Steam Holiday Sale - PC igre do 90% popusta! (do 03.01.2010.)

Destructo

Danas je po�eo Steam Holiday Sale - PC igre po super povoljnim cijenama!
Sni�enja su do 90%!!
Ima novijih igara po 15-20 kn! Kompleti od 10+igara po 50-80% popusta!
http://store.steampowered.com/

Super prilika za poklon neke PC igre prijatelju, treba vam samo njegova
email adresa i igru mu mo�ete poslati na dar putem eNabava servisa:
http://ow.ly/OUTh

--
http://www.eNabava.net - RapidShare Premium ra�uni, Steam PC igre, kupovina
preko eBay, Amazon, DealExtreme servisa, TorrentLeech.org VIP, PayPal uplate

Tal Rasha

On 23.12.2009. 14:38, Destructo wrote:

> [...]
>
> Super prilika za poklon neke PC igre prijatelju, treba vam samo njegova
> email adresa i igru mu mo�ete poslati na dar putem eNabava servisa:

Ti je jos uvijek provizija 39kn? Ne znam kao ti je komplicirano raditi
te narudzbe, no na 30kn igru ne mozes uzimat 40 kn provizije. Spusti to
na 5, max 10kn, pogotovo za te male iznose. Ovako poduplas cijenu igre.

Silphy

"Destructo" <info_UKL...@enabava.net> wrote in message

> [...]
>
> Super prilika za poklon neke PC igre prijatelju, treba vam samo njegova
> email adresa i igru mu mo�ete poslati na dar putem eNabava servisa:

Nisam nigdje vidio info jel se tu dobe i box-evi ili samo cd keyevi or ?
Ak se ne dobi box ne vidim uopce razloga zasto bi netko kupio igru i po
jednu kunu ako igra nema npr multiplayer ?

Destructo

"Tal Rasha" <iken...@Mgmail.com> wrote in message

Hvala na savjetu, ali moguce je naruciti vise igara i platiti samo jednu
proviziju sto smatram da je nije losa ponuda.

Destructo

"Silphy" <cemeterygates_x(MAKNI)@hotmail.com> wrote in message

Igra se veze za Steam korisnicki racun i zauvijek ostaje na njemu, a Steam
accountu se moze pristupiti sa bilo kojeg PC-a na svijetu koji ima internet
i igrati kupljene igre koje su na Steam racunu.
Znaci ti smatras da ako igra nema multiplayer da ne vrijedi ni jednu kunu?
Po tebi bi izdavaci igara bi onda trebali prestati trositi vrijeme i novac
za izdavanje novih igara, zar ne?

Silphy

> Igra se veze za Steam korisnicki racun i zauvijek ostaje na njemu, a Steam
> accountu se moze pristupiti sa bilo kojeg PC-a na svijetu koji ima
> internet i igrati kupljene igre koje su na Steam racunu.

Realno,koliko cesto koristi itko od nas tu prednost? 90% ljudi ima jedan
komp na kojem se igra i to je to..Ako i imas 2+ kompa igru prebacis na
eksterni hard i furas je di god treba i kad god treba : ) S druge strane,zar
se igra ne treba svaki put downloadat pa tek onda instaliravat preko steama
ako koristis vise kompova? (nisam upucen u to pa ne znam,ali ako je takva
procedura onda nije nimalo privlacna)

> Znaci ti smatras da ako igra nema multiplayer da ne vrijedi ni jednu kunu?

Yupp igra ako ne dolazi u bundle-u,tj u boxu i ako nema multiplayer ne
vrijedi niti jednu lipu.Takvu igru skines s neta,predes je i
pobrises..Rijetko se nade neka koja nudi gust ponovnog i ponovnog
prelazenja,ali opet ako se i nade takva,skines s neta i opet predes : ) Ne
vidim smisao zasto bi netko davo tih euro ili 2 za nesto sto vise nista ne
vrijedi : )
Druga stvar je sto se kolekcionara i kutija tice ali ovako...

