Zajam ponuda

nikita...@gmail.com

Pozdrav Gospodin i gospođa,
Ova e-mail adresa je nikita...@gmail.com pojedinci, na sve one koji su u potrebi za određeni kredit za obnovu svoje živote. Ste u potrazi za kredit ili podići svoje poslovanje ili za proizvodnjuprojekt ili kupiti stan ali su zabranjene ili vaše kreditne datoteku je odbijen od strane banke. sam pojedinac sam odobravati kredite u rasponu od 5.000 do 20.000.000 EURO ili $ svakome u stanju zadovoljiti uvjeti. Moj kamatna stopa je 3% godišnje. Ako vam treba novac iz drugih razloga, ne ustručavajte se kontaktirati me za više informacija. ozbiljni i pošteni ljudi. Hvala što me kontaktirati putem e-maila

nikita...@gmail.com

elsos

Meni treba 20.000.000 eura kredita... sa počekom od cca 70-ak godina

Petar Juric

In article <aebb4950-dae3-4ecd...@googlegroups.com>,
nikita...@gmail.com says...
Au, jbt!
Sto smo mi docekali!

--

Pero

Vedr@n

On Tue, 15 Apr 2014 20:14:28 +0200, elsos <markosos...@net.hr>
wrote:
Pa ne 70, ali 5 godina koliko ti treba za zamaglis lovu
Uz to kazes da ti treba 20 000 000 eura i da ce ti to sto ces
napraviti vrijedjeti 50 000 000 E i da ce to biti hipoteka.

Tako su najveci rvacki bizmismeni pokreili poso.
Dobis kredu i kredu stavis pod hipoteku prodajuci kvadrat po 2 iljade
ili prodajuci nesto za sto ne platis dobavljacu.

Do tada promijenis identitet i osnujes offshore kompaniju na koju
izvuces lovu. Ili kupis umjetnine, ides na safari...zvuci poznato?

Vedr@n

Steta sto google ne zna prevesti ovo ''nikita''. Ne znam bi li bilo u
srednjem ili kojem drugom rodu...tj. rodji.

johns...@gmail.com

Poštovani kupci

Mi DIAMOND KREDIT KUĆA (diamondl...@yandex.com). Nudimo privatne, komercijalne i osobne Krediti s vrlo minimalan godišnje kamatne stope od samo 2% na 1 godine do 40 godina otplate trajanje razdoblja na bilo kojem dijelu svijeta. Dajemo kredite u minimalnom rasponu od 3.000 do maksimalno 500,000,000,00. Naša usluga krediti osigurani su za maksimalnu sigurnost je naš prioritet.

* Jeste li financijski stisnut? * Imate li tražiti sredstva isplatiti kredite i dugove * Imate li tražiti financiranje postaviti svoj vlastiti posao? * Jeste li u potrebi za privatne ili poslovne zajmove za razne svrhe? * Imate traže kredite za obavljanje velike projekte * Jeste li u potrazi za financiranje za razne druge procese?

Želim da znate da sam dati kredite po kamatnoj stopi od 2%.

* Posuditi ništa do 500 milijuna dolara * Izaberite između 1 do 40 godina za otplatu. * Izaberite između plana plaćanja * smislu mjesečnoj i godišnjoj fleksibilnog zajma.

E-mail: diamondl...@yandex.com
DIAMOND dom zajam
Ferdinand Marcos

fredlarryl...@gmail.com

Trebate li hitan zajam za financiranje Vašu tvrtku ili bilo koju svrhu? Mi smo certificirani i pravna i međunarodna licenca zajam zajmodavac, nudimo kredite komercijalnih poduzeća, tvrtki i pojedinaca na pristupačnim kamatnu stopu od 2%, to može biti kratko ili dugoročno kredit, ili čak i ako imate loše kreditne, mi ćemo obraditi vaš kredit čim primimo vaš zahtjev.

Mi smo neovisna financijska institucija. Osnovali smo izvrsnu reputaciju tijekom godina za različite vrste kredita za tisuće naših kupaca. Nudimo zajamčena zajam usluge bilo koji broj građana i bez državljanstva, nudimo lako osobni zajmovi, Commercial / poslovni kredit, auto kredit, leasing / Equipment Finance, debt consolidation zajam, hipotekarni kredit, za sve građane i ne-građane dobre ili loše kreditne povijesti. Ako ste zainteresirani za našu ponudu kredita što više savjeta molimo ispunite podatke i vrati nam se za detaljnije informacije možete nas kontaktirati na ovaj email {fredlarryl...@gmail.com} mi ćemo vam odgovoriti čim smo primili vaš pojedinosti kredita.

Naš cilj je stvoriti najbolje za naše klijente i dati im sigurnu uslugu, naši paketi uključuju:

* Početna Zajam
* Auto Zajam
* Hipotekarni kredit
* Poslovni zajam
* Međunarodni kredit
* Osobni zajam
* Zajam svih vrsta,

Nema socijalne sigurnosti i bez kreditne provjeriti, 100% zadovoljstvo garancija. Sve što morate napraviti je pustiti nas znati što želite i mi ćemo sigurno učiniti vaš san došao istiniti. (FRED LARRY zajam tvrtka doo). Da, kaže kada se banke kažu NE. Na kraju, možemo financirati male razmjera kreditne TVRTKU, posrednika, male financijske organizacije za nas neograničen kapitala. Za više detalja idi dobiti svoj hitan zajam, odmah kontaktirajte nas, odgovorite na ovaj e-mail: fredlarryl...@gmail.com

Imajte na umu da je kamatna stopa na kredit je 2% godišnje, ljubazno vratiti nam sad, ako je zainteresiran.

Srdačan pozdrav.

mrslad...@gmail.com

Tražim kredit / pozajmicu - mali oglasi gdje se traže krediti, pozajmice ili poslovna suradnja

naslovnica

mali oglasnik

Ponuda kredita
Potražnja kredita

članci

HUB
HROK
Solemnizacija
Kreditno izvješće
Crna lista
Lista neurednih dužnika
Depozit
Životno osiguranje
Kreditno zaduženje
Dužničko ropstvo
Osiguranje sposobnosti vraćanja kredita
Zlatna rezerva
Ovršna klauzula
Interkalarna kamata
Nenamjenski gotovinski kredit
Revolving kredit
Krediti za umirovljenike
Jamac - sudužnik
Osobni bankar
Mini kredit
Toksični krediti

tematski linkovi

Banke
Javni bilježnik
Kreditni kalkulator

Ukoliko tražite kredit ili pozajmicu ili neki oblik poslovne suradnje koja uključuje financijsku pozajmicu, ovdje upišite svoj oglas. Svaki se oglas autorizira te nije odmah vidljiv nego tek nakon autorizacije. Polje e-mail se ne prikazuje nego služi za slanje odgovora.
BUDITE OPREZNI SA SVOJIM OSOBNIM PODACIMA JER SE TEKST POLJA OGLAS PRIKAZUJE U CIJELOSTI.

e-mail:
oglas:

Hvala. Vaš oglas će biti prikazan nakon provjere.

progreso krediti
19.01.2017 POŠALJI PORUKU
hitno potrebna pozajmica za otvaranje obrta, pozrebno mi je 60.000,00 kn vracam u mjesecnim ratama

19.01.2017 POŠALJI PORUKU
hitno trebam 2000€ na rok od 2 mjeseca
Vraćam 3000€
Zagreb

18.01.2017 POŠALJI PORUKU
Potreban mi je iznos od 4000 kn...vraćam za mesec dana...hvala

18.01.2017 POŠALJI PORUKU
Hitno trebam 20000kn vracam u ratama po vasoj kamatnoj stopi

17.01.2017 POŠALJI PORUKU
trebam zajam nisam uposlen,,,a mogu vraćati rate.

16.01.2017 POŠALJI PORUKU
mladi sam poljoprivrednik i potrebna mi je financiska pomoc od 50 tisuca eura na rok od 3 godine nema potrebe za visi vremenski period hvala

16.01.2017 POŠALJI PORUKU
Hitno trebam pozajmicu od 30 000 kuna. Ovjera kod javnog biljeznika, a kamate su onolike koliko mi uvjetuje onaj tko mi posudi novac. Novac vraćam za šest mjeseci.

14.01.2017 POŠALJI PORUKU
Trebam hitno zajam od 10 000 kn na 10 mjeseci. Mogu vraćati u mjesečnim ratama. Kamata po dogovoru

13.01.2017 POŠALJI PORUKU
Hitno trebam pozajmicu od 15000€,dajem stan u zalog

13.01.2017 POŠALJI PORUKU
Hitno mi treba pozajmnica od 50000kn do svibnja 2017.

13.01.2017 POŠALJI PORUKU
Molim da li netko može pošteno posuditi 10.000 kuna na ugovor, molim hitno je

12.01.2017 POŠALJI PORUKU
Hitno trebam pozajmicu za pokretanje posla potrebno mi je 25.000,00€ HITNO HITNO HITNO

11.01.2017 POŠALJI PORUKU
Potrebna pozajmica od 50000 kuna,mogu vracat mjesecno kako se dvoje dogovori ako ima netko za pomoc

11.01.2017 POŠALJI PORUKU
Postovani,trebam hitnu malu pozajmicu od 2000kn na 12mjeseci.Imam od kud vracati.Kako bi to mogla realizirati kod vas?

10.01.2017 POŠALJI PORUKU
Tražim hitnu posudbu od 20000kn za mjesec dana vraćam 22000! Imam poduzeće i hitno mi treba za neka ulaganja.

10.01.2017 POŠALJI PORUKU
Postovanje,potrebna mi je hitna pozajmica zbog trudnoce u iznosu od 6000kn.vracala bih novac kroz 6mj uz dogovor za kamate te ugovor.unaprijed hvala

09.01.2017 POŠALJI PORUKU
Hitno mi je potrebna pozajmica iz bih pisem kome se obratiti do treba mi 800 do 1000 km

08.01.2017 POŠALJI PORUKU
Trazim pozajmicu od 5000€ uz ovjeru kod javnog biljeznika. Kamata i rok za vracanje po dogovoru.

07.01.2017 POŠALJI PORUKU
Trazim zajam od 2000 eura,za 4 mj vratim 3000 eura,hitno

07.01.2017 POŠALJI PORUKU
Trebam hitno pozajmicu od 50 000kuna
kamata nije bitna vracam u mjesecnim anuitetima.

06.01.2017 POŠALJI PORUKU
Hitno trebam zajam od 30000kn uz potpisivanje zaduznice. Hitno!!!!!

05.01.2017 POŠALJI PORUKU
Hitno tražim pozajmicu od 30.000 kuna na ugovor,javni biljeznik
Na 10mj ,vracam 50.000
molim samo ozbiljne ponude

05.01.2017 POŠALJI PORUKU
Potreban mi je kredit za ulaganje u posao 60 000 kn!

05.01.2017 POŠALJI PORUKU
Trazim pozajmicu od 5000 kn

03.01.2017 POŠALJI PORUKU
Hitno potreban novcani zajam u iznosu od 1000e.Rok vracanja do kraja juna 2017.Hitnoooooo.

02.01.2017 POŠALJI PORUKU
Potrebna pozajmica od 2000 Eura

02.01.2017 POŠALJI PORUKU
Potrebna mi je pozajmica od 2000 €
Na 6 mjeseci,prihvacam vase uvjete i potpis kod biljeznika.

30.12.2016 POŠALJI PORUKU
Hitno tražimo pozajmicu od 2000€ na 24 mjeseca
uz ovjeru kod javnog bilježnika.

30.12.2016 POŠALJI PORUKU
trebam pozajmicu od 5 tisuča eura vratim do kraja 8 mjeseca hitno. hvala

29.12.2016 POŠALJI PORUKU
Hitno trebam pozajmicu od 3000 kn na 2 rate vracam po 2000 kn!

29.12.2016 POŠALJI PORUKU
Treban pozajmicu u iznosu od 20000 kn, može ovjera kod bilježnika, kamata po dogovoru

29.12.2016 POŠALJI PORUKU
treba mi 50000knza uredenje apartmana nemam zalog ali imam rjesenje o izdavanju ovjeriti cemo kod biljeznika vratio bih na kraju sezone 1.10.2017 koliko bih trebao vratiti ukupno

29.12.2016 POŠALJI PORUKU
Trazim pozajmicu od 15000 kn,vracam 20000 do treceg mjeseca.

28.12.2016 POŠALJI PORUKU
Tražim hitno pozajmicu do 15000kn,nemam zaloga,ovjera kod javnog bilježnika plus kamate

28.12.2016 POŠALJI PORUKU
Hitno trebam pozajmicu od 20000 kn,vracam po dogovoru,hvala

27.12.2016 POŠALJI PORUKU
tražim pozajmicu za potrebe firme do 50000kn hitno

27.12.2016 POŠALJI PORUKU
Potreban mi je kredit za ulaganje u posao...25000 eura

26.12.2016 POŠALJI PORUKU
Trebam hitno 3000kn..za mjesec dana vraćam 4000kn

25.12.2016 POŠALJI PORUKU
Trazim zajam od 60000 kn.Kamate nisu bitne!

24.12.2016 POŠALJI PORUKU
Tražim pozajmicu od 15000-20000kn vracam u mjesecnim ratam po 1000kn kamata po dogovoru itd.Hitno

23.12.2016 POŠALJI PORUKU
Tražim hitan zajam od 30 000 kn uz zalog nekretnine. Molim kontakt za daljne uvjete i informacije. Split

22.12.2016 POŠALJI PORUKU
Trebam pozajmicu 30.000,00 KN na 2 godine. Nemam zaloga, potisujem i ovjeravam ugovor kod javnog bilježnika ili zadužnicu, svejedno. HITNO!!

21.12.2016 POŠALJI PORUKU
trebami pozajmica od 2000 eura

21.12.2016 POŠALJI PORUKU
Trebam hitno pozajmicu od 15000 kn,radim,prijava na neodređeno... ako moze na rate s vasom kamatom..

20.12.2016 POŠALJI PORUKU
hitno trebam 1500 kn ako je moguće na 2 mjeseca,zaposlena na neodređeno

20.12.2016 POŠALJI PORUKU
Trazim hitnu pozajmicu, 10000 kuna, na mjesec dana, zbog ozbiljnosti i hitnosti zaduznica i ovjera na duplo. Sto i vracam, dakle 20000.

20.12.2016 POŠALJI PORUKU
Hitno mi je potrebna pozajmica od 6000 kuna vraćam krajem januara 8000

19.12.2016 POŠALJI PORUKU
Hitno mi treba pozajmica od 300 km kome se obratiti kako odg dobit iz bih pisem

19.12.2016 POŠALJI PORUKU
Trebam pozajmicu od 10 000 kn. Kamata i vraćanje po dogovoru.

18.12.2016 POŠALJI PORUKU
Hitno tražim pozajmicu 22000,00 kn.

Kredit
Putovanja
Igrice za pametne
Poslovni prostor Zagreb
Rashladne komore
kontakt
kredit-zajam.com je član mreže internet stranica

elizabethj...@gmail.com

Mislite li o dobivanju kredita? Jeste li ozbiljno je potrebna hitna kredit za pokretanje vlastitog posla? Jeste li u dugovima? Ovo je vaša prilika da se postigne svoje želje, mi vam dati osobne krediti, komercijalni krediti i poslovne kredite i sve vrste 2% kamata za stambene kredite za više informacija kontaktirajte nas putem e-maila (elizabethj...@gmail.com)

celina campbell

Jeste li zainteresirani za kredit? Nudimo sve vrste financijske pomoći svim pojedincima "posao osobni zajam, investicijski zajam, home zajam dug konsolidacija zajam i kredit tvrtki u cijelom svijetu. Naša kamatna stopa je 2% godišnje. Također smo napravili financijski savjet za naše klijente. ako imate bilo kakav dobar projekt ili žele pokrenuti posao, a potreban kredit za financiranje samo nas odmah, tako da možemo raspravljati, potpisati ugovor, a zatim obnovili svoj projekt ili posao za vas. Molimo kontaktirajte nas danas za sve vaše financijske potrebe . Kontaktirajte nas putem e-maila: (celinacampb...@gmail.com)

celina campbell

Darko_R

On 1.2.2017 08:16, celina campbell wrote:
> Jeste li zainteresirani za kredit? Nudimo sve vrste financijske pomoći svim pojedincima "posao osobni zajam, investicijski zajam, home zajam dug konsolidacija zajam i kredit tvrtki u cijelom svijetu. Naša kamatna stopa je 2% godišnje. Također smo napravili financijski savjet za naše klijente. ako imate bilo kakav dobar projekt ili žele pokrenuti posao, a potreban kredit za financiranje samo nas odmah, tako da možemo raspravljati, potpisati ugovor, a zatim obnovili svoj projekt ili posao za vas. Molimo kontaktirajte nas danas za sve vaše financijske potrebe . Kontaktirajte nas putem e-maila: (celinacampb...@gmail.com)

