition-Helm-matte-black::28800.html
Uh jesi se usrecio!
Pa to je Panzerdivision kaciga :)

Erdin

kako su onda šivali partizanske kape ? :) one size fit all? :))))

--
Erdin

Pero Glazar

> apsolutno nesportski .... a jos vise me odbija od te ideje da ze nikakvu
> razliku funkcionalnosti (koja mi zapravo treba ko .... mari kk ?) trosim
> 3,4 ili 5 umjesto jedne baterije.....

Meni na Polaru baterija u onom govnetu koje broji magnet i salje u eter
pozivjela 8 sezona, a kupio sam rabljeni :o

Yawriats

Ili ti ne valja brzinomjer (greska, krivo podesen i sl.) ili imas
kockaste kotace pa te to malu usporava :) Ja se niz Sljeme nemrem
spustiti sa max brzinom 30hm/h jer me toliko pocnu boliti sake da
moram popustiti kocnice i voziti brze.

brni

> Meni na Polaru baterija u onom govnetu koje broji magnet i salje u eter
> pozivjela 8 sezona, a kupio sam rabljeni :o

tak je nekak meni bilo s hac-om, nakon par godina prestalo, zacudio se
formatu baterije i slijedeca je trajala sezonu-dvije ....... vjerojatno su
znacajno unaprijedili kvalitetu baterija ali je to placeno drasticno kracim
rokom upotrebe .....

ali to jos ne mjenja ukupan zbroj istih ..... (ili, ako imas srece,
razlicitih baterija :-)

dobryla@work

"Neca" <nbea...@gmail.com> wrote
> od svega me zanimaju brzinski rekordi na spustevima ,po singlicama u
>ıumi,to je neıto,hebo cestu bez obzira bila ravana ili niz brdo

83,12 km/h - Kalnik, na 1.5 slickovima. Evo i video kak to izgleda.
http://www.youtube.com/watch?v=Dnhv-ETqfzc

HarraHotto

Rucka

"HarraHotto" wrote:
> http://www.youtube.com/watch?v=JLRDRzMWIsg&feature=fvw

i nakon toga frajer danas na bajku ima staru sigmu 600 koja je meni nekidan
nakon kuhanja na suncu pokazala max speed 196,9km/h :)

Hrvoje

"Rucka" <marko.r...@knigmail.com> wrote in message

covjek zna sto valja! :)
Tu chuku koriste samo badass
.
.
i oni koji nemaju para za novu.:)

Neca

On 14 srp, 09:04, "dobryla@work" <m...@nospam.hr> wrote:
> "Neca" <nbeato...@gmail.com> wrote

> 83,12 km/h - Kalnik, na 1.5 slickovima. Evo i video kak to izgleda.http://www.youtube.com/watch?v=Dnhv-ETqfzc

gdje je tu šuma i singlica ????

dobryla@work

"Neca" <nbea...@gmail.com> wrote

>gdje je tu ąuma i singlica ????

Nisam čital :-)) Vidio da piąe cesta - ravno - nizbrdo, nisam vidio da piąe
hebo :-D

Neca

On 15 srp, 07:26, "dobryla@work" <m...@nospam.hr> wrote:
> "Neca" <nbeato...@gmail.com> wrote

> Nisam čital :-))  Vidio da piąe cesta - ravno - nizbrdo, nisam vidio da piąe
> hebo :-D

ma nema beda :-))

Suncana

On 2010.07.13 10:59, brni wrote:
> svojevremeno podivljali AK preticao sa 180
> km/h mene koji sam mirno i lagano vozio svojih 230 km/h.

Amateri... Ja imam registrirano oko 450 km/h, nisam sigurna
samo je l' bilo na ravnom ili na laganoj nizbrdici. Imam i
trek zabiljezen, pa cu ocitati tocno, samo da se docepam
drugog kompica na kojem je spremljen.

--
Suncana

Dejan Rozic

On Tue, 13 Jul 2010 07:57:53 +0200, grizli
<maliveliki...@gmail.com> wrote:

> a valjda je 15-20 % i manje me bole ledja ramena i sl nakon dulje
> voznje...

citam i mislim da sanjam.

Dejan Rozic

On Tue, 13 Jul 2010 14:38:15 +0200, Pero Glazar <petar....@gmail.com>
wrote:

> Meni na Polaru baterija u onom govnetu koje broji magnet i salje u eter
> pozivjela 8 sezona, a kupio sam rabljeni

moja tek 4. znaci miran sam jos neko vrijeme. bateriju u senzoru kadence
nisma uspio testirati buduci da sam ga nakon godinu dana izgubio :(
ako netko slucajno ima polarov senzor kadence serije S, te ga ja voljan
prodati, slobodno mi se javi. ja bi kupio novog, no recesija je.

Cobra

"Suncana" <izbaci_sve...@tilda.hr> wrote in message
* znaci osim biciklista ovdje ima i lovaca ! uvjek je zanimljivo cuti i koju
lovacku :-)

Luka Betevic

"Cobra" <j...@ne.hr> wrote

> * znaci osim biciklista ovdje ima i lovaca ! uvjek je zanimljivo cuti i
> koju lovacku :-)

uvijek je zanimljivo vidjeti da ima i papaka koji ne kuze odakle ovih 450
km/h...

Cobra

"Luka Betevic" <luka.b...@infodom.hr> wrote in message
* je li ti taj papak nesto u rodu ?