> Po tebi bi izdavaci igara bi onda trebali prestati trositi vrijeme i novac
> za izdavanje novih igara, zar ne?

Kao sto mozes primjetiti velike zvjerke koje proizvode igre su vec odavno
prestali ulagat lovu u borbu protiv piratluka jer tu uvijek oni izvuku
deblji kraj,prije ili kasnije (obicno je to prije),dakle njima to samo
nepotrebni trosak stvara..Iskljucivo singleplayer igre nema vise ni smisla
prodavat =) Moje misljenje je da ce u skorijoj buducnosti sve igre imat neki
tip fee-a,bilo to po satu igranja,bilo to mjesecno,bilo to "unlimited".

zgb

Silphy wrote:

> [...]
> smisla prodavat =) Moje misljenje je da ce u skorijoj buducnosti sve
> igre imat neki tip fee-a,bilo to po satu igranja,bilo to mjesecno,bilo

Kao sto je Ubisoft odustao. Ne treba cak ni serial za SP, ali zato za MP
treba. Te vecinu njihovih novijih igara uopce nije potrebno crackati.

dsego@work

Silphy wrote:

> [...]
> nista ne vrijedi : )
> Druga stvar je sto se kolekcionara i kutija tice ali ovako...

Ako �e� ba� "by the book", ako ti ne vrijedi igra ni jednu lipu, nemoj
ju niti skidati niti prelaziti. Ne vrijedi i aj bok!

Silphy

> Ako �e� ba� "by the book", ako ti ne vrijedi igra ni jednu lipu, nemoj
> ju niti skidati niti prelaziti. Ne vrijedi i aj bok!

Ne govorim da singleplayer igre nemaju vrijednost,dapace itekako imaju,ali
ta vrijednost NIKAKO nije materijalna,i ne,ne vrijede niti jednu ulozenu
lipu iz moje perspektive i perspektive 95% ostalih "gamera".A posto vec
toliko zelis zagovarat "legal buying" reci nam da li su sve igre sto imas
doma original i to ce ti automatski bit skok u vlastita usta :)

Dexy

uopce nisu snizene igre , to su sad zapravo donekle realne cijene tih igara
, kao sto je nekad bilo na Steamu

zgb

Pa nije bas da ne vrijede, ali da nema pirata toliko bi se ljudi
zajebalo sa kupovinom originala da je to strasno, ako bi gledali na
danasnji status proizvoda i procjenu kvalitete danasnjih igara. Ali da
nema piratstva siguran sam da bi se i developeri puno bolje potrudili
igru napraviti kako treba. I Sp i Mp

woobie

Dexy wrote:
> uopce nisu snizene igre , to su sad zapravo donekle realne cijene tih
> igara , kao sto je nekad bilo na Steamu

bas i ja gledam. em su cijene u eurima, a amerima u dolarima, em su
popusti takvi da si mislis pa toliko bi igra i trebala kostati i to u
dolarima :)

ima netko nekoga u americi pa da nam giftaju igre?

--
Petar Samardzija
projekti...@OVOgmail.com

Mad Max

Orange Box za 11,49eur se stvarno isplati uzeti tko jos nema!

Toil and trouble

On Tue, 29 Dec 2009 16:41:08 +0100, Mad Max <e...@hi.htnet.hr> wrote:

> Orange Box za 11,49eur se stvarno isplati uzeti tko jos nema!

U Algoritmu je 100 kn, tak da ovo i nije neka posebna prilika, al slazem
se, definitivno paket koji se isplati kupiti jer se za male novce dobije
uzasno puno.

dsego@work

da, unazad 3-4 godine mi je sve legalno!
i ne ska�em si u vlastita usta, po�to ima dovoljno expa za to :)
o�ito to dolazi sa godinama, mislim na oboje!

p.s. sorry na delayu za odgovor