T-com imenik

Zdravko

Imam ASP.NET aplikaciju u kojoj
sa HttpWebRequest kreiram upit prema
http://imenik.tportal.hr/show?action=pretraga&type=pretraziPoBroju,
u POST strpam telefonski broj i dobijem nazad lijepo html koji parsam i na
kraju dobijem podatke o korisniku tog tel.broja.
Do sada je to super radilo dok t-com nije stavio captchu :(.

Ima li netko nekakav prijedlog što napraviti?
Da li se netko već bavio ovime?
Zna li netko da li možda t-com ima nekakav web servis koji bi mogao
iskoristiti, ne mora biti besplatan?

Poslao sam mail t-comu al tko zna da li će uopće odgovoriti na njega...

Hvala na prijedlozima

ivan

> [...]

>kraju dobijem podatke o korisniku tog tel.broja.
>Do sada je to super radilo dok t-com nije stavio captchu :(.

pa rano su se sjetili staviti captchu ....
pretpostavljam da su likovi s idejama kao ti vec odavno napisali
harvestere u par linija koda i onda te podatke prodali
razlicitim seronjama koje nazivaju na telefon u posljepodnevnim satima i
nude usluge
"nekonvecionalne medicine i slicnih sranja" ...

Zdravko

Evo samo da se obranim , nije moja ideja i nije namjenjeno skidanju velike
količine podataka i preprodaji.
Radi se o unosu ugovora sa komitentima u korisničku aplikaciju.

"Lijeni" korisnici su to sami smislili : ukucaju tel.broj i onda im se
lijepo svi ostali podaci popune direkt iz imenika...
I šef im odobrio da to smiju tražiti od mene jer je vjerovatno računao da
će to uštediti vrijeme potrebno za unos ...:)

uY

On Tue, 25 May 2010 14:19:08 +0200, "ivan" <iv...@divan.com> wrote:

Prodali ?
Po kojoj cijeni ? 35 kn ?

Za oko 100 kn dobijes od T-HT-a isprintane sve te podatke (to se zove
telefonski imenik) i jos pretrazivi CD.

NjamNjam

uY wrote:
> Prodali ?
> Po kojoj cijeni ? 35 kn ?
>
> Za oko 100 kn dobijes od T-HT-a isprintane sve te podatke (to se zove
> telefonski imenik) i jos pretrazivi CD.

Za tisucu-dvije eura kupis CD koji mozes pretrazivati po ulicama, a on
ti izbaci imena i adrese ljudi (broj telefona je cak nebitan) i export u
.xls, ili .csv. Raj za spamere!

--
IMAMO HRVATSKU!!!

http://www.youtube.com/watch?v=U6hTbLJszyM

OGZ

"NjamNjam" <njamn...@MAKNInet.hr> je napisao u poruci interesnoj
grupi:htgu96$rea$1...@gregory.bnet.hr...

> Za tisucu-dvije eura kupis CD koji mozes pretrazivati po ulicama, a on ti
> izbaci imena i adrese ljudi (broj telefona je cak nebitan) i export u
> .xls, ili .csv. Raj za spamere!

a s cim to azuriras? :P

bobo

OGZ wrote:

posjetama od vrata do vrata :)

NjamNjam

OGZ wrote:
> a s cim to azuriras? :P

S novih tisucu-dvije eura? ;-)

Bruno Babic

ivan wrote:
> [...]
> nude usluge
> "nekonvecionalne medicine i slicnih sranja" ...

Nema smisla... bio je neki T-comovac koji je nudio pretplatnicku bazu na
prodaju (koja ukljucuje i JMBG, a onda vec imas i ciljane skupine).

--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?