A Google Csoportok már nem támogatja az új Usenet-bejegyzéseket és -feliratkozásokat. A korábbi tartalmak továbbra is megtekinthetők.

Pitanje za torrent-e novijih igri.

0 megtekintés
Ugrás az első olvasatlan üzenetre

Hrvoje

olvasatlan,
2008. júl. 3. 18:50:532008. 07. 03.
Koristim utorrent i podesio sam ga kao na onima guideovima po netu. Otvaro
portove, narihto brzinu itd.
E sad kad skidam filmove, muziku itd. skida oko 150-200kB/s.
Bilo koju igru, bez obzira na omjer seedera i leechera, skida sa oko par kB.
Tu i tamo skoci na 20-30 i onda za par minuta opet padne na 2-3 i to je to.
Ako itko zna u cemu je fora, ili ima prijedlog za neki drugi program ili
bilo šta, bio bih zahvalan.

Thnx

Pozz

Hrvoje

Dead_Poet

olvasatlan,
2008. júl. 3. 19:44:282008. 07. 03.

Sinisa Tkalec

olvasatlan,
2008. júl. 4. 5:08:562008. 07. 04.
www.torrentzilla.org
www.sceneleech.org

"Hrvoje" <hde...@email.htnet.hr> wrote in message

Locutus of Borg

olvasatlan,
2008. júl. 4. 6:10:152008. 07. 04.
Dana 04.07.2008. 01:44, Dead_Poet lupi chelom po tipkovnici i nastade
slijedeci tekst:

> Probaj ovako namjestit (ili se bar ravnaj po tome)
> http://img503.imageshack.us/img503/4374/utorrentpreferences1genzh3.jpg

iskljucit auto update i koristit 1.6.1, zadnji build, jer novije verzije su
na dosta trackera zabranjene...
--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,

Dead_Poet

olvasatlan,
2008. júl. 4. 6:49:102008. 07. 04.
> iskljucit auto update i koristit 1.6.1, zadnji build, jer novije verzije
> su
> na dosta trackera zabranjene...

A opet, na blackcats mislim da se trazi upravo 1.7.7. A i na ostalim
trackerima nisam imao problema.

FilipSkate

olvasatlan,
2008. júl. 4. 7:44:442008. 07. 04.
Dead_Poet wrote:

> A opet, na blackcats mislim da se trazi upravo 1.7.7. A i na ostalim
> trackerima nisam imao problema.

Imas invite za Blackcats? Ako imas imam ti na razmjenu
Demonoid/BiTNation acc/Funfile

Dead_Poet

olvasatlan,
2008. júl. 4. 10:05:562008. 07. 04.
> Imas invite za Blackcats? Ako imas imam ti na razmjenu Demonoid/BiTNation
> acc/Funfile

Ne ide to na pozivnice (a Funfile je ionako otvoren :), nego sljedecom
metodom:

c/p
Ima dosta info o upadu na taj tracker na
http://forum.pcekspert.com/showthread.php?t=104761
Evo copy-paste:

Evo ovako ovo funkcionira samo za blackcats a ima ih puno koji zele
upast na
taj tracker.ja sam upao ovom metodom znaci radi.
Evo postupak je sljedeci: svakih 15min blackcats otvori sign up al samo na
9sekundi. To je malo vremena ali biti ce vam dovoljno ako koristite
autoFormer addon za firefox i check4change.

1. skinite AutoFormer addon za firefox -
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/1958

2. skinite check4change addon za FF
(https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/3028) , odite na
blackcats
kliknite register i zaokru3ite teks (selektajte ga) "Signup failed...."
desni klik Check4Change --->custom tamo odaberite 2 ili 3 sec

kad vam se otvori sign up to vam je svakih 15 minuta jo1 par dana ae tako
bit
Ispunite sva polja osim reCAPTCHA (to je ono zadnje) i odite na

Edit - Autoformer - Save all fields
kad vam se optvori sign up stisnite printscreen (prije toga otvorite sat)
ili mo3ete jednostavno pogledat koliko je sati,

Prvi put neaete stia jer morate sve ispunit i sejvat u autoformer al drugi
put kad vam se otvori( 15 min nakon prvog poku1aja) samo loadajte
podatke iz
autoformera i ispunite onaj reCAPTCHA (mislim da je svejedno jel sa
razmakom
ili bez, probajte prvo sa razmakom mislim da tako sigurno radi)

Eh da i nemojte koristit free mail acc (google yahoo hotmail...)
koristite od faksa ili od isp-a

nemorate se obazirat na errore koje vam site daje SIGNUP je OTVOREN ako
zakasnite pisat ce da su popunjeni ili ko zna 1ta samo probajte opet za 15
min i opet ae bit otvoren (9 sekundi je otvoren).

Check4Change selektajte teks koji dobijete kad stisnete register znaei
"Max users have been reached for the current time period. Have some cocoa,
watch the sun rise (or set), and come back. Nature is beautiful. You might
get lucky."
p.s ako upadnete drzite ratio iznad 1.0 jer cete brzo popit ban...

koristi ovu metodu za registraciju na blackcats i koristi mail od net.hr

SunFire

olvasatlan,
2008. júl. 4. 15:58:022008. 07. 04.
ma.....

kad malo razmislim, i
demonoid je sasvim ok :)

FilipSkate

olvasatlan,
2008. júl. 7. 4:51:472008. 07. 07.

Evo napravim tako refresha se jedno tri minute onda mi izbaci Mr Refresh
is not our friend...

FilipSkate

olvasatlan,
2008. júl. 7. 5:00:552008. 07. 07.

aj ti probaj pa reci koje je vrijeme kad se refresha pa cemo nadodavat
15min na to dok ne dodjemo do sadasnjeg vremena pa ond refreshamo i
regamo se svi

HVALA

FilipSkate

olvasatlan,
2008. júl. 7. 6:34:252008. 07. 07.

EVO ZA SVE::::

Radi, naso tu minutu, zadnja je bila 12:27:00 7.srpnja. Sad vi dodavajte
9sec a registracije, plus jos 15min pa cete naci druge, ja popunio za
atoformer sad cekam 12:42:09...

SunFire

olvasatlan,
2008. júl. 9. 20:54:472008. 07. 09.
mali apdejt.

pokusao sam nocas signup....
zacudo ide bez ikakvih problema.
isprva mi nije htio primiti metromail.hr adresu (od isp-a), ali net.hr zato
prima.

mislim da signup treba biti ispunjen u roku minute a ne 9 sekundi jer je
meni uspjelo ispuniti sve bez toga firefoxa addona (a trebalo mi je
otprilike 15ak sekundi u 2. pokusaju) i evo upravo sam confirmao request.

preporucujem vam da se registrirate jos dok je ovako povoljna
situacija.....

"Dead_Poet" <luka.c...@hotmail.com> wrote in message

0 új üzenet