koza lica

pero

Molim, ako netko ima prijedlog , savjet ...u vezi toga gdje otici na pregled
dermatologu ( s uputnicom) u vezi problematike koze lica.
Konkretno radi se o crvenilu lica , simptomi odgovaraju onome sto se na
internetu moze naci o rozaceji i kuperozi.

--
pozdrav pero

Enola Knezevic

pero in <fsluu1$gv6$1...@ss408.t-com.hr>:

Cujem da su na Salati dobri. Kod privatnika (i mnogih koji to nisu) je problem
sto preporucuju proizvode firmi koje im poklanjaju krstarenja i slicno, ili
proizvode koje sami prodaju u ordinacijama.

--
1234567890123456789012345678901234567890123456789012345678901234567890

LL Kal El

"Enola Knezevic" <strpljenje....@yahoo.com> wrote in message

> [...]
> ili
> proizvode koje sami prodaju u ordinacijama.

;)
A kao na Salati imaju moralno-eticki kodeks koji bi ih od toga stitio?

Enola Knezevic

LL Kal El in <fsnp84$qhq$1...@ss408.t-com.hr>:

> ;)
> A kao na Salati imaju moralno-eticki kodeks koji bi ih od toga stitio?

Naravno da ne (iako bi ga trebali imati), no to su jedini koje jos nisu
ispljuvali na forumu.

--
1234567890123456789012345678901234567890123456789012345678901234567890

Kenny

In article <fsnp84$qhq$1...@ss408.t-com.hr>, harl...@net.hr says...

> ;)
> A kao na Salati imaju moralno-eticki kodeks koji bi ih od toga stitio?

Postoji bitna razlika. Privatnik ce je odmah poslati u pm kad mu pocne
pametovati i soliti pamet, a ovi na Salati donekle moraju glumiti da je
i slusaju s zanimanjem ili odmah lovi priliku da ih cinka nadredenima.

Kenny

In article <slrnfuuqdm.7to.strp...@care2.com>,
strpljenje....@yahoo.com says...

> Naravno da ne (iako bi ga trebali imati), no to su jedini koje jos nisu
> ispljuvali na forumu.

Eto, kakav ISO 900x certifikat - bitno je sto netko napise na forumu
:))))

LL Kal El

"Kenny" <and...@seronja.com> wrote in message

Hajde, hajde.... i to sa tim certifikatom: pao bi na guzicu kad bi znao kako
su pojedini profesori uspjeli napraviti i kolegije na postdiplomskom faksu
sa temom kako su oni svojim klinikama osigurali certifikat.
Teskog li znanstvenog usavrsavanja.....

LL Kal El

"Kenny" <and...@seronja.com> wrote in message

Okreni uloge: privatnici su ti koji znaju da ljudi koji im dolaze su oni
koji su spremni iskesirati pare i da od njih zive.
Ovi drugi ne moraju nista glumiti - samo se pozovu na neucinkovitu HZZO
terapiju pa si opet na onom prvom: hoces li izdvojiti pare za privatno
lijecenje ili se pomiriti sa sudbinom? Sto se kadrova tice sve su to klanski
ujedinjene familije koje stite svoje pipke tak da nitko nece letjeti, a koga
i briga jer se sve placa po uravnilovci bio ti uspjesan vrac ili samo
brljavis.
A za poci u privatne vode - stvari su uzasno nezahvalne ako te netko ne
prati tipa odredjene osiguravateljske kuce.

pero

"Enola Knezevic" <strpljenje....@yahoo.com> je napisao u poruci
interesnoj grupi:slrnfutcnp.7to.strp...@care2.com...

> [...]
> ili
> proizvode koje sami prodaju u ordinacijama.

Hvala na info.

"LL Kal El" <harl...@net.hr> je napisao u poruci interesnoj
grupi:fsnqmo$8c$1...@ss408.t-com.hr...

>Ovi drugi ne moraju nista glumiti - samo se pozovu na neucinkovitu HZZO
> terapiju pa si opet na onom prvom: hoces li izdvojiti pare za privatno
> lijecenje ili se pomiriti sa sudbinom?

Zar tu pomazu samo skupe "in" kremice. I da li uopce pomognu? Nista
lijekovi, recepti i to?
Procitala sam:

"U terapiji blaľih oblika, uz preporučene higijensko-dijetetske mjere,
preporučuju se lokalni pripravci koji sadrľavaju antibiotik (tetraciklin,
eritromicin, klindamicin ili metronidazol).

U teľim oblicima, kada se uz pojavu jačeg crvenila viđa i veći broj čvorića,
uz navedenu lokalnu terapiju preporučuje se antibiotska oralna terapija
tijekom tri do četiri mjeseca, i to u prvome redu tetraciklinima, a u
posljednje vrijeme i metronidazolom tijekom tri do ąest tjedana, savjetuje
dr. sc. ...

Od lijekova koji se uzimaju u obliku tableta koriste se tetraciklinski
antibiotici, a u teľim slučajevima i isotretinoin."

Ako postoji nesto sto ide na recept, molim ako netko zna - da mi kaze ime
lijeka, kao i to ako netko ima saznanja koja od tih kremica (na koje ce me,
kako kazete, uputiti doktori) ima pozitivan ucinak.

Hvala
--
pozdrav pero

pero

"Enola Knezevic" <strpljenje....@yahoo.com> je napisao u poruci
interesnoj grupi:slrnfutcnp.7to.strp...@care2.com...

> Cujem da su na Salati dobri.

A jel' znas koji je sistem? Mislim , da li se ceka mjesecima pa se ipak
treba prvo naruciti a tek onda ici po uputnicu, ili samo uzmem uputnicu i
nacrtam se tamo?
Hvala.
--
pozdrav pero

Enola Knezevic

pero in <fsu1f1$mrd$1...@ss408.t-com.hr>:

> A jel' znas koji je sistem? Mislim , da li se ceka mjesecima pa se ipak
> treba prvo naruciti a tek onda ici po uputnicu, ili samo uzmem uputnicu i
> nacrtam se tamo?

Nemam pojma, najbolje da nazoves i pitas, pa se odmah i narucis ako je
potrebno.

--
1234567890123456789012345678901234567890123456789012345678901234567890

allecto

" pero" <netrebak...@post.t-com.hr> wrote...

Kvacim se ovdje da odgovorim i tebi i komentiram Enoli...

> "Enola Knezevic" <strpljenje....@yahoo.com> je napisao u poruci
> interesnoj grupi:slrnfutcnp.7to.strp...@care2.com...

Na Salati u ambulanti za medicinsku kozmetologiju kamo se pero treba uputiti
jesu dobri, ali daleko od toga da ne uvaljuju. Zapravo, ispravak, nije da
svi uvaljuju jer mi nikad nije pokusala uvaliti niti jedna od mladih
doktorica koje se tamo prilicno cesto izmjenjuju, no zato sefica dr.
Basta-Juzbasic jest.
Vec sam bila neko vrijeme dolazila tamo kod drugih doktorica, no jednom
prilikom sam morala uci na pregled k sefici (drugih taj tren nije bilo) koja
mi je na moje trazenje da mi sprzi dusikom par minijaturnih fibromcica koji
mi se pojavljuju na vratu i kakve su mi tamo visekratno na uputnicu
besplatno przili (gotovo u sekundi) poprilicno drsko i bahato odgovorila da
oni to tu ne rade, ali se mogu naruciti na przenje (valjda u privatno radno
vrijeme) i platiti (ne sjecam se vise tocno, ali nesto oko 100 kn ili sl.
nebuloznu cifru po fibromu!). Nakon toga mi je odmah ispisala zvrljotine za
neke supertruper skupe uvozne pomadice za njegu na privatni recept i uputila
me na tocno odredjeno jedino prodajno mjesto koje to drzi. Pop***ila sam sto
sam dolazila bezveze i sljedeci put izricito trazila pregled kod druge
doktorice.

> Ako postoji nesto sto ide na recept, molim ako netko zna - da mi kaze ime
> lijeka, kao i to ako netko ima saznanja koja od tih kremica (na koje ce
> me, kako kazete, uputiti doktori) ima pozitivan ucinak.

Moja je preporuka da najprije smanjis stres ako je moguce jer je on vrlo
vjerojatni triger. Na Salati mi je na moje iznenadjenje jedna doktorica
propisala Skinoren kremu koja se inace koristi za terapiju akni i rekla da
navodno djeluje i protiv crvenila. Ne sjecam se da sam to procitala u
uputstvima, a nisam je koristila za crvenilo jer je njena nuspojava jako
pecenje koze nakon sto je naneses. To mi bas nikako nije odgovaralo na
napacenoj crvenoj kozi koja pece i bez te kreme pa ti je ne bih preporucila.
Prosle zime sam probala Urageovu liniju Roseliane koja je namijenjena bas
takvoj kozi, no krema mi je premasna, a ne hidratantna, nisam uocila nikakvo
poboljsanje stanja koze. Jedino mi je ok njihova tonirana krema koju
koristim svakodnevno nakon nanosenja podloge u vidu Vitaskina.
Ove jeseni je lansirana Vitaskin Pharma Reactive skin linija koju koristim
otkako sam je pronasla, znaci vec nekih 6 mjeseci i jako sam zadovoljna.
Koristim dnevnu i nocnu kremu, intenzivni serum i tonik za ciscenje. Mislim
da postoji i mlijeko za ciscenje, no mojoj kozi ne odgovaraju mlijeka.
Znaci, ocistim lice tonikom i na najnapacenije crvene dijelove koze nanesem
intenzivni serum koji je potrebno ostaviti najmanje 15 min da se upije i
djeluje, a tek nakon toga na cijelo lice nanosim dnevnu/nocnu kremu. Koza mi
se super oporavila i postala fino glatka i meka, nestalo je crvenila,
hrapavih crvenih mrlji, svrbeza, prhutanja i pecenja, vise mi koza ne
reagira burno na promjenu topline zraka s cime sam se patila godinama.
Nikakva medicinska krema na recept mi nije pomogla kao svakodnevna njega
ovom linijom. Svakako preporucujem da probas jer zaista pomaze. Prodaje se
samo u ljekarnama. Na Vitaskinovom webu mozes naruciti uzorke, stizu za
kakvih mjesec dana, no to ti je premala kolicina da bi se vidio ucinak.

allecto

pero

"allecto" <allecto@net...> je napisao u poruci interesnoj
grupi:fsu3rm$spg$1...@ss408.t-com.hr...

Zahvaljujem na iscrpnim savjetima.
Krenut cu redom, pa sto bude. :)
Vidjet cu sto mi preporucuju, probati, pa ako ne stima probati ovo, ili
nesto drugo ...
Hvala.
--
pozdrav pero

allecto

> [...]

> A jel' znas koji je sistem? Mislim , da li se ceka mjesecima pa se ipak
> treba prvo naruciti a tek onda ici po uputnicu, ili samo uzmem uputnicu i

Samo uzmes uputnicu i odes na Salatu, nema narucivanja. Kad udjes u zgradu,
skrenes desno u hodnik i prva ambulanta ti je medicinska kozmetologija.
Uputnice se ostavljaju na stolici ispred ambulante, nemoj se zeznuti i otici
dalje do saltera na koji se javljaju pacijenti za obicnu drmu.

allecto

allecto

" pero" <netrebak...@post.t-com.hr> wrote...

> Zahvaljujem na iscrpnim savjetima.

I drugi put :o)

> Krenut cu redom, pa sto bude. :)
> Vidjet cu sto mi preporucuju, probati, pa ako ne stima probati ovo, ili
> nesto drugo ...

Jos jedna jako dobra krema za napacenu kozu je Pantexol od JGL, ali u
slucaju crvenila najbolji mi je Vitaskin.
Budi uporna, za poboljsanje treba vremena, ali isplati se i vec u kratkom
roku vidis razliku.

Pozdrav,

allecto

pero

"allecto" <allecto@net...> je napisao u poruci interesnoj
grupi:fsu4gh$192$1...@ss408.t-com.hr...

Hvala jos jednom. :)
--
pozdrav pero

allecto

" pero" <netrebak...@post.t-com.hr> wrote...

> "allecto" <allecto@net...> je napisao u poruci interesnoj
> grupi:fsu4gh$192$1...@ss408.t-com.hr...
>
> Hvala jos jednom. :)

Tipfeler: uputnice se ostavljaju na stolicU :o)

allecto

pero

"allecto" <allecto@net...> je napisao u poruci interesnoj
grupi:fsu4oi$221$1...@ss408.t-com.hr...

> Tipfeler: uputnice se ostavljaju na stolicU :o)

Ili na stolcu?
Pa i ja bih napisala na stolici, zar je bolje na stolicu? Nije li i jedno i
drugo - kakica?
--
pozdrav pero

allecto

" pero" <netrebak...@post.t-com.hr> wrote...

> Ili na stolcu?
> Pa i ja bih napisala na stolici, zar je bolje na stolicu? Nije li i jedno
> i drugo - kakica?

Ne, nije rijec o stolici/stolcu nego o stolu -> tj. malom stolu: stolicu :o)

allecto

pero

"allecto" <allecto@net...> je napisao u poruci interesnoj
grupi:fsu5c7$3ls$1...@ss408.t-com.hr...

