Xenoni na sve strane

Tony

Evo se vozim po Splitu, dosao sam iz daleka i gledam malo prometala ovdje.
Pun qrac i 800 ih ima xenone. Novi auti, stari auti, srednji, prastari...
Ocito je to postalo kao neki hit.

Ja ne mogu vjerovati da oni svi okidaju tehnicki i da moraju na raskopavanje
svjetala prije tehnickog.

Recite vi meni ovako: Da li su ti tzv. aftermarket xenoni iz molydona
stvarno zabranjeni u HR ili je to nesto sto bi s vremenom moglo biti
zabranjeno, ako se uvede taj zakon?

filip00

"Tony" <tony...@gmail.com> wrote in message

100kn u prometnoj na tehnickome?

Tony

> 100kn u prometnoj na tehnickome?

Znaci, kad idem na tehnicki platim dodatnih 100 kuna da mi te xenone upisu u
prometnu knjizicu i onda sam miran sta se tice policije?

Mika

> Znaci, kad idem na tehnicki platim dodatnih 100 kuna da mi te xenone upisu
> u prometnu knjizicu i onda sam miran sta se tice policije?

BARCA jesi to ti promjenio nick ??

:)

MN

"Tony" <tony...@gmail.com> wrote in message

> Znaci, kad idem na tehnicki platim dodatnih 100 kuna da mi te xenone upisu
> u prometnu knjizicu i onda sam miran sta se tice policije?

ma ne, kaľeą policajcu kad te zaustavi da si stavio u knjiľicu na tehničkm
stotku i odmah te pusti bez pitanja

filip00

"Tony" <tony...@gmail.com> wrote in message

> Znaci, kad idem na tehnicki platim dodatnih 100 kuna da mi te xenone upisu
> u prometnu knjizicu i onda sam miran sta se tice policije?

joj joj....

Papcina@lap

:D
--
hr.rec.ronjenje
<°(((><

Doktor

On 25 pro, 14:03, "Papcina@lap" <papak.the.papcinaSHITS...@gmail.com>
wrote:

> :D
> --
> hr.rec.ronjenje
> < (((><
> contact me:
> papak.the.papcinaSHITS...@gmail.com

Kakvo je to beljezganje? Pa pise da se moze ugraditi xenone koji su
prosli homologaciju. TO znaci da ako ugradis Philips ili nesto slicno
da bi trebalo biti sve ok i da se to moze upisati u prometnu dozvolu.
Nemoguce da svi koji vozee sa ksenonima moraju biti iskljuceni iz
prometa. U splitu skoro 10% auta sad ima xenone, ovdje je to modni hit!

Mika

"Doktor" <dr....@gmail.com> wrote in message

U Splitu je i droga modni hit, sto ne znaci da je homologirana i dozvoljena.

Tony

> U Splitu je i droga modni hit, sto ne znaci da je homologirana i
> dozvoljena.

Ovakav poser jos nisam procitao. Ja samo znam da ovdje jako puno ljudi stavi
xenone i prolaze tehnicki bez problema, a drotovi ih ne prcaju. Moze li mi
to netko objasniti? Jesu li Split i Zagreb 2 razlicite drzave?

Mika

> Ovakav poser jos nisam procitao. Ja samo znam da ovdje jako puno ljudi
> stavi xenone i prolaze tehnicki bez problema, a drotovi ih ne prcaju.

Milijuni muha jedu govna. Sigurno su u pravu.

Moze li mi
> to netko objasniti? Jesu li Split i Zagreb 2 razlicite drzave?

Ako do sada nisi primjetio, jesu.

mirko

"Tony" <tony...@gmail.com> je napisao u poruci interesnoj
grupi:if7a33$19u$1...@sunce.iskon.hr...

> to netko objasniti? Jesu li Split i Zagreb 2 razlicite drzave?

Naravno, sto sti je Beograd bio u Jugi sad ti je ZG u Hrvatskoj!!

mm

pročitaj zakon i sve če ti biti jasnije.

ako čovjek ima ugrađene xenone i oni nedaju plavu svjetlost onda ga nitko
neče zajebavati, boju svjetlosti određuju kelvini i po homologaciji granica
kelvina i boje je na 5200 k tj. svi koji imaju 6k xenone mogu neproči na
tehničkom i doživjeti da ih policija zaustavi i natjera da isključe xenone
tj. da dovedu vozilo u ispravno stanje. dakle xenoni 4,3k i 5k su unutar
homologacije i daju bijelo svijetlo bez primjesi i stoga proči će na
tehničkom bez problema.

