Magnetizam

lord051

Pozdrav ekipa...ima li neko mjesto gdje bih mogao naci nesto sta mi moze
pomoc pri ucenju, rjesavanju zadatka iz el. strojeva...tocnije iz magnetizma
i transformatora...pomogli bi mi neki rjeseni primjeri, sa nekim
objasnjenjem itd...gledao sam sa fera zadatke sta ste mi predlozili nekoliko
postova nize, ali ipak bih jos koju literaturu, ukoliko znate jos neki
izvor...thnaks...pozzdrav

ironmladen

"lord051" <lor...@hotmail.com> wrote in message

probaj u knjiznici posudit
Drago Ban - "Zadaci iz elektricnih strojeva - I dio - Transformatori".

small caps

Za seminarski rad trebam napraviti nekoliko grafova. Grafove imam u .pdf
dokumentu u obliku slike. Koji je najlak�i na�in da ih ubacim u neki program
poput MS Visia ili MS Worda ili bilo koji drugi alat u kojemu donekle mogu
promijeniti samu sliku (npr. od 3 krivulje �elim izbaciti jednu)?
Unaprijed hvala,

small caps

zwer

Otvoris PDF, lupis printscreen, dignes paint, cropas sta oces,
sejvas i pasteas u visio/word. Sci-fi.

--
zwer