Adobe premiere elements MPEG2 unlock key

Mujo-007

Nabavio sam Adobe Premiere Elements v4.0 i kad hocu otvoriti neki video u
njemu pise mi: You must activate this component in order to use this
freature i imam nekakvi MPEG2 component serial number i trebam unjeti Unlock
key, pa me zanima ako mi moze ko pomoci oko toga unlock key-a.

Hvala!

Vedran

Pa odmah ispod bi trebao imati link na koji ides.
Sve ti pise

Mujo-007

Vedran wrote:
> Pa odmah ispod bi trebao imati link na koji ides.
> Sve ti pise

Hvala! Ja sam mislio da nece proci s obzirom da nije original.