Jesam !
Ti meni lovu a Bog ti vrati ak buš dobra !
:)

merit...@gmail.com

MERIT HOPE KREDIT TVRTKA TVRTKA

                    merit...@gmail.com)

Zdravo ja gospođa, zasluga. vjerovnik legitimno i pouzdan zajam zajmodavac, er nude stambeni krediti, auto krediti, hotelski krediti, komercijalni ponuda, koji se mora ažurirati sve financijske situacije u svijetu / tvrtke da pomognu onima koji su registrirani novac lendears osobne krediti, hipoteke, stambene kredite , niske kamatne stope od 2% itd kapital, poslovne zajmove i kreditne loše zajmove rad, puštanje u rad. Mi financiranje projekta pri ruci i Vaše firme / partnera, a ja bih ponuditi osobne kredite kako bi svojim klijentima od 12.000 USD $ s $ 8000000, samo Euro i funta. Dajem poslovne zajmove,
Osobni krediti, studentski krediti, auto krediti i krediti platiti račune. ako ti
potreban kredit morate učiniti je da me kontaktirate izravno
U: (merit...@gmail.com)
Bog te blagoslovio.
Iskreno,
Gospođa: zasluga Hope
E-mail: (merit...@gmail.com)

Napomena: Sve odgovor treba poslati na: (merit...@gmail.com). kontaktirajte nas putem e-maila za više informacija

Vaso

Ne bi ti se to svidjalo!
Dogadja se da umre onaj kome posudis lovu,
a onda cekas da ti Bog to vrati
( jer ti je uzeo duznika!)..LOL

--
Branko Vasiljev:
Vise se NIkada Nitko NECE Na Softveru

quickenloans...@gmail.com

PONUDA ZA ZAJAM! PONUDA ZA ZAJAM!! PONUDA ZA ZAJAM!!!
Pozdrav svima, Quicken Loans INTERNATIONAL, pozajmljivanje tvrtka je opet ovdje, i trenutno se pruža kredite za sve vrste događaja u ovoj 2017, a krediti za početak godine. Trebate hitno kredit da vrati svoje dugove ili trebate home kapital zajam za poboljšanje vašeg poslovanja? Jeste li bili odbijen od strane banaka i drugih financijskih ustanova? Trebate konsolidaciju ili hipotekarni kredit? Mi smo ovdje da bi sve svoje financijske teškoće posuđivanje novca za ljude koji trebaju financijsku pomoć, koja imaju loše kreditne ili je potrebna novca za platiti račune i ulagati u tvrtke na niske kamatne stope od 2%. Naši kredita varira od 2.000 EUR do 500, 000,000.00 EUR-a također smo davati kredite u bilo kojoj valuti po svom izboru.

Kontaktirajte nas već danas putem e-pošte; (QUICKENLOANS...@GMAIL.COM) da se prijave.

rahelco...@gmail.com

zdravo.
Ja sam gospodin Rahel privatni zajam zajmodavac koji daje život vrijeme prilika kredit za pojedince, poduzeća, osiguranje, itd Jeste li u bilo kakve financijske teškoće ili u potrebi za kredit za investiranje ili vam je potreban kredit da plati svoje račune tražiti dalje kao mi smo tu da bi sve svoje financijske probleme stvar prošlosti. Nudimo sve vrste kredita u bilo kojoj valuti denominacije sa stopom od 2%, bez unaprijed fee.I želite koristiti ovu veliku medij da znaš da smo spremni da vam pomoći s bilo koje vrste kredita riješiti vaš financijski problem.If da onda se vratiti danas putem e-pošte (rahelco...@gmail.com) za više detalja, vi ste vrlo dobrodošli.

henriettafer...@gmail.com

Zdravo,
To je informirati širu javnost da je gospodin Fernando Lopez, renomirani privatni zajam zajmodavac je otvorio financijske mogućnosti za sve kojima je potrebna bilo kakve financijske pomoći. Trebate li kredit? Trebate li kredit jasno svoje dugove ili financirati svoj projekt? Jeste li bili presavijen od strane banaka i drugih financijskih ustanova? Ne tražite dalje, jer mi smo tu za sve vaše financijske probleme. Nudimo brze i pouzdane kredita korisnica na kamatnu stopu od 2% do osobe, tvrtke i društva, bez obzira na kupca nacionalnosti. Naši uvjeti i stanje i jasno i vrlo razumljivo.
Ne zahtijeva kreditnu check, 100% zajamčeno.

Pošalji nam se na: (fernandolo...@gmail.com)

tedmoorbyhel...@gmail.com

Jeste li mislili na dobivanje kredita? Trebate ozbiljnu hitnu kredit za pokretanje vlastitog posla? Jeste li u dugovima? Ovo je vaša prilika da ostvari svoje zahtjeve, nudimo osobni zajmovi, poslovne zajmove i kredite poduzećima i sve vrste kredite s kamatnom stopom od 2% za više informacija, molimo kontaktirajte nas na e-mail, e-mail sa sljedećim informacijama
* Puno ime: .................................
* Obavezno Iznos kredita: ..............
* Dužina: ............................
* Država: ......................................
* Telefon: ...................................
* Okupacija: ................................
* Mjesečni prihod: ........................
EMAIL :: billsdebtorsh...@hotmail.com
Budite brzi i nadam se da možete vjerovati

tony...@gmail.com

Ja samo jučer dobio kredit od ova žena ime mr Sheniqua eatman koji nude kredit za mene, a sada imam platim račune i započeti poslovni sve zahvaljujući njoj, ako vam je potreban kredit kontakt je na e-mail Sheniquaeatm...@gmail.com

Doris

accessbank...@gmail.com

Jeste li ozbiljno u potrebi ili kredit koji se može brinuti za vaše financijske potrebe, proširiti svoje poslovanje ili su vas trebam za kredit za isplatiti dug ili ulagati, to je sada tako lako dobiti taj kredit koji vas uvijek poželio uz kamatnu stopu od 3% bez colecteral
Sve što trebate učiniti je da nam se obratite @
Accessbank...@gmail.com

accessbank...@gmail.com

accessbank...@gmail.com

andrewwi...@gmail.com

Donosimo vam pozdrave od Andrew pobjednika zajam tvrtki.

Da li vam je potrebna financijska pomoć bilo koje vrste?
Osobni krediti?
Poslovne zajmove?
Hipotekarni krediti?
Poljoprivredni i projekt financiranja?

Dajemo kredite na 2% kamatne stope! Kontakt

(Andrewwi...@gmaill.com)

pomogli smo puno ljudi koji su sada ponosni vlasnici vlastiti posao, kuće, automobili pa sam vas tjerati da se ne smije izostaviti u ovom životu vremenskom priliku. pa kontaktirajte nas još danas na

(Andrewwi...@gmail.com)

alvaradose...@gmail.com

Bok, ja sam gospodin Sergio Alvarado Alvarado osiguranje / zajam tvrtke, privatni vjerovniku kredit, šanse za život koji će vam pomoći. Trebate hitno kredit jasno svoje dugove, ili je potreban kredit za poboljšanje vašeg poslovanja? Jeste li bili presavijen od strane banaka i ostalih financijskih institucija? jedan konsolidacija ili hipotekarni kredit je potrebno? Ne tražite dalje, jer mi smo tu za sve vaše financijske probleme u prošlosti. Mi osiguravamo sredstva za ljude koji trebaju financijsku pomoć, koja imaju loše kreditne ili je potrebna novca za platiti račune, da ulagati u poslovanje na naknadu od 2%. Želim koristiti ovaj medij da vam to pružiti pouzdanu pomoć i korisniku i da će biti spremni pružiti kredit obavijestiti. Zatim kontaktirajte nas danas putem e-maila na: (alvaradose...@gmail.com)

irenegiro...@gmail.com

Zdravo,
Ovo je obavijestiti javnost da je gđa Irene Fernandez, ugledni privatni kredit zajmodavac je otvorio finansijski prilika za sve kojima je potrebna bilo kakve finansijske pomoći. Da li vam je potrebna hitna kredit očistiti svoje dugove ili vam je potreban kapital kredit za poboljšanje vaše poslovanje? Jeste li odbijen od strane banaka i drugih financijskih agencija? Ne tražite dalje, jer mi smo tu za sve vaše finansijske probleme. e daju kredite po kamatnoj stopi od 2% na ljude, tvrtke i društva na jasan i razumljiv način, termini i uvjeti. Bez kreditne provjeriti je potrebno, 100% zajamčena.

