zglob

Totach

prije vise od 2 mj. na nogometu (asfalt) jako sam nategnuo desni zglob na
nozi. 3 dana sam totalno sepao, nakon toga sam jos 2 tjedna imao znacajne
bolove. Slikao sam, nista nije puklo (dijagnoza je prilicno brzo
postavljena...., ja nisam tjerao dalje), preporuceno je strogo mirovanje. Ja
sam pak imao guzvu mjesec dana, i ni pod razno nije bilo da ostanem 2 tjedna
doma. Danas nakon 2 mj. zglob i dalje malo otecen, pocetkom tjedna je OK,
ali prema kraju tjedna, nakon svakodnevne gnjavaze lagano boli. Sta mogu
sada napraviti?

--
imao sam ideju.... sad imam dvije...

M.Peco

"Totach" <tpoljak__makni_ovo_jer_mrzim_kadadobimspam!__@makni_i_ovo__fpz.hr>
wrote in message news:btm81a$7f3$1...@ls219.htnet.hr...

Desni zglob na nozi???? Kako si to o[pisao tebi ni svevisnji ne moze pomoci!
Znas li ti koliko zglobova ima prosjecna noga?

M.Peco

Lilith

M.Peco <mesud...@sk.htnet.hr> wrote in message

> [...]
pomoci!
> Znas li ti koliko zglobova ima prosjecna noga?

ako je pitanje nagradno ja znam koliko lijevo stopalo ima zglobova :))))

Damir (DMS)

Lilith wrote:

:: ako je pitanje nagradno ja znam koliko lijevo stopalo ima zglobova

Evo, nagradno je.
Bas me zanima tvoj odgovor ;)

Damir

Never take life too seriously. Nobody gets out alive, anyway.

pimpinella

Damir (DMS) wrote:

> Evo, nagradno je.

A s kolikim dijelom svoje nagrade nagrađuješ ??:-)))))))
Sorry, nisam mogla odolit:-)
--
Pimpinella

Kenny

In article <btnh0f$vag$1...@sunce.iskon.hr>, pimpi...@mail.inet.hr
says...

Nabacila si mu tenisku lopticu ? :)

--
www.funnyplace.org
ICQ#3815767

Lilith

Damir (DMS) <dm-...@sk.tel.hr> wrote in message

> Lilith wrote:
>
> :: ako je pitanje nagradno ja znam koliko lijevo stopalo ima zglobova
>
> Evo, nagradno je.
> Bas me zanima tvoj odgovor ;)

dobro jutro :)) nadam se da cu ipak dobiti nagradu iako kasnim sa odgovorom
(od kad sam na bolovanju nikako da se probudim prije 11): i da, btw. sta je
nagrada ako tocno odgovorim? :))
ovako; cini mi se da je islo ovako ; ljudsko stopalo imaju oko 33 zglobica
(ukljucujuci i glezanj iliti prvi zglob iznad stopala), oko 26 kostiju, oko
100 misica, tetiva , ligamenata, fibricno tkivo koje spaja zglobove i
naravno koza, zivci, krvne zile i meko tkivo?

i? i? hocu li dobiti nagradu makar za pokusaj? i nemojte mi se previse
smijati :))

Damir (DMS)

Lilith wrote:
: ovako; cini mi se da je islo ovako ; ljudsko stopalo imaju oko 33

: zglobica (ukljucujuci i glezanj iliti prvi zglob iznad stopala), oko
: 26 kostiju

Bravo ;)

: oko 100 misica, tetiva , ligamenata

16 misica, a ostatak do 100 mi se nije dalo provjeravati, vjerujem ;)

: fibricno tkivo

fibrozno

: meko tkivo?

Ne navodi se posebno, jer tu spada sve sto nije kost.

: i? i? hocu li dobiti nagradu makar za pokusaj?

Zasluzila si. Jos se moramo dogovoriti sto je nagrada.
Ja ocekujem isto neku nagradu zbog poticanja edukacije ;))

: i nemojte mi se previse smijati :))

Stvarno nemam zasto. Svaka cast!

Damir (DMS)

pimpinella wrote:
: A s kolikim dijelom svoje nagrade nagrađuješ ??:-)))))))

Koliko ti pase, do 18 cm ;)

: Sorry, nisam mogla odolit:-)

Sorry, ni ja ;))

Kenny

In article <btopjd$lsh$2...@ls219.htnet.hr>, "Damir \(DMS\)" <dm-
so...@sk.tel.hr> says...

