Ljubavni trokuti

Yippee

Hello! Ja sam novi! ;-)
Pratim vas vec neko vrijeme, vec se nekoliko puta htjedoh oglasiti, ali mi
je onda sinulo da to sto hocu reci i nije bas nesto pametno, pa sam ipak u
zadnjem casu odustao... ;-) Naime, poceo sam vas pratiti otprilike u ono
vrijeme, prije koji mjesec, kad je "Mrtvac" (si nasao neki malo zivlji nick
u medjuvremenu?) poceo thread o tome kako je mislio da je nasao zenu
zivota - kolegicu na poslu, i izjavio joj jubav (SMSom!), a ona mu se lijepo
zahvalila uz standardnu spiku "imam decka, ali budimo prijatelji" (znam da
je stvar zapravo puno slozenija od ovog, uostalom thread se razvukao preko
nekoliko dana, ako ne i tjedana). Htio sam vec onda nesto reci (nista
pametno doduse, osim da se meni dogada upravo isto to, ali to bi bilo vise
iz razloga "misery loves company"), ne znam sto bi covjeku sugerirao kad sam
i sam u takvoj gabuli, a i ne bih htio davati a ni primati savjete, jer ako
postupim su skladu s njima, a ne donesu zeljeni rezultat, onda bi jos i
druge krivio. Ovako mogu kriviti samo sebe. ;-)

I tako dok ste do sada bili postedjeni mojih bljezgarija, nesto (sto tocno
ne znam niti ja) se promijenilo, pa bih htio postaviti jedno pitanje i
dobiti odgovor od vas pametnih i iskusnih cura i decki...:-))). Here goes:
Ljubavni trokuti - kratko i jasno pitanjce: kako iz njih napraviti ljubavni
"dvokut" (u svoju "korist", naravno). Ili pak dici ruke, ili pak pustiti
status quo i cekati da se stvari same razrijese (na ovaj ili onaj nacin)...

Slusam!

P.S. Ako netko bas hoce, mogu navesti cijelu pricu sa puno detalja (vec sam
je imao pripremljenu u outboxu, ali opet sam odlucio postediti vas
mratonskog posta, nije vam sigurno do jos jedne ne(potpuno)sretne ljubavne
price).

Nevena

"Yippee" <Yip...@hi.hinet.hr> wrote...

> [...]
> je onda sinulo da to sto hocu reci i nije bas nesto pametno, pa sam ipak u

Mi kao pisemo nesto pametno uvijek? :))

> [...]
> je imao pripremljenu u outboxu, ali opet sam odlucio postediti vas
> mratonskog posta, nije vam sigurno do jos jedne ne(potpuno)sretne ljubavne

Mislim da je prica ipak bitna. Ne zato sto sam ja znatizeljna nego zato sto
odgovori ovise o situaciji (a i onda ne mogu biti univerzalni i dobri).
Naime, ako je situacija da ona ima decka, kojeg voli, obozava, veza stima, a
ti si joj 'samo' dobar frend (nije lose biti frend, zato je 'samo' pod
navodnicima :)) - onda rjesenje sigurno nije 'go for it', jer bi tada
izgubio i ono samo (najvjerojatnije). Ako je situacija pak da njena veza bes
i ne blista, a prema tebi pokazuje odredjene znakove (heh i to je sad
diskutabilno, mi zene znamo se ponasati sasvim i iskljucivo prijateljski a
da decki to drugacije shvate, ali ipak :)), dakle ako pokazuje neke znakove
da joj se svidjas - jednostavno budi bolji od nega (postojeceg). Sad cu
mozda zazvucati grozno, ali moze se 'iskoristiti' situacija da ste
prijatelji, te da ona mozda i prica sto ne valja u vezi. Ne mislim sad da
glumis i budes nesto sto nisi, jer znas sto ju recimo smeta u trenutnoj
vezi.
Uglavnom .. mislim da je prica bitna :)))

Nevena

Mrtvac

"Yippee" <Yip...@hi.hinet.hr> wrote in message

> [...]
> je stvar zapravo puno slozenija od ovog, uostalom thread se razvukao preko

Uh....da. Sto se nicka tica, ostao je isti. Da se situacija promjenila u
'zivlje' odmah bi isti dan mjenjao nick. Ovako sam i dalje jadan i osamljen
Mrtvac :o(

> [...]
> "dvokut" (u svoju "korist", naravno). Ili pak dici ruke, ili pak pustiti
> status quo i cekati da se stvari same razrijese (na ovaj ili onaj

Kao sto je Nevena rekla, prica je zaista bitna. Glupo mi je davati neke
savjete u vezi te situacije no ono sto je Nevena rekla je u biti cist ok i u
potpunosti je podrzavam :)

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
UnReal Network - The Ultimate Portal Site

_I_

> [...]
> "dvokut" (u svoju "korist", naravno). Ili pak dici ruke, ili pak pustiti
> status quo i cekati da se stvari same razrijese (na ovaj ili onaj

I jedno i drugo, status quo nikako!

THE HARD WAY:
--------------------
Khm, nemoj, nemoj, NEMOJ joj biti 'samo dobar prijatelj' ako ti je imalo
stalo do veze s tom osobom (u ljubavnom smislu)! U biti, kako mozes biti
dobar prijatelj nekome kome lazes? A njoj ces lagati ako kazes da si joj
'prijatelj', a ti zelis biti nesto puno vise, right? ;-)
Osim toga, ne postaje se prijateljem samo tako, izgovaranjem jedne
recenice....
Dakle, sljedeci put kad je vidis, ugodno popricajte, ti joj lijepo objasni
da te previse privlaci da bi ti bila samo prijateljica, da zelis s njom
podijeliti sve one emocijama nabijene trenutke koje kao prijatelji niti ne
mozete dozivjeti, da ne mozes podnijeti obostranu prazninu u osjecajima,
bla,bla, da mislis kako je steta sto propusta tu priliku i da ces sada
emocionalno zadovoljstvo morati traziti drugdje i da joj zelis srecu i da se
nadas kako ce te se nekad negdje sresti i popricati. Nakon toga je njezno
dodirni (ovo je BITNO!, ako je slucajno 'treca strana' prisutna i sve to
slusa i gleda, TIM BOLJE!) okreni se i OTIDJI! I ne okreci se sine makar
zapomagala da stanes! :)) U biti, mozda se samo okreni i posalji jedan
leteci poljubac. :)
Poanta je da NE ostavis dojam da si ljut, frustriran ili razocaran (to
odbija cure vise nego bilo sto drugo) nego se postavi onako akademski, kao
da si profesor i da je rusis na ispitu. :)

Slijedeci put kad se sretnete opet ugodno popricajte, ali ovaj put BUDI
ZAUZET! Ne poklanjaj joj paznju koja ona ocekuje od nekoga koga ima pod
kontrolom, nego pokazuj otvoreno neverbalno zanimanje (lagani njezni dodiri,
zavodnicki duboki pogledi, vjezbaj ih ispred ogledala ako treba goddamit!
:)) Istovremeno pokazi i zanimanje za njene osjecaje, ali opet akademski,
nemoj cmizdrit. Za promjenu drzi ti malo konce u rukama i BUDI ZAGONETKA ZA
NJU! Zabranjeno voce je najsladje!

Koja je poanta svega ovoga says you?
Pa slijedeca: 1.) nisi se ucementirao u njen vjerovatno beskonacni red
'prijatelja' (a cure malo kome kazu "odjebi!", nego ih uglavnom sortiraju
pod 'prijatelje' iako je nazivnik isti, sad zamisli koliko ona takvih
'prijatelja' vec ima?) 2.) vrlo vjerovatno ce te staviti na visoko mjesto
u kategoriju 'rezervnih igraca' ili ako je cura slucajno poduzetna u
kategoriju onih koji ju 'tjese' dok dragi nije u blizini :)) 3.) vjeruj mi,
ako niceg ni ne bude medju vama, TI ces se bolje osjecati.

krajnji cilj: ako se slucajno (ovo mozes malo i izrezirati, poanta je da
djeluje slucajno :)) negdje nadjete sami na toplom, suhom i mracnom mjestu,
zapocni opet sa njeznom spikom, dodirima i pogledima, ali ovaj put GO FOR IT
SOLDIER! :) Osim toga, ako sve pravilno izvedes, ona ce htjeti isto sto i
ti...

THE EASY WAY:
--------------------
Izadji van, spavaj sa 10 zena, vrati se i vidi znaci li ti ova jedna jos
uvijek nesto.

Duzan si mi pivu,
pozdrav,

once-good-friend-now-gone-bad ;)

Stipe

"Yippee" <Yip...@hi.hinet.hr> wrote in message

<s>

> [...]
> "dvokut" (u svoju "korist", naravno). Ili pak dici ruke, ili pak pustiti
> status quo i cekati da se stvari same razrijese (na ovaj ili onaj

Jel' već dugo znaš tipa, jel' već dugo znaš curu, jesi već duže vrijeme
prijatelj s nekim od njih, koliko su oni dugo zajedno?

- Stipe -

Yippee

Hvala na savjetima, ali sad vidim da moram iznijeti pricu sa svim detaljima,
jer iako su savjeti koje ste mi dali primjenjivi, nasa veza je u malo
uznapredovalijem stadiju (citaj, mi nismo "samo prijatelji"...)