Pišite nam na: (irenegiro...@gmail.com) da se prijave.

andrewwi...@gmail.com

fredm...@gmail.com

Jeste li poslovni čovjek ili žena? Treba ti novac da pokrenete vlastiti posao? Da li je potrebno kredit za izmirenje svoj dug ili isplatiti svoje račune ili pokrenuti dobar posao? Da li vam je potreban novac za svoj projekt? Nudimo osiguran kredita za bilo koji iznos i bilo gdje u svijetu (pojedinci, tvrtke, nekretnine i pravna lica) u našoj stopi od 2% odličan. Odgovarajući aplikacije i poslati više informacija na e-mail adresu: (fredm...@gmail.com)

Sin&sha

wrote in message

Ja mislim da nešto nije u redu s ovom ekipom što nude zajmove. Svaki je
tražio broj mog računa, PIN kartice i pristupne podatke za online pristup
mom računu, kažu da izvrše uplatu, ali još ništa nije stiglo, hm.

MasterBlaster

Sigurno si im dao krivi PIN, posalji im ponovno.

Sin&sha

"MasterBlaster" wrote in message news:o98uhb$bql$1...@ls237.t-com.hr...

Ma ne, pazim dobro na te stvari. Ali, čudno mi je da mi se taj PIN u zadnje
vrijeme odbija. Svaki put kaže da je krvi PIN i da imam još dva pokušaja.
Ali, siguran sam da je prije radio. Vidiš, možda su i uplatili neke pare,
ali ja ne mogu to provjeriti?

Bruno Babic

On 2.3.2017. 14:22, Sin&sha wrote:
> [...]
> pokušaja. Ali, siguran sam da je prije radio. Vidiš, možda su i uplatili
> neke pare, ali ja ne mogu to provjeriti?

Ma nemoguce, meni moj PIN uredno prolazi i ne kaze da je pogresan. Daj
napisi koji je tvoj da provjerim, mozda kod mene radi?

--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?

Sin&sha

"Bruno Babic" wrote in message news:o997qk$ftj$2...@ls237.t-com.hr...

Tebi *tvoj* PIN prolazi, kužiš? Ali, evo probaj i moj: ****

Vaso

On 03/02/2017 09:55 AM, fredm...@gmail.com wrote:
> Jeste li poslovni čovjek ili žena?

LOL! covjek ili zena!? LOL

Bruno Babic

On 2.3.2017. 15:13, Sin&sha wrote:
> Tebi *tvoj* PIN prolazi, kužiš? Ali, evo probaj i moj: ****

Cek malo... pa to *i je* moj PIN!
Ovi idioti iz banke su nam obojici dali isti PIN!?

--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?

Darko_R

On 3.3.2017 10:16, Bruno Babic wrote:

> Cek malo... pa to *i je* moj PIN!
> Ovi idioti iz banke su nam obojici dali isti PIN!?

da, čudno
ja ukucah pin i isti je !!!!
kako, zašto?
urota bankstera?

Sin&sha

"Darko_R" wrote in message news:o9beuh$fct$1...@ls237.t-com.hr...

Hmm, also dakle svi ovi zajmodavci imaju sve naše PIN-ove .... Pa lako se
onda zbuniti, tko zna tko će dobiti moj zajam. Malo sam zabrinut :(

MasterBlaster

Nemas ali bas nikakve brige, to su sve odreda nevjerojatno posteni i
vrlo moralni ljudi, pa je tvoja lova u potpuno sigurnim rukama.

freemanlo...@gmail.com

U potrazi za kredit koji je brz i pouzdan? Trebate novac za poslovne ili osobne svrhe? brige nema više, nudimo kredite u rasponu između 1000 € do 5.000.000 €. Kontaktirajte nas sada na Freemanlo...@Gmail.com i dobiti kredit danas.

Darko_R

On 5.3.2017 16:01, freemanlo...@gmail.com wrote:
> U potrazi za kredit koji je brz i pouzdan? Trebate novac za poslovne ili osobne svrhe? brige nema više, nudimo kredite u rasponu između 1000 € do 5.000.000 €. Kontaktirajte nas sada na Freemanlo...@Gmail.com i dobiti kredit danas.

Trebam nepovratni kredit, imate li takav u ponudi?

gracemi...@gmail.com

Zdravo,
Ja sam Gospođa Grace Michael, privatni zajam zajmodavac koji daje život vrijeme priliku. Da li je potrebna hitna kredit za isplatiti vaš dug ili vam je potreban kredit za poboljšanje vašeg poslovanja? Vi ste bili odbijen od strane banaka i ostalih financijskih institucija? Trebate li konsolidacija zajam ili hipoteku? u potrazi za više jer smo ovdje da bi sve svoje financijske probleme stvar prošlosti. Naš kreditiranja pojedincima kojima je potrebna financijska pomoć, koja imaju loše kreditne ili je potrebna novca za platiti račune, da ulagati u poslovanje po stopi od 2%. Želim koristiti ovaj medij je obavijestiti vas da smo pružiti pouzdanu pomoć i primatelja, te će biti spremni ponuditi kredite. Dakle, obratite nam se danas putem e-maila na:
(gracemi...@gmail.com)
hvala ti

financialdepa...@gmail.com

barclayfinan...@gmail.com

Jeste li u potrebi za bilo kakve financijske pomoći? Naša tvrtka je privatna i legitimna kredit tvrtka koja daju osobni krediti, loše kreditne zajmove, niske rezultate poslovanja loše kreditne kredita osiguran i unsecured kredita. Ako ste iskreni i pouzdani, možete se vratiti k nama na e-mail: (barclayfinan...@gmail.com) Primijeni sada i imate svoj kredit u sljedeća 24 sata, Bog vas i vašu obitelj blagosloviti.

jeronwat...@gmail.com

Zdravo,

          Mi smo kršćanska organizacija formirana da pomogne ljudima u potrebama pomaže, kao što su financijske help.So ako prolazi kroz financijske teškoće, ili ste na bilo koji financijski nered, a vi trebate sredstva za pokretanje vlastitog posla, ili trebate kredit podmiriti svoj dug ili isplata svoje račune, početak lijep posao, ili ste nalaz je teško dobiti kapital zajam od lokalnih banaka, kontaktirajte nas danas putem e-maila: jeronwat...@gmail.com.com za Bibliju kaže "" Luke 11:10 Svatko tko god ište, prima; tko traži, nalazi; i onomu koji kuca, vrata će se otvoriti ".So ne daj ti priliku ti prolaziti jer Isus je isti jučer, danas i zauvijek more.Please to je za ozbiljne istomišljenika i bogobojaznih ljudi.

jeronwat...@gmail.com

Sin&sha

wrote in message

Ova je najbolja.

genuineh...@gmail.com

Kako si danas? Ja sam gospodin David Peterson David Peterson kredita firma i moram vam reći kako nam je obavijestiti vas da smo sada daju kredite po vrlo niskoj kamatnoj stopi od 2. Kontakt našeg Društva za ovaj divan ponudu kredita putem e-pošte kao davidpeters...@outlook.com ili posjetite našu web stranicu na http://davidpetersonloanf.wix.com/davidpetersonloan. Dajemo vijek mogućnosti kredita za pojedince, poduzeća i subjekata itd Jeste li u bilo kakve financijske teškoće ili u potrebi za kredit za investiranje ili vam je potreban kredit za plaćanje računa više nema jer smo ovdje da bi sve svoje financijske nevolje pogledati stvar prošlosti.

