Artroza koljena !!!

Robert M.

Postovanje,
imam jedan mali problem,
naime u potrazi sam za jednim medicinskim preparatom
koji se koristi za lijecenje Artroze koljena,
radi se o nadomjestku zglobne gledji koji se implantira injekcijama.

Ono sto je meni potrebno je genericni i domaci naziv tog proizvoda,
gdje se moze naruciti i kolika mu je cijena,
te ako ga nema kod nas u nabavi, kako mogu doci do toga u inostranstvu.

Puno Vam unaprijed hvala na odgovorima,
radi se o teskom stanju Artroze i pomoc je sto hitnije potrebna.

Robert M.

--
Blessed is the man who expects nothing,
for he shall never be dissapointed.

mpeco

Robert M.

mpeco <mesud...@sk.tel.hr> wrote:

> [...]

To nije lijek, niti ja imam novaca.
To je koliko znam tvar koja sluzi kao nadomjestak
za zglobnu gledj ili kako se to vec strucno zove.

Ako ti nije tesko, molio bih te neke podrobnije upute,
bas nisam siguran da je operacija jeftinija
i bolja u ovom slucaju reumatoidnog artritisa,
s obzirom na stanje pacijenta.

Hvala

mpeco

Robert M. <rob...@zagreb.cc> wrote in message

Ne postoje tvari nadomjesci za hrskavicu koje bi se aplicirale kod
kuce. Postoje, za sada jos samo eksperimentalno, kulture stanica
hrskavice koje se apliciraju u zglob na mjesto ostecenja hrskavice i za
to je takodjer potrebna operacija bilo artroskopska bilo otvorena.
Rezultat za sada : nepouzdan. To se radi obicno kod mladjih ljudi,
najcesce sportasa, kod traume zgloba ,dakle kod ozljede i defekta
hrskavice. Medjutim,kod reumatoidnog artritisa se radi o upalnoj
reumatskoj bolesti dakle o "metabolickom" ostecenju hrskavice i ono je
obicno jako prosireno na cijeli zglob. U takovim slucajevima ukoliko
nema opcih kontraindikacija za op. (internistickih) rade se op.zahvati
bilo "ciscenja" zgloba bilo zamjene zgloba ugradnjom endoproteze. Bas
kod reumatoidnog artritisa rezultati endoporoteza koljena su vrlo
dobri.Sve ostalo,sto ste mozda negdje procitali u tisku, su razni
preparati tipa megamina i slicno ,dakle preparati sa naucno nedokazanim
djelovanjem i izmisljeni uglavnom radi zarade.
Ako mozete skenirajte mi i posaljite na e-mail rtg snimke tog koljena .
Dob pacijenta?
Peco