iskon i torrenti?

noname

citam po forumima da je iskon alergican na torrente :) neki vele da neki ne.
vise mi nis nije jasno.
kao, frenda su zvali da se smiri malo s torrentima jer ce mu u suprotnom
iskljuciti account ?!

meni je komp od 0-24 upaljen, najvise zbog uploada... a preso bi na iskon
sam zato jer mi je upload na tcom adslu shapean na 10kb/s tak da mi je
upload nikakav...

BladeRy

"noname" <morphe...@yahoo.com> wrote in message

> citam po forumima da je iskon alergican na torrente :) neki vele da neki
> ne. vise mi nis nije jasno.
> kao, frenda su zvali da se smiri malo s torrentima jer ce mu u suprotnom
> iskljuciti account ?!

Nakon mjeseci 24/7 downloada i uploada...nikakvih problem, nikakvih
upozorenja i nicega.
Sta je taj lik radio pa da su ga isli upozorit.

Panonius

Mozda je na Iskon-Carnet usluzi. Mene su upozorili radi krsenja autorskih
prava.

LoM

"Panonius" <pano...@gmail.com> wrote in message

> Mozda je na Iskon-Carnet usluzi. Mene su upozorili radi krsenja autorskih
> prava.

Zvali su te ili si dobio e-mail upozorenja?

Panonius

E-mail, evo kako izgleda:
Postovani,

CARNet Abuse sluzba zaprimila je prijavu zbog neovlastene distribucije
materijala koji podlijezu zastiti autorskog prava.

Molimo Vas da poduzmete odgovarajuce akcije kako se incident ne bi
ponovio te nas e-mailom obavijestite o statusu rjesavanja problema.

U to je vrijeme na DuoCarnet bio spojen korisnik _________________

Ovom incidentu pridijeljena je oznaka CN-Abuse#-_________ te vas molimo da
je navedete u slucaju daljnje komunikacije vezane uz ovaj incident.

Slijede podaci o incidentu:

Vrsta incidenta: povreda autorskih prava
Izvor incidenta: 161.53.199.54
Datum incidenta: 14 Dec 2008
Vrijeme incidenta: 01:07:00
Vremenska zona: UTC

Izvod iz log datoteke:

Title: Call of Duty: World at War
Notice ID: 1084375
Infringement Source: BitTorrent
Infringement Timestamp: 14 Dec 2008 01:07:16 GMT
Infringement Last Documented: 14 Dec 2008 03:01:46 GMT
Infringer Username:
Infringing Filename: Call.Of.Duty.World.At.War-RELOADED
Infringing Filesize: 7473336362
Infringer IP Address: 161.53.199.54
Infringer DNS Name: iskon54-199.duo.carnet.hr
Infringer Port ID: 24408

S postovanjem,

Leo

> E-mail, evo kako izgleda:
> Postovani,
>
> CARNet Abuse sluzba zaprimila je prijavu zbog neovlastene distribucije
> materijala koji podlijezu zastiti autorskog prava.

Stvarno bez veze. Prosto 'tjeraju' studente da uzmu brzu vezu na internet,
a nju i ne mozes iskoristiti ako ne radis nesto ilegalno. Slicno bi bilo kad
bi studentima dali Ferarije za bagatelu, pa se onda cudili sto ima puno
prometnih prekrsaja.

JO22A

> [...]
> kad
> bi studentima dali Ferarije za bagatelu, pa se onda cudili sto ima puno

lijepo si ti to sebi objasnio u lala lendu
pokusaj sa nekim drugim "argumentom"

Gnjavator

On Sat, 3 Oct 2009 14:32:56 +0200, "Panonius" <pano...@gmail.com>

Upozorili su te oni zato �to se njima bunio i prijetio onaj �ija
autorska prava si povrijedio pa onda oni ka�u tebi da se skulira�.
Denny from Vinkovci

http://denny-vk.tripod.com

Leo

Ja nisam spominjao nikakav argument za nista.

josip

a jos ti treba i poduka iz pojmovnika, te dvostruke negacije.

tvoje rasudjivanje temelji se na postavci da je brza veza iskoristiva samo u
slucaju ukoliko radis nesto ilegalno. to je argument koliko god ti to
nijekao. nezakonito ponasanje opravdavas argumentom koji to nije. tomu i oni
navodnici.

Leo

Procitao sam jos jednom svoju recenicu i moram reci da sam
s njom zadovoljan. Nije to dvostruka negacija, nego nabrajanje
ili mozda bolje reci naglasavanje, iako bi recimo trebalo zadnje
dvije rijeci odvojiti sa zarezom ili jos bolje sa tri tockice.

A sad da se vratim natrag na temu, gdje sam ja to opravdavao
ilegalno ponasanje? Zar sam rekao da podrzavam nezakonito
ponasanje? Samo sam rekao da se ne treba cuditi ako se brza
veza koristi za ilegalne sadrzaje. A sad ti meni objasni kako ce
to student iskoristiti 50GB downloada dnevno, legalno?

josip

> [...]
> ili mozda bolje reci naglasavanje, iako bi recimo trebalo zadnje
> dvije rijeci odvojiti sa zarezom ili jos bolje sa tri tockice.

aha

> veza koristi za ilegalne sadrzaje. A sad ti meni objasni kako ce
> to student iskoristiti 50GB downloada dnevno, legalno?

A da se mi vratimo na tvojeu pocetnu zamjerku.
"Tjeraju da uzmu vecu brzinu" ;)
veca brzina uvijek dobro dodje, za bilo kakve multimedijalne sadrzaje, no ne
znaci da moras kidati kao manijak 50GB dnevno samo zato sto mozes.
Ne znaci i da moras juriti autoputom 250km/h samo zato jer to tvoj auto
moze.
Ne budi smijesan.

Leo

> [...]
> ne znaci da moras kidati kao manijak 50GB dnevno samo zato sto mozes.
> Ne znaci i da moras juriti autoputom 250km/h samo zato jer to tvoj auto

Pa ne znaci da moras, ali kad klincima das brze automobile, onda
se ne trebas cuditi sto ih brzo voze. Isto tako i ovo, das im brzu vezu,
i mogucnost da skidaju podataka vise nego sto im treba, i onda se
cudis sto skidaju filmove s torrenta. Pa, normalno da skidaju. Prilika
stvara lopova.

josip

> [...]
> i mogucnost da skidaju podataka vise nego sto im treba, i onda se
> cudis sto skidaju filmove s torrenta. Pa, normalno da skidaju. Prilika

No, niti ga ne opravdava.
Zato postoji policija.
Necu sada glumiti nekog moralista jer i ja skidam torrente, no u ovoj je
raspravi rijec o necem sasvim drugom.
Nitko se ne cudi da se torrenti skidaju i tu je ona temeljna greska u tvojoj
postavci, a i u tome da se dobijena brzina "moze iskoristiti" jedino ako se
skida ilegalan sadrzaj. To je neistina, jer tu istu brzinu koristis svakim
klikom na internetu.
Samo sam to zelio reci i ako ne razumijes sto zelim reci onda dalje prica
nema smisla.

pozdrav

Marko

Ne razumijem, zasto ne bi koristio nesto sto si platio i ne steti nikome
te ne postoje
pravila koja to zabranjuju? Da jos jednom napomenem - platio si tu
brzinu i taj promet.

Marko

Niti zakonski niti ugovorom nije ograniceno koliko mozes skidati, brzina
je ogranicena (u Hr). To
cini ovu analogiju besmislenom.

josip

> [...]
> te ne postoje
> pravila koja to zabranjuju? Da jos jednom napomenem - platio si tu brzinu

Procitaj jos jednom thread. Jasno sto zelim reci. Sada donosis zakljucke
koje nemaju apsolutno nikakve veze sa onim sto sam napisao. Ili ne shvacas
ili ja nisam bio dovoljno jasan.
Evo pitao sam frendicu da procita thread i zena je shvatila....

Marko

Pises pizdarije, ukratko.

josip

> Pises pizdarije, ukratko.

Jebiga stari, tako to tebi zvuci.
Ne samo da vadis moje recenice van konteksta cijelog teksta vec vadis moje
rijeci van konteksta recenice.
Nigdje nisam rekao da ne treba koristiti ono sto si platio. Rekao sam "ne
moras" a to u svijetlu slijedece recenice, a nesto sto smatram samo po sebi
razumljivim, no evo je ide.
Kao i vecina korisnika ja nisam platio neogranicen internet promet da po
cijele dane i noci sjedim i skidam kao manijak sve sto mi i treba i ne treba
vec cisto radi kontrole troskova i nebrige oko toga kada i koliko skidam.
Potegnuta je prica kako je sve to "iskoristivo" samo ako se skida ilegalne
sadrzaje sto je notorna glupost.

Postoje pravila kojima se stitie pravo autorskog sadrzaja, a skidanjem
izravno stetimo onome tko je ulozio trud. E sad drugo je pitanje je li taj
trud proporcionalan cijene koju trazi za svoje usluge, a tu onda i cijeli
bunt. Nemoj se praviti blesav.

Leo

> Potegnuta je prica kako je sve to "iskoristivo" samo ako se skida ilegalne
> sadrzaje sto je notorna glupost.

Evo, sad ti opet pocinjes ispocetka... Reci mi onda kako ce to student
iskoristiti 50GB dnevno bez ilegalnih sadrzaja? Znam da ni ne mora
toliko skidati, ali zasto mu onda to daju? Zato sto i ne ocekuju da to
koristi? Zato sto ce mu uskratiti uslugu ako bude koristio?

josip

> Evo, sad ti opet pocinjes ispocetka... Reci mi onda kako ce to student
> iskoristiti 50GB dnevno bez ilegalnih sadrzaja? Znam da ni ne mora

Jebiga, neka skida 50 puta ubuntu distru.....
Toliko softvera legalnog, free, trial,.... youtube, internet televizija.....

