banka za tekuci i internet bankarstvo

kincher

moze preporuka u kojoj banci otvoriti tekuci obzirom na cijenu otvaranja,
eventualnog zatvaranja racuna, vodjenja racuna i sl. i posebno u vezi sa
koristenjem internet bankarstva, cijene pristupa, cijena mjesecne naknade,
cijena provizije za placanje racuna rezija i ostalo,
ali i obzirom na povjerenje, muljanja, 'skrivenih' stavki u pristupnom
ugovoru i tako to :)

hvala

------Ivan------

"kincher" <kinc...@hi.t-com.hr> wrote in message

Zaba, naknade kod placanje 1kn za racune u zabi, 2kn ostali.
tekuci je 5 kn mj, devizni je cini mi se dzabe trenutno,
mada je bilo 3 pa 5 jedno vrijeme. Internet bankarstvo je ok,
meni bolje nego od PBZa(imao samo neku lite uslugu).

U raiff. je prosle g. bilo 9 kn tekuci + IB.

Pozdrav

_hrvoje_

"kincher" <kinc...@hi.t-com.hr> je napisao u poruci -

Tako�er, mo�da �elite pristupati IB-u mobitelom!?

--@fska--

On 8 sij, 21:57, "------Ivan------" <ne...@mail.com> wrote:
> [...]
> meni bolje nego od PBZa(imao samo neku lite uslugu).
>
> U raiff. je prosle g. bilo 9 kn tekuci + IB.

Znaci, ispada:

Vodjenje tekuceg racuna + IB:
zaba: 15 kn/mj.
RBA: 0 kn/mj. (bez prometa) / 9 kn/mj. (sa prometom)

Token (jednokratno):
zaba: 70-ak+ kuna
RBA: 0 kuna (oduvijek!)

Naknada za placanje
- "unutar" banke:
zaba: 1 kn/nalog
RBA: 0 kn/nalog
- "izvan" banke
zaba: 2 kn/nalog
RBA: 0,35% (od 2 do 50 kn/nalog)

Vodenje deviznog racuna:
zaba: 5 kn/mj.
RBA: 0 kn/mj.

------Ivan------

"--@fska--" <mailt...@gmail.com> wrote in message

zadnji put naplaceno u 3 mj '09 za devizni

ljepo od tebe sto si usporedio(la), meni je zaba
u svakom slucaju jeftinija, kad nebude eto mene
kod zutih

Toma

Ne znam za ostale jer sam u Erste i zadovoljan sam...

Teku�i je 6 kuna (bez net bankarstva), 5 kuna s net bankarstvom i jo� 5 kuna
za net bankarstvo - 10 kuna total.
Zatvaranje ra�una ne napla�uju...

Netbankarstvo je unutar banke 0 kuna. Pla�anje re�ija, minimum 1 kn, max 20
kn tj. 0,25% iznosa koji se pla�a.
Meni i vi�e nego OK...

Posebno mi je super �to nema tokena ve� tablica s random setom
brojeva...stane fino u nov�anik i sve 5 :)

I nisam sku�io da me muljaju ili mi fali love na ra�unu, a kad bi ne�to i
posumnjao - samo pogledam na cjenik koji napla�uju i fakat je sve gore
(http://www.erstebank.hr/gr_naknade.asp)

Toliko...

Eddie

"--@fska--" <mailt...@gmail.com> wrote:

> Znaci, ispada:
>
> Vodjenje tekuceg racuna + IB:

PBZ: 11 kn mjesecno

> Token (jednokratno):

PBZ: 45 kn, samo sto nije token nego citac kartica

> Naknada za placanje
> - "unutar" banke:

PBZ: 0 kn na racun fizicke osobe, 1 kn na racun poslovnog subjekta

> - "izvan" banke

PBZ: 2 kn

> Vodenje deviznog racuna:

PBZ: 24 kn svako 6 mjeseci

--
PGP: 0x800AFEB3

When freedom is outlawed only outlaws will have freedom.

--@fska--

On 8 sij, 23:02, "------Ivan------" <ne...@mail.com> wrote:

> zadnji put naplaceno u 3 mj '09 za devizni

Znaci da si ili stariji od 65 godina ili im placas jos dodatnih 5-90
kn/mjesecno i isti taj iznos (5-90 kn) dodatno jednokratno da bi imao
vodjenje deviznog racuna bez naknade! Ispravi me ako sam u krivu tj.
ako se nesto promijenilo od kad sam se zadnji put informirao.

> ljepo od tebe sto si usporedio(la), meni je zaba
> u svakom slucaju jeftinija, kad nebude eto mene
> kod zutih

To sto je tebi zaba jeftinija, ne znaci da ce biti i 'kincheru'-u zaba
jeftinija. Ja sam naveo (i nadopunio!) cifre, tako da svi mogu vidjeti
stvarno stanje i odabrati ono sto je za njih najpovoljnije i/ili
najjeftinije. Ima ih koji iskesiraju 500-njak+ kuna godisnje za
nekakve 'lepeze', da bi na nekakvim drugim naknadama ustedjeli 200-
njak kuna godisnje :(

------Ivan------

> [...]
> vodjenje deviznog racuna bez naknade! Ispravi me ako sam u krivu tj.
> ako se nesto promijenilo od kad sam se zadnji put informirao.

zadnje sto je uzeto s racuna je 5 kn 10.3.2009., da li ce biti kakva
godsinja naknada nakon sto prode godinu dana od tog datuma
neznam. Neplacam nikakve lepeze i nemam ni pola od 65g.
Token u zabi neznam koliko kosta, jer ga ne placam ja.

> [...]
> najjeftinije. Ima ih koji iskesiraju 500-njak+ kuna godisnje za
> nekakve 'lepeze', da bi na nekakvim drugim naknadama ustedjeli 200-

Ja nisam ni rekao da ce njemu biti jeftinija. Samo sam napisao
ono sto znam, nisam nista sugerirao sto odabrati.
Cemu lepeze sluze zbilja neznam niti me zanima.
Komentirao sam jos i da mi je sasvim ok IB od zabe, jer
imas orocenja, inv. fondove itd. Odnedavno i e-trade.
Meni sve izgelda vrlo dobro osim e-trade-a.

Ako netko zna m-zaba sto je i koliko kosta neka napise.
Jer meni objasnjenje na webu bas i nije nesto.

Neradim u zabi niti mislim nekog nagovarati da ide tamo.