Mika

"mirko" <mi...@net.hr> wrote in message news:if7dj3$b97$1...@ss408.t-com.hr...

samo jedno pet puta gori i lakomiji :))

bleki

"mm" <vmza...@gmail.com> wrote in message

> pro�itaj zakon i sve �e ti biti jasnije.
>
> ako �ovjek ima ugra�ene xenone i oni nedaju plavu svjetlost onda ga nitko
> ne�e zajebavati, boju svjetlosti odre�uju kelvini i po homologaciji
> granica
> kelvina i boje je na 5200 k tj. svi koji imaju 6k xenone mogu nepro�i na
> tehni�kom i do�ivjeti da ih policija zaustavi i natjera da isklju�e xenone

> tj. da dovedu vozilo u ispravno stanje. dakle xenoni 4,3k i 5k su unutar
> homologacije i daju bijelo svijetlo bez primjesi i stoga pro�i �e na
> tehni�kom bez problema.

Ima neki link ili neka potvrda za ovo?
Do sad su uvijet bili nivelacija i pranje, prema tome nikakvi naknadno
ugradjeni xenon kit-ovi ne prolaze tehni�ki, bez obzira na boju. A to �to ih
ne zaustavljaju, je stvar ljenosti na�ih policajaca.

Tony

> Ima neki link ili neka potvrda za ovo?
> Do sad su uvijet bili nivelacija i pranje, prema tome nikakvi naknadno
> ugradjeni xenon kit-ovi ne prolaze tehnički, bez obzira na boju. A to što
> ih ne zaustavljaju, je stvar ljenosti naših policajaca.

Ima neki link ili neka potvrda za ovo? Odakle ti ta prica. Reguliranje
visine xenona i pranje su uvjeti koji su uvedeni u nekim zemljama EU pa je
bila prica da ce se mozda uvesti i ovdje. Ali odakle ti prica da je taj
zakon kod nas vec donesen?

chuspy

On Sun, 26 Dec 2010 17:12:05 +0430, bleki wrote:

> [...]

> ugradjeni xenon kit-ovi ne prolaze tehnički, bez obzira na boju. A to što ih
> ne zaustavljaju, je stvar ljenosti naših policajaca.

bio je na cvh, pa svrljaj

Tony

> bio je na cvh, pa svrljaj

A sta je to cvh? govori hrvatski!

Jure C.

On Sun, 26 Dec 2010 21:16:43 +0100, "Tony" <tony...@gmail.com> wrote:

>A sta je to cvh? govori hrvatski!

www.cvh.hr

J.

Tony

> www.cvh.hr

Evo sta pise:
http://www.cvh.hr/cvh/propisi-i-upute/pravilnici/zakon-o-sigurnosti-prometa-na-cestama/pravilnik-o-tehnickim-uvjetima-vozila-u-prometu-na-cestama.aspx

Clanak 90. Stavak 2:
(2) Vozila koja su opremljena svjetlosnim tijelima bez zarne niti (ksenon,
neon, LED i sl.), ne moraju imati rezervne zarulje za ta rasvjetna tijela.

Ne pise nista drugo o xenonima. Dakle, one price o obveznom sustavu za
pranje i stelovanje svjetla su cista laz!!!

Kef

Tony wrote:

> [...]
>
> Ne pise nista drugo o xenonima. Dakle, one price o obveznom sustavu za
> pranje i stelovanje svjetla su cista laz!!!

naravno da nisu laz i naravno da si ti, jednostavno i kratko receno, idiot.

ti aftermarket kineski ksenoni nisu dopusteni po clanku zakona koji zabranjuje
ugradnju biolo kakve opreme, redovne i doknadne, koja nije prosla homolagaciju
na tom vozilu. dakle zakonski smijes ugradit samo ksenone koji su homologirani
za tvoj auto...
to kaj na tehnickom u hrvatskoj prolaze kojekakva smeca nije zato jer je
to zakonski neregulirano, nego zato jer je ovo drzava u kojoj je normalno
da je onaj na najvisoj funkciji, kao npr premijer, najveci lopov, pa stoga
i sitne ribe smiju radit sitne i benigne prevare, ala varanje na tehnickom
pregledu...

--
Znam dovoljno da znam da nista neznam dovoljno

Kef

Tony wrote:

> A sta je to cvh? govori hrvatski!

eeeee.., debila :)))

filip00

"Tony" <tony...@gmail.com> wrote in message

ti si idiot koji pojma nema o cemu prica.

