Ekonomija za neznalice

Ivan Matacic

Imate li za preporuciti neku knjigu o ekonomiji za neekonomiste? Onako
nekakve opcenite stvari me zanimaju. Samo da nije Samuelson Nordhaus :)

Pax et bonus

"Ivan Matacic" <ivan.m...@MAKNIzg.t-com.hr> wrote in message

> Imate li za preporuciti neku knjigu o ekonomiji za neekonomiste? Onako
> nekakve opcenite stvari me zanimaju. Samo da nije Samuelson Nordhaus :)

Sto ti osobno fali Samuelsonu (zanima me)?
Ovdje je bila preporuka takodjer sjajna knjiga nultog saznanja o ekonomiji:
Mankiw - "10 Principles of Economics".

Ima 790 strana (pdf) i super je. Kad odbijes cinjenicu da je tekst uzi, pa
ima kvizove i sl. to je cca. 500-600 strana A4 da je bez toga.

Ivan Matacic

> Sto ti osobno fali Samuelsonu (zanima me)?

Debelo preopsirno mi je to.

Pax et bonus

> Debelo preopsirno mi je to.

Ok, razumijem te.
To su vrlo blage pricice, bas za prvu godinu fakulteta, ali i solidan nacin
za razumijevanje ekonomije.
Meni su mnoge takodjer predugacke i preblage, no tada se stavim u kozu
studosa koji jos ne zna nista o proizvodnji i zakonitostima u njoj, a mozda
nikad ni nece:-))

Mankiw - "10 Principles of Economics" je mozda i jos vise "razvodnjeniji" u
pricicama ali za solidan "big picture" ekonomije, osobito nisi ekonomista
kao ja, nema izbora.

BD

Ivan Matacic wrote:

> Imate li za preporuciti neku knjigu o ekonomiji za neekonomiste? Onako
> nekakve opcenite stvari me zanimaju. Samo da nije Samuelson Nordhaus :)

Mankiw je najbolji izbor. Imas ga i na hr prevedeno. Zanimljiv je, lagan
za citati i daje primjere iz zivota. Bolje neces naci. Ja sam osnove
ucio i iz Mankiw-a i Samuelsona. Mankiw je puno bolji vjeruj mi.

Mario Kvesic

http://knjiga.hr/04.asp?param=k&ID=14840

Ako imas jedan sat, probaj naci ovu knjigu.

Mario

BD

Mario Kvesic wrote:

> Ako imas jedan sat, probaj naci ovu knjigu.

Nek uzme tri sata pa moze razumjeti ekonomiju, medicinu i pravo.

Mario Kvesic

On Tue, 22 Sep 2009 17:56:01 +0200, BD <b...@bd.com> wrote:

>Nek uzme tri sata pa moze razumjeti ekonomiju, medicinu i pravo.

Ako zna brzo citat, mozda mu je sat dovoljno, za svo troje.

Mario