udaljenosti izmedju gradova..

Nenad Sucurovic

Zamolba, ako mi koja dobra dusa moze pomoci..
Polazna tocka su mi Marcelji (ili Rijeka),a trebaju mi udaljenosti
(tocna kilometraza) prema:
Pula
Rasa
Ogulin
Umag
Otocac
Zagreb

Unaprijed zahvaljujem....
--
Pozdrav!"#$%&

Suco!

... Djevojke su kao lubenice...
... najsladje su u sredini!

James

http://www.viamichelin.com/viamichelin/gbr/tpl/hme/MaHomePage.htm

alan ford eskort

http://206.222.26.154/GElin/GelinShowRoom.html

Nenad Sucurovic

James wrote:
http://www.viamichelin.com/viamichelin/gbr/tpl/hme/MaHomePage.htm

Hm, Rijeka- Umag me vodi iz Buja u Novigrad, pa tek onda gore za Umag..
Rasu niti ne pronalazi na karti

Ima li stogod bolje?

laki doma

http://www.hak.hr/cpage.aspx?page=thak3.html

> Pula
104,9 km

> Rasa
64,1 km

> Ogulin
111,6 km

> Umag
125,8 km

> Otocac
162,8 km

> Zagreb
171,1 km

--
Conduite sécurisée
www.laki-start.com

Nenad Sucurovic

laki doma wrote:
> 104,9 km

> 64,1 km

> 111,6 km

> 125,8 km

> 162,8 km

> 171,1 km

HVALA!
Hvala svima!

Shokre

On Sun, 15 Apr 2007 22:17:07 +0200, laki doma wrote:

> http://www.hak.hr/cpage.aspx?page=thak3.html

nije ovo uopce lose, ali ima nekih nebuloza za poluditi...
put od Orahovice do Varazdina mi stavi preko Broda i ZG pa ispadne skoro
toliko koliko mi treba od OR-VZ-OR ;-)

slicno me salje za neka bliza mjesta preko totalno glupih puteva...

ali nije lose za snaci se ovako informativno...

--
Shokre
"The lead car is absolutely unique,