top up engine oil level?!

g gg

peugeot 308
javlja mi poruku kad ga upalim i nestane.
da li je to poruka i za redovnu zamjenu ulja

oxy

In article <364f085f-b451-46ab-9c2f-24ef8b6a18d7
@k5g2000vbf.googlegroups.com>, gulive...@gmail.com says...
> peugeot 308
> javlja mi poruku kad ga upalim i nestane.
> da li je to poruka i za redovnu zamjenu ulja

ne kuzim sta ti nije jasno?

"NADOPUNI RAZINU ULJA"

Tihomir K.

meni vise djeluje kao "nivo ulja preko maximuma".
ali manual vjerovatno zna najbolje :)

MasterBlaster

On 2.6.2012. 23:09, Tihomir K. wrote:

> meni vise djeluje kao "nivo ulja preko maximuma".

Iiidessss :)

> ali manual vjerovatno zna najbolje :)

Sigurno bolje kuzi engleski od tebe ;)

Tihomir K.

Jednostavno mi se u poruku ne uklapa "level", dakle razina/nivo ulja.
Da se nademo na nekoj sredini, ja cu samo reci neka provjeri nivo ulja,
a na kraju krajeva manual sigurno zna tocan odgovor :)

Jura

Trebas nadolijati ulje.

Jura

On 3.6.2012 2:20, Tihomir K. wrote:
> Jednostavno mi se u poruku ne uklapa "level", dakle razina/nivo ulja.

"Top up" (nadopuni do vrha) + "engine oil level" (nivo ulja motora) =
"Nadopuni ulje motora do maksimuma"

Imra

Ako se radi o 1.6 HDI motoru ovu obavjest uzmi vrlo ozbiljno u obzir.

Pogotovo ako je verzija sa 110 KS.

dadan...@gmail.com

i meni se javlja ta poruka na 307, nekad se ne javlja po deset dana ,nekad se javlja dva tri puta dnevno, ulje ne mrda,voda ne mrda, malo trosi i radi ekstra,mozda je moguce da kompjuter brljavi...