OT: MaxTV u inozemstvu

eume

buraz mi živi u Švicarskoj i htio bi nekako gledati naše programe
(HRT-ove, RTL-ove, Nove, Dome i po mogućnosti i programe iz susjednih
nam država poput FTV, RTS-ove itd) pa me zanima je li moguće da ja
aktiviram MaxTv To Go uslugu na sebe ovdje pa da on preko interneta
gleda te iste kanale koristeći moj korisnički račun?
Ili znate li možda neku drugu metodu (neki možda prijemnik ili što već)
pa da ga može direktno spojiti na TV i gledati sve koristeći se samo
daljinskim? To mu je nekako primarno mada ako to nije moguće zadovoljio
bi se i sa gledanjem TV-a putem interneta.

a...@a.com

Savjetujem:
https://www.hrvatskitelekom.hr/televizija/maxtv-sat

Preko satelita ne mogu znati od kuda se spaja a ako ide preko neta
uvijek se T-com može sjetiti i zabraniti pristup ako IP nije iz Hrv.
Npr. Talijani daju najbolje emisije gledati preko interneta ali samo ako
ti je IP adresa iz Italije. Npr.
http://www.video.mediaset.it/video/motogp/motogp/387870/motogp-nessuno-litiga.html
ne znam kao je iz Italije ili Švice kad pokušava dostupiti max tv to go.

asdfasdf

On 11.5.2013 14:15, eume wrote>
Koji sretnik. Ako to bude gledao shvatiti ce jos vise da je sretnik.

eume

Dana 11.5.2013. 18:37, a...@a.com je napisao:
> [...]
> ne znam kao je iz Italije ili Švice kad pokušava dostupiti max tv to go.

Hvala lijepo ali u članku piše "Bilo gdje u Hrvatskoj gledajte..."

Što ako to aktiviram a ne bude mogao podesiti da mu sve šljaka u
Švicarskoj? Čak štoviše trebao bi dobiti neku opremu od HT-a pa bih mu
ja to morao slati u Švicarsku?

Postoji li neko internacionalno rješenje (ne mora biti HT, sasvim je
svejedno) tako da može kupiti svu potrebnu opremu i u inozemstvu (ili da
barem dostavljaju u inozemstvo). Novci nisu problem uopće.
Hvala lijepa još jednom!

eume

Zašto je sretnik? Nostalgija pere opasno, nije to za baciti.

a...@a.com

On 12.5.2013. 15:57, eume wrote:

> Hvala lijepo ali u članku piše "Bilo gdje u Hrvatskoj gledajte..."
>
> Što ako to aktiviram a ne bude mogao podesiti da mu sve šljaka u
> Švicarskoj?

Javiš da si nezadovoljan, platiš penale i vratiš opremu. Najbolje je da
na nekom sat forumu saznaš koji se sat sustav koristi (Astra, Kopernik,
...) i da tvoj poznanik u Švicarsko pokuša namjestiti sat antenu na taj
odašiljač. Nije Švicarska toliko daleko od Hrvatske kilometarski da se
ne bi vidio neki Satelit. U najgoru ruku nabavi si veći tanjur ...

> Čak štoviše trebao bi dobiti neku opremu od HT-a pa bih mu
> ja to morao slati u Švicarsku?

Dovoljno je poslati karticu a ostalo si tvoj poznanik kupi u Švicarskoj.

> [...]
> svejedno) tako da može kupiti svu potrebnu opremu i u inozemstvu (ili da
> barem dostavljaju u inozemstvo). Novci nisu problem uopće.

Znam jedino za obrnuto ITA > HRV a to je ne. Problem je ako Švicarska
ima neki kanal i kupi prava za F1. Ta ista prave ne smije preprodavati u
druge države pa tako niti kanal na kojemu se emitira.
Možeš pokušati sa http://oyo.dnevnik.hr/ ako mu radi 7 dana je besplatno.
Možeš kupiti karticu za SAT i vidjeti Hrt-ove preko oiv.hr

eume

Zahvaljujem!

Bruno Babic

On 12.5.2013. 15:57, eume wrote:
> Postoji li neko internacionalno rješenje (ne mora biti HT, sasvim je
> svejedno) tako da može kupiti svu potrebnu opremu i u inozemstvu (ili da
> barem dostavljaju u inozemstvo). Novci nisu problem uopće.

Satelitska TV ti je jedino rjesenje koje ce sigurno i u CH raditi kako
spada.

Sto se opreme tice, ili mu posalji ili ce si morati doci po nju... nema
trece opcije.

--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?

asdfasdf

On 12.5.2013 15:55, eume wrote>
Sto mu prije "nastimas" tu TV, to ce se prije probuditi iz nostalgije.

The Unbound

On Sun, 12 May 2013 15:57:54 +0200, eume wrote:

> Hvala lijepo ali u �lanku pi�e "Bilo gdje u Hrvatskoj gledajte..."
>
> �to ako to aktiviram a ne bude mogao podesiti da mu sve �ljaka u
> �vicarskoj? �ak �tovi�e trebao bi dobiti neku opremu od HT-a pa bih mu
> ja to morao slati u �vicarsku?
>
> Postoji li neko internacionalno rje�enje (ne mora biti HT, sasvim je
> svejedno) tako da mo�e kupiti svu potrebnu opremu i u inozemstvu (ili da
> barem dostavljaju u inozemstvo). Novci nisu problem uop�e.
> Hvala lijepa joďż˝ jednom!

Satalitski �e raditi 100%, jedino mora� na�i nekoga tko je sposoban
okrenuti tanjur.
HTu ne spominji ni�ta �vicarsku, nego uzmi na sebe na svoju adresu i oni ne
mogu znati gdje se gleda satelitski.
Ako novci nisu problem onda �e ti platiti da mu po�alje� opremu po�tom i
nagraditi te za trud.

ella2e...@gmail.com

Heboga, kaj on ne zna njemački?