E-mail: davidpeters...@outlook.com
web stranica na http://davidpetersonloanf.wix.com/davidpetersonloan

marialoa...@gmail.com

You re u potrebi za kredit? su banka vam uskratiti zajma, mi smo tu da vam pomogne financijski, kako bi dobili instant kredit od bilo kojeg iznosa na bilo koju destinaciju. Vaša sreća je o ur prioritet. primjenjuju se sada putem našeg e-mail: (susanna...@gmail.com)

pascalfr...@gmail.com

Dobar dan, ja sam registrirani privatni lenders. Dajemo kredite kako bi pomogli ljudima koji trebaju poboljšati svoje financijsko položaj u svijetu s vrlo malo godišnje kamatne stope kao niska kao i 2% u jednoj godini do 30 godina. U svakom dijelu svijeta, nudimo kredite u rasponu od 4.000 € do € 100 milijuna. kreditiranje nam dobro osigurani za maksimalnu sigurnost je naš prioritet. Zainteresirani trebaju nas kontaktirati putem e-maila: (pascalfr...@gmail.com)

Vi ste bili odbijen od strane mnogih banaka.
Ne morate financirati širenje svog poslovanja.
Ne trebate osobni zajam.

Prijavite se za kredit se spušta ispod detalja:
1. Ime i prezime
2. adresa
3. broj
Razdoblje 4. Dužina
5.Phone brojevi
6. Rad
Povratak na nas čim posssible
Hvala i Bog blagosloviti.
G.Mr. Pascal

kellvinlu...@gmail.com

Dragi Gospodine / Gospođo,
Prije bilo koje druge riječi kao prvo vi ste dobrodošli da Kelvin Luis kreditu kuće. Da li vam je potrebna financijska pomoć? Da li vam je potreban kredit da proširite vaše poslovanje? Da li vam je potreban kredit za pokretanje velikih razmjera posao? Da li vam je potreban kredit koji može promijeniti vaš život i vaše sadašnje financijsko stanje? Da li vam je potrebna hitna ili hitan zajam staviti stvari na pravom mjestu? Onda ste na pravom domu za sve svoje kvalitete kredita dizajniran tako da odgovaraju vašim potrebama. World Class kredit tvrtka obvezala dati samo kredit. Dajemo širenje poslovanja kredite potencijalnim poslovnim muškaraca i žena na niske i pristupačne kamatne stope od 3% i dugoročnog trajanja otplate po svom izboru. Zainteresirani kandidati su dužni dati podatke ispod i kontaktirajte nas putem e-mail: kellvinlu...@gmail.com

tony...@gmail.com

Mora pročitati ako vam je potreban kredit? Ja sam iz Bosne, moje ime je gđa Zineta sam i međunarodnu poslovnu ženu na 3 od 1 2017. godine sam bio u potrazi za kredit hitno za i hitno posao kad sam otišao u banku da poduzme kredit rekli su mi da sam posuditi prije toga oni ne mogu ponuditi kredit za mene ja pokušao sve moje najbolje da biste dobili kredit, ja sad nazvati moj prijatelj koji živi u Španjolskoj koji mi je rekao o toj ženi koja nude kredit za ljude, tako sam contected nju i rekao joj da trebam kredit od 100,000,00 eura nakon slažem se s uvjetima i stanju te smo proces dalje možeš vjerovati da u roku od 5 sati i primiti se kredit alart iz moje banke sve zahvaljujući njoj, ako vam je potrebna kredit kontakt ju na e-mail sheniquaeatm...@gmail.com

gospođa Zineta

oceanicf...@gmail.com

trebate originalan kredit za poslovne svrhe ili za platiti dug kontakt Mr Kellie Wilson sada za pravi kredita putem e-mail: Oceanicf...@gmail.com

thompson....@gmail.com

Dobar dan,

Trebate li nesigurne kredit?
Jeste li odbijen kredit od strane banke?
Trebate li kredit za riješiti svoj financijski problem?
Ako je tako onda ste na sreću, jer je moja tvrtka daje kredite u ograničenom vremenskom razdoblju, a kamatna stopa je pristupačna. Ako ste zainteresirani možete nas kontaktirati putem e-maila putem hopkin...@outlook.com i ispunite podatke u nastavku.

Puno ime:
Iznos pozajmice:
Trajanje kredita:

Hvala.

Vaso

On 03/26/2017 03:26 PM, thompson....@gmail.com wrote:
> Dobar dan,
>
> Trebate li nesigurne kredit?

LOLčina....

Darko_R

On 26.3.2017 15:53, Vaso wrote:

> LOLčina....

To je kredit kojeg uzmeš i onda propadnu
pa nemaš kome vratiti !
Nesigurne kredit !
:)

elitefin...@gmail.com

Dobrodošli na Moris zajam tvrtki. U tom društvu, te pronaći rješenja za svaku financijsku depresiju koja su vam vaganje dolje. Vi ćete dobiti kredit san. Samo pazite da rade s nama, bez sumnje, a nebo će biti vaš granica. Imamo dobre urede diljem svijeta (SAD, Turska, Španjolska, bugarski i svim drugim mjestima). Kontaktirajte nas već danas na: Morisloa...@gmail.com
Web stranica: http://morisloancompany6.wix.com/morisloancompany
Hvala.
Moris FRED

prince...@gmail.com

TREBATE hitan financijsku kredit kredit?
JESTE LI uskraćena od strane banaka za dobivanje kredita za svoju tvrtku, plaćanje duga i stanovanje, ne tražite dalje.
* Vrlo brzo i brzo prenijeti na svoj bankovni račun
* Otplata počinje osam mjeseci nakon što ste dobili novac
u svoj bankovni račun
* Niska kamatna stopa od 2%
* Povrat dugotrajno (1-30 godina) Trajanje
* Uvjeti fleksibilnog zajma i mjesečne isplate
* Nanesite - dobiti odobrenje - Račun dodijeljen iznos zajma

================================

Molimo Vas da nas kontaktirate preko ove adrese
(Marcoloa...@gmail.com)

magretj...@gmail.com

Zdravo, Ovo je obavijestiti javnost da je gđa JELENA Fedosejeva ugledna privatna vjerovniku kredita otvorio ekonomskih mogućnosti za sve one kojima je potrebna bilo kakve financijske pomoći. Potreban vam je hitno kredit očistiti svoje dugove ili trebate stambeni kredit za poboljšanje vaše poslovanje? Jeste li odbijen od strane banaka i drugih financijskih institucija? Ne gledati dalje, jer mi smo tu za sve vaše financijske probleme. osiguran smo kredite 2% kamatne stope za pojedince, tvrtke i društva u jasan i razumljiv uslove i conditions.100% zajamčena, kontaktirajte nas danas putem E-mail: (JELENAFEDO...@GMAIL.COM)

lisaloa...@gmail.com

Dobar dan,

Uzmite svoj brz i istok financijsku pomoć ovdje na 3% kamatne stope bez ikakvog stresa kolateralna, to je pravna i pravo protokoli. ako je zainteresiran kontaktirajte nas putem e-maila putem lisalo...@outlook.com i ispunite podatke u nastavku.