Dakle, sami ste to trazili ;-))):
U mojoj prici su razlike sitne ali bitne - ja ljubav nisam izjavio preko
SMSa, nego maila, dobio sam slican odgovor, ali ne potpuno (ja joj ispocetka
nisam vjerovao da ima decka, tek kad sam vidio njihove zajednicke fotke).
Jedna malo veca razlika je to sto smo unatoc njezinom decku zabrijali (dobro
ne 100%, nismo spavali skupa, ali vjerujte mi seks mi nije hiti blizu vrha
liste razloga zasto sam se zaljubio u nju i zasto je volim bez obzira na
sve - ma dobro, ipak se nalazi u gornjih 50% liste ;-)), a dodatna caka je i
to sto bi ona svakih 10-ak dana rekla da moramo prekinuti, vratiti vezu na
cisto prijateljsku razinu, jer se ona osjeca krivom da vara decka, a i da
mene samo muci ako je jos uvijek s deckom, a htjela bi biti sa mnom jer sam
joj drag, i njoj je stalo do mene i ugodno joj je provoditi vrijeme sa mnom.
I jos nesto - u pocetku sam to naslutio, a onda mi je to i par puta rekla: s
deckom je u losim odnosima (ali unatoc tome ne prekida s njim!), sto je mene
navelo da ignoriram cinjenicu sto je s njim, i cekam moment nihovog prekida
i onda smo nas dvoje skupa i to je to. I tu sam vjerojatno napravio prvu
gresku - zanio sem se do te mjere da sam dozivio pravi sok kad mi je rekla
da ide na more s njim!!! Naravno da mi se Svijet srusio u tom momentu. Nismo
se vidjali vise od mjesec dana, ali poslije ljeta, stvari su prilicno brzo
krenule starim tokom, makar samo imali dogovor da smo samo prijatelji (vise
kompromis ako mene pitate) (oh ,da jesam li trebao napomenuti da i mi radimo
skupa - ne bas cijelo vrijeme, i ne na istoj lokaciji, ali na istim
projektima, tako da se vidjamo radi posla ako radi niceg drugog). I opet sam
ponovio istu gresku, zanio se, poceo vjerovati da je prekid s deckom stvar
dana, i da se mozda vec cak i dogodio (naravno, kad covjek cvrsto vjeruje u
ono sto zeli vjerovati, odbacuje sve druge mogucnosti, a sto je jos gore, ne
stane i preispita situaciju u kojoj se nalazi - trebao sam ju jasno i glasno
pitati!). No dogadjaji su me sustigli, i nakon manjeg incidenta (za cijelu
pricu nije bitno sto) opet sam bio bacen u realnost, u kojoj ona odrzava
vezu s deckom, a sa mnom se zeli vidjati iz istih razloga kao i prije: drag
sam joj prijatelj (odn. malo vise od toga, ali ne znam koji bih naziv
upotrijebio), lijepo joj je provoditi vrijeme sa mnom, ako mene pitate godi
joj paznja koju joj ja (bedasto zaljubljeno musko) cijelo vrijeme pokazujem.
E sad: stvari su postale malo jasnije u jednoj od razmjeni mailova (inace
mozemo razgovarati o svemu kad smo skupa, osim o nasoj vezi, pa zapravo o
toj temi komuniciramo prvenstveno preko maila - cudno, ne?) - opet kaze ona
meni sve kao i do sada, ali i jos da nije razvila osjecaje koje bi trebala
imati s nekim s kim bi bila u vezi i s kim bi provela (bar dio) zivota. I
tad mi je bilo jasno, ako ona prema meni mora razvijati osjecaje,
racionalnim razmisljanjem, a ne spontanom privlacnoscu i zaljubljivanjem kao
sto je to kod mene slucaj, mi necemo moci biti skupa. I tako pomirih se ja s
time, i poceli smo se i manje vidjati, a definitivno smo prekinuli sa svakom
vrstom intimnih znakova, gesta i postupaka i dr. I nakon (relativno) kratkog
vremena, stigne meni mail u kojem pise pored hrpe nevezanih stvari, recenica
"Volis li ti mene jos?". Mislim da ne moram napominjati da me to totalno
izbacilo iz takta, jer sam pomislio da se ipak dogodilo ono sto sam cijelo
vrijeme htio - prekinula je s deckom, a zeli mene - ali sam ipak zadrzao
dovoljno prisebnosti da ovaj put pitam o cemu se radi i zasto me to pita. I
na moju veliku zalost, dobio vrlo neodredejn odgovor "pa tak, htjela sam
znati" i pojasnjenje da je jos uvijek s deckom, a da ju ja jos uvijek
privlacim, a pogotovo ako to ne pokazujem (valjda ne na onaj nacin kao sto
sam to prije radio, obasipajuci ju paznjom, sto je ukljucivalo sve od
komplimenata do poklona). I gdje smo sad? Ako mene pitate, ni vrit, ni...
OK, mozda stvari i nisu bas tako jednostavne, ali zakljucak do kojeg ja
dolazim je: decka ima radi tjelesnih uzitaka, a sa mnom provodi vrijeme jer
se izuzetno dobro slazemo na mentalnoj razini, a i siguran sam da joj godi
moja paznja koju od decka ne dobija u dovoljnoj mjeri. I nije to niti tako
strasno (ako se sjetite da sam rekao da mi seks nije glavni razlog zasto bi
htio biti s njom) ali naravno da postoji element ljubomore, ne samo zato sto
ona ne zeli intimnije odnose sa mnom, nego i zato sto se ja pitam zasto, sto
to onda ne valja sa mnom, sto mi fali?
(Imam ja teoriju i o tome, ali o tome bi mogli neki drugi put, ovog vec ima
jako puno, a i teorija bi mogla biti krivo shvacena od ljudi koji cvrsto
veruju u romansu - nekad sam i ja ubrajao u takve, ali iskustvo me polako
tjera van iz te skupine)
I evo. Trenutno je "status quo", a ja sam prihvatio stav "wait and see",
iako se naravno cijelo vrijeme nadam povoljnom razvoju dogadjaja. S jedne
strane, ne usudjujem se napraviti nista sto bi dovelo do toga da se opet
nekud zaletim i budem naglo bacen u realnost koja mi se nece svidjeti, ali s
druge strane ne uspijevam zadrzati potpunu kontrolu, pa tu i tamo i dalje
dajem znakove kao i prije. Samo se bojim za svoje mentalno zdravlje zbog
tolike zaljubljenosti - znate onaj osjecaj: svaki put kad zazvoni telefon
ili stize mail mislim da mi to ona javlja da me voli jednako kao i ja nju, i
da zeli biti sa mnom... A da ne govorim kako se osjecam kad smo (sami) skupa
na toplon, suhom i hladnom mjestu... ;-)

--
Yours truly,

Yippee

Duska

decka ima radi tjelesnih uzitaka, a sa mnom provodi vrijeme jer
> se izuzetno dobro slazemo na mentalnoj razini, a i siguran sam da joj godi
> moja paznja koju od decka ne dobija u dovoljnoj mjeri.

Eto, sve si sam rekao :o)
A s kime zadovoljava svoje potrebe na emocionalnoj i duhovnoj razini? Jesi
li siguran da ste samo troje? Mozda vas je petoro, najmanje, jer mozda
njezin decko zadovoljava svoje mentalne potrebe s nekom drugom, a ta druga
zadovoljava svoje duhovne potrebe s nekim trecim, a taj treci zadovoljava
svoje tjelesne potrebe sam sa sobom.....ma tome nema kraja, ali vjerojatno
ti zadovoljavas svoje mazohisticke potrebe s njezinim deckom.
Pusti sve to i pogledaj malo bolje oko sebe, jer sigurno postoji neka koja
ceka da je primijetis i poklonis joj barem djelic paznje koju uzalud trosis
na ovu koja te ne zasluzuje.
Ali to ces shvatiti tek kad te prodje zaljubljenost, znam da me sad mrzis
;-) Ovo je ustvari savjet drugima, a ne tebi, jer si ionako slijep od
ljubavi.

nego i zato sto se ja pitam zasto, sto
> to onda ne valja sa mnom, sto mi fali?

Fali ti cura koja te voli, a ti si inace savrsen.

> [...]
> ili stize mail mislim da mi to ona javlja da me voli jednako kao i ja nju,

Ako ovo prezivis, tvoja "buduca" bi trebala biti zahvalna ovoj sadasnjoj na
tvom emocionalnom razvoju :-)
Znat ces cijeniti iskrenu ljubav, bez kompromisa.
D.

