Punomoc za koristenje auta

Zeljk0

Trebao bih dati punomoc za koristenje automobila clanu obitelji
koji ce trebati ici u inozemstvo.

kako je najlakse i najbrze to napraviti u Zagrebu?

hvala

--
Zeljk0

Edie

"Zeljk0" <zeljk0Remo...@yahoo.com> je napisao u poruci interesnoj
grupi:heo0hk$f2c$1...@news.metronet.hr...

u bilo kojem auto klubu,odes sa tim clanom obitelji i ta punomoc vrijedi
godinu dana.

Zeljk0

Edie wrote:
> u bilo kojem auto klubu,odes sa tim clanom obitelji i ta punomoc vrijedi
> godinu dana.

Hvala, dakle moze se otici u HAC u Utrine?

PS: koliko je to para? cuo sam da je mizerna cifra cca 40-50kn?

--
Zeljk0

Swerz

On Nov 27, 9:24 am, Zeljk0 <zeljk0Remove_AntiS...@yahoo.com> wrote:
> Hvala, dakle moze se otici u HAC u Utrine?
>
> PS: koliko je to para? cuo sam da je mizerna cifra cca 40-50kn?

80kn.
http://www.hak.hr/clanstvo/touring/punomoc.aspx

Iako mislim da mozes istovrijednu punomoc napraviti kod javnog
biljeznika, kosta 50kn i traje maltene dozivotno.

P.S.
Ja sam stalno isao u SLO i BIH. Svaki put me trazili vozacku i
prometnu i pitali ciji je auto ja rekao od roditelja i pustili me.

Edie

"Swerz" <schw...@gmail.com> je napisao u poruci interesnoj
grupi:7104f173-c9d2-47c4...@x31g2000yqx.googlegroups.com...

> [...]

>Iako mislim da mozes istovrijednu punomoc napraviti kod javnog
>biljeznika, kosta 50kn i traje maltene dozivotno.

moze napraviti punomoc kod javnog biljeznika, ali to nije niti izbliza isto,
jer HAK-ova punomoc je ona za upravljanje tudjim motornim vozilom van
granica RH, dok je ova kod biljeznika punomoc da opunomocenik moze raditi
sta hoce sa vozilom; tj. prodati ga i slicno. u teoriji to je jedno te isto,
ali u praksi ne.

>P.S.
>Ja sam stalno isao u SLO i BIH. Svaki put me trazili vozacku i
>prometnu i pitali ciji je auto ja rekao od roditelja i pustili me.

sve je to divno i krasno ali mogao si se dovesti u situaciju da naletis na
nekog davitelja i jednostavno te ne pusti van iz drzave i jos te uhiti za
kradju vozila. to je stvar srece, pa kako za koga..... :)

Bruno Babic

Edie wrote:
> [...]
> sta hoce sa vozilom; tj. prodati ga i slicno. u teoriji to je jedno te isto,

Imas krivu informaciju jer na pounomoci se napise cemu sluzi, tako da
nitko ne moze koristiti punomoc na kojoj pise "za upravljanje vozilom
izvan granica HR" da bi prodao vozilo.

Glupo je dati HAK-u 80 kn, kada javni biljeznici isto to naprave za 50 kn.

--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?

Elf

> Glupo je dati HAK-u 80 kn, kada javni biljeznici isto to naprave za 50 kn.

Je samo to od haka vrijedi vani, a od biljeznika samo kod nas, osim ako ces
jos platiti sudski tumac i dodatnu ovjeru za njemacki jezik, talijanski,
francuski, slovenski, nizozemski...

zg828

"Elf" <Elfkil...@gmail.com> wrote in message
ne treba ti nista. samo vozi. kakva punomoc i ostali porezi na budale. vani
nikada nisam vozio svoj auto, i nikada nisam imao problema zbog toga. a
murija me zaustavljala zbog raznoraznih stvari, i nikada problema ta vrste..

Domagoj Penava

>sve je to divno i krasno ali mogao si se dovesti u situaciju da naletis na
>nekog davitelja i jednostavno te ne pusti van iz drzave i jos te uhiti za
>kradju vozila. to je stvar srece, pa kako za koga..... :)

to ne mo�e nikako, jer nema tog zakona niti u jednoj Evropskoj dr�avi
koji zabranjuje da vozi� tu�i auto, tako da mi se ta punomo� �ini kao
zgrtanje para od strane HAK-a

Swerz

On Nov 30, 9:38 am, Domagoj Penava <dpenavaNOS...@gmail.com> wrote:
> to ne može nikako, jer nema tog zakona niti u jednoj Evropskoj državi
> koji zabranjuje da voziš tuđi auto, tako da mi se ta punomoć čini kao

> zgrtanje para od strane HAK-a

Moze.
Ja recimo ne smijem voziti tvoj auto bez punomoci odnosno bez da si ti
samnom u autu.