Puno ime:
Iznos:
Trajanje:

Hvala

trustf...@gmail.com

Podnijeti zahtjev za kredit brz i praktičan način da plati račune i nastavak financiranja vašeg projekta u najjeftiniji kamatnu stopu od 3% da nas kontaktirate danas putem: trustf...@outlook.com. Kredit je potreban ponudu kredita naš minimum 1.000,00 izbor posuđivanje novca, ja sam certificirani registracije i zajmodavci čitljiv, možete nas kontaktirati i danas, ako ste zainteresirani. Da se taj kredit, kontaktirajte me za više informacija o procesu kredita kao i uvjetima kredita i iznos kredita će biti prenesena na vas. Trebam vašu hitan odgovor ako ste zainteresirani

mrsvaliciar...@gmail.com

mrsvaliciar...@gmail.com

SVJEDOČANSTVO O tome kako sam dobio kredit od tome velikom mnoštvu kao jedan mama moje ime je gđa Stella Moyes. Ja živim u Hrvatskoj Zagreb i ja sam sretna žena danas govorim, rekao sam sebi da je bilo koji zajam tvrtke ili vjerovnik koji bi mogao promijeniti svoj prekinula život moj i da moje obitelji, ja ću uputiti bilo koja osoba koja je u potrazi za kredit njima. Dali su mi sreću za mene i moju obitelj, bila sam u potrebi za kredit u iznosu od $ 40,000 USD 3. travnja 2017. godine, a ja je dobio moj kredit u roku od 24 sata, bez stresa Oni su doista Bog bojeći se ljudi, rad s renomiranim zajam tvrtki. ako ste u potrebi za kredit, a vi ste 100% sigurni da vratiti zajam kontaktirajte ih danas i recite im da vam je gospođa Stella Moyes iz njih možete doći do njih putem e-maila, ......... (mrsvaliciareneloanfirm @ gmail. com) ........................... želim vam sreću, zahvaljujući i neka vas Bog svemogući blagoslovi ....

trustf...@gmail.com

ecobanklo...@gmail.com

Dear Sir / Ma,

Dopusti mi da vam pisati bez obzira na to nismo ispunili ranije. Dobio sam svoje kontakt putem mreže na internetu pa sam odlučio da vam pišem, ja sam gospođa, Catherine Rodriquez. Zajam zajmodavac, ja sam spreman posuditi kredite s kamatnom stopom od 2% i u iznosu od 1.000 do 20.000.000 kao ponudu kredita, nudim zajam svim kategorijama ljudi koji su u ovoj tvrtki, poduzeća, škole, poslovne organizacije, pojedinci, crkve, industrije itd dajem iz kredita po vrlo povoljnim i umjerenim cijenama. Ja sam certificirani, registrirani i čitljiv vjerovniku. Možete me kontaktirati i danas, ako ste zainteresirani za dobivanje ovog kredita da me kontaktirate za više informacija o procesu kredita, procesa kao što su zajam uvjetima i odredbama i kako je kredit će biti prenesena na vas. Trebam vašu hitan odgovor ako ste zainteresirani.

Kontakt: catherine...@gmail.com

AKO ste zainteresirani u nastavku je KREDITA ZAHTJEV ispunite i vratite nam se što prije kako bismo mogli obraditi na kredit

NAPOMENA: Vi ste daj mi te INFORMACIJE

PREFIX {MR, MRS, MS, DR, itd.,.,.}: .........
IME :…………………….
PREZIME :…………………….
KONTAKT ADRESA: ................................................ ..
IZNOS potrebno kao zajam: ............ ..
BROJ TELEFONA :……………..
FAKS:……………………..
SEX: ............
DOB :……
DATUM ROĐENJA:…………………………
POŠTANSKI BROJ :……………
OKUPACIJA :……………………………………….
MOUTHLY PRIHODI: ...............
POSAO sitnica: ................................................ ..
ZAJAM TRAJANJE: ..................
Svrha kredita: ...........................................
ZEMLJA:………………………..
DRŽAVA :…………………..
Matirial: .................................................
Gnijezdo KING: ..............................................................................
Učinite to što prije, i vratiti se na mene, počnu procesuirati na kredit,

Ja čekaju da čuti od vas uskoro Bog vas blagoslovio.

POZDRAV
Gospođa Katarina Rodriquez

philip morgan

-
dobar dan

Hitno potrebne kredite? Dajemo kredite do
Potencijalni kupci u dobroj vjeri pronalaženje kredita. ti si
Ozbiljno u potrebi hitnog zajma? Onda ste u
Pravo mjesto. Dajemo poslovne zajmove, osobne kredita, ukupne vrijednosti
Najmanje € 2.000,00 do maksimalne vrijednosti od € 40,000,000.00, molimo da nas kontaktirate
Za vaš zahtjev za kredit 2% niske kamatne stope kako bi se zadovoljile njihove potrebe
Potražnja i financije problem.contact -U danas putem e-maila: Philipmorgan...@gmail.com

Ispunite ove informacije na

Puna imena:
Zemlja:
Broj telefona:
Potreban iznos kredita:
Trajanje kredita:
Mjesečni prihod:
Adrese stanovanja:

Hvala što čekamo odgovor

Philip Morgan zajam tvrtki.

Zajam / financijskih usluga.

percivalhes...@gmail.com

Zdravo moje ime je Percival Hess i ja sam privatni zajam zajmodavac. Trebate kredit? Želite li biti financijski stabilna? Ili želite da proširite vaše poslovanje? Tvrtka nudi kredite, auto krediti, poslovne zajmove, osobne kredite po vrlo niskoj kamatnoj stopi od 3% Trajanje boravka može pregovarati. Ova ponuda je otvorena za sve koji mogu platiti na vrijeme. Kontaktirajte nas putem e-maila: percivalhes...@gmail.com

WhatsApp, +2348038127994. Očekujem brz odgovor. Percival je Hess.
Web stranica: percivalhesslending.wordpress.com

garciajs...@gmail.com

wahyun...@gmail.com

Pozdrav svima koji su se vidjevši to u cijelom svijetu, ima puno prevarante u ovom mjestu, imam dobre vijesti za vas. pridružite mi biti sretni i zahvalni pozajmljivanje tvrtke. Upravo sam dobio kredit od legitimnog Elina JOHNSON KREDITA tvrtke. Ovo je kako sam dobio svoje kontakt. vidio sam svjedočenje gospođe Nuliana Novom Indonezije u ovom forumu o tome kako je dobio kredit od njih, a ona im je e-mail za sve „elinajo...@gmail.com” pa sam odmah ih e-poštom, a oni odgovorili na moj e-mail, iskreno, u početku sam bila toliko bojala kao što sam tako glupo prije izgubio novac. No, bio sam iznenađen da je manje od 3 sata nakon, kredit u iznosu od RP 700 milijuna, ja primjenjuju se zapravo prenesena na mom računu. Cijeli proces je jednostavan. i hitno kredit po stopi od 2% dobio sam brz Nema naknade. Ne jamac se traži od mene. do sada, i dalje je teško vjerovati da je to istina. Mislio sam da sanjam kad sam dobio upozorenje od moje banke. Sada moje srce je ispunjeno radošću. Moj savjet je jednostavan za svakoga u potrazi za iskrenu potrebu da se broj legitimnog kredit za početak poslovanja ili za financiranje projekt je da ih e-mail sada, a vi ćete biti iznenađeni kako sam bio ugodno iznenađen. Želim posebno zahvaliti Nuliana Novi pružiti svoj kontakt u ovom forumu. A ako ih nazvati i dobiti zajam od njih, molimo širiti Radosnu vijest, tako da i drugi mogu imati koristi. hvala, e-mail njima opet ^elinajo...@gmail.com
^, Moje ime je Wahyuni ​​Elvin Kontaktirajte me, ovdje je moj e-mail wahyun...@gmail.com
 Napomena: svi prevaranti traže upisnine, biti oprezan, sve je muljaža. Neka vas Bog blagoslovi sve
Hvala

irenegiro...@gmail.com

Pozdrav svima
Želim općenito obavijestiti javnost da je gđa Irene Fernandez, privatni zajam zajmodavac do mora otvoriti financijske mogućnosti za sve kojima je potrebna bilo kakve financijske pomoći. Dajemo kredit na 2% kamatne stope za pojedince, poduzeća i tvrtki pod jasnim i razumljivim uvjetima i stanju.

Pošalji nam se na: (irenegiro...@gmail.com) primjenjivati

MasterBlaster

On 20.4.2017. 14:51, Darko_R wrote:
> a hebat ga sad
> uzeo kredit od lihvara zvanog PBZ, štaš ..

Pa uzmes sad od njih da prebijes ovaj u PBZ i rijesis se lihvara ;)

Darko_R

Darko_R

viš ...

lisaloa...@gmail.com

Dobar dan,

Dobijte svoju brzu i istočnu financijsku pomoć ovdje uz kamatnu stopu od 3% bez ikakvog stresa kolaterala, legalno je i slijedite odgovarajuće protokole. Ako zainteresirani kontaktirajte nas putem e-maila putem lisalo...@outlook.com i ispunite dolje navedene podatke.

johnharrison...@gmail.com

Zdravo,

Jeste li muškarac ili žena koju tražite zajam? Proširiti
Vaše poslovanje ili postavljanje vlastitog posla ili otplata duga
Ili kuća za iznajmljivanje ako je tako onda smo vam odgovori, nudimo zajam od
5.000,00 do maksimalno 500.000.000,00 funti s dolarima
Trajanje koje možete priuštiti i bilo koju vrstu kredita koje je zatražio
Kupac mora biti takav kao:

* Osobna pozajmica
* Poslovni zajam
* Privatni zajam

I više.....

Kamatna stopa od 3% i odmah nakon popunjavanja zahtjeva za kredit
Obrasca možete odmah vratiti nama, slijedeći podatke:

PRIJAVA ZAJMA

Ime: ___________________________________________
Potrebni iznos zajma: ___________________________
Spol: ___________________________________________
Bračni status: _________________________________
Država: ________________________________________
Država: ________________ Dob: _________________
Broj telefona: ________________________________
Trajanje zajma: __________________________
mjesečni prihod:______________________________
Okupacija: ______________________
Svrha zajma: _________________________
Religija: _____________________________________

Kontaktirajte nas putem e-pošte: johnharri...@outlook.com
Johnha...@financier.com

Pozdrav.
G. John Harrison

merit...@gmail.com

(TVRTKA VICK MARALOAN)

Pozdrav gospođo, Vick Mara, zajmodavac je legitiman i pouzdan zajam za zajmove
U uvjetima i odredbama jasno i razumljivo uz kamatnu stopu od 2%. iz
USD $ 12,000 do $ 8,000,000, samo eura i funti. Dajem poslovne zajmove,
Osobni zajmovi, studentski krediti, auto krediti i zajmovi za plaćanje računa. ako ti
Treba loana2
   Morate učiniti je da me kontaktirate izravno
U: (vick...@gmail.com)
Bog te blagoslovio.
Iskreno,
Gđa. Vick mara
E-adresa: (vick...@gmail.com)

Napomena: sav odgovor treba poslati na adresu: (vick...@gmail.com)

obrienja...@gmail.com

Zatražite brz i jednostavan način da platite račune i započeti novi financijski projekt jeftiniji kamatnu stopu od 2% kredita. Kontaktirajte nas već danas putem e-maila: Apex_cr...@live.com potreban iznos kredita. Naš minimalni kredit ponuda € 5.000,00 do € 50,000,000.00USD. Mi smo certificirani lenders, registrirani i legitimne. Možete nas kontaktirati i danas, ako ste zainteresirani za dobivanje ovog kredita, kontaktirajte nas za više informacija o procesu kredita. Postupak prema odredbama i uvjetima kredita i kako je kredit će biti prenesena na vas. Trebamo vašu hitan odgovor ako ste zainteresirani.
MOLIM ispuniti i poslati obrazac kreditnog zahtjeva: Vaše ime: ______________________
Vaša adresa: ____________________
Vaša zemlja: ____________________
Njegovo zanimanje: __________________
Potreban iznos kredita: ______________
Trajanje kredita: ____________________
Mjesečni prihod: __________________
Broj: ________________
Jeste li ikada podnio zahtjev za kredit prije: ________________ Ako ste podnijeli zahtjev za kredit prije, kada je tretiraju pošteno? Gdje je tvrtka nalazi? ...
E-mail: Apex_cr...@live.com
Čekivanje za tvoj hitno odgovor, tako da možemo zatvoriti posao u najkraćem mogućem roku.
pozdravi
obrien Jackson

uniquefinan...@gmail.com

Dobar dan

Trebate hitni poslovni zajam ili osobni zajam?
Mi dajemo zajam za do 4% kamatne stope (Minimalna ponuda je $ 5.000
I maksimum je $ 50,000,000)
Kontaktirajte nas danas!

Jedinstveni finansijski krediti

Adresa: 5607 Cloydview Dr Lot
# 9 Dublin, Virginia

Telefonski broj: +1 (240) 685 - 7767

E-adresa: uniquefinan...@gmail.com

Web stranica: www.uniquefinanceloans.com

Jedinstveni finansijski krediti,

Nudimo usluge u rasponu od
Komercijalni hipoteka,
Povezivanje financiranja i
Financijska imovina.
Imamo posvećen tim radnika koji su se obvezali
Njihova djela.
Na raspolaganju vam je 24 sata dnevno i 7 dana samo za vas.
Kontaktirajte nas danas na uniquefinan...@gmail.com

Pozdrav!!!

tony...@gmail.com

A citaju najviše,

Gospođa Sheniqua Eatman Nude moje Kredit, ja sam u potrazi za kredit za pokretanje biznisa da sam bio u potrazi za novcem, tako sam joj Kontaktirali Kredit je prebacim dao je Istog dana pa ako vam je potreban kredit conatct je na e-mail Sheniquaeatm...@gmail.com Ako vam je za kredit kredit potreban

Gospodin Roberto Sanchez Bordones

tony...@gmail.com

Darko_R

Jel ima koja dobra duša pa da ovo forvardira na Agrokor
njima bi to dobro došlo !
:)

Vaso

:-)
Pola države bi otišlo pod hipoteku!

Darko_R

On 22.5.2017 00:19, Vaso wrote:

> :-)
> Pola države bi otišlo pod hipoteku!

A sad kao nije !?
:)

Vaso

IDEEEESSS! Ako je vec,
sto ce onda novo ici pod hipoteku?

Da im damo nase politicare? LOL

pinkasb...@gmail.com

Bok, to je obavijestiti javnost da je gđa peace banta privatni zajam zajmodavac koji je otvorio financijsku priliku za sve one koji trebaju bilo kakvu financijsku pomoć. Dajemo kredit od 2% kamatne stope za pojedince, društvo i tvrtku pod uvjetima i jasno i razumljivo. Javite nam se danas e-poštom na: (pinkasb...@gmail.com)

david.moye...@gmail.com

Tražite li financijsku pomoć bilo koje vrste? Mi smo privatna kreditna tvrtka koja pruža sve vrste kredita / financiranja za sve one koji žele financijsku pomoć. Ako zainteresirani, molimo vas da nam dajte povratne informacije s potrebnim iznosom kredita i namjenom za kredit, kao i rok otplate / vrijeme i telefonski okvir koji zahtijevate zajam.Razno izravno na ovu adresu david.moye...@gmail.com

genuineh...@gmail.com

Trebate li financiranje?
Trebate li zajam za poslovne ili osobne potrebe?
Nudimo sve vrste kredita pojedincima ili tvrtkama bez obzira na sadašnju kreditnu ocjenu. Za daljnje informacije slobodno nas kontaktirajte putem e-maila davidpeters...@outlook.com
  Hvala vam što koristite David Peterson Loan firm®, Radujemo se što ćemo vam omogućiti online kredit

jrnor...@gmail.com

On Tuesday, April 15, 2014 at 5:44:33 PM UTC+1, credite nikita wrote:
> [...]
> Ova e-mail adresa je nikita...@gmail.com pojedinci, na sve one koji su u potrebi za određeni kredit za obnovu svoje živote. Ste u potrazi za kredit ili podići svoje poslovanje ili za proizvodnjuprojekt ili kupiti stan ali su zabranjene ili vaše kreditne datoteku je odbijen od strane banke. sam pojedinac sam odobravati kredite u rasponu od 5.000 do 20.000.000 EURO ili $ svakome u stanju zadovoljiti uvjeti. Moj kamatna stopa je 3% godišnje. Ako vam treba novac iz drugih razloga, ne ustručavajte se kontaktirati me za više informacija. ozbiljni i pošteni ljudi. Hvala što me kontaktirati putem e-maila