> pimpinella wrote:
> : A s kolikim dijelom svoje nagrade nagrađuješ ??:-)))))))
>
> Koliko ti pase, do 18 cm ;)
>
> : Sorry, nisam mogla odolit:-)
>
> Sorry, ni ja ;))

:)))))))))

--
www.funnyplace.org
ICQ#3815767

Lilith

> [...]
>
> Zasluzila si. Jos se moramo dogovoriti sto je nagrada.
> Ja ocekujem isto neku nagradu zbog poticanja edukacije ;))

ahhh, sad sam si umisljena do daljnjega! Ipak se isplatilo "stazirati" na
traumi godinu dana! Iako iskreno jos uvijek pokusavam nauciti izgovoriti to
na latinskom a da ne zapljujem sve oko sebe :))
Nego, ajmo se mi dogovoriti oko nagrada; sta se nudi? :))

pimpinella

Damir (DMS) wrote:

> Koliko ti pase, do 18 cm ;)

> Sorry, ni ja ;))

ROTFL

--
Pimpinella

M.Peco

"Lilith" <ne...@vip.hr> wrote in message news:btoram$ba2$1...@fegnews.vip.hr...

> [...]

> na latinskom a da ne zapljujem sve oko sebe :))
> Nego, ajmo se mi dogovoriti oko nagrada; sta se nudi? :))

Besplatna operacija?

M.Peco

M.Peco

"Lilith" <ne...@vip.hr> wrote in message news:btoram$ba2$1...@fegnews.vip.hr...

Stani malo, jel ja to dobro citam ,jesam li na pragu otkrica nezakonitog
djelovanja ljudi (sefova) na "traumi" - kako se to moze na traumi stazirati
GODINU dana?

M.Peco

Damir (DMS)

Lilith wrote:
: Nego, ajmo se mi dogovoriti oko nagrada; sta se nudi? :))

Sve sto je u mojim mogucnostima, ovisi sto ces traziti.

Bas sam se maloprije dogovorio s Pimpinellom ;)

Damir (DMS)

M.Peco wrote:

: Stani malo, jel ja to dobro citam ,jesam li na pragu otkrica

: nezakonitog djelovanja ljudi (sefova) na "traumi" - kako se to moze
: na traumi stazirati GODINU dana?

Ovisi o struci ;)

pimpinella

Damir (DMS) wrote:

> Sve sto je u mojim mogucnostima, ovisi sto ces traziti.
>
> Bas sam se maloprije dogovorio s Pimpinellom ;)

Bolje ti njoj pojasni natanane jerbo se Pimpinella još uvijek valja po podu
od smijeha:-)))

--
Pimpinella

M.Peco

"pimpinella" <pimpi...@mail.inet.hr> wrote in message

A jos uvijek ne znamo koji zglob boli "Totacha" !

M.Peco

Lilith

M.Peco <mesud...@sk.htnet.hr> wrote in message
to sam vec dobila, preko nekoliko puta :))

Lilith

M.Peco <mesud...@sk.htnet.hr> wrote in message

ne dirajte sefove ni ljude na traumi, ja sam to ilegalno :)) uvukla sam se i
jedva su me odstranili zahtjevnim dvosatnim kirurskim pothvatom :)) i sad je
sve OK¨!

Lilith

> Lilith wrote:
> : Nego, ajmo se mi dogovoriti oko nagrada; sta se nudi? :))
>
> Sve sto je u mojim mogucnostima, ovisi sto ces traziti.
>
> Bas sam se maloprije dogovorio s Pimpinellom ;)

pa.... auto? necu.......osim ako je automatik, pa da mogu voziti i nakon
operacije.... sina?.... necu.... ajd vi meni fino objasnite sta bi sa
pimpinellom jer nisam citala te postove :))

Damir (DMS)

Lilith wrote:
: pa.... auto? necu.......osim ako je automatik

Automatik je, ali ga ne dam ;) Mozemo se jedino provozati.

: ajd vi meni fino objasnite sta

: bi sa pimpinellom jer nisam citala te postove :))

Pa nisu daleko, u istom threadu i pod danasnjim datumom.

Lilith

> Lilith wrote:
> : pa.... auto? necu.......osim ako je automatik
>
> Automatik je, ali ga ne dam ;) Mozemo se jedino provozati.

a moze i to ali ako ja vozim a vi glumite suvozaca :))

> : ajd vi meni fino objasnite sta
> : bi sa pimpinellom jer nisam citala te postove :))
>
> Pa nisu daleko, u istom threadu i pod danasnjim datumom.

opa doktore...... idem se ja sad praviti da nisam procitala :))

Totach

> Desni zglob na nozi???? Kako si to o[pisao tebi ni svevisnji ne moze
> pomoci! Znas li ti koliko zglobova ima prosjecna noga?
>
> M.Peco

vidim da sam ispao smijesan :-((
neka neka!! bolje ispasti smijesan nego iz aviona :-)

a sada ispravak: glezanj... ako jos netko ima volje za raspravu...

M.Peco

wrote in message news:btq605$7h8$1...@ls219.htnet.hr...

> vidim da sam ispao smijesan :-((
> neka neka!! bolje ispasti smijesan nego iz aviona :-)
>
> a sada ispravak: glezanj... ako jos netko ima volje za raspravu...

Po opisu mislim da se ne trebas jako brinuti, ozlijedio si ligamente, zarast
ce sami, povremeno ces eventualno obnoviti "izvrtanje" gleznja, zatoi budi
oprezan pri hodu po neravnom a pri sportu stavi neki steznik.

M.Peco

Totach

Ok, thnx.