> Ne, nije rijec o stolici/stolcu nego o stolu -> tj. malom stolu: stolicu
> :o)

Aaaaaaa, :)))
--
pozdrav pero

pero

Dobila sam i savjet da uzimam :
C vitamin (oko 1g dnevno), po
mogucnosti u kombinaciji sa bioflavonoidima

Sto mislite o http://www.agram89.com/?pz=19 (liquid C , twinlab)

Ima li nesto drugo , slicno , sto bi preporucili?
Hvala
--
pozdrav pero

allecto

> [...]

> Sto mislite o http://www.agram89.com/?pz=19 (liquid C , twinlab)
>
> Ima li nesto drugo , slicno , sto bi preporucili?

Jedno vrijeme sam probavala s povremenim jakim kurama B kompleksa, no nije
bilo nikakvih rezultata niti poboljsanja na kozi tak da se pitam bi li
pomoglo nesto drugo, u ovom slucaju C.
Iskustveno sam dokazala da mojoj kozi definitivno pomaze njega odredjenim
preparatima, a ne nista iznutra poput dodatnih vitamina.
Inace sam misljenja da je sva ova navala na nas putem raznih reklama
vitaminskih i sl. propravaka samo cisti marketing upravljen na povecanje
profita proizvodjaca i skepticna sam kad je rijec o iskoristivosti takvih
vitamina u organizmu. Mislim da nam je zaista dostupno svakakvo svjeze voce
i povrce i da kroz uravnotezenu zdravu prehranu dobijemo sto nam treba i to
u obliku kakav je pogodan za iskoristavanje u organizmu. Samo treba
pripaziti i uloziti malo truda u izbor namirnica.

allecto

pero

> [...]

Na Vitaskinovom webu mozes naruciti uzorke, stizu za
> kakvih mjesec dana, no to ti je premala kolicina da bi se vidio ucinak.

Ne nalazim njihovu stranicu. :(
Pomoc?
--
pozdrav pero

pero

" pero" <netrebak...@post.t-com.hr> je napisao u poruci interesnoj
grupi:ft218q$8nm$1...@ss408.t-com.hr...

> Na Vitaskinovom webu mozes naruciti uzorke, stizu za
>
> Ne nalazim njihovu stranicu. :(
> Pomoc?

Dobila sam testere u apoteci. :)
Iako mislim da to mozda nije to sto si ti koristila jer izgleda da postoje
dvija slicna proizvoda pod imenom "Vitaskin Pharma Reactive skin linija" ,
jedan za osjetljivu kozu, a drugi "anty-redness".
Mozda je to jos i bolje za ovo sto trebam. Uglavnom sada bar mogu to
isprobati, tek toliko da vidim da li godi ili smeta. Dobila sam mali
tester - dnevnu, nocnu i taj serum.
Hvala na savjetima.
--
pozdrav pero

pero

" pero" <netrebak...@post.t-com.hr> je napisao u poruci interesnoj
grupi:ft2dah$80s$1...@ss408.t-com.hr...

. Dobila sam mali
> tester - dnevnu, nocnu i taj serum.

Dojmovi.
Stavila tester (serum) i osjetila sam malu nelagodu (zatezanje, peckanje) ,
zatim dnevnu kremu i u prvi cas fino hladi , a onda sam se zacrvenila (cini
mi se) jos jace nego inace, pa nadalje isto osjecala malu nelagodu ,
peckanje, svrbez. Nije sve to bas jako , a i koza je stvarno osjetljiva i u
losem stanju , pa je onda mozda normalno da na sve reagira - nekom
reakcijom. Kasnije je proslo (naravno ne sasvim), a veceras jos slijedi
proba nocne.
Zanima me da li je ta reakcija normalna. Nije to nikakva posebna reakcija,
jer sve sto stavim na kozu ustvari smeta, ali me zanima da li je to nesto
sto se podrazumijeva ili su iskustva drugacija.
--
pozdrav pero

Enola Knezevic

pero in <ft30d5$qso$1...@ss408.t-com.hr>:

> [...]
> jer sve sto stavim na kozu ustvari smeta, ali me zanima da li je to nesto
> sto se podrazumijeva ili su iskustva drugacija.

Jao! Ne, naravno da nije normalno. Iritacija nikad nije dobra. Ponekad je
neizbjezna zbog korisnih ucinaka sastojaka (AHA, kozmeticki retinoidi), ali
cesce ju uzrokuju sasvim nepotrebni sastojci (parfemi, mentol, alkohol,
citrusi, cimet...).

Prije nego probas sljedeci tester svakako pogledaj sastojke. Ne bi vjerovala
kakvo smece nazivaju medicinskom hipoalergenom i kakvom sve ne kozmetikom :(

--
1234567890123456789012345678901234567890123456789012345678901234567890

pero

"Enola Knezevic" <strpljenje....@yahoo.com> je napisao u poruci
interesnoj grupi:slrnfvad20.4k0.strp...@care2.com...

> [...]
> vjerovala
> kakvo smece nazivaju medicinskom hipoalergenom i kakvom sve ne kozmetikom

Mogu ja gledati sastojke , ali stvarno se ni malo ne razumijem u to. A radi
se o kremi koja je kao namijenjena za to.
Puno toga je nabrojeno u sastavu npr. cetearyl alcohol , spominje se i
parfum ....
(ako zelis cijeli popis , moze , ali potrajat ce :) )
Previse je tih krema i previse satojaka da bih sama znala odabrati, na
zalost.
Jedino mi valjda preostaje probati jedno, pa drugo , pa ...
Na Eucerinu pak pise parfumfrei i alkoholfrei, ali da li je bas tako i u
samom sastavu , tko zna.
--
pozdrav pero

Enola Knezevic

pero in <ft3d73$rnm$1...@ss408.t-com.hr>:

> [...]
> se o kremi koja je kao namijenjena za to.
> Puno toga je nabrojeno u sastavu npr. cetearyl alcohol , spominje se i

E taj nije problem, to je masni alkohol, stearil, cetil, cetearil su ok.
Jedino mogu biti komedogeni (zacepljavati pore).

> (ako zelis cijeli popis , moze , ali potrajat ce :) )

Moze.

> [...]
> Jedino mi valjda preostaje probati jedno, pa drugo , pa ...
> Na Eucerinu pak pise parfumfrei i alkoholfrei, ali da li je bas tako i u

Eucerin ima sastav na web stranici, samo napisi puni naziv proizvoda.

--
1234567890123456789012345678901234567890123456789012345678901234567890

pero

"Enola Knezevic" <strpljenje....@yahoo.com> je napisao u poruci
interesnoj grupi:slrnfvaegq.4k0.strp...@care2.com...

> Moze.

Sad mi se ne da, ali ako ne stignem sutra (idem van iz ovog bush Zagreba) ,
onda pisem kad se vratim.

> Eucerin ima sastav na web stranici, samo napisi puni naziv proizvoda.

Anti-rotungen beruhigende nachtpflege, http://tinyurl.com/yu9wl2
antirotungen kashierende tagespflege http://tinyurl.com/2y5l7r

Hvala

--
pozdrav pero

allecto

" pero" <netrebak...@post.t-com.hr> wrote...

> Dobila sam testere u apoteci. :)

Eto :o)

> Iako mislim da to mozda nije to sto si ti koristila jer izgleda da postoje
> dvija slicna proizvoda pod imenom "Vitaskin Pharma Reactive skin linija"
> , jedan za osjetljivu kozu, a drugi "anty-redness".

Nije bilo, samo je jedna, roza linija Reactive skin anty redness s onog
linka koji sam postala gore i tu liniju koristim, a koliko vidim na linku,
upravo ona je namijenjena osjetljivoj kozi.
Bilo je jedino jos druge linije iz Vitaskin Pharma programa i to linija Age
formula - to ti je ona zelena u kojoj imas serum za izbjeljivanje pjega.

> Mozda je to jos i bolje za ovo sto trebam. Uglavnom sada bar mogu to
> isprobati, tek toliko da vidim da li godi ili smeta. Dobila sam mali
> tester - dnevnu, nocnu i taj serum.

Nisam skuzila koju liniju si dobila? Rozu ili zelenu? Probaj rozu.

allecto

allecto

" pero" <netrebak...@post.t-com.hr> wrote...

> Na Vitaskinovom webu mozes naruciti uzorke, stizu za
>
> Ne nalazim njihovu stranicu. :(
> Pomoc?

http://www.krka-kozmetika.si/si/vitaskin_pharma/reactive/reactive_skin/

Ovo je linija koju koristim.

allecto

pero

"allecto" <allecto@net...> je napisao u poruci interesnoj
grupi:ft3gla$6h5$1...@ss408.t-com.hr...

> Ovo je linija koju koristim.

Pa ne znam kako izgladaju prave flasice , jer imam samo testere , ali - da
linija je roza, pise - reactive skin.
Ali cini mi se da sam u apoteci (morat cu ponovo bacit pogled) , pod tim
imenom vidjela dva proizvoda (a to pise ispod roze crte), na ovom mojem
pise - npr. ant-redness night/day cream i intensive serum for visible
capillaries.
A cini mi se da ima isto takva roza - reactive skin, ali ne za to crvenilo
nego onako opcenito osjetljivu kozu. Nisam stvarno sigurna , to sam danas
prvi puta u apoteci gledala. Mozda se varam.
--
pozdrav pero

allecto

> [...]

> reakcija, jer sve sto stavim na kozu ustvari smeta, ali me zanima da li
> je to nesto sto se podrazumijeva ili su iskustva drugacija.

Ne sjecam se kako je meni bilo kad sam prvi put probala, ali znam da kad mi
je koza bila crvena, s onim jace crvenim flekama koje su suse pa se i
prhuta, koza pece i svrbi i ma sto stavis na nju, uvijek je reagirala. No,
ove kremice su mi preporodile kozu nakon dosta godina patnje tako da bih ti
preporucila da ipak probas i budes uporna, jer kao sto i sama kazes, koza ti
je u losem stanju pa je normalno da reagira. Vjerujem da ce ti koza ubrzo
pokazati da blagotvorno djelovanje ovih preparata zaista pomaze i kad se
oporavi radi njihove primjene, vidjet ces veliku promjenu i osjetiti
veeeeliko olaksanje.
Tako je barem meni bilo. Znam da svatko drugacije reagira, no ova linija je
razvijena bas za napacenu kozu i namijenjena je njenom oporavku. Meni, na
moje veliko odusevljenje i srecu, sljaka odlicno.
Probaj mozda jos i detektirati koristis li nesto (hrana, lijekovi i sl.) na
sto ti reagira koza. Bila mi je propisana intenzivna terapija s vise
lijekova za sinuse i kad sam to sve pocela koristiti, koza mi se opet
pogorsala. Kako nisam znala od cega tocno, prestala sam s terapijom
namjeravajuci uvoditi jedan po jedan lijek da skuzim sto mi smeta. Sinusi su
mi se u medjuvremenu smirili pa to jos nisam ucinila, makar planiram jer je
dio tih lijekova terapija na kojoj bih trebala biti konstantno.

allecto

allecto

> [...]

> imenom vidjela dva proizvoda (a to pise ispod roze crte), na ovom mojem
> pise - npr. ant-redness night/day cream i intensive serum for visible

To je to :o)

> A cini mi se da ima isto takva roza - reactive skin, ali ne za to crvenilo
> nego onako opcenito osjetljivu kozu. Nisam stvarno sigurna , to sam danas
> prvi puta u apoteci gledala. Mozda se varam.

Nisam to jos vidjela, kupujem ovu moju i nisam vidjela drugaciju rozu liniju
u ljekarnama. A ne vidim je ni na njihovom webu.

allecto

pero

"allecto" <allecto@net...> je napisao u poruci interesnoj
grupi:ft3h6b$7o2$1...@ss408.t-com.hr...

> Ne sjecam se kako je meni bilo kad sam prvi put probala, ali znam da kad
> mi je koza bila crvena, s onim jace crvenim flekama koje su suse pa se i
> prhuta, koza pece i svrbi i ma sto stavis na nju, uvijek je reagirala.

Da vjerujem da sad bilo sto stavim da bi bilo isto.
Ono sto mi se pocelo desavati je da , recimo pijem vodu (mineralnu) iz
flase, (kao i uvijek), ali mi sada odmah ostanu fleke oko usta (crvene) od
neke kao kvazi iritacije.

> [...]
> je razvijena bas za napacenu kozu i namijenjena je njenom oporavku. Meni,
> na moje veliko odusevljenje i srecu, sljaka odlicno.

Pa savjet svakako prihvacam, i vjerujem da ce doci na red i to. Prvo cu ipak
doktoru (drugi tjedan valjda) , pa da vidimo sto kaze, a onda krecem na
isprobavanje. Sve je to prilicno skupo , imo, a ne bih htjela mjesati
proizvode , nego otkriti koja firma mi odgovara, pa kupovati sve od jedne te
iste , jer ako kupim nesto od jedne a nesto od druge firme onda na koncu ne
znam sto mi koristi.
Zato ce to ici polako.

> Probaj mozda jos i detektirati koristis li nesto (hrana, lijekovi i sl.)
> na sto ti reagira koza.

Pa , ne znam. Cini mi se da nije bilo niceg novog u zadnje vrijeme. Pocelo
je, a da nisam ustvari ni primjetila, kada sam neko vrijeme duze boravila na
hladnom, pa onda na toplom , i crvenila se kao i inace (ili malo vise) , ali
sam to nekako pripisivala godisnjem dobu , hladnoci, vjetru... i ocekivala
da ce nestati, ali nije.
--
pozdrav pero

pero

"allecto" <allecto@net...> je napisao u poruci interesnoj
grupi:ft3hc3$88c$1...@ss408.t-com.hr...

> Nisam to jos vidjela, kupujem ovu moju i nisam vidjela drugaciju rozu
> liniju u ljekarnama. A ne vidim je ni na njihovom webu.

Onda valjda malo gluparam. :)
Ak ju ipak vidim , javim.
--
pozdrav pero

allecto

> [...]

> proizvode , nego otkriti koja firma mi odgovara, pa kupovati sve od jedne
> te iste , jer ako kupim nesto od jedne a nesto od druge firme onda na

Na zalost, kao sto vec rekoh, dermatolog mi pri ovom problemu nije pomogao,
vec sam sama pronasla Vitaskin.
Jest da treba odvojiti nesto novaca (sto je malo u odnosu na neke stranjske
razvikane firme), ali ti te kreme dugo traju. Koristim ih cca pola godina, a
tek sam nedavno potrosila prvu rundu i kupila nove. Jedino tonik za ciscenje
kupujem cesce jer se brze trosi.
Ne bih preporucila da mijesas kremice i proizvodjace. Probaj radije jedan po
jedan. To je na neki nacin rizik jer testerom sigurno ne mozes utvrditi da
li ti odgovara, posebno kad ti je koza tako lose i sve joj smeta. Ja sam
jednostavno odlucila probati, kupila citavu liniju jer nema smisla kupiti
npr. dnevnu, a ne i nocnu kremu i samo tako mozes utvrditi da li ti odgovara
i pomaze.

> [...]
> na hladnom, pa onda na toplom , i crvenila se kao i inace (ili malo vise)
> , ali sam to nekako pripisivala godisnjem dobu , hladnoci, vjetru... i

I predobro znam kako je to :o( Ne nestaje, pogorsava se zato svakako nesto
ucini sto hitnije.
I molim te javi sto ti je dermatolog propisao.

allecto

allecto

" pero" <netrebak...@post.t-com.hr> wrote...

> Onda valjda malo gluparam. :)
> Ak ju ipak vidim , javim.

Vec ti se previse crveni pred ocima, em koza, em Vitaskin :o)

allecto

pero

"allecto" <allecto@net...> je napisao u poruci interesnoj
grupi:ft3ijp$bdr$1...@ss408.t-com.hr...

> Na zalost, kao sto vec rekoh, dermatolog mi pri ovom problemu nije
> pomogao,

Ma vjerujem, ali moram nekako poceti, pa cu onda vidjeti...

> Ne bih preporucila da mijesas kremice i proizvodjace.

Pa zato cu se sad malo suzrazati od kupovine, jer ionako bas ne mogu sve
kupiti, pa cu onda renuti s jednim "imenom" neko vrijeme, pa ako ne pomogne
onda s drugim itd.

Probaj radije jedan po
> jedan. To je na neki nacin rizik jer testerom sigurno ne mozes utvrditi da
> li ti odgovara, posebno kad ti je koza tako lose i sve joj smeta.

Vjerujem da je tako.

Ja sam
> jednostavno odlucila probati, kupila citavu liniju jer nema smisla kupiti
> npr. dnevnu, a ne i nocnu kremu i samo tako mozes utvrditi da li ti
> odgovara i pomaze.

I ja tako razmisljam, pa c se ond aodluciti ili za to sto si rekla , ili
mozda eucerin ili avene, pa tjerati jedno neko vrijeme , pa drugo ...
U svakom slucaju hvala na savjetu, sto cu na koncu uzeti ovisiti ce i o
preporuci (ipak) dermatologa , novcima, ...ali prije ili kasnije sve ce
vjerujem doci na red. :(

> I molim te javi sto ti je dermatolog propisao.

Budem.
--
pozdrav pero

pero

"allecto" <allecto@net...> je napisao u poruci interesnoj
grupi:ft3ild$bhg$1...@ss408.t-com.hr...

> Vec ti se previse crveni pred ocima, em koza, em Vitaskin :o)

Pa, citala sam da to hoce prijeci i na oci, a i onako sam corava, pa tko
zna... ;)
--
pozdrav pero

Enola Knezevic

pero in <ft3fk6$42i$1...@ss408.t-com.hr>:

> Anti-rotungen beruhigende nachtpflege, http://tinyurl.com/yu9wl2
> antirotungen kashierende tagespflege http://tinyurl.com/2y5l7r

Ne radi mi Eucerin sajt, pokusat cu sutra, valjda ce popraviti. Te
nazive nisam nigdje drugdje nasla.

--
1234567890123456789012345678901234567890123456789012345678901234567890

pero

"Enola Knezevic" <strpljenje....@yahoo.com> je napisao u poruci
interesnoj grupi:slrnfvaegq.4k0.strp...@care2.com...

> Moze.

Imas mail.
--
pozdrav pero

pero

"allecto" <allecto@net...> je napisao u poruci interesnoj
grupi:ft3ijp$bdr$1...@ss408.t-com.hr...

> I molim te javi sto ti je dermatolog propisao.

Dijagnoza: rozaceja i seboreja
Terapija:
-oblozi s fizioloskom 2 put na dan
-ujutro: Bephanten krema
-navecer: Oronazol (oko nosa) i Rozamet (obrazi i brada)
--
pozdrav pero

allecto

> [...]

> -oblozi s fizioloskom 2 put na dan
> -ujutro: Bephanten krema
> -navecer: Oronazol (oko nosa) i Rozamet (obrazi i brada)

Imala/m i ja seb. dermatitis i nikako mi nije odgovarala terapija oblozima
fizioloske jer mi je koza bila u komi i pekla je na dodir s fizioloskom.
Pretpostavljam da ce i tebi biti tako jer si opisala da ti je koza vrrrrlo
osjetljiva. Umjesto Bephanten kreme koja je masna, moja doktorica je u
zamjenu preporucila Pantexol (bivsi Depanthenol) kremu od JGL koja je
vlaznija i odlicna za oporavak napacene koze, mislim da sam ti to vec tu
negdje preporucila. Meni je puno bolja od Bephantena.
Oronazol sam koristila, Rozamet nisam.
Jesi li radila tamo u njihovom labosu ono grebanje koze?

allecto

pero

"allecto" <allecto@net...> je napisao u poruci interesnoj
grupi:ftq5mv$7cb$1...@ss408.t-com.hr...

> [...]
> Pretpostavljam da ce i tebi biti tako jer si opisala da ti je koza vrrrrlo

Zadnja dva dana je malo bolje, i nije bilo reakcije na fiziolosku. Rekla je
teta da se umjesto toga mogu koristiti i oblozi od prokuhane vode.

> [...]
> vlaznija i odlicna za oporavak napacene koze, mislim da sam ti to vec tu
> negdje preporucila. Meni je puno bolja od Bephantena.

Meni se nije ucila masna (mozda su ju poboljsali, ;) ) , i vrlo se brzo
"upila" (za sad sam stavila samo jednom, i to vrlo tanak sloj)

> Oronazol sam koristila, Rozamet nisam.
> Jesi li radila tamo u njihovom labosu ono grebanje koze?

Ne, nisu nista grebali. Samo je teta (mlada jedna, simpa) pogledala.
Sve sam za prvi put stvaila malo, rozamet - nikakva nelagoda.
Za sada cu rabiti to sto su mi dali, i teta dr. je rekla da je borba s time
dugotrajna i dosadna, znaci bit ce vremena za isprobavanje svih dobivenih
savjeta. (biljezim i cuvam, hvala)

Ako te zanimaju dalja iskustva, javim, iako koliko sam shvatila ti si se
toga ipak uspjela rijesiti .?
--
pozdrav pero

allecto

" pero" <netrebak...@post.t-com.hr> wrote...

> Zadnja dva dana je malo bolje, i nije bilo reakcije na fiziolosku. Rekla
> je teta da se umjesto toga mogu koristiti i oblozi od prokuhane vode.

Da, to mi je bila bolja opcija jer me sol iz fizioloske prevec iritirala.
Plus istovremena intenzivna kura B-komplexom.

> Umjesto Bephanten kreme koja je masna, moja doktorica je u
>
> Meni se nije ucila masna (mozda su ju poboljsali, ;) ) , i vrlo se brzo
> "upila" (za sad sam stavila samo jednom, i to vrlo tanak sloj)

Meni se krema na onom napacenom sredisnjem dijelu obraza blize nosa odmah
upije pa je stavim jos jednom na taj dio jer mi je inace premalo. Na to, dok
jos nije skroz upijeno, stavim toniranu kremu jer je ona susa pa mi je na
ovaj nacin lakse ravnomjerno nanijeti.
Mojoj kozi odgovaraju hidratantnije, a ne masne kreme jer mi je koza sama po
sebi dovoljno masna.

> Ne, nisu nista grebali. Samo je teta (mlada jedna, simpa) pogledala.
> Sve sam za prvi put stvaila malo, rozamet - nikakva nelagoda.

Za sve medicinske kreme uvijek pise nanijeti u tankom sloju tak da na taj
nacin ne mozes pogrijesiti.
Kakve tocno promjene imas na obrazima i bradi koje tretiras Rozametom?
Kapilare? Suhe crvene osjetljive mrlje? Cvorice?
Reagira li ti koza crvenilom na toplo/hladno? Npr. zimi ulazak s vanjske
niske temperature unutra u toplu prostoriju?

> Za sada cu rabiti to sto su mi dali, i teta dr. je rekla da je borba s
> time dugotrajna i dosadna, znaci bit ce vremena za isprobavanje svih
> dobivenih savjeta. (biljezim i cuvam, hvala)

Sad kad si krenula, budi uporna i strpljiva jer tek nakon duzeg vremena
mozes vidjeti pozitivne ucinke terapije. Uostalom, doktorica ce na redovnim
kontrolama (koje nemoj propustati) pratiti razvoj stanja pa ce ti po potrebi
mijenjati terapiju. U ovoj fazi si dobila sve sto ti treba, imas lijek-kremu
i njega-kremu pa ni ne bi bilo pametno stavljati nista trece. Tek kad ti
doktorica preporuci da Bephanten zamijenis svojom omiljenom preparativnom
kremom, mozes probati nesto od komercijalne kozmetike.
Svaka koza je u drugacijem stanju i ne odgovaraju joj nuzno iste kreme tako
da ne mora biti da ce i tebi odgovarati ono sto je meni pomoglo. No, kad
krenes s jednom linijom, onda ti treba jedno duze vrijeme da dodjes do
zeljenog rezultata. Naravno, ako ti ne odgovara prvih par dana i uzrokuje
nelagodu i pogorsanje, neces je nastaviti trositi.

> Ako te zanimaju dalja iskustva, javim, iako koliko sam shvatila ti si se
> toga ipak uspjela rijesiti .?

Dakako da me zanima :o) Samo ti dojavi! Nikad ne znam kad ce i mene opet
zaskociti neko pogorsanje.
I ja sam bila dosta dugo na Oronazolu i Pantexolu, no nisam uvidjala neko
osobito poboljsanje. Osobito bi mi koza bila lose cim bi zahladilo. Skinoren
koji mi je zadnje prepisan radi crvenila (sto mi nikako nije dobro zvucalo
jer ni u njegovim uputstvima ne pise da je namijenjen za takve probleme
(koristi se protiv akni), niti sam ga mogla koristiti na napacenoj kozi jer
i sam uzrokuje grozno pecenje) nije mi nista pomogao i nisam ga koristila.
Probala sam prosle zime s Uriage linijom protiv crvenila koja mi, kako sam
vec pisala, nije nista pomogla. Ove jeseni sam se bacila u potragu za nekom
novom linijom i nasla Vitaskin koji mi je pomogao vise od svega sto su mi
dali na Salati pa sad koristim samo njega.
Ne bih rekla da se ovakvi problemi mogu konacno rijesiti, cini mi se da je
potrebna stalna dobra ciljana njega i da kozu citavo vrijeme treba oprezno
tretirati. I nadati se da cemo na taj nacin sto duze odrzavati dobro stanje,
bez pogorsanja.

allecto

pero

"allecto" <allecto@net...> je napisao u poruci interesnoj
grupi:ftql49$ebb$1...@ss408.t-com.hr...

> [...]
> na ovaj nacin lakse ravnomjerno nanijeti.
> Mojoj kozi odgovaraju hidratantnije, a ne masne kreme jer mi je koza sama

Mislim da je moja prilicno suha. Mozda mi zato bolje (koliko se za sada
cini ) pase.

> [...]
> Kakve tocno promjene imas na obrazima i bradi koje tretiras Rozametom?
> Kapilare? Suhe crvene osjetljive mrlje? Cvorice?

Kapilare popucale u zadnjih mjesec dana (mozda je i prije bilo nesto sto
nisam primjetila), sve bridi i pece (ne bas konstntno ali uglavnom) mislim
da je sve skupa malo i oteceno. Cvorici? ne znam kako bi to trebalo
izgledati, ali mozda se to odnosi na neka zadebljanja , kao potkozni
pristici , (to su valjda upaljene lojne zlijezde ili sto?) , uglavnom ten mi
se strasno pogorsao. Nema klasicnih pristeva , ali ispod koze se ocito nesto
desava i vidljiva su izbocenja , koja izgledaju kao ubodi komaraca, potkozni
pristevi , tako nesto.

> Reagira li ti koza crvenilom na toplo/hladno? Npr. zimi ulazak s vanjske
> niske temperature unutra u toplu prostoriju?

O da, to pogotovo. Jesenas sam dosta boravila u vrlo hladnom i nakon toga
dolazila u toplo (normalno toplo) i odmrzavala se (i bilo mi zima) , a lice
mi gorilo , crvenilo se i zarilo. Cijelu zimu slicno, sve promjene , ulaz iz
hladnog u toplo , ili obratno ja crvena ko paprika.
Mislila sam prestat ce kad prestane hladnoca, vjetar i to, ali evo doslo
proljece a ja konstantno crvena, a zadnja 2-3 tjedna ne samo crvena nego i
pece, svrbi , bridi ...i vidi se da koza izgleda nekako neprirodno,
sjajno-crvena-neravna-upaljena...

> Sad kad si krenula, budi uporna i strpljiva jer tek nakon duzeg vremena
> mozes vidjeti pozitivne ucinke terapije. Uostalom, doktorica ce na
> redovnim kontrolama (koje nemoj propustati)

Imam prvu za mjesec dana.

> [...]
> Tek kad ti doktorica preporuci da Bephanten zamijenis svojom omiljenom
> preparativnom kremom, mozes probati nesto od komercijalne kozmetike.

Pa bas i ne rabim inace neku kozmetiku. Pa cu se za sada vrlo lako
ograniciti na terapiju, a kasnije cemo vidjeti.

> Svaka koza je u drugacijem stanju i ne odgovaraju joj nuzno iste kreme
> tako da ne mora biti da ce i tebi odgovarati ono sto je meni pomoglo.

Da, tocno. Ali svaki savjet dobro dodje.

> Dakako da me zanima :o) Samo ti dojavi! Nikad ne znam kad ce i mene opet
> zaskociti neko pogorsanje.

Ok. :)

> I ja sam bila dosta dugo na Oronazolu i Pantexolu, no nisam uvidjala neko
> osobito poboljsanje. Osobito bi mi koza bila lose cim bi zahladilo.

Pa ako bih bar mao to smanjila vec bi bilo dobro. Bar da ne budem stalno ko
rak. :)

> [...]
> potragu za nekom novom linijom i nasla Vitaskin koji mi je pomogao vise od
> svega sto su mi dali na Salati pa sad koristim samo njega.

Kad isprobam terapiju, doci ce na red i to. :)

> [...]
> potrebna stalna dobra ciljana njega i da kozu citavo vrijeme treba oprezno
> tretirati. I nadati se da cemo na taj nacin sto duze odrzavati dobro

Pa bilo bi nadasve dobro da se ne pogorsa, jer ne znam kako bi to onda
izgledalo. Ne brinem bas previse o izgledu, ali ovo je (too much) osim sto
ruzno izgleda, i vrlo neugodno.
Kako si onda ti sada nakon vitaskina i svega pokusanog, proslo? smanjilo se?
redovne kontrole?
Koliko je trajalo da to smanjis ili bar da se ne pogorsava?
Hvala na javljanju i savjetima.

--
pozdrav pero

P.S. cini mi se da je ovaj mail koji imas tu neupotrebljiv, pa ako zelis da
ti dalje javim promjene i dr. na mail , javi se na moj, pa se mozemo cut.
Ako ne, javim ti ovdje dalje, s obzirom da si rekla da te zanima.

allecto

> [...]

> nesto desava i vidljiva su izbocenja , koja izgledaju kao ubodi komaraca,

Ufff, fakat se patis. Meni nikad nije bilo tako.

> [...]
> proljece a ja konstantno crvena, a zadnja 2-3 tjedna ne samo crvena nego i
> pece, svrbi , bridi ...i vidi se da koza izgleda nekako neprirodno,

Meni definitivno nije tako. Prema tvom opisu cini mi se kao da ti je koza
"otecena"?
Meni se crveni(/la - sad vise ne toliko otkako sam na Vitaskinu) koza
sredisnjeg dijela obraza (lijevo i desno od nosa, ali nos ne), osobito na
promjenu temperature, ali je bilo prisutno i stalno crvenilo koje je sada
prilicno neznatno u odnosu na prije. Osim toga, imala sam "povrsinske" (ne
znam kako bolje opisati) tamnije crvene mrlje gdje mi je koza bila susa i
malo se prhutala, a te su povrsine bile osobito osjetljive na sredstva za
ciscenje i kreme pa me koza pekla pri primjeni istih, a tokom dana me
svrbuckalo na tim mjestima. Znaci, bijah crvena i mrljavo tamnocrvena :o(

> Imam prvu za mjesec dana.

Da, znam da im je to standardno na Salati.

> pratiti razvoj stanja pa ce ti po potrebi
>
> Pa bas i ne rabim inace neku kozmetiku. Pa cu se za sada vrlo lako
> ograniciti na terapiju, a kasnije cemo vidjeti.

Cudi me da nisi koristila tj. da si mogla izdrzati bez koristenja neke barem
najobicnije hidratantne dnevne/nocne kreme. Sigurno bi ti bilo olaksanje da
si necim mazala. No, opet, mozda je i bolje da nisi nicim mazala u tako
kriticnoj fazi u kojoj ti je koza da se slucajno jos vise ne pogorsa. A i
tesko je naci sredstvo za ciscenje i kremu koju bi ti takva koza podnijela
bez da uzasno pece.
Mene koza previse zateze i kad je ocistim obavezno nanesem kremu jer ne bih
mogla izdrzati to zatezanje i suhocu.

> Da, tocno. Ali svaki savjet dobro dodje.

Istina. Kad vidjeh da u postu opisujes slicne probleme s kojima se i ja
bakcem i vrlo dobro znam kolika je to bol i muka, pohrlih ti dojaviti dobru
vijest o Vitaskinu kako bi ti sto prije bilo bolje :o) Koliko spominjem tu
liniju, vec bi ih trebala traziti lovu za promociju :o))

> Ok. :)

> Pa ako bih bar mao to smanjila vec bi bilo dobro. Bar da ne budem stalno
> ko rak. :)

Probaj malo prosurfati o seboroicnom dermatitisu i rozaceji, mislim da bi
trebala izbjegavati jace i ljute zacine, mozda i alkohol, jer oni vise
prokrve kozu pa je to jos gore u tvojem slucaju jer vjerojatno "buknes".
Vidi malo takve stvari u vezi prehrane i sl. sto bi ti moglo olaksati, mozda
i homeopatija ima rjesenje za takve probleme. Nemam osobno iskustava s
homeopatijom, ali moje kolegice s posla imaju odlicnih iskustava i koriste
iskljucivo homeopatiju za gotovo sve tegobe.

> Skinoren
>
> Kad isprobam terapiju, doci ce na red i to. :)

Prvo se posveti lijecenju prema uputama dermatologice, a kad ozdravis, lako
ces birati kremice :o)

> Pa bilo bi nadasve dobro da se ne pogorsa, jer ne znam kako bi to onda
> izgledalo. Ne brinem bas previse o izgledu, ali ovo je (too much) osim sto
> ruzno izgleda, i vrlo neugodno.

Koliko znam, rozacea je prilicno gadna i razvija se pa vidi sto ti doktorica
(i literatura i web) moze o tome reci, ona najbolje kuzi sto je s tvojom
kozom i kako tj. u kom smjeru ce bolest / ozdravljenje ici dalje.

> Kako si onda ti sada nakon vitaskina i svega pokusanog, proslo? smanjilo
> se? redovne kontrole?

Nakon sto mi je na Salati zadnje propisan nesretni Skinoren, nisam vise bila
gore jer sam to smatrala totalno pogresnom terapijom koju nisam ni mogla
provoditi na takvoj kozi. Pronasla sam Vitaskin i od jeseni do sada koza mi
se puno poboljsala. Nestale su tamnije crvene suhe svrbljive fleke,
generalno je crvenilo puno manje i manje reagira na promjenu temperature
(ako recimo popijem malo vina - ipak pocrvenim, no mislim da se to desi i
ljudima koji nemaju problema s kozom), ne osjecam vise pecenje niti svrab,
koza mi je glatka i meka, dok je prije na suhim crvenim dijelovima bila
hrapava i kao da je bila "u slojevima" pa sam imala potrebe raditi piling da
to oljustim, a to bi izazvalo iritaciju. Ukratko, sada se puno bolje osjecam
u svojoj kozi :o)

> Koliko je trajalo da to smanjis ili bar da se ne pogorsava?

Pocela sam s Vitaskinom negdje u 9. ili 10. mjesecu, znaci nekih pola godine
ga koristim, a poboljsanja i olaksanja su se dogadjala relativno brzo od
pocetka koristenja.

> Hvala na javljanju i savjetima.

Nemas frke ;o)

> P.S. cini mi se da je ovaj mail koji imas tu neupotrebljiv,

Nije neupotrebljiv, zivuci je ako na pravo mjesto na kraju smjestis "hr"
umjesto tockica, no vrlo rijetko ga cekiram, samo da povremeno pobrisem spam
jer ga aktivno ne koristim nego je otvoren samo kao lovac smeca koje nuzno
dolazi na adresu aktivnu na newsima.

pa ako zelis da
> ti dalje javim promjene i dr. na mail , javi se na moj, pa se mozemo cut.
> Ako ne, javim ti ovdje dalje, s obzirom da si rekla da te zanima.

Javim ti se na mail, a mozda je dobro i da ovdje postas daljnji tijek
dogadjaja jer ce sigurno nekome dobro doci iskustva i savjeti.

allecto

pero

"allecto" <allecto@net...> je napisao u poruci interesnoj
grupi:ftr0he$b1a$1...@ss408.t-com.hr...

> Ufff, fakat se patis. Meni nikad nije bilo tako.

Ma nije bas tako grozno. :) Ovako kad je napisano djeluje koma, ali ipak
nije.

> Meni definitivno nije tako. Prema tvom opisu cini mi se kao da ti je koza
> "otecena"?

Pa ne znam, nisam sigurna, malo mislim da je. Ali dojam je bio da je nekako
upaljena. Sad je malo bolje.

Budem. Valjda. Inace sam prilicno strpljiva, ali kad je rijec o meni samoj,
brizi za mene i moje zdravlje tu sam malo povrsna.

> Cudi me da nisi koristila tj. da si mogla izdrzati bez koristenja neke
> barem najobicnije hidratantne dnevne/nocne kreme. Sigurno bi ti bilo
> olaksanje da si necim mazala.

Pa nisam do nedavno imala bas nekih problema. Crvenilo radi promjene
temperature sam nekako smatrala normalnim, a tek sam nedavno (kad se nije
povlacilo i kad se ucinilo pretjerano) malo pocela cackati po goooglu , i
otkrila da je to u stvari bolest.

> [...]
> dobru vijest o Vitaskinu kako bi ti sto prije bilo bolje :o) Koliko
> spominjem tu liniju, vec bi ih trebala traziti lovu za promociju :o))

Pa kad iskoristim druge (preporucene) mogucnosti sigurno cu i to isprobati.
Tim vise sto ne spada u one najskuplje. A kasnije cu ipak morati malo vise
voditi brigu o tome, pa neka dnevno/noca njega ce biti potrebna. (ako
prodje, ili se bar ublazi)

Kad bi bilo samo to :), bar da ne budem stalno crvena.

> Probaj malo prosurfati o seboroicnom dermatitisu i rozaceji, mislim da bi
> trebala izbjegavati jace i ljute zacine, mozda i alkohol, jer oni vise
> prokrve kozu pa je to jos gore u tvojem slucaju jer vjerojatno "buknes".

O tome jos nisam citala (budem) , ali jesam o rozaceji i da, preporuke su
takve, iako ja nisam bas od tih koji se olako odrdricu poroka.
Naravno, malo pripaziti i proucavati utjecaj....
Buknem i ni zbog cega, na zalost.

> [...]
> s homeopatijom, ali moje kolegice s posla imaju odlicnih iskustava i
> koriste iskljucivo homeopatiju za gotovo sve tegobe.

Znam, znam da to mnogi pokusavaju, ali nemam love, a ni previse vjere za
takvo isprobavanje. Iako ko zna, mozda na kraju i to probam. :)

> Prvo se posveti lijecenju prema uputama dermatologice, a kad ozdravis,
> lako ces birati kremice :o)

O daa.

Ukratko, sada se puno bolje osjecam
> u svojoj kozi :o)

Super.

> Javim ti se na mail, a mozda je dobro i da ovdje postas daljnji tijek
> dogadjaja jer ce sigurno nekome dobro doci iskustva i savjeti.

Mogu, iako nemam osjecaj da ovo netko cita osim mene i tebe. :)
--
pozdrav pero