JP

> [...]
> jer iako su savjeti koje ste mi dali primjenjivi, nasa veza je u malo
> uznapredovalijem stadiju (citaj, mi nismo "samo prijatelji"...)

Dakle situacija je krajnje komplicirana. I naravno, postoji vise od jednog
rjesenja. Ti ces, siguran sam naci neko svoje. Ono sto sam ja pokusavao (a
ponekad i uspjevao) napraviti u slicnim situacijama (bilo ih je ranije, sada
sam se smirio i tako to :) ), bilo je da od lovine postanem lovac.
Izgleda da si ti na dobrom putu (sto pokazuje pitanje iz njene poruke), sada
samo moras paziti, kao na pecanju, da ne trznes jako. Znaci red zatezanja,
pa red popustanja. I ako odigras igru kako treba - riba je tvoja. Mozda
zvuci malo surovo, ali u ljubavi i ratu sve je dopusteno. :)

Jean-Pierre

Tica

"Duska" <ferro...@pu.tel.hr> wrote

> [...]

> svoje tjelesne potrebe sam sa sobom.....ma tome nema kraja, ali vjerojatno
> ti zadovoljavas svoje mazohisticke potrebe s njezinim deckom.

Sorry, moje pohvale i metar smajlića ovom sjajnom odlomku trebale su ići u
post, a ne u tvoj mail. Evo ih dakle, sad u postu :) Dugo se ovako nisam
smijao, pa kapa do poda i sve moje čestitke.

Durex

jos sam nesto zaboravio: moguce da joj njezin decko prijeti smrcu ili takvo
nesto ako ga ostavi. Imam i takav slucaj. probaj nesto saznati

hvala hvala :-)

Durex

Ispricat cu ti istinitu pricu sto se dogodila jedno pred mjesec dana. Prica
govori o mom prijatelju koji je pred mjesec dana isao u vojsku. malo cemo
dublje u proslost gdje se taj prijatelj upoznao sa jednom zenskom. Skupa su
poceli raditi. I tako su se dogovorili da izadju skupa van. A sto je jako
bitno bilo, ona je imala decka. moj prijatelj i ona su radili "ono" i to
cesto, decku za ledjima. ta cura je mom prijatelju isto govorila da joj je
ugodno sa njim i da je dobar je*ac itd. Ja sam kao najbolji prijatelj svome
prijatelju rekao da imam los predosjecaj o svemu tome i da se niposto ne
zaljubi u nju. I on se zaljubio u nju.
koji moron, a ona je kucka sjebala svojega decka i mojega prijatelja.
obadvoje je odjebala u kurac. I sad se moj prijatelj place u vojsci, koja
budala, a rekao sam mu da on nju ostavi. Poanta ove price:: zapamti dobro,
zenske koje se nalaze u ljubavnom trokutu su velike kurve i neznaju sto zele
od zivota i kojega partnera odabrati, A STO JE NAJBITNIJE NEZNAJU VOLITI ili
sto je "LJUBAV", dobro zapamti prijatelju, samo ti zelim pomoci zaboravi,
kreni dalje, naci ces ljubav na drugoj stanici. Samo da kazem, zljubio sam
se u jednu zensku, odjebala me i tako sam tiho patio, pokusao je zaboraviti
ali ne, kad sam se na faksu upoznao sa jednom drugom koju sad nemogu
zaboraviti, a za ovu prvu vise ni neznam da postoji.

_I_

"Yippee" <Yip...@hi.hinet.hr> wrote in message
> Dakle, sami ste to trazili ;-))):
> U mojoj prici su razlike sitne ali bitne - ja ljubav nisam izjavio preko
> SMSa, nego maila,

lose..... naime, govor tijela, intonacija glasa i vizualni dojam imaju VRLO
bitnu ulogu (u ovom slucaju cak i bitniju od pukih rijeci) u medjuljudskoj
komunikaciji, a preko maila toga nema

> [...]
> I jos nesto - u pocetku sam to naslutio, a onda mi je to i par puta rekla:
> deckom je u losim odnosima (ali unatoc tome ne prekida s njim!),

Cura je (kao i vecina cura) neodlucna, tj. cekala je da je ti PREOTMES
(onako toljagom u glavu pa u pecinu! :)) od decka, tj. da budes njen novi
decko, tj. da pokazes snagu i odlucnost koju ona zeli vidjeti u tebi jer je
nema u sebi (i koju vidi u svom sadasnjem i kojeg upravo zbog toga 'voli').
Vjeruj mi, iz ne znam koliko mojih propustenih prilika: kad ti cura kaze da
je u losim odnosima s deckom, tada upravo otvara natjecaj za novog, a tebi
daje povlasten polozaj. A s ovim ce ostati dok ne nadje boljeg, a hoces li
to biti ti ...

lijepo joj je provoditi vrijeme sa mnom, ako mene pitate godi
> joj paznja koju joj ja (bedasto zaljubljeno musko) cijelo vrijeme
pokazujem.

Eto! central problem! :) Sto mislis je li onaj drugi tako njezan i pazljiv?
Naravno da nije, ali to nije ni bitno jer ona niti ne trazi paznju od
partnera! Cura je ocito tip osobe koji zeli biti kontroliran i konstantno
potlacen (jebiga, pitaj Freuda zasto je vecina ljudi/zena takva!), ali onda
u Cosmopolitanu procita da nije dobro kada muskarci tlace zene (a stvarno
nije!) i onda joj treba netko tko ce joj sluziti kao ventil i bijeg iz
stvarnosti, netko koga ce ona kao kontrolirati.... A tko bi to mogao biti
djeco? Hmmm.... pa da, 'prijatelj' Yippee! I tako dodjemo do apsurda: sto si
joj blize, to je njena veza s drugim tipom cvrsca jer na tebi lijeci
komplekse koje joj on nabija!

> [...]
kao
> sto je to kod mene slucaj, mi necemo moci biti skupa.

Nema teorije da ona (a i bilo koja druga) o ljubavi razmislja racionalno!
NEMA TEORIJE! Jednostavno taj driver nije instaliran u zenin OS! :)

I tako pomirih se ja s
> time, i poceli smo se i manje vidjati, a definitivno smo prekinuli sa
svakom
> vrstom intimnih znakova, gesta i postupaka i dr.

Ovo s manje vidjanja je ok, ali zasto prekid intimnosti? Pa, k vragu trebao
si biti jos zesci da joj pokazes sto propusta!

> [...]
> sam to prije radio, obasipajuci ju paznjom, sto je ukljucivalo sve od
> komplimenata do poklona). I gdje smo sad? Ako mene pitate, ni vrit, ni...

Hm, ajde opet procitaj ono moje gore o ventilima i bijegu od stvarnosti, pa
onda opet ovo svoje pa pospajaj tockice i vidi sto dobijes na kraju? ;)
A ako mene pitas, ovo moze biti tvoja prilika za povratak-u-stilu (TM) :)

> [...]
> se izuzetno dobro slazemo na mentalnoj razini, a i siguran sam da joj godi
> moja paznja koju od decka ne dobija u dovoljnoj mjeri.

Ocito, a sad ja tebe pitam: jel ti stvarno zelis biti njen ispovjednik ili
sta?!

> [...]
sto
> ona ne zeli intimnije odnose sa mnom, nego i zato sto se ja pitam zasto,

Sto ti fali?!? Ma ne fali ti nista osim spoznaje da si MUSKO! A jesi! I
dobro je da priznajes ljubomoru! I prestani smisljati raznorazne razloge
zasto zelis biti s njom kad postoji onaj jedan jedini i glavni! I priznaj
sam sebi da si seksualno bice! I priznaj njoj to isto i reci joj da je zelis
uzeti kao muskarac zenu i gledaj je kako joj se pogled zamagljuje dok joj to
govoris, zgrabi je za ruku i osjeti kako zadrhti u tom trenutku i osjeti
miris lova u zraku i uvali joj jezik makar bili nasred trga Bana
Jelacica!!!! (jos bolje u tom slucaju) :)
E sad tebi ovo vjerovatno izgleda kao najkraci put prema optuzbi za
napastvovanje, ali njoj ce to izgledati kao sudbinski trenutak, romantika,
bla, bla, a nekakva relativna istina bi bila: ti u tom trenutku osim njenog
'prijatelja' postajes i njen 'decko' (onaj koji njoj postavlja pravila i
uzima kontrolu) i ona jednostavno nece moci kontrolirati svoje emocije. A ti
iskoristi rupu u radaru i djeluj u dubini teritorija. :))

Yippee

Girls and boys, znao sam da cu cuti pametnih stvari, samo sam trebao pitati!
;-)
Ma zapravo je meni jasno sve ovo sto ste rekli, samo sto to mozda dosad
nisam vidio crno na bijelom, skoncentrirano na jednom mjestu (posebne
zahvale idu Duski i _I_ ).
Duska, napisala si da sam savrsen, nemoj tako, jos cu se umisliti... ;-))))
A _I_ , zbilja sam ti duzan pivo, zvucis kao covjek od iskustva... :-) Osim
onog da je "Izadji van, spavaj sa 10 zena,... " the easy way! Kako?!?
KAKO?!? ;-))))

Jedini problem je sto je sve to prilicno kontradiktorno, sto zapravo
odrazava i sliku u mojoj glavi, i sto je razlog sto sam uopce i odlucio
postaviti pitanje. No, nigdar ni bilo da nekak ni bilo i nigdar ne bu da
nekak ne bu (or something like that), pa ce se i ova prica rasplesti (da,
znam da moram djelovati ako hocu da se rasplete onako kako ja hocu da se
rasplete!).
--
Yours truly,

Yippee

Iskra

Yippee <Yip...@hi.hinet.hr>

> [...]
> znam da moram djelovati ako hocu da se rasplete onako kako ja hocu da se

Upravo tako. U međuvremenu, dok traje zaplet, ti još koji put razmisli kakva
je to cura koja ima dečka, a sistematski peca tebe - da te ima u pričuvi. I
ako se priča rasplete u tvoju korist, da li ćeš ju svaku noć prije spavanja
pogledati usnulu u svojoj postelji i pomisliti:
- Nekakva mi je čudna danas.... Nezainteresirana... Imam osjećaj da joj ne
značim mnogo.. Možda ima nekog u pričuvi?

P.

Tomo

"Yippee" <Yip...@hi.hinet.hr> wrote in message

Eh, sad je sve jasnije... Stvar ti je ovakva: znam za puno sličnih situacija,
koje su dozivili moji prijatelji/prijateljice, ja doduse nisam, zato sto me grozi
sama pomisao da se spetljam se sa zauzetom/zarucenom/udanom zenom
te takvu vrstu veza izbjegavam, no i ne moram bas sve nauciti na svojim
ledjima. Da ne duljim, vecina takvih meni poznatih slucajeva nije bas
slavno zavrsila...

Problem: moras shvatiti da si ti njoj samo avanturica, kojom ona osvjezava
svoju vec ucmalu vezu, koju ocito ne namjerava okoncati. Ljubavne izjave
bla-bla tipa nisu nikakav dokaz neke velike ljubavi, nego samo znak da ste
debelo zabrijali i da stvari postaju komplicirane...

Rjesenje 1: lagano se okani doticne, jer koristeci dosadasnju taktiku
unaprijed gubis svaku bitku, zato sto si se ti ozbiljno zaljubio, a ona igra
dvostruku igru i koristi te kada i kako joj odgovara.

Rjesenje 2: recimo da ni njoj nije bas svejedno - pritisni je uza zid, zato
sto je proslo vec sasvim dovoljno vremena da odluci kako ce i s kime
ce... Njen odgovor ce ti u svakom slucaju otkriti njeno pravo lice i - rjesio
si problem! Pripremi sampon, jer te mozda ceka hladan tuą... :-)

Eh, da... Sretno! :-)
--
ToSS
__________________

Tica

"_I_" <perpen...@angle.com> wrote

Kul, zaista :))

> [...]

