Autodata 3.24 i Windows 7 x64

Ivica

Može li se to ikako natjerati da proradi?

ad_inst.exe ne može nikako instalirati svoj driver, baca error tako da
ne mogu doći do dijela kad se radi request/answer key shema.

Mali Miraz

digni virtualku x86

--

Prodajem Koni opruge (-4 cm) za Opel Astra H i
amortizere za isti auto. Zgb, kontakt na mail

Gyz

On Sat, 18 Sep 2010 19:18:50 +0200, Mali Miraz wrote:

> digni virtualku x86

Sorry, this application cannot run under a Virtual Machine.

ljubazan je... izvinjava se
;->>>

Mali Miraz

On Sat, 18 Sep 2010 22:22:37 +0200, Gyz <gyz....@email.htnet.hr>
wrote:

:)

hm to na windows virtual pc-u ili vmwareu?

ak os zmejlajte tu aplikaciju pa mogu probati.....
mali.miraz et gmail.com

Ivica

On 18.9.2010. 23:40, Mali Miraz wrote:

> :)
>
> hm to na windows virtual pc-u ili vmwareu?
>
> ak os zmejlajte tu aplikaciju pa mogu probati.....
> mali.miraz et gmail.com

Pa ne mogu ti mejlati par gigabajta, valjda ne znaš o čemu se točno
radi, najkorisniji program za sve vlasnike auta. :) Skini po torrentima,
ista je priča sa svim krekiranim verzijama koje su dostupne.

Slična stvar je i sa TecDoc(20gb velik, podaci o rezervnim dijelovima za
sve) programom, no njega sam nekako uspio osposobiti da radi na w7 x64,
bukvalno trebalo 2 cracka kombinirati.

Mali Miraz

On Sun, 19 Sep 2010 00:07:58 +0200, Ivica
<NOprljavi...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
>Slična stvar je i sa TecDoc(20gb velik, podaci o rezervnim dijelovima za
>sve) programom, no njega sam nekako uspio osposobiti da radi na w7 x64,

ja sam mislil da je to neke sitno :)
ne zanima me previse, auto rijetko vozim :)O

Vladimir Jeremic

imao taj problem i nisam uspio rijesiti. zadnji koji radi na 7x64 je 3.18

Ivica

Hajd', srećom mi je auto starije od 2007.

Da li je točno da za instalirati 3.18 treba odabrati pri instalaciji da
se instalira na win2000? Sad sam to pročitao u jednom torrentu.

Vladimir Jeremic

dosta davno sam to instalirao pa se ne sjecam tocno ali to znam da sam
stavljao uvijek zadnji koji je ponudjen

MafiaMan

Dali je proba tko 3.25 verziju ? Vecinom su HF linkovi a nemam taj premium ?
Bilo bi lipo da onak tko ima HF account skine I javi ekipi dali radi , da se
ne zafrkavamo sa skidanjem uzalud ;)

Ivica

Radi i kad se postavi da je Vista, sve 5.

@MafiaMan: Skinio sam i 3.25, odnosno, 2010 je to, no nema cracka za nju
još.

MafiaMan

> [...]
> stavljao uvijek zadnji koji je ponudjen

Radi i kad se postavi da je Vista, sve 5.

ok, fala ;)