Vuk jaci od psa (ili obrnuto)

Marko

Moj prijatelj koji ima rotvajlera, duplo veceg od obicnog (navodno neki
madjarski) kaze da je taj pas jaci od vuka, da mu vuk ne moze nista, a da
dva takva psa mogu uhvatiti medvjeda. Medjutim, drugi prijatelj,
proucavatelj prirode, doktor znanosti kaze da to nije istina. Kaze da nema
psa koji je jaci od vuka, a medvjeda da nemoze ni copor pasa uhvatiti, da
medvjed samo zamahne rukom, opali psa po glavi i pas leti u zrak. Sto je
prava istina? Cuo sam da pastiri imaju sarplanince koji se bore s vukovima,
ali ne znam moze li sar planinac sam pobjediti vuka ili samo uz pomoc
pastira sa stapom i kamenjem?

ivica5

prijatelj ti je vjerovatno iskompeksiran kada pita takve gluposti...

"Marko" <mark...@gmail.com> wrote in message

Darios667

"Marko" <mark...@gmail.com> wrote in message

Pa ja mislim da psi mogu otjerati vukove, naravno vrste koje su namjenjene
za to. Cemu bi inace sluzili psi ovcari? :) Sto se tice medvjeda, to mislim
da je upravu, tesko da bi koji pas se mogao suprodstaviti toj grdosiji...
ali ne mogu ti nista sa strucne strane reci jer ne znam.

Wolfenstein

jel to iz lektire ?

RHCP

NE POSTOJI MAĐARSKI ROTTWEILER, ROTTWEILER JE IZ NJEMAČKE - MOZE BITI
UZGOJEN U MAĐARSKOJ, HRVATSKOJ, SRBIJI, ALI ZEMLJA PODRJETLA JE NJEMAČKA!!!

RHCP

AKO JE ROTTWEILER DUPLO VECI OD OBICNOG ONDA JE TO 55kg JE TEŽINA
ROTTWEILERA PO STANDARDU X 2 = 110kg - TAKAV ROTTWEILER JE NEPOKRETAN . . .
TEŽINA MU NISTA NEZNACI U NEKOJ EVENTUALNOJ BORBI PROTIV VUKA :) :) :)

"RHCP" <ceza...@net.hr> wrote in message

Igor Subotic [mikic]

> prijatelj ti je vjerovatno iskompeksiran kada pita takve gluposti...

bull's eye... ;)))

--
www.zagrebcity.com

Finellach

"Marko" <mark...@gmail.com> je napisao:

Nijedan pas nije "jaci" od vuka.

Hasek Os

"Marko" <mark...@gmail.com> wrote in message

Tvoj prijatelj je panj i to ne obican nego visestruko potenciran... Ovo za
vuka bi se jos moglo "progutat" buduci da je vuk vise coporativna zivotinja
i rijetko kada ce napasti sam i upustiti se u bilo kakve konflikte, tako da
ukoliko bi se radilo o nekom krvolocnom pit-bullu ...

A sto se tice medvjeda loooooooooooooooooooooooooool
Isprintaj ovu sliku i pokazi prijatelju jer nisam siguran da on povezuje ime
medvjed s odgovarajucom zivotinjom ...

http://img212.imageshack.us/img212/4180/mrkiie2.jpg

Odraslog muzjaka medvjeda ili zenku s mladuncima se ne usude napasti ni puno
vece zvjeri od pasa tipa raznorazne divlje macke itd ...

joe

Hasek Os wrote:

Iako decko vjerojatno trola, akite su u paru lovile medvjede.

Igor Subotic [mikic]

> Iako decko vjerojatno trola, akite su u paru lovile medvjede.

lovile sa lovcima ili bas same napale i ubile/pobijedile medveda?

--
www.zagrebcity.com

Dead_Poet

> AKO JE ROTTWEILER DUPLO VECI OD OBICNOG ONDA JE TO 55kg JE TEŽINA
> ROTTWEILERA PO STANDARDU X 2 = 110kg - TAKAV ROTTWEILER JE NEPOKRETAN . .
> . TEŽINA MU NISTA NEZNACI U NEKOJ EVENTUALNOJ BORBI PROTIV VUKA :) :) :)

Ovo:
http://img133.imageshack.us/img133/6816/slikavw6.jpg

--
Prodaje se zemljiste u Barbarigi. Vise informacija na
http://www.realestatecroatia.com/hrv/detail.asp?id=53129 ili na mail

Wolfenstein

"Igor Subotic [mikic]" <ig...@igor.com> wrote in message

> lovile sa lovcima ili bas same napale i ubile/pobijedile medveda?

ja imam zenku shar peia i krvolocna je nevjerojatno....jednog dana nas je
napao
medvjed dok smo brali gljive.....medvjed je skocio na mene a shar peika mu
je jednim
ugrizom otkinula sapu......

odabrao: djelo hadziselimovic

RHCP

SVAKA ČAST MAJSTORE :))))

"Wolfenstein" <franc...@go.com> wrote in message

Marko

> Nijedan pas nije "jaci" od vuka.

A vukopas? Da li je on jaci od vuka i da li ima ikakve sanse da ga pobjedi.
Bas je bilo na televiziji da neki tip iz sibenika ima vukopsa.

Saleee

> AKO JE ROTTWEILER DUPLO VECI OD OBICNOG ONDA JE TO 55kg JE TEŽINA
> ROTTWEILERA PO STANDARDU X 2 = 110kg - TAKAV ROTTWEILER JE NEPOKRETAN . .
> . TEŽINA MU NISTA NEZNACI U NEKOJ EVENTUALNOJ BORBI PROTIV VUKA :) :) :)

Cuj nije da ti serem ali veci ne znaci nuzno i tezi.

Imbra Grabarić

Jest, jest. A u Prijedoru žena rod'la zmaja. :o)

Prijatelji su ti strašni.... S koliko si prošao ovaj, sedmi razred?

dľon smit

> A vukopas? Da li je on jaci od vuka i da li ima ikakve sanse da ga
> pobjedi. Bas je bilo na televiziji da neki tip iz sibenika ima vukopsa.

ee vukopas je sigurno jači, jer je opasan ko pas, a hrabar ko vuk... baą
gledao taj prilog na tv o vukopsu i mogu reći da je pas kriľanac belgijskog
i njem.ovčara, nikakvog tu vuka nema.

joe

Igor Subotic [mikic] wrote:

> lovile sa lovcima ili bas same napale i ubile/pobijedile medveda?

One bi ga natabale pa bi dosao japanez s kopljem i nataknuo ga.

joe

Finellach wrote:

Bio je neki clip na youtubeu kako sarplaninac ili sl. pas sredjuje vuka.

Ne mogu u firmi gledat filmice, ali to bi moglo, po opisu, biti ovo:

http://www.youtube.com/watch?v=5NILaQaeFH4

digidoo

/cut the crap

a ja sam Čak Noris majti

Ivan aka Jura

Hasek Os wrote:
> [...]
> i rijetko kada ce napasti sam i upustiti se u bilo kakve konflikte, tako da
> ukoliko bi se radilo o nekom krvolocnom pit-bullu ...

Ne mora vuk biti nuzno coporativna zivotinja.
Pas je takoder coporativna zivotinja.
Da psi mogu ubiti vuka vjerojatno je istina. Rot 1 na 1 sa vukom nemam
pojma kaj bi bilo. Ipak mislim da je vuk "jaci".
Kaj se tice medvjeda, to je totalna glupost i slazem se da pas u toj
borbi nema sanse.

--
"Sve je to zbog Dinama,
kad sam pijan na tribinama,

Ivan aka Jura

RHCP wrote:
> SVAKA ČAST MAJSTORE :))))

Imas na tipokovnici jednu tipku "Caps Lock", stisni ju.

Ivan aka Jura

joe wrote:
> Iako decko vjerojatno trola, akite su u paru lovile medvjede.

Kao i npr. dogo argentino. U parovima love divlje svinje ili pue i dok
ih steraju u kut ili imobiliziraju lovac ih dokrajci.

mici

medvjed nema ruku!!!!!!!!!!!!!!!

miha

"Marko"

> kaze da je taj pas jaci od vuka,

Pasa ima svakakvih, a bome i vukova... BTW oni su si i familija, to ti je
isto kao da pitaą da li je jači crni ili bijeli čovjek...Neiskusan će se
odmah odlučiti za soluciju, a kad bolje promislią, vidią da je to
podjednako.
Kod tih četvoronoľaca na kraju je jači onaj sa viąe mozga isto kao i kod
ljudi, a vukovi kao i psi mogu biti priglupi ili prilično inteligentni i
puno toga između.

Medo, ako je pravi medo razbaca sve oko sebe i nitko mu nią nemre.
Ako te malo jače oplete, čupa rukice i nogice iz zglobova.

Red Leader

On Thu, 19 Jun 2008 09:44:15 +0200, "Marko" <mark...@gmail.com>
wrote:

> [...]
>prava istina? Cuo sam da pastiri imaju sarplanince koji se bore s vukovima,
>ali ne znam moze li sar planinac sam pobjediti vuka ili samo uz pomoc

Za početak nemoj pušiti te spike o psima duplo većima od običnih (što
su to obični psi uopće), rotvajlerima koji imaju 90 kila i slična
sranja. Ne znam kako ostali, ali ja sam se u životu naslušao priča i
priča o psima koji su imali tek nešto manje od sto kila. Imam velikog
i lijepog njemačkog ovčara koji je iznad gornje granice i ima najviše
43 kile, a svako malo me zaustavi na cesti neki heroj i počne priču
kako ima on istog takvog, samo još višeg i da ima osamdeset kila.
Jednom sam vidio fotografiju rotvajlera koji navodno ima 80 kila koji
je izgledao kao bojler s nekakvim smiješnim nogicama i još je sjedio s
isplaženim jezikom jer vjerojatno od vlastite težine ne može disati.
Ako pas neke velike pasmine, dakle rotvajler, njemački ovčar, doga i
slično, ima samo pet do deset kila iznad standardne težine on izgleda
neupotrebljvo debelo, a sve iznad su teške bolesti i psa treba
liječiti.

Što se pasa i medvjeda tiče, medvjed je uvijek pobjednik. Kad bi neki
pas bio dovoljno lud i glup da ide na medvjeda ovaj bi ga zatukao
lijevom prednjom šapom bez da gleda. Medvjed je klasa za sebe.

S druge strane, barem koliko su meni rekli, alfa vuka jednog zdravog i
kvalitetnog čopora može zaustaviti samo metak, a nikakav pas.
Pastirski psi jesu osiguranje i vukovi ih respektiraju, ali do susreta
i borbi dolazi samo ako je vuk jako, jako gladan. Životinje nisu
blesave i ne riskiraju ozljedu ako za to nema prijeke potrebe.
Jednostavnu se okrenu i potraže nekakav lakše pribavljiviji obrok.

--
Red Leader
Revni borac za prava životinja, žestoki antispecist i ortodoksni vegan.

Red Leader

On Thu, 19 Jun 2008 12:12:26 +0200, "Dead_Poet"
<luka.c...@hotmail.com> wrote:

>Ovo:
>http://img133.imageshack.us/img133/6816/slikavw6.jpg

Baš sam htio tako nešto reći, ali ajde idem pogledati da netko
slučajno već nije. :)

Finellach

"Marko" <mark...@gmail.com> je napisao:

> A vukopas? Da li je on jaci od vuka i da li ima ikakve sanse da ga
> pobjedi. Bas je bilo na televiziji da neki tip iz sibenika ima vukopsa.

Vukopas je vukopas, nije ni vuk nije ni pas. Ne znam gdje bi njega stavio,
al rekao bi da je taj hibrid donekle ravnopravan vuku....uostalom ako
odrastu u divljini lagano se uklapaju u vucji copor i nakon par generacija
njihovo potomstvo postaje potpuno vucje.

Finellach

"joe" <removejoe...@yahoo.com> je napisao :

> Bio je neki clip na youtubeu kako sarplaninac ili sl. pas sredjuje vuka.
>
> Ne mogu u firmi gledat filmice, ali to bi moglo, po opisu, biti ovo:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=5NILaQaeFH4

Prvo kvaliteta je vrlo losa pa se tesko tu moze ista zakljuciti, drugo
koliko sam uspio shvatiti ovaj pas ima zastitnu ogrlicu oko vrata sto
onemogucava vuka da dohvati za vrat i trece vidim da u ovom ravnopravnom
dvoboju sudjeluju i ljudi sa stapovima. Nije bas ono sto je pitano ovdje vuk
vs. pas.

Finellach

"Red Leader" <gur...@gmail.com> je napisao:

> Što se pasa i medvjeda tiče, medvjed je uvijek pobjednik. Kad bi neki
> pas bio dovoljno lud i glup da ide na medvjeda ovaj bi ga zatukao
> lijevom prednjom šapom bez da gleda. Medvjed je klasa za sebe.

Navodno su Tornjaci jako hrabri psi koji ce napasti i medvjeda, naravno kako
je to malo inteligentniji pas nece ga napast direktno i na onaj klasicni
nacin. Stvar je u zastrasivanju. Inace Tornjaci su dosta efektni i protiv
vukova, ali ako ih je vise na jednog vuka itd.

Ipak kao sto rekoh mislim da nema tog psa koji moze parirati jednom zdravom
vuku, ipak je vuk divlja zivotinja.

Alisa

On Thu, 19 Jun 2008 19:27:31 +0200, "Finellach"
<krunosla...@hi.t-com.hr> wrote:

>Ipak kao sto rekoh mislim da nema tog psa koji moze parirati jednom zdravom
>vuku, ipak je vuk divlja zivotinja.

Rekla bih da anadolski pastirski psi (kangali, karabaši) mogu.
Naravno, oni pravi, iskonski turski primjerci, a ne ovi gradski.

--
Alisa

Agnus Dei

Alisa wrote:

> Rekla bih da anadolski pastirski psi (kangali, karabaši) mogu.
> Naravno, oni pravi, iskonski turski primjerci, a ne ovi gradski.

Spomenimo onda srednjeazijskog ovcara, kavkaski tip, kojeg rusi zovu
"volkodav" ( vukodav, u prijevodu ) za kojeg tamosnji uzgajivaci kazu da
ide na vuka i pobjedjuje

Pimpinell@

> [...]
> . TEŽINA MU NISTA NEZNACI U NEKOJ EVENTUALNOJ BORBI PROTIV VUKA :) :) :)

veličina tvojih slova također ništa ne znači...osim deračine

Alisa

Spomenimo. :)

Elem, nadam se da je jasno da onaj odebljali rot s pocetka price nema
sanse.

--
Alisa

Rado

Marko wrote:
> [...]
> prava istina? Cuo sam da pastiri imaju sarplanince koji se bore s vukovima,
> ali ne znam moze li sar planinac sam pobjediti vuka ili samo uz pomoc

Planira li sa psima ići na trening u zoo vrt, ili živi na vrhu planine?

--
oddparity.org

Marko

> Za početak nemoj puąiti te spike o psima duplo većima od običnih (ąto

> su to obični psi uopće), rotvajlerima koji imaju 90 kila i slična

Tog psa sam vidio i svi u splitu su se cudili kad bi ga vidjeli i mislili su
da nije cisti Rot, nego mjesanac. Znatno je veci od obicnog. Koliko kila ne
znam, nisam ga vagao, ali sam tog psa setao i prinuo se za njega dugo
vremena i to nije prazna spika. Bila su dva takva u Splitu Airon i Api, dva
brata glavata. Ljubitelji pasa u Splitu uglavnom znaju za ta dva psa. Jedan
je mozda jos ziv, drugog su susjedi otrovali.

Marko

> Spomenimo onda srednjeazijskog ovcara, kavkaski tip, kojeg rusi zovu
> "volkodav" ( vukodav, u prijevodu ) za kojeg tamosnji uzgajivaci kazu da
> ide na vuka i pobjedjuje

Znaci taj pas onda pobjedjuje i americkog pit-bull terijera?

tro...@globalnet.hr

On 19 lip, 13:29, "Saleee" <salewirel...@gmail.comMAKNI> wrote:
> "RHCP" <cezar...@net.hr> wrote in message

> Cuj nije da ti serem ali veci ne znaci nuzno i tezi.

koji jebivjetri i debilne price
prvo tog psa treba smaknit pod hitno
i ne njega nego sve takve
HVALA