> SOLDIER! :) Osim toga, ako sve pravilno izvedes, ona ce htjeti isto sto i

Napisao si deset kilobajta teksta u dva posta za koje ne mogu reći da su bili
dosadni, dapače, bili su to majstorski uradci koje sam sa zadovoljstvom
pročitao i što se mene tiče - daj još.

Ipak, njihov je konačan zaključak jednak onelinerima koji često stižu na
grupu: "Trebaš ti nju jebat, glupane " ili "Odvuci ga u krevet, gusko". To je
naravno jedina istina, iako forma u kojoj se saopćava očito može biti
vrlo različita.

Onda se zapitam zašto tako jednostavne istine moraju u realizaciji biti
komplicirane doslovno i metaforički do jaja, pa po tko zna koji put skontam da
je stara kurva Huxley bio vizionar i genijalac, iako možda sasvim nehotični.

Život bi bio puno jednostavniji i zbog toga neopisivo ljepši kad bi se ljudi
rađali i sve funkcioniralo kako je opisano u "Vrlom novom svijetu", a svaki
Yippee bez obzira na spol živio uz načelo: "Puno some, puno seksa, parimo se
bez kompleksa". A jel tako? :)

Tica

Tomo

"Tomo" <tomisla...@os.tel.hr> wrote in message

Sorrry drustvo zbog predugacke kvote... Senilac zaboravio obrisati. :-)

Mario Splivalo

In article <9utmqe$aqg$1...@fegnews.vip.hr>, Yippee wrote:

> [...]
>status quo i cekati da se stvari same razrijese (na ovaj ili onaj nacin)...

Znas li ti kolike su knjige napisane na tu tematiku? :) I tu ne mislim
na novokomponovane bestelerovske ljubice, koje citaju neozenjene djevojke
od 40+ godina, nego na prastare klasike, tipa, neznam... Patnje Mladog
Vrtlara? ;)

> [...]
>je imao pripremljenu u outboxu, ali opet sam odlucio postediti vas
>mratonskog posta, nije vam sigurno do jos jedne ne(potpuno)sretne ljubavne

Postaj ti, samo, postaj :) Naci ce se netko tko ce procitati, a i lakse
ce biti reci koju suvislu o svemu ako si i ti odredjeniji. :)
Mike
--
"I can do it quick. I can do it cheap. I can do it well. Pick any two."

Mario Splivalo, Novi Arcus, Bosutska 9, 10000 Zagreb, Hrvatska
ma...@novi-arcus.hr
http://www.novi-arcus.hr

Mario Splivalo

In article <9uu9i0$csb$2...@bagan.srce.hr>, _I_ wrote:

>THE EASY WAY:
>--------------------
>Izadji van, spavaj sa 10 zena, vrati se i vidi znaci li ti ova jedna jos
>uvijek nesto.

Ti si lik! :) Da znas da jesi! :)

Mario Splivalo

In article <9v0l1i$gko$1...@fegnews.vip.hr>, Yippee wrote:
> [...]
>A _I_ , zbilja sam ti duzan pivo, zvucis kao covjek od iskustva... :-) Osim
>onog da je "Izadji van, spavaj sa 10 zena,... " the easy way! Kako?!?

Dodjes, i pitas. :) As ease as that. Samo, nepristojnim pitanjem nit
casu vode neces dobiti :)

Nevena

"Mario Splivalo" <ma...@mike.debian.org> wrote...

;-))))
Osim
> Dodjes, i pitas. :) As ease as that. Samo, nepristojnim pitanjem nit
> casu vode neces dobiti :)

Zaboravio si napomenuti da mora svakoj reci 'ali pazi, there's no romance
involved' :))))
Ako ima srece, doticna ce odgovoriti, 'tko i prica o romantici' :))))))))

Nevena

Mario Splivalo

In article <9v1tl8$unk$2...@sunce.iskon.hr>, Nevena wrote:
> [...]

>involved' :))))
>Ako ima srece, doticna ce odgovoriti, 'tko i prica o romantici' :))))))))

Vidim, popili smo kavu, dobro jutro, i tako to :)

sunny

JP wrote:

> "Yippee" <Yip...@hi.hinet.hr> wrote in message
> detaljima,
> >

> Dakle situacija je krajnje komplicirana.

Situacija je vise nego jednostavna. Poruke tipa "Volis li me jos"
nekome koga natezes za nos ko smrkavca jer ne mislis nist s
njim, sluze lijecenju komplekAsa ....

Suncana

sunny

Durex wrote:

> [...]
> zenske koje se nalaze u ljubavnom trokutu su velike kurve i neznaju sto zele

Idi si operi usta sapunom.
Sranja se u zivotu desavaju, u kaj spadaju i ljubavni trokuti.
Zena je probala (valjda je trazila ono kaj joj u vezi s deckom
nije bilo OK), zakljucila da ni jedno od toga nije - to, i
otkantala ih obadvojicu. Sorry za tvog frenda, ali zivot je tezak ...
Barem mu je situacija cista.

Suncana

Stipe

> [...]
>
> Dakle, sami ste to trazili ;-))):
> U mojoj prici su razlike sitne ali bitne - ja ljubav nisam izjavio preko

Ajoj..... :)

<snip>

> [...]
> se vidjali vise od mjesec dana, ali poslije ljeta, stvari su prilicno brzo
> krenule starim tokom, makar samo imali dogovor da smo samo prijatelji

<snip>

Pošalji je od srca u kurac.

- Stipe -

Stipe

"Duska" <ferro...@pu.tel.hr> wrote in message

> [...]
> zadovoljava svoje duhovne potrebe s nekim trecim, a taj treci zadovoljava
> svoje tjelesne potrebe sam sa sobom.....

ROFL

- Stipe -

Stipe

"sunny" <su...@haerbe.net> wrote in message

Ne mora biti baš toliko drastično :) ali to je otprilike to.

- Stipe -

Mrtvac

"Durex" <ned...@inet.hr> wrote in message

> [...]
svome
> prijatelju rekao da imam los predosjecaj o svemu tome i da se niposto ne

<cut>

Ovako slicno mi je takoder vrlo poznato.
Moj frend, takoder papak, upoznao se s nekom curom koja je zauzeta isto kao
i on. I tako lijepo oni odlazili na kavice, pricali, slali si porukice,
mailove i sve je bilo super. Onda su se dogovorili da nece spavati zajedno
ili nista slicno raditi dok oboje ne prekinu sa svojim sadasnjim partnerima.
On je dakako u kratkom roku rijesio muka svoju dotadasnju curu (ionako je
njihova veza stalo napeta) i cekao nju. No ona je medutim uvijek nalazile
raznorazne razloge i isprike zasto nemoze jos prekinut. Onda je njemu puko
film i ponovo se pomirio sa svojom bivsom (kad smo vec kod nje, cura je cist
ok, stovise za mene jako dobra, ali to je tema za neki drugi post, ali je
SLIJEPO zaljubljena u njega), a nakon toga se ova cura napizdila na njega i
gotovo. Vise nisu u toliko kontaktu i cini mi se da od toga svega nece biti
nista.

Poanta? Zenama se jednostavno ne moze vjerovat, no iz vlastitog iskustva i
iskustva bliznjih dosao sam do zakljucka da su zene poput knjige.
Lako ih citas, procitas jednu u nekoj kategoriji procitao si sve u toj
kategoriji, i ako je ne citas pazljivo i razumljivo kad je procitas neces
biti siguran sto si procitao. :)

Nevena

"Mrtvac" <mrt...@cyberdude.com> wrote...

> [...]
> Lako ih citas, procitas jednu u nekoj kategoriji procitao si sve u toj
> kategoriji, i ako je ne citas pazljivo i razumljivo kad je procitas neces

Mene samo zanima - kako tocno 'kategoriziras' zene? Mogla bih se sloziti da
ako znas jednu u kategoriji, da znas sve, ali kako tocno znas u koju
kategoriju zena spada? Kako znas da si dobro procitao?

Nevena

Mario Splivalo

In article <9v3hmj$3h4r$1...@as201.hinet.hr>, Mrtvac wrote:

> [...]
>Lako ih citas, procitas jednu u nekoj kategoriji procitao si sve u toj
>kategoriji, i ako je ne citas pazljivo i razumljivo kad je procitas neces

Poanta? Zelis li zene sexa radi, ili drustva njihovog radi? Ako ti je
samo jebacina bitna, onda lazi sinko, koliko mozes, da dodjes do tog sexa.
Al' budi mudar, pa nemoj da te svi vide da lazes, cak nit ona nek nezna
da lazes. No budi isto tako spreman na to da se ona mozda jebaje jos negdje,
dok tebe nema.

Ako svojoj djevojci ne vjerujem, onda mi ona nemoze biti djevojkom. Tu
dolazi tocka. Velika, i crna.

Meni se bar do sad cinilo da su zene, isto kao i mi muskarci, ljudi. I da
isto imaju osjecaje, i da isto popizde bezveze (Sa, ili bez PMSa).

Mirela

"_I_" <perpen...@angle.com> wrote in message

> Nema teorije da ona (a i bilo koja druga) o ljubavi razmislja racionalno!
> NEMA TEORIJE! Jednostavno taj driver nije instaliran u zenin OS! :)

Kaj to znaci?

> [...]
> miris lova u zraku i uvali joj jezik makar bili nasred trga Bana
> Jelacica!!!! (jos bolje u tom slucaju) :)

Joj, pojedine fraze me vracaju u "djetinjstvo" ;))

M.

JP

"sunny" <su...@haerbe.net> wrote in message

Lako je tebi to pricati, ti nemas emotivne veze s njom. :)

Jean-Pierre

Seraphim

Dana Tue, 11 Dec 2001 00:43:36 +0100, "Mrtvac" <mrt...@cyberdude.com>
reče:

> [...]
>Lako ih citas, procitas jednu u nekoj kategoriji procitao si sve u toj
>kategoriji, i ako je ne citas pazljivo i razumljivo kad je procitas neces

Ovakvo "kategoriziranje" neodoljivo me podsjeća na generaliziranje, a
mislim da je jasno da je to mrvu pogrešno. Istina, možda ima stvari
kod kojih bi se moglo generalizirati, ali kad se radi o ljudima,
međuljudskim odnosima i karakternim osobinama, bojim se da nije
pametno svrstavati ljude u "kategorije", jer ti onda podosta toga može
promaknuti.

Naravno, to je IMHO.

--
In the darkness of future past,
the magician longs to see.

Mrtvac

"Nevena" <nev...@fly.srk.fer.hr> wrote in message

> "Mrtvac" <mrt...@cyberdude.com> wrote...
>
> Mene samo zanima - kako tocno 'kategoriziras' zene?

To je dosta individualna kategorizacija tako da mi je tesko reci. Ali glavne
kategorije:
"ok cura, super cura, kurva, fufa, zajebantica, frendica, mlada zena, stara
zena..."
Kao sto rekoh, vrlo individualno :) A i neke kategorije se preklapaju. :)

Mogla bih se sloziti da
> ako znas jednu u kategoriji, da znas sve, ali kako tocno znas u koju
> kategoriju zena spada? Kako znas da si dobro procitao?

Uz malo duze citanje svrstas je u jednu kategoriju i prema odredenim
parametrima koje mi vrijede za tu kategoriju tako se i ponasam prema njoj.
Ako u nekom trenutku vidim da ne spada tu, sam je premjestim u drugu
kategoriju i tak. No big deal.

Mozda ce netko reci da sam stereotipan, ali... takav sam :)

Zrinka Pavlić

Mrtvac wrote:

> [...]
> zena..."
> Kao sto rekoh, vrlo individualno :) A i neke kategorije se preklapaju. :)

Za mene postoje samo dvije kategorije muškaraca. Oni s BMW-om i oni bez!
--
Zrinka

Cynicderella u Zemlji Cudesa
http://free-zg.hinet.hr/Zrinak

Forum "Singletoni"
http://pub45.ezboard.com/bcynicderellinforumzasingletoneicinike

JP

"Zrinka Pavlić" <zrinka...@zg.hinet.hr> wrote in message

> Za mene postoje samo dvije kategorije muškaraca. Oni s BMW-om i oni bez!

E, ako se sad nisam slogiro... A sto je sa Mitsubishijem?!? :))

Jean-Pierre

Zrinka

JP wrote:

To imam i ja. Onda bi bilo kao da tražim muškog koji ima sise!

Mrtvac

> glavne
> stara
:)

> Za mene postoje samo dvije kategorije muškaraca. Oni s BMW-om i oni bez!

A merdjan nista? Bezveze.

Tomo

"Mrtvac" <mrt...@cyberdude.com> wrote in message news:9v3hmj$3h4r$1...@as201.hinet.hr...

> Poanta?

Poanta? Tko na dvije stolice sjedi...
...sam u nju upada! :-)))

lolo325

> Ako ovo prezivis, tvoja "buduca" bi trebala biti zahvalna ovoj sadasnjoj
na
> tvom emocionalnom razvoju :-)
> Znat ces cijeniti iskrenu ljubav, bez kompromisa.

Ovo je 100 % definitivno tocno !

Prvo sigurno govoris sa iskustvom !? drugo: ili si mozda vidio neku slicnu
situaciju !!??

Mada sumnjam u ovo drugo prije bi rekao da si bio zrtva koja je patila ze
nekim nedostiznim ciljem vise mjeseci mozda i godina pa onda svatila da je
to sve uzalud i svu tu ljubav poklonila novoj osobi !

Zrinka

Mrtvac wrote:

Mjerdjolino je za dostojanstvenu gospodu (lopove :-))) iznad pedeset. To
kad dodjem u te godine.

Zvonimir Lusch

"JP" <j...@excel.hr> wrote in message news:9uvge6$9s6k$1...@as201.hinet.hr...

> Mozda zvuci malo surovo, ali u ljubavi i ratu sve je dopusteno. :)

Htio si reci - prolijeva se krv nevinih...? :-))

CU L8R
Zvonimir

sunny

Zvonimir Lusch wrote:

Uzas!!! :-))))))))))))) Zvonkec se, vidim, nakon kraceg izbivanja
(po)vraca u punoj formi :-))))

Suncana

Moja visost Broj Jedan

"Tomo" <tomisla...@os.tel.hr> wrote
> "Mrtvac" <mrt...@cyberdude.com> wrote

> Poanta? Tko na dvije stolice sjedi...
> ...sam u nju upada! :-)))

Tko pod drugim jamu kopa ... nos :))

D.

Mrtvac

"Zrinka" <Zri...@post.hinet.hr> wrote in message

> Mjerdjolino je za dostojanstvenu gospodu (lopove :-))) iznad pedeset. To
> kad dodjem u te godine.

Smrc, smrc, smrc, smrc. Ma nije mi tata lopov! :o))

Zvonimir Lusch

"sunny" <su...@haerbe.net> wrote in message news:3C18BA0D...@haerbe.net...

Ah, kad sam slab glede nagovaranja kojekakvih raspustenica s viklerima u kosi
;-)

CU L8R
Zvonimir

Nika

> Ah, kad sam slab glede nagovaranja kojekakvih raspustenica s viklerima u
kosi
> ;-)

Prileznica ti ima viklere u kosi, a ne 'kojekakva' raspustenica. Joooj,
jedva cekam da te vidim... :-)))

Nika

Zvonimir Lusch

"Nika" <ni...@post.hinet.hr> wrote in message news:9vcf3u$jgi$2...@as201.hinet.hr...

> Prileznica ti ima viklere u kosi, a ne 'kojekakva' raspustenica. Joooj,
> jedva cekam da te vidim... :-)))

Morao sam tako napisati jer je bas fino pasalo :-)) Iako su ceste pune snijega,
danas sam se trudio sto brze proletiti tvojom ulicom ;-)

CU L8R
Zvonimir

Nika

> "Nika" <ni...@post.hinet.hr> wrote in message
>
> Morao sam tako napisati jer je bas fino pasalo :-)) Iako su ceste pune
snijega,
> danas sam se trudio sto brze proletiti tvojom ulicom ;-)

Ti koji sto brze tutnje mojom ulicom, nakon izlaska iz zavoja obicno se
zaustave negdje u mom autu. Nemoj vise, molim te . I sranje jedno od
covjeka, ti ne znas doci na kavu? Ili nemas petlje od 'naviklane'
raspustenice? :)))))

Nika

Duska

lolo325 <lol...@hotmail.com> wrote in message

Prvo: najgornji tekst je MOJ, a meni se trebas obracati u zenskom rodu :-)
Drugo: tocno je prvo. Moj sadasnji uziva u mojoj emocionalnoj razvijenosti
(ali i ja u njegovoj), a moj bivsi i dalje pluta u svojim govnima. Njegov
izbor :-)
D.

Zvonimir Lusch

> [...]
> zaustave negdje u mom autu. Nemoj vise, molim te . I sranje jedno od
> covjeka, ti ne znas doci na kavu? Ili nemas petlje od 'naviklane'

A ne, ja na tom raskrizju uredno pazim :-) Ma, kuzis da takve naviklane
raspustenice obicno imaju neku oklagiju ili tavu pri ruci. :-))

CU L8R
Zvonimir

Nika

> A ne, ja na tom raskrizju uredno pazim :-) Ma, kuzis da takve naviklane
> raspustenice obicno imaju neku oklagiju ili tavu pri ruci. :-))

A nenenenene, ja imam veeelikog pesa :)))

Nika