Rješenja zbirke zadataka iz fizike - Nada Brkovic

dano

Tražim knjižicu u kojoj se nalaze rješenja Zbirke zadataka iz
fizike, autorice Nade Brkovic ("plava zbirka").
Zna li netko, može li se to kupiti u knjižari, ili to mogu dobiti
samo profesori fizike?

gandalf

On 16 Feb 2006 12:23:16 -0800, dano wrote:

> Tra im knji icu u kojoj se nalaze rje enja Zbirke zadataka iz

> fizike, autorice Nade Brkovic ("plava zbirka").

> Zna li netko, mo e li se to kupiti u knji ari, ili to mogu dobiti
> samo profesori fizike?

Iz osobnog iskustva znam (završio MIOC) da ju možeš dobiti ako nazoveš i
pitaš na broj njezine izdavačke kuće. "LUK" mislim da je ime.

dano

Da, baš mi je to bila druga opcija, u slučaju da ju ne uspijem
nabaviti ovim putem. Hvala.
I pretpostavljam iz vašeg odgovora, da se knjiga ne može kupiti u
knjižari.

gandalf

Sumnjam da se može naći u knjižarama. Tražio sam, ali nisam pronašao.

dano

Možeš mi reći, što se sve nalazi u toj knjizi? Ima li rješenja
svih zadataka (i onih na zaokruživanje) i postupaka, koliko si platio
knjigu?

gandalf

U knjižici se malaze samo riješenja, nema postupaka. Koliko sam ju ja
promatrao, ima odgovore na sva pitanja.
Mislim da je bila negdje oko 50 kuna, ali nisam u potpunosti siguran.

dano

Hvala na pomoći

kresimir....@gmail.com

moze se kupiti samo nazovi ovaj broj ireci da trebas zbirku zadatak iz fizike i oni ce te pitati koji dio ti neces moci birati vvec moras kupiti 1, 2, 3 dio to je negdje oko 200 kn a mozda i vise.
Tel. je 6679307
Pozz