Prelet NLO-a ispred Mjeseca???

Damir Loncaric

Pozdrav svima!

Kad 29.08.2004. sam krenuo na rutinsko snimanje Mjeseca potrebno za
natjecanje, nisam ni slutio ąto sam snimio. Tek drugi dan kad sam
pregledavao snimke, na jednoj sam uočio neki objekt kako prelijeće desni
gornji kut Mjeseca. Ako vas zanima snimka (cca 600Kb), moľete ju skinuti sa
'hr.misc.binaries', a mene zanima ąto je to zapravo preletjelo.
Joj da, snimio sa u 23:12:14 h, plus-minus 30 sekundi.

Darius

"Damir Loncaric" <damir1....@public.srce.hr> wrote in message

©iąmią u daljini....ili neki ćuk.Nema druge.Čini mi se i da maąe
krilima...hmmm ili je sova koja ponire za nekim nejakim glodavcem.:-)

Mirko Primorac

Damir Loncaric wrote:
> Kad 29.08.2004. sam krenuo na rutinsko snimanje Mjeseca potrebno za
> natjecanje, nisam ni slutio to sam snimio. Tek drugi dan kad sam
> pregledavao snimke, na jednoj sam uo�o neki objekt kako prelije� desni
> gornji kut Mjeseca. Ako vas zanima snimka (cca 600Kb), moete ju skinuti sa
> 'hr.misc.binaries', a mene zanima to je to zapravo preletjelo.

> Joj da, snimio sa u 23:12:14 h, plus-minus 30 sekundi.

Vjerojatno satelit.

--
Mirko

Radoslav Dejanovic

Darius wrote:
> Šišmiš u daljini....ili neki ćuk.Nema druge.Čini mi se i da maše

> krilima...hmmm ili je sova koja ponire za nekim nejakim glodavcem.:-)

Aha! Zavjereniče jedan koji nastoji uvjeriti narod da NLO-i ne postoje!
Kako možeš vidjeti na statičnoj slici da nešto maše krilima? Sigurno te je
MUP i Pentagon vrbovao da širiš neistinu i skrivaš činjenice! A znam i da
si im operativac i da ti je kodno ime "Sivi". Zato, Sivi, odmah s ovim na
hr.alt.conspiracy!

--
I saw a bright light...

Tomislav Stimac

On 2004-09-13, Radoslav Dejanovic <radoslav-do...@opsus.hr> wrote:
> [...]
> si im operativac i da ti je kodno ime "Sivi". Zato, Sivi, odmah s ovim na

Halo! Halo! Molim na "hr.alt.conspiracy" slati samo kvalitetno smece (UFO
otmice, Area 57, Elvis, MJ-12, neslijetanje na Mjesec, WindowsOS rupe i sl)!!

Radoslav Dejanovic

Tomislav Stimac wrote:

> Halo! Halo! Molim na "hr.alt.conspiracy" slati samo kvalitetno smece (UFO
> otmice, Area 57, Elvis, MJ-12, neslijetanje na Mjesec, WindowsOS rupe i
> sl)!!

Windows OS rupe zbilja postoje...

rio

Radoslav Dejanovic wrote:

> Windows OS rupe zbilja postoje...

WindowsOS je jedna velika rupa, definitvno ne pripada ovom skupu gore..

Mile Blenton

Radoslav Dejanovic wrote:

> Tomislav Stimac wrote:
>
> Windows OS rupe zbilja postoje...

ma neeeeeeee, kaj stvarno.... nemrem vjerovat :)

Tomislav Stimac

On 2004-09-13, Radoslav Dejanovic <radoslav-do...@opsus.hr> wrote:

> Windows OS rupe zbilja postoje...

Ma joj gle njega starog linuxasa. Nisam na to mislil. Nego na onu NSA rupu u
windowsima sto je kao neka afera izbila kao da je NSA imala neki backdoor i
sl. Pa su Kinezi nanovo slozili neke svoje Windowse. Mislim to su bile
urbane legende na kvadrat. Zamisli koliko neka agencija mora biti glupa da
neki kljuc (ili sta je vec bilo) nazove svojim imenom... Nemogu vjerovat da
rulja to pusi dan danas. Da ima backdorova, uopce ne sumnjam, ali ovo...

A kaj se tice Windowsa i mojeg misljenja o njima, dovoljno je pogledat
moj header i vidjet ces na kojem OS-u ja radim i koji legendarni news reader
koristim :-)

rio

Tomislav Stimac wrote:

> Ma joj gle njega starog linuxasa. Nisam na to mislil. Nego na onu NSA rupu u
> windowsima sto je kao neka afera izbila kao da je NSA imala neki backdoor i
> sl.

Ni ja ne vjerujem u NSA backdoor, ali zatvoren kod je zatvoren kod i
rijetki znaju što je u toj crnoj kutiji, kad smo već OT.

> Pa su Kinezi nanovo slozili neke svoje Windowse.

Zar ne razvijaju Linux? Microsoft im kao alternativu nudi neku invalidnu
verziju windowsa xp za 20-ak $..kakav li je to cirkus..

> A kaj se tice Windowsa i mojeg misljenja o njima, dovoljno je pogledat
> moj header i vidjet ces na kojem OS-u ja radim i koji legendarni news reader
> koristim :-)

Da, odmah mi je palo na pamet pogledat to čim si u urotu uvrstio win rupe..