Autodata download

JoHnTravolTa

jel ima netko da je u zadnje vrijeme downloadao Autodata (neki noviji) sa
torrenta a da ziher radi? Ako ima, prosim lepo link
hvala!

insomniac_cro

insomniac_cro

insomniac_cro

Nego ,zna li netko za neke druge programe slicne namjene (za
automehanicare i sl)

Jens

"insomniac_cro" <insomn...@gmail.com> wrote in message

TecDoc npr. Imas vec verziju 2010 po torrentima (velik je nekih 15gb, skinuo
nedavno). Baza podataka svih rezervnih dijelova i njihovih kataloskih
brojeva i slika i di kaj pase..:)

--
http://sites.google.com/site/upalixenon/

ToMo

insomniac_cro wrote:
> pass : autodata
>
> Verzija 3.24

Do koje godine pokriva?
--
ToMo

Drazen

"insomniac_cro" <insomn...@gmail.com> wrote in message

Vivid Workshop
Tolerance Data

insomniac_cro

mislin do 2009-e

ToMo

Thx
--
ToMo

krist...@gmail.com

win7

to krist...@gmail.com

win7

to krist...@gmail.com

ToMo

Evo da potvrdim da radi, jucer skinuo i instalirao. Jedino me naravno
nervira sto umjesto 'Č' bude '%&$9r' i slicne gluparije.
--
ToMo

woobie

Zato jer je to franken build, prijevod uzet od starije verzije ubacen u
novu.

--
Petar Samardzija (woobie)
projekti...@OVOgmail.com

zoran...@gmail.com

Instalirao sam verziju Autodata 3.39...
Kada idem pokrenuti ADBCD.exe piše mi "Ova je verzija CD/DVD-a istekla", u čemu je problem...

MasterBlaster

On 20.5.2014. 18:30, zoran...@gmail.com wrote:

> Instalirao sam verziju Autodata 3.39...
> Kada idem pokrenuti ADBCD.exe pi�e mi "Ova je verzija CD/DVD-a istekla", u �emu je problem...

U datumu.

denis...@gmail.com

sta u datumu skinuo sam neki dan i meni isto to pise sta da radim?
Message has been deleted

kzendra

On Wed, 4 Oct 2017 04:21:23 -0700 (PDT), andreas....@gmail.com wrote:

> imao isti problem, prvo sam probao promijeniti datum, stavio 2012 godinu i proradilo.
> Nakon toga instalirao http://www.nirsoft.net/utils/run_as_date.html
> tako da Autodatu otvara na stariji datum svaki put autopmatski, a da mi windowsi i dalje imaju tocan datum. Radi bez ikakvih problema.
> Windows 10 64bit.
>
> da li zna ko da ima negdje novija verzija?

Ma dobro je, samo dvije i pol godine...

--
It ain't the fall that kills you
It's the sudden stop at the bottom.

romual...@gmail.com

Vi ste poduzetnik; privatni investitor; ili bolje osobu koja treba brzo financiranje s obzirom na situaciju. Možemo vam ponuditi online kredit u 48 sati po stopi od 3% godišnje do 40 godina. Vaše zadovoljstvo je naše olakšanje.
   Kontaktirajte nas na našu e-mail adresu
    E-adresa: romual...@gmail.com

Darko_R

a jesi dosadan
pa daj šalji te novce već jednom
glupo mi je čekati !!

Vaso

A jesi ga kontaktirao?
Najbolje da mu pošalješ broj računa i PIN kartice! LOL

--
Branko Vasiljev:
Vise se NIkada Nitko NECE Na Softveru

ledj...@gmail.com

Ima li neko autodatu 3.45 na Srpskom jeziku?

nerminj...@gmail.com

I mene interesuje ali sumnjam da ima

Ђорђе Тодоровић

субота, 01. август 2020. у 18:08:38 UTC+2, nerminj...@gmail.com је написао/ла:
> I mene interesuje ali sumnjam da ima
Koja je najnovijia Autodata verzija sa srpskim jezikom? Hvala