Trebate li zajam za brisanje dugova / zapisa ili pokretanje poslovanja? Zatim razmotrite svoje financijske probleme. U današnjoj ekonomskoj klimi, pronalaženje pouzdanih izvora financiranja može biti frustrirajuće i puna razočaranja, ali s našim sofisticiranim planom otplate kredita, svatko nasmiješi kući. Cincinnati Financial Corporation osigurava financiranje alternativne energije, projekata komercijalnih nekretnina i osobnog financiranja; Ovako, dogovaranje kredita s nama je jednostavan i jednostavan, prikladan i brz. Možemo vam dati neposrednu "načelnu" odluku i naći ćemo vam neke od najkonkurentnijih osobnih zajmova dostupnih. Nudimo zajamčene usluge zajmova bilo kojeg iznosa i bilo kojeg dijela svijeta (pojedinci, tvrtke, pravnici i korporativni organi) uz našu veliku kamatnu stopu od 3%. Naš tim stručnjaka za kredit prvi put sluša zahtjeve naših klijenata, a zatim im pruža najbolja rješenja za zajmove. Nudimo zajmove u rasponu od $ 100,000.00 Min. Na 900.000.000,00 $ max. Po kamatnoj stopi od 3% godišnje, zajmovima za razvoj poslovne ekspanzije. Mi smo certificirani, pouzdan, pouzdan, učinkovit, brz i dinamičan. I suradnik financijera za nekretnine i bilo kakve poslovne financiranja, dajemo dugoročni zajam za 5yr do 30 godina maksimalno. Molimo, ako ste zainteresirani za našu financijsku ponudu, ne ustručavajte se kontaktirati na: (cincin...@hotmail.com) za više informacija hvala

melissa100ca...@gmail.com

Ponuda kredita između pojedinca i brzo

Ja sam određenom ozbiljne i iskrene novac odobravanje kredita u rasponu
1.000€ do 10.000.000 € imaju svi koji je u su
Ključna zajam novac ispuniti potrebu, regulirati
duga, projekt ponovno aktivirati svoje aktivnosti više zabrinutost
Molim da me direktno kontaktirate na mail
mail: anamaria...@gmail.com

john

Trebate veliki kapital za pokretanje poslovnog prijedloga ili proširenja ili poslovnog kredita? Izgubili ste nadu i mislite da nema izlaza, a vaši financijski teret i dalje postoji? Jeste li umorni od traženja zajmova i hipoteka, odbačeni? Kroz svoje banke i druge financijske institucije nude bilo kakav kredit za fizičke osobe i pravne osobe s niskim kamatnim stopama. Ako ste zainteresirani za uzimanje kredita, molimo kontaktirajte nas, obećavamo Oni nude najbolju uslugu ikad. Samo nam pružite priliku. Jeste li u potrebi hitnih kredita bez osiguranja i bez provjere štednje banke. Ako vam treba zajam za plaćanje računa. Gdje je postavio druge tvrtke. Ja sam pouzdan i pouzdan ponuditi hitan zajam, dajemo zajam po vrlo niskom interesu. Pružamo usluge 24 sata loše rezultate u banci i ne znam gdje da dobijem zajam, kontaktirajte nas za pomoć. Ja ću doći i pomoći s financijskim problemima vratiti mi se s iznosom koji morate ........ .. okupacije ....... adresa. Trajanje ..... i vašu e-poštu. E-mail: johnlo...@gmail.com

legitloa...@gmail.com

Tražite financijski izvor za vaš novi stan, graditeljstvo,
refinanciranje,
Konsolidacija duga, osobna ili poslovna svrha? Mala ili velika skala? Ovdje
Dolazi otvorena prilika.

Značajna Reality Finance Home nudi financijsku uslugu svima koji ispunjavaju uvjete
Osobe).

* Maksimalni iznos koji mi posudimo je 500.000.000,00 u sljedećem
Valuta: američki državni dolari, Europa i velike britanske funte (GBP) e.t.c

Kontaktirajte nas putem e-maila: .... legitloa...@gmail.com

daviesr...@gmail.com

Krediti za sve vrste namjena
Nudimo minimalni iznos od 5.000,00 eura do 20 milijuna eura
Uz nisku kamatnu stopu od 2%
Zajam
Razdoblje: do 25 godina ovisno o iznosu kredita koji vam je potreban.
Kupci moraju
Biti stariji od 18 godina
Ova je transakcija 100% sigurna za sve klijente
Za više informacija o bonusu kontaktirajte nas putem e-maila:
(Daviesr...@gmail.com)

daviesr...@gmail.com

legitloa...@gmail.com

Tražite financijski izvor s kamatnom stopom od 2% za vaš novi stan, graditeljstvo,

augusti...@gmail.com

Pozdrav, Jeste li poslovni čovjek ili žena? Jeste li u bilo kojem
Stres Ja financiram ili trebam sredstva za pokretanje vlastitog
Poslovni? Trebate li zajam za podmirenje duga ili plaća
Svoje račune? Imate li nisku kreditnu ocjenu i imate
Poteškoće pri dobivanju kredita od lokalnih banaka i drugih
financijske institucije? Želim vas obavijestiti da nude kredite
Uz nisku kamatnu stopu od 2%, ako ste zainteresirani za dobivanje a
Zajam od nas, kontaktirajte nas putem e-pošte: (AUGSTI...@GMAIL.COM)

INFORMACIJE O BORROWERU

1) Ime i prezime: .......................................................
2) Država: ......................................................... ..
3) Adresa: ..........................................................
4) Država: ............................................................ ..
5) Spol: ................................................................
6) Bračno stanje: .................................................
7) Zanimanje: ................................................... ..
8) Broj telefona: ................................................
9) Trenutačno mjesto na mjestu rada: .....................
10) Mjesečni prihod: .............................................
11) Potrebni iznos zajma: .....................................
12) Trajanje zajma: ................................................
13) Svrha zajma: .......................................... ..
14) vjera: ...................................................... ..
15) Jeste li se prijavili prije .................................

Hvala,

Darko_R

Vjera ?
ovaj svijet ode u mp3

Vaso

To odredjuje KAMATNU stopu!? :-)

kzendra

Naravno, stopa rizika se povećava sa vjerovatnosti da se razneseš ili
zapališ negdje u banki :-)

--
It ain't the fall that kills you
It's the sudden stop at the bottom.

sunlifefinanc...@gmail.com

Trebate li brzi novac za vašu tvrtku, opremu, inventuru ili ekspanziju?
Mi
Su ovdje kako bi vam pomogli. Sun Life Financial Corporation pruža financijska rješenja za sve vrste poslovanja
, malih i velikih. Pružamo alternativne poslovne zajmove, pružamo potrebne papirnate radove i ponosimo se našim brzim preokretom kako bismo vam dobili
što prije novca.
Pošaljite nam e-poštu na adresu sunlifefinanc...@gmail.com kako biste se raspitali o našim uslugama.

sunlifefinanc...@gmail.com

sunlifefinanc...@gmail.com

william...@gmail.com

On Tuesday, April 15, 2014 at 9:44:33 AM UTC-7, credite nikita wrote:
> [...]
> Ova e-mail adresa je nikita...@gmail.com pojedinci, na sve one koji su u potrebi za određeni kredit za obnovu svoje živote. Ste u potrazi za kredit ili podići svoje poslovanje ili za proizvodnjuprojekt ili kupiti stan ali su zabranjene ili vaše kreditne datoteku je odbijen od strane banke. sam pojedinac sam odobravati kredite u rasponu od 5.000 do 20.000.000 EURO ili $ svakome u stanju zadovoljiti uvjeti. Moj kamatna stopa je 3% godišnje. Ako vam treba novac iz drugih razloga, ne ustručavajte se kontaktirati me za više informacija. ozbiljni i pošteni ljudi. Hvala što me kontaktirati putem e-maila

HITNO POUZDANO PONUDA KREDITA ODNOSE SADA.
(William...@gmail.com)

Jeste li u potrazi za poslovni kredit? osobni zajam, kuća kredita, kredit automobila, studentski kredit, dug konsolidacija zajam, unsecured kredita, rizičnog kapitala, itd .. Ili si odbijena kredit od strane banke ili finansijske institucije iz bilo kojih razloga. Mi smo privatni kreditori, kreditiranje kompanija i pojedinaca u niskim i pristupačnim kamatnu stopu od 2% kamatne stope. Ukoliko ste zainteresovani za kredit? Kontaktirajte nas danas (william...@gmail.com) i dobiti svoj kredit danas.

HITNO KREDIT PONUDA ODNOSE SADA.

Da li vam je potrebna hitna kredit ili bilo koje druge financijske pomoći?
Nudimo sve vrste kredita na dva posto (2%) interesa. e-mail nas sada
putem: william...@gmail.com sa sljedećim informacijama

Puno ime:
Starost:
Telefonski broj: