????

dvojnik

Kako bi definirali COVJEKA kojem jedan BOG objavi rat?

Kako bi definirali BOGA koji objavi rat jednom COVJEKU?

Molim procitati pitanja sa razumjevanjem i ne zuriti sa odgovorima.

Bozo Juretic

dvojnik <2...@nemam.ju> wrote:
>Kako bi definirali COVJEKA kojem jedan BOG objavi rat?

Uskoro potpuno sjebanim, kao Duryodhana u Mahabharati. Kao sto je i
tamo trebalo zadovoljiti formu rata, tako da i ljudi dobiju priliku
sudjelovati u Bozjem planu (iako je Krishna mogao pobiti sve
Dhartarastrovice sam, bez i jednog ratnika), i ovdje postoji proces
koji sluzi tome da puno ljudi rascisti sebi u glavi stvari vezane uz
razumijevanje tvoje prave naravi i vlastitu povodljivost, kako bi
mogli takav mentalitet odbaciti u potpunosti, a tebe prokleti. Kada to
bude gotovo mislim da ce ti onda nastupiti i smrt tijela, jer ono sto
te trenutno odrzava na zivotu nije tvoje petljanje s pranom vec
karmicka povezanost s ljudima kojima jos nije sve u glavi jasno vezano
uz tebe, ali imam dojam da je to gotovo raspetljano.

> Kako bi definirali BOGA koji objavi rat jednom COVJEKU?

Ozbiljno napizdjenim, kao na primjeru Krishne koji je otrpio sto uvrda
nekog bezboznika zato jer je obecao njegovoj majci kako ce otrpiti i
sto uvreda od takvoga, ali kada je ovaj pocinio sto i prvu, ubio ga je
kao zeca.

Danijel Turina

Je, trebaju svi dobro razmisliti o tvojim glupavim pizarijama, gade
izdajnički, da bi došli do zaključaka kakvi tebi pašu.

Evo jedne bolje pitalice, Štefice.

Jedan čovjek cijeli život fantazira o tome da bi htio imati učitelja koji
će ga dovesti do Boga. Bog mu pošalje takvog učitelja, i to ne u nekakvim
tamo Himalajama nego u njegovom gradu. Taj učitelj zna kako stvari stvarno
funkcioniraju zato što ima stvarnu spoznaju, a ne triput isprežvakane
materijale od Blavatske i sličnih muljatora. Učeniku se to s jedne strane
dopada i to želi, a s druge strane si je on učitelje zamišljao malo
drugačije, ipak ovo nije na Tibetu, ne hoda s učiteljem po stazi koja vodi
u oblake, i ne nosi bijelu haljinu. Nije to baš ono što si je on zamišljao,
pa se valjda može i zajebavati kako se ne bi s pravim učiteljem na pravom
putu, pardon, Putu. Umjesto da se ozbiljno ponaša i uči, glumi pijanog zen
majstora o kakvima je čitao, i braći i sestama po učitelju priča gluposti
kako bi ih zbunio, jer on zbunjivanje smatra velikom forom, to rade zen
majstori. Učitelj je bijesan kad vidi što on to radi, ali učenik ne
razumije zašto. Valjda je učitelj ljubomoran na to što i on malo podučava
njegove učenike. Hm, možda ih je učitelj htio jebati, pa je zato
ljubomoran? Hmm, mora da je zato, što bi drugo moglo biti. Učenik nastavlja
raditi sranja učitelju iza leđa. Učitelj je sve gnjevniji, učenici sve
zbunjeniji i njihova zbunjenost se pretvara u bijes i mržnju, a naš učenik
je sve uvjereniji da je to sve rezultat učiteljeve ljubomore na njegovu
veličinu i uspjeh. Učitelj ga sigurno vidi kao konkurenciju, vidi da je on
jako popularan i super, pa je ljubomoran i bijesan, a ljubomora i bijes su
astral. Ako je to astral, kako pravi učitelj može imati astral? Mora da
nije pravi učitelj. Zašto ostali učenici bjesne na njega? Sigurno su
vidjeli da učitelj bjesni, pa su zaključili da ga trebaju imitirati. Koji
bi drugi razlog mogao biti? On je tako simpatična i divna osoba, da ga
nitko ne bi mogao mrziti osim zbog svojih niskosti. Učitelj je dakle
propao, a učenici su glupe ovce koje samo ponavljaju njegove stavove bez
razmišljanja. Evo, sad ga je učitelj potjerao. Nema veze, ionako nije pravi
učitelj, jer da je pravi, ne bi bio ljubomoran i bijesan. Pravi učitelji su
uvijek smireni, hodaju u bijelom po Putu među oblacima na planinama. Idemo
se vratiti nazad u tu fantaziju, hodat ćemo s Učiteljem po Putu, i sve će
biti dobro.

Pitanje glasi: kako zovemo takvu vrstu učenika?

--
http://www.danijel.org/

Danijel Turina

On Tue, 20 Nov 2007 07:58:44 +0000 (UTC), dvojnik wrote:

> Kako bi definirali COVJEKA kojem jedan BOG objavi rat?

E da BTW, kako zovemo čovjeka koji me kakti ima u killfileu a svejedno zna
sve što pišem?

--
http://www.danijel.org/

luka....@gmail.com

On Nov 20, 11:39 am, Danijel Turina <N...@danijel.org> wrote:
> Pitanje glasi: kako zovemo takvu vrstu učenika?

> --http://www.danijel.org/

Budala

Vedran Krivokuca [Bre]

Tue, 20 Nov 2007 07:58:44 +0000, dvojnik napisa:

> Molim procitati pitanja sa razumjevanjem i ne zuriti sa odgovorima.

Ja bih zamolio da se u stanove aktera ugrade webcamovi. Kada imate
trenutke privatnosti, slobodno ih isključite. Ali kada "ratujete", zamolio
bih web streaming kako bi se mi ostali mogli zabavljati u ove tmurne i
hladne dane.

--
"Da ohrabrimo, da sakrijemo svoju i tudju bedu, lažemo zbog poštenja.
Lažemo zbog slobode. Laž je vid našeg patriotizma i potvrda naše

Denisovich

> Kako bi definirali COVJEKA kojem jedan BOG objavi rat?

IZRAEL

Ratko Jakopec

On Tue, 20 Nov 2007 10:39:36 +0100, Danijel Turina wrote:

> E da BTW, kako zovemo čovjeka koji me kakti ima u killfileu a svejedno zna
> sve što pišem?

Obavjestava ga Stefica na IRC-u, a ponekad prijatelj Isusovac.

dvojnik

Pozdrav Vedran Krivokuca [Bre]!

> [...]
> trenutke privatnosti, slobodno ih isključite. Ali kada "ratujete", zamolio
> bih web streaming kako bi se mi ostali mogli zabavljati u ove tