Office 2007 SP1Hrvatski

k-mart

Treba mi hrvatski jezik u Officeu 2007 Enterprise SP1. Kako da to
sredim?

OTomo

k-mart wrote:

> Treba mi hrvatski jezik u Officeu 2007 Enterprise SP1. Kako da to
> sredim?

skines language pack

--
OTomo
ICQ:423512896

Drhte ruke, oko moje plavo,
Oj rakijo odnio te davo
Mlad sam momak, velika je steta
Sto po mozgu rakija mi seta...

?:)

k-mart

On 20 sij, 11:00, "?:\)" <g...@off.com> wrote:
> http://www.google.hr/search?q=microsoft+office+2007+sp1+language+pack...

Ne to je zakrpa odnosno SP1 za Language Pack ali dobre vijesti. Nazvao
sam par frednova i jedan ga ima i donjet će mi ga na CDu za nekih
10-20min. E sad ako hoćete ja to mogu stavit na RapidShare zajedno sa
uputama za install i zakrpom za Language Pack za SP1 - sad sam je
skinuo.

k-mart

k-mart

k-mart

k-mart

k-mart

I zadnji 5 dio je tu

http://rapidshare.com/files/85169234/MS_Office_2007_Croatian_Language_Pack.part5.rar

sljedeći file je samo za one koji imaju Office 2007 SP1

viking

k-mart tvrdi sljedeće:

> I zadnji 5 dio je tu
>
> http://rapidshare.com/files/85169234/MS_Office_2007_Croatian_Language_Pack.part5.rar
>
> sljedeći file je samo za one koji imaju Office 2007 SP1

koji sljedeći? vide se samo ovih 6 linkova?
--

VIKING @ ICQ : 30420399

svi imaju fotografsko pamćenje. samo neki nemaju film.

k-mart

On 20 sij, 15:17, viking <VISAKvik...@net4u.hr> wrote:
> k-mart tvrdi sljedeće:

> koji sljedeći? vide se samo ovih 6 linkova?
> --

evo zadnji al to je nadogradnja packa na SP1 da radi sa officeom SP1
skužili?
http://rapidshare.com/files/85180866/officelp2007sp1-kb936982-fullfile-hr-hr.exe

k-mart

Evo i ako nekom treba Classic Menu For Office 2007 koji vraća menije
kakvi su prije bili a postojeći miminizira.
http://rapidshare.com/files/85182853/Classic.Menu.For.Office.rar

k-mart

Dakle svi linkovi redom:

MS Office 2007 Cro Language Pack Upute za Instalaciju - 1 MB
Sadrži upute za instalaciju i sliku kad počinje instalacija da znate
da nije neki fake

MS Office 2007 Croatian Language Pack:
Part1 - 50MB
http://rapidshare.com/files/85135115/MS_Office_2007_Croatian_Language_Pack.part1.rar
Part2 - 50MB
http://rapidshare.com/files/85143683/MS_Office_2007_Croatian_Language_Pack.part2.rar
Part3 - 50MB
http://rapidshare.com/files/85154884/MS_Office_2007_Croatian_Language_Pack.part3.rar
Part4 - 50MB
http://rapidshare.com/files/85163558/MS_Office_2007_Croatian_Language_Pack.part4.rar
Part 5 - 33MB
http://rapidshare.com/files/85169234/MS_Office_2007_Croatian_Language_Pack.part5.rar

MS Office 2007 Croatian Language Pack SP1 - nadograđuje pack na SP1 i
tako on radi sa Officeom 2007 koji ima instaliran SP1:
http://rapidshare.com/files/85180866/officelp2007sp1-kb936982-fullfile-hr-hr.exe

Classic Menu For Office 2007 - vraća menije na staro (prilagodljivo
možete imati oba u isto vrijeme)
http://rapidshare.com/files/85182853/Classic.Menu.For.Office.rar

Datoteke otpakirati WinRARom, mountati image...vidi u upute za
instalaciju
Uživajte!!!

k-mart

http://rapidshare.com/files/85144340/MS_Office_2007_Croatian_Language_Pack_Upute_za_instalaciju.rar

k-mart

On 20 sij, 17:18, rai <n...@me.ee> wrote:

> Zaboravih napomenuti, sve navedeno downloadam iz Linuxa pa zbog toga
> prolazi eventualnu Genuine provjeru. Znam da sam si tako svojevremeno
> skidao dodatke tipa save as pdf i sl. za što je trebala Genuine provjera.
> Stari dobro poznati trik za one koji ne znaju.

da ima veze s tim linkom ali taj file bolje preko rapidsharea - brži
download. taj file ti je zapravo service pack 1 za office 2007
croatian language pack i onda taj pack funkcionira sa officeom 2007
SP1. SP1 za office nije uključen u ove download linkove jer se može
skinut s microsoft stranice i zato jer pack radi i bez SP1 na Officeu
2007 bez SP1. SP1 za Office 2007 se može skinut sa microsoft stranica

Message has been deleted

k-mart

On 20 sij, 18:31, rai <n...@me.ee> wrote:

> [...]
> 78M officelp2007sp1-kb936982-fullfile-hr-hr.exe
> 1.3M officeproofingtools2007sp1-kb937156-fullfile-hr-hr.exe
> 2.5M WindowsInstaller-KB893803-v2-x86.exe
>
> ...pa pretpostavljam da bi to trebalo biti sve što mi treba da si
> nadogradim Office 2007 na SP1 i instaliram podršku za Hrvatski jezik
> (koju trenutno nemam instaliranu). Kad rebootam mašinu na Windowse,
> isprobat ću. Valjda neće biti problema sa instalacijom, nekakve Genuine
> provjere i sl. Baš me živo zanima da li su ispravili one idiotske bugove
> u Excelu koji ne zna pomnožiti neke brojeve

ja neznam šta si ti sve skinuo al nema šanse da od toga napraviš
office na hrvatskom ovo od 260mb pretpostavljam da je sp1 za office
2007 samo što ti on neće radit na engleskom officeu neko samo na
hrvatskom dakle zaboravi. ovo drugo 78mb ti treba da ti croatian pack
koji tu možeš skinut radi sa officeom 2007.

k-mart

Ovaj drugi kompletni post sa linkovima sam sje_bao al nema veze
koristite 1. ne onaj odmah ispod njega u 2. jedino valjaju upute za
instalaciju koje sam u njega stavio i potome se razlikuje od 1.