mail.iskon.hr

MATA!

Ne mogu poslati email ni jedan danas, Win live Mail izbacuje neki "Server
Error: 421" za smtp mail.iskon.hr

Ima li tko joďż˝ problema?

Pishta

On 4 svi, 18:25, "MATA!" <mata85_MAK...@kohorta.net> wrote:
> Ne mogu poslati email ni jedan danas, Win live Mail izbacuje neki "Server
> Error: 421" za smtp mail.iskon.hr
>
> Ima li tko još problema?

Ne radi mi uopće internet na iskonu, sad sam spojen preko Bneta.
samo mi svijetli crvena lampica za Internet, dok iskon.tv radi
normalno.

Hasek_Os

"Pishta" <dpi...@gmail.com> wrote in message news:a08c8305-1dd4-4da5-88e9-

>Ne radi mi uop�e internet na iskonu, dok iskon.tv radi
>n0ormalno.

Ista stvar i kod mene s tim da meni jos ne radi ni telefon. Nekim cudesnim
cudom sam preko moba iz 991. pokusaja uspio dobiti sluzbu za korisnike koja
kaze da imaju neke radove na mrezi i zbog toga je otezano koristenje
interneta i telefona ... a onda mi je pukla veza i s njima ... al barem sam
doznao da su opet oni krivci za sve ...

c.e.

On 4.5.2010 21:49, Hasek_Os wrote:

> [...]
> kaze da imaju neke radove na mrezi i zbog toga je otezano koristenje
> interneta i telefona ... a onda mi je pukla veza i s njima ... al barem sam

nista cudno za njih, a nedaj Boze da se ispricaju za probleme.
ipak, racune za te "usluge" znaju poslati.

Robi

Na Tue, 04 May 2010 18:25:47 +0200, MATA! napisao:

> Ne mogu poslati email ni jedan danas, Win live Mail izbacuje neki
> "Server Error: 421" za smtp mail.iskon.hr
>

> Ima li tko još problema?

Poslao sam im upit i evo sto su odgovorili

"Dana 04 .05. 2010. oko 19:00 sati došlo je do prekida u radu Iskonovih
usluga zbog problema u autorizacijskoj infrastrukturi. Kvar je otklonjen
oko 22:00 sata."

--
SMS CHAT .... Pozdrave i poruke saljite sms-om na broj 66354 ... poruka
neka glasi (bez navodnika) "txt mojchat vasa_poruka" .... a vidljiva je

Robi

Na Tue, 04 May 2010 18:25:47 +0200, MATA! napisao:

> Ne mogu poslati email ni jedan danas, Win live Mail izbacuje neki
> "Server Error: 421" za smtp mail.iskon.hr
>

> Ima li tko još problema?

http://bit.ly/9rOQdX

MATA!

ma meni su banirali xD valjd sam slao spam il sta vec, al sad su maknuli i
radi.

"Robi" <rbi...@gmail.com> wrote in message