> toliko skidati, ali zasto mu onda to daju? Zato sto i ne ocekuju da to
> koristi? Zato sto ce mu uskratiti uslugu ako bude koristio?

obrati paznju na 18 rijec u tvojoj gornjoj recenici. Postavljas mi pitanje
na koje si sam odgovorio.

Marko

josip wrote:

> [...]
> Potegnuta je prica kako je sve to "iskoristivo" samo ako se skida ilegalne

Kad volis analogije, platio si auto koji moze ici jahtu koja moze ici 40
cvorova putne
brzine ali ti ces radje se voziti 10 cvorova, a ostatak je valjda da
stedis motor ili sto?

Kazem pises pizdarije. Cak i kad ne koristis internet za sebe mozes
iskoristiti sav dostupan
bandwidth za hrpu razlicitih stvari jer si ga platio. Dakle platio si
brzinu na kojoj ti nitko nece
mjeriti promet, a na kraju te ipak zajebavaju, mjere promet i
prigovaraju sto koristis ono sto
si platio. Valjda ti je jasno zasto ti pokusavam objasniti da pises
gluposti.

Leo

Youtube je legalan isto koliko i rapidshare.
Imam pet recenica i ni u jednoj od tih recenica nemam 18 rijeci.

Marko

Leo wrote:

> Youtube je legalan isto koliko i rapidshare.

Usluge Youtubea i Rapidsharea su potpuno legalne.

bole

"Leo" <leo...kulcar@inet...hr> wrote in message

> [...]
> toliko skidati, ali zasto mu onda to daju? Zato sto i ne ocekuju da to
> koristi? Zato sto ce mu uskratiti uslugu ako bude koristio?

autom mozes ici i 150 na sat kroz grad, a mozes i gazit djecu

na zalost, zakonom je to zabranjeno. a auto ti ide 150 bez beda

Gljiva

daj odjebite sva trojica tu sa grupe i razmjenite si mailove pa se
dopisujte, zaspamali ste cijelu grupu, ako nastavite abuseat cu vas...

DiSc0

Zna�i prjevodu mi koji koristimo obi�an iskon a ne carnet se nemamo �ta
brinut il �emo i mi dobit opomenu?

josip

> Kazem pises pizdarije. Cak i kad ne koristis internet za sebe mozes
> iskoristiti sav dostupan
> bandwidth za hrpu razlicitih stvari jer si ga platio. Dakle platio si

Pa bas to i govorim.
Osvrnuo sam se samo na pocetku na onih 50GB dnevno.
Jebote, pa ja toliko skidam mjesecno, a flat mi je ponavljam, samo da ne
moram brinuti jesam li prekoracio neki limi.
A i tih 50Gb se moze iskoristiti u legalne svrhe uopce nije problem.
Dalje vidi dolje.

> [...]
> sto koristis ono sto
> si platio. Valjda ti je jasno zasto ti pokusavam objasniti da pises

A ja samo govorim kako ga nitko ne tjera da skida ilegalan sadrzaj i da ne
moze traziti opravdanje u "pa kako da ja drugacije iskoristim to sto ste mi
dali".
Jebiga stari, ja ne znam sto ja i ti imamo raspravljati kad se u biti
slazemo.

josip

> daj odjebite sva trojica tu sa grupe i razmjenite si mailove pa se
> dopisujte, zaspamali ste cijelu grupu, ako nastavite abuseat cu vas...

Komican si.

josip

> Youtube je legalan isto koliko i rapidshare.

Glupost.

> Imam pet recenica i ni u jednoj od tih recenica nemam 18 rijeci.

Slazem se. Ajmo opet 12ta u drugor recenici! Ovoj na pocetku mog posta! ;-)

Leo

Joj, neznam koja je to rijec i u kojem postu, ali nema veze.
A ako mislis da je sve sto ljudi salju na Youtube legalno, tu se jako varas.
Druga je stvar to sto se oni prave ludi, pa drze gore i crtane filmove, i
spotove,
i TV emisije, pa cak i cijele filmove, jer eto... misle da je sam Walt
Disney sa
onoga svijeta, poslao crtane filmove sa Mikijem i Siljom, pa neka djeca
besplatno
gledaju. Kad bi uklonili sve sto nije legalno, nebi nista zanimljivo ni
ostalo.

Leo

> Zna�i prjevodu mi koji koristimo obi�an iskon a ne carnet se nemamo �ta
> brinut il �emo i mi dobit opomenu?

Za nas nema opomena, mi posteno placamo i zato smijemo
neposteno skidati :)

josip

ok