Mika

"Kef" <as...@shit.net> wrote in message

> naravno da nisu laz i naravno da si ti, jednostavno i kratko receno,
> idiot.

tek toliko da popunimo kvotu do Nove godine :))
nije dugo nitko bio :))

Kef

filip00 wrote:

> ti si idiot koji pojma nema o cemu prica.

kasnis :-D

Kef

Mika wrote:

> tek toliko da popunimo kvotu do Nove godine :))

ostalo je jos par slobodnih mjesta, pa pozuri ;)

Sin&sha

"Mika" <mik...@post.t-com.hr> wrote in message

A ako je primijetio, onda nisu?

pop

> [...]
>
> Recite vi meni ovako: Da li su ti tzv. aftermarket xenoni iz molydona
> stvarno zabranjeni u HR ili je to nesto sto bi s vremenom moglo biti

Pa jel ti nije bilo dosta diskusije oko tih xenona?! Ako si selja�ina, a
o�ito je da jesi, ti ih stavi pa nek svijetle nebu pod oblake, nema veze,
glavno da se ima xenon....

mm

On Sun, 26 Dec 2010 22:22:39 +0100, Kef wrote:

> ostalo je jos par slobodnih mjesta, pa pozuri ;)

kef nenjajke, xenoni nemoraju proči homologaciju na tom i tom vozilu.

xenoni kao poseban proizvod prolazi homologaciju kao zasebni proizvod te
kao takav mora zadovoljavati druge standarde.

uvjet ugradnje u vozilo je da zadovoljava zakonske parametre, zato na nekim
proizvodima npr. u EU piše da nije dozvoljena upotreba u cestovnom
prometu(nije prošao homologaciju).

tu kod nas je bitno da zadovolji zakon o sigurnosti prometa na cestama koji
ima članak da na prednjem kraju vozila nesmiju biti svjetla koja daju drugu
boju osim bijele, izuzetak su žmigavci.

dakle, kad vozilo prođe homologaciju i bude regano u RH ono mora
zadovoljavati taj zakon i više nijedan drugi tj. ono što prolaziš na
tehničkom nije homologacija i oni se mogu jebat. ako je xenono homologiran
i omogučena mu je prodaja u EU te time zadovoljava njihove zakonske akte
koja smo mi osnova da ih rušimo, mi im se moramo još priklonit i podesiti
svoje propise njihovim.

što se zakonski može prodavati u EU može i tu.

mm

On Mon, 27 Dec 2010 16:35:23 +0100, pop wrote:

> "Tony" <tony...@gmail.com> wrote in message

> Pa jel ti nije bilo dosta diskusije oko tih xenona?! Ako si seljačina, a
> očito je da jesi, ti ih stavi pa nek svijetle nebu pod oblake, nema veze,

> glavno da se ima xenon....

koja si ti munja od čovjeka. kako se tako možeš razgovarati sa čovjekom
ovdje, ako ga poznaješ ok ali ako neznaš čovjeka ovo je očito ponašanje
čovjeka koji nema pojma o uljudnom ponašanju.

Kef

mm wrote:

> kef nenjajke, xenoni nemoraju proči homologaciju na tom i tom vozilu.

netocno, njaske ti ;)

> xenoni kao poseban proizvod prolazi homologaciju kao zasebni proizvod te
> kao takav mora zadovoljavati druge standarde.

ksenoni kao i SVA ostala svjetla su (strogo) homologirana za tipsko
vozilo, kao i gume. bez obzira na proizvodjaca i kvalitetu, nesmijes
na auto stavit gume koje nisu za njega homologirane, a tako je isto
i s ksenonima. mozes na fiJata uredno stavit fiJatove ksenone, jer
su doticni homologirani, a kinezische samo uz novcanu podrsku revnim
djelatnicima na tehnickom ;)

Kef

mm wrote:

> koja si ti munja od �ovjeka. kako se tako mo�e� razgovarati sa �ovjekom
> ovdje, ako ga poznaje� ok ali ako nezna� �ovjeka ovo je o�ito pona�anje
> �ovjeka koji nema pojma o uljudnom pona�anju.

puci ga.., puci ga floki... :-D

mm

ajme gluposti. to po tebi znači da h7 žarulje sa fiata nesmiju u vektru ili
neko drugo vozilo sa tom vrstom žarulja.

joj daj prvo promisli pa onda izreci.

xenoni koji su ugrađeni u far a nemogu se zamijeniti bez mijenjanja
fara(vozila iz USA) moraju proči homologaciju za određeno vozilo.

melješ li ga melješ, po tebi vektrina guma 185/70r14 od godyera nesmije na
passaata ako on koristi tu veličinu.

homologacijom nije obuhvačena vrsta gume več samo veličina gume.

daj pusti se tih stvari, osim toga regana vozila u rh nemoraju više
zadovoljavati homologaciju jer homologacijski propis je bitan samo kod
uvoza vozila u RH.

znam što govorim, sas češ reči da neznam a svaki dan radim sa time, ostavi
se čorava posla.

Kef

mm wrote:

> ajme gluposti. to po tebi znači da h7 žarulje sa fiata nesmiju u vektru ili
> neko drugo vozilo sa tom vrstom žarulja.
>
> joj daj prvo promisli pa onda izreci.

ja jesam, al kak je tebi tesko ukljucit procesor za razmisljanje
podsjetit cu te da se radi o *farovima* i o njima pricam, ne o
zaruljama!

> melješ li ga melješ, po tebi vektrina guma 185/70r14 od godyera nesmije na
> passaata ako on koristi tu veličinu.
>
> homologacijom nije obuhvačena vrsta gume več samo veličina gume.

ko je spominjal "vrstu" gume koju sad ti spominjes? ja sigurno nisam,
pa ak si to negdje u mom tekstu pronasel, onda te lepo molim da malo
lakse potezes iz te flase, jer te vec opako zelo :)))

mm

On Mon, 27 Dec 2010 17:08:10 +0100, Kef wrote:

> [...]
> i s ksenonima. mozes na fiJata uredno stavit fiJatove ksenone, jer
> su doticni homologirani, a kinezische samo uz novcanu podrsku revnim

tu si pročitaj što si napisao i išao si spominjati gume.

dakle pliz prvo razmisli pa onda piši.

mm

ovako ja govorim o xenonima a ne o farovim vozila.

kad dođeš u dučan ajmo reči Molidon kad spomeneš xenone prodavač bu te
pitao koja žarulja H7 ili neka druga koja ima specijalni nosač samo za
xenon izmišljen a komplet se sastoji od žarulja/balasta i ožičenja a ne
farova.

farovi zamjenski za određene tipove vozli dakle u paru dođu oko 2000kn i
imaju u sebi leču.u te farove možeš staviti običnu halogenku ili sad modni
hit xenonsku.

pop

> koja si ti munja od čovjeka. kako se tako moľeą razgovarati sa čovjekom
> ovdje, ako ga poznajeą ok ali ako neznaą čovjeka ovo je očito ponaąanje
> čovjeka koji nema pojma o uljudnom ponaąanju.

Ovo je ponaąanje čovjeka koji je svaki dan na cesti i zna kako u 90%
slučajeva svjetle aftermarket xenoni i tu zavrąava svaka daljna diskusija o
mom uljudnom ponaąanju....

Kef

mm wrote:

> tu si pročitaj što si napisao i išao si spominjati gume.

nisam ni napisal da ih nisam spominjal, nego samo da nisam spominjal
njihovu *vrstu*, o cem si ti pocel srat, a jasno se vidi da nije rijec
o nekoj *vrsti*, kak si ti to shvatil ;)

> dakle pliz prvo razmisli pa onda piši.

o cem da ja to razmislim? mogu samo razmislit koje jo to radno
mjesto na kojem ti radis i na kojem je nepotrebna upotreba mozga...

Ugor

> Ovo je ponaąanje čovjeka koji je svaki dan na cesti i zna kako u 90%
> slučajeva svjetle aftermarket xenoni i tu zavrąava svaka daljna diskusija
> o mom uljudnom ponaąanju....

A mi ostali nismo svaki dan na cesti? Hahaha!

Trustno1

On 26.12.2010 13:50, mm wrote:

> [...]

> tj. da dovedu vozilo u ispravno stanje. dakle xenoni 4,3k i 5k su unutar
> homologacije i daju bijelo svijetlo bez primjesi i stoga pro�i �e na

�to nije bio i uvjet da na farovima mora biti oznaka da je u njih
dopu�teno stavljanje xenona?

Fido

On 2010-12-26 13:50:23 +0100, mm <vmza...@gmail.com> said:

> [...]

> tj. da dovedu vozilo u ispravno stanje. dakle xenoni 4,3k i 5k su unutar
> homologacije i daju bijelo svijetlo bez primjesi i stoga proči će na

ajde da se ukljucim i da te nesto naucim sada. citam vec mjesecima
koliko svi baljezgaju os xenonima vec ajme.

xenoni od 5200 ili 4300 daju ZUTO svijelo poput onih zutih svjetala za
maglu koje su postojale na francuskim autim davno, ako se neki sjecaju.
ako ih nisi nikad uzivo vidio kako rade od 5200 ili 4300 onda ne
baljezgaj gluposti. xenon daje drugaciji spektar malo nego sto je
klasicna zarulja koji vidis, jer tvoje oko ne biljezi isti spektar bilo
ono od zarne niti bilo ono od natrijeve zarulje bilo ono od
visokotlacne zive ili.. da ne nabrajam. zato kad si vani i vidis neku
boju pod natrijevom zaruljom neces je dobro raspoznati tipa tamno
crvene bordno i one plave ultramarin iz daleka su ti iste, po natrijom
tvoje oko raspoznaje obrise bolje nego pod zivom (zasto su ti sve
prometnice osvjetljene sa zutim svjetlima, sto mislis? zas nisu one
bijele ko s natijem? nisi se nikad zapitao?) zvuci nevjerovatno ali je
istima. eto sada sam te nesto i naucio. isti primjer ti je i kad ides
kupovat krpice u trgovinu tamo di su krpice imas visokotlacne
zarulje;metal-halogene, tj reflektor a ostatak je u onim flo cijevima.
to je da kupac moze raspoznati boju odjece ne da vidi jel u mraku ili
nije. isto to bi bilo idealno take zarulje u autima imati ali je
nemoguce jer se uzasno griju. pitaj zenski dio publike koliko puta su
kupili krpicu a kad su izasli na danje svjetlo krpica nije one boje
kojie su vidili u trgovini e to nije zato sto nemaju svjetla u trgovini
to je zato sto nemaju adekvatno svjetlo i trgovini.

ja sam ih sve vidio i imao u rukama. na autu sam osobno imao 6000 i na
tehnickom sam prolazio bez ikakovih problema(H7 utor bez lece), a
nalazio sam se daleko od splita i zagreba. oke trenutno nemam taj vise
auto imam novi sad planiram u njega staviti sa lecom za koji moram
prekopati cijeli far. kolega kupio u metronu one za 500kn sto su i rade
mu vec 3 god bez ikakovih problema(ima lecu vec u autu). s tim da ima i
one fore u autu kad ga ugasi i zakljucas da mu rade jos 20 sec kao ona
fora da mu se osvjetli put dok ne udje u kucu i sl.i groto elektronike
nigdje mu ne izbacuje gresku na kompu. tak da oni koji neznaju e sad
znaju da i one iz metroa sljakaju oke i da nemoraj biti philips vec eto
il ima srecu sa kinezima ili jednostavno rade.

zanimljivo iz mog osobnog iskustva kad zaroka kisa i magla i ono malo
blata na cesti kad ima su zakurac, nis koristi od njih, prednost, kad
si na cesti otvorenoj one stupice pored ceste tj one "macije oci" sto
ima na stupicima se idealno vide, pogotovo oni reflektirajuci prsluci,
i vidis groto hrpu zivotinja tipa lisica i ostalih glodavaca koji se
nalace 10m od ceste sto s obicnim zaruljama ne vidis (napomena nevidis
zivotinju vec samo oci) i nikad mi nije nitko blicao u susret da mu
smetaju ili da mu bljeste previse a imao sam ajme klilometara
napravljenih. jos manje s policijom sam imao problema. eto za sada mi
se neda vise pisati i razglabati ali vise nisam imao srca da citam a da
se ne ukljucim :o)

Sin&sha

"Fido" <fido...@nea.com> wrote in message

> [...]

A mogao si joą malo srca imati. Moľda bi te minula ľelja.
:-D

juddal

On 28.12.2010 8:59, Fido wrote:

> xenoni od 5200 ili 4300 daju ZUTO svijelo poput onih zutih svjetala za
> maglu koje su postojale na francuskim autim davno, ako se neki sjecaju.

Totalna glupost. Imam 4300K xenon i nema tu ni Z od zutog.
Prouci temperature boja:
http://img21.imageshack.us/img21/4532/tkcn.jpg

Ugor

> zanimljivo iz mog osobnog iskustva kad zaroka kisa i magla i ono malo
> blata na cesti kad ima su zakurac, nis koristi od njih, prednost, kad

Znaci kad se nakupi blata iliprasine na farovima, onda svijetli losije od
obicnih halogenih zuarulja ili?

Kef

Fido wrote:

> [...]
>
> xenoni od 5200 ili 4300 daju ZUTO svijelo poput onih zutih svjetala za
> maglu koje su postojale na francuskim autim davno, ako se neki sjecaju.

hahaha, ajd molim te prije neg sljedeci put nekaj ovak kvalitetno
proseres, da me upozoris kak mi nebi opet kava zavrsila u tastaturi
umjesto u ustima :)))

osim toga, daj prije sljedeceg nagona za proserom o xenonima prouci
kaj je to kelvinaza i kod koje vrijednosti je definirano bijelo
dnevno svjetlo, jer ce nam svima bit lakse kad se u prvoj recenici
ne deklariras ko potpuni laik i neznalica.

zuiiusdf

> [...]
>
> Recite vi meni ovako: Da li su ti tzv. aftermarket xenoni iz molydona
> stvarno zabranjeni u HR ili je to nesto sto bi s vremenom moglo biti

poanta kao sa plinom : sve kao jeftino, super se isplati i onda
dignu cijenu. Tako ce vjerovatno sa xenonom kada postane "in"
i svaki drugi auto bude imao donjeti zakon da trebaju biti u
skladu sa standardom pa ce izmejna novih doci xxxx.xx kn
osiguravajuci posao od trgovca, prozvodjaca, servisa, osiguranja,
pravnika, sudaca, ...

pop

"Ugor" <igor.ma...@gmail.com> wrote in message

> A mi ostali nismo svaki dan na cesti? Hahaha!

Potoji neki dublji smisao ove tvoje nadahnute re�enice?!

bleki

"Ugor" <igor.ma...@gmail.com> wrote in message

Moľda sam ja ćorav, ali meni je po kiąi bolje vozit sa halogenim nego sa
xenon svijetlima.

Mika

"bleki" <ne....@mail.hr> wrote in message

Ksenoni su govno ako nemaju idealne uvjete za rad, kojih ima poprilicno i
vec su navedeni. Slicno ko i DVB-T :))
Kad ima kakvi sitnu falingu, onda ne vidis kurca ni na jednom ni na drugom
:)

Fido

On 2010-12-28 09:08:28 +0100, "Sin&sha" <buick....@gmail.com> said:

> A mogao si još malo srca imati. Možda bi te minula želja.
> :-D

dosadno a svi seru, 30 god prodavo rasvjetu i odna kad pocnu amateri
srat popizdim vise

Fido

e onda su te zajebali jako..... 4300 je ti je na FLOU cijevi i ISKRU

i na plotu pise piJtka... kontas?

Fido

da tocno svijetli ti zakurac, zato auti imaju ko ima xenon pranje
svjetala. al nikad me nije to jebalo previse u zivotu...

Fido

napisao gore.... 30 god iskustva u projektiranju u kreiranju rasvjetnih
tjela... tak da ipak nekad i neznas tko jos cita ovu grupu usput a ne
komentira i tko je s druge strane zice....

Mika

"Fido" <fido...@nea.com> wrote in message

lol, pazi ti pravog rvackog argumenta...on je *prodavao* rasvjetu pa je zato
i strucan u tom podrucju. Stekla se struka citanjem deklaracija na kutiji
kojekakvih lampi.

:)))))))))))))))

juddal

Kontam!
Znaci sad sam zajeban i svijetlim ko FLOU cijev. :)
Dakle ovo sa 4300K smo rijesili.
Sad kad malo bolje gledam u to svitlo, stvarno je zuto ko francuz.
Bit ce da do sad nisam dobro gledao ili su me oci varale.

Ajde strucnjak, reci ti meni koja temperaturna boja xenona daje najvise
svitla ili ti lumena!? Da znam u buduce da me 2x ne guze.

ThX!

mm

da budeš u zakonskim okvirima uzmi si 5000k -

4300k ima primjese žutog ali to vidiš kad gledaš svjetlo izdaleka ili u
vožnji kad se usredotočiš na rubove svjetla

6000k ima primjese plavog koje se vidi na isti način kao obješnjeno kod
4300k

u osnovi sve je to bijela svjetlost koja je vidljiva našem oku a primjese
su vidljive kod jačih naprezanja i to sve u vožnji.

Kef

Fido wrote:

> dosadno a svi seru, 30 god prodavo rasvjetu i odna kad pocnu amateri
> srat popizdim vise

hahaha, sudeci po onom sranju koje si napisal ti si il obicni trol il
prodavac magle :-D

Kef

Fido wrote:

> napisao gore.... 30 god iskustva u projektiranju u kreiranju rasvjetnih
> tjela... tak da ipak nekad i neznas tko jos cita ovu grupu usput a ne
> komentira i tko je s druge strane zice....

nisi napisal koju si skolu zavrsil, pa te onda nemrem uputit gdje da
ides trazit povrat novca, jer kurca nisi naucil... i onda s takvim
neznanjem radit 30 godina u struci se moze samo u ovoj zemlji :)))

naime kaj, rec za 5200K svjetlo da je zuto ko francuska maglenka
moze samo sljepac ili potpuni idiot, koji nema pojma ni o kelvinazi
ni o bojama.

juddal

On 29.12.2010 11:51, juddal wrote:
> Najprirodnije mi je 4300K do kao sto si ti rekao 5000K. Valjda zato jer
> svjetle zuto kao oni stari francuzi nekad. :)
> Sve preko toga mi je praplavo.
> Evo jedan 4300K xenon na bijelome snigu.
> Jel vidis kako je zut? Zut je kao oni francuzi nekada. ;)

Ah da.. evo link:
http://www.youtube.com/watch?v=EiV56M-OaSw

Mika

> naime kaj, rec za 5200K svjetlo da je zuto ko francuska maglenka
> moze samo sljepac ili potpuni idiot, koji nema pojma ni o kelvinazi
> ni o bojama.

obzirom da se dnevno svijetlo ( za vedroga dana ) deklarira kao cca 5300K ,
a ja jos nis primetil da je zuto :)) , ta temperatura se najvise koristi za
ugradnju u aute jerbo ova jadna i neuka raja zapravo najbolje percipira
okolinu pri tom svijetlu jer je najslicnije dnevnom na koje se oko
naviknulo.
Jedini je picvajz kad su naocale zamusane, onda voze ko duhovi po cesti :)

Ma kurac, voze i ovak i onak ko stoka, ne bi im pomoglo ni da imaju milion
Kelvina :)

Kef

Mika wrote:

> [...]
> ugradnju u aute jerbo ova jadna i neuka raja zapravo najbolje percipira
> okolinu pri tom svijetlu jer je najslicnije dnevnom na koje se oko

i ne samo to, nego i bitni razlog da se ljudsko oko tijekom svog svekolikog
razvoja, od stoljeca sedmog do danas, najbolje prilagodilo bas toj kelvinazi,
pa pri njoj zarulje te temperature daju (za spomenuto ljudsko oko, jamacno :)
najvise upotrebljivog svjetla, tj ono je nama hrvatima najvidljivije :-D

Tomislav

"Fido" je napisao u poruci interesnoj
grupi:ifep88$92g$1...@localhost.localdomain...

>napisao gore.... 30 god iskustva u projektiranju u kreiranju rasvjetnih
>tjela... tak da ipak nekad i neznas tko jos cita ovu grupu usput a ne
>komentira i tko je s druge strane zice....

30 godina iskustva u projektiranju rasvjetnih TJELA i tvrdis da je 5200k
zuto svijetlo ? Joj.... *facepalm*

Mika

"Tomislav" <branko...@ck.t-com.hr> wrote in message

jbg, kod nas rvatina, projektiranje znaci, delal sam kak monter kojekakvih
zarulja . Najjaci projekat je tiplanje armatura :)))

Fido

> Ajde strucnjak, reci ti meni koja temperaturna boja xenona daje najvise
> svitla ili ti lumena!? Da znam u buduce da me 2x ne guze.
>
> ThX!

prika lumeni ti nemaju veze sa temperaaturom boje vec dali je led xenon
zarna nit.... kod xenona i bilo koje zarulje na izboj a to je iskra
dobijes mjesavinama plina, bilo natrija ili zive ili kojekakovim
kombinacijama. isto i flou cijev koju imas u kuci, ti da nemas bijeli
premaz i onaj prah .. sto izvana kad gledas cijev je bijele boje nebi
vidio. elektroni su unutri koji idu s jednog kraja do drugog kraja
cijevi i oni se sudaraju i to sudaranje daje svjetlost koja je ljudskom
spektru nevidljiva, tek kad se premaze taj prah onda vidis.

obicno ti se lumeni gledaju kao omjer potrosnje sa ulozenim nekim radom
tj u ovom slucaju radi se o naponu odnosno watima... po seljacki receno
struji.

neznam kak da ti najednostavnije objasnim, zato svi seru o stednim
zaruljama, jer manje trose....(i to je isto diskutabilno jako) ali
ukratko....

recimo 100W zarulja daje 150 lumena
a 150 lumena dobijes sa stednom zaruljom od 70W
a isto toliko lumena dobijes sa xenonom od 30W
ledice su bile tokom povijest problematicne jer prednost je ta sto se
ne griju uzasno malo struje su vukle al svjetlo im je bilo zakurac, sad
su tu tehnologiju usavrsili do danas trenutno najveci mogucni nacin
koji su se sjetili pa su poceli gurat i led rasvjetu. do prije 10god
ona je osim indikacije bila zakurac rasvjeta!

dali kontas? to je jednostavno u prijevodu koliko energije moras sprzit
vise ili manje da dobijes jednaku kolicinu svjeta. ovo nisu tocni
odnosi ovo je samo da shvatis razliku, ovisi ti od prozvodjaca i
razlike su u par posto.
temperatura boje je ono sto vidis tj ti ne vidis znaci ako gledas da je
cvijet crveni to znaci da tvoje oko sve druge bolje vidi osim crvene i
zato vidis crvenu a to si ucio iz biologije jos u osnovnoj skoli. dakle
i ono sto vidis kad ti rade prednej farovo ti ne vidis svetlost vec
vidis sjene i tvoje oko raspoznaje obrise u tom spektru. ono sto je oku
ljudskom najsiri spektar je oko najugodnije a to ti je sunce jer takim
te je priroda stvorila osim ak ti caca nije osinio sovu umjesto matere,
pa bolje vidis po noci nego po danu.

jel ti sad malo jasnije?

juddal

On 30.12.2010 13:52, Fido wrote:

> [...]
> cijevi i oni se sudaraju i to sudaranje daje svjetlost koja je ljudskom
> spektru nevidljiva, tek kad se premaze taj prah onda vidis.

Uopce se ne slazem s tobom. Sad cu ti dati malo podataka i ne mogu
vjerovati da ti kao strucnjak to ne znas.

Evo najprije slika da vidis kako je 4300K francuski zuto:

http://www.unique-coatings.com/lamin-x/colortempchart.jpg

:)

Pa malo o lumenima:

What is HID Lumen?

Lumen is a unit of measuring the light output, brightness, of a source.
Traditional low-beam halogen headlight produces 1000 – 1200 lumens,
while HID outfitted headlight outputs around 3200 lumens.

4100k - 4300k is the ideal HID color temperature to produce the maximum
amount of light, lumens, hence the reason while all OEM manufacturers
equip their vehicles with these types of bulbs.

Comparison of Kelvin to lumens;
Standard OEM halogen 55W 9006(HB4) = 1100lm (lumens)

4300k D2S Philips = 3200lm (lumens)
4300k D2R Philips = 2800lm (lumens)
4300k D2S Philips = 2400lm (lumens) actually 5800k
4300k D2R Philips = 2000lm (lumens) actually 5800k
4800k D4S/R (brand) = 3800 (lumens) -- brightest in the market
5800k D4S/R (brand) = 3300 (lumens)
7000k D2S other = 1790lm (lumens) *(other bulb brand)
7000k D2R other = 1390lm (lumens) *(other bulb brand)
8000k D2S other = 1180lm (lumens) *(other bulb brand)
8000k D2R other = 780lm (lumens) *(other bulb brand)

Higher than 8000k, the light output significantly drops off, causing the
light to be almost useless.

One should point out that although light output drops off after 8000k,
the fact that the light is in the blue-purple spectrum, it still puts a
major strain on the eyes of others.

generally speaking lower kelvin=brighter output

Kef

hehehe, uopce se neslazem s tobom, jer kak mozes nekog ko napise:

"dakle i ono sto vidis kad ti rade prednej farovo ti ne vidis svetlost
vec vidis sjene i tvoje oko raspoznaje obrise u tom spektru."

nazvat strucnjakom?

> Pa malo o lumenima:

uzalud ti trud, kad je on lumen koji kuzi kaj je lumen :-D

juddal

On 31.12.2010 0:55, Kef wrote:

> [...]
>
> nazvat strucnjakom?

> uzalud ti trud, kad je on lumen koji kuzi kaj je lumen :-D

:-) :-)

Stvarno smijesno da bi bilo istinito. Eto, ne znam sto mu vise napisati.

Kef

juddal wrote:

njemu su se u glavi zmesali wati, svijece (candele), luksi, lumeni,
kelvini, i cijela ta papazjanija, pa ga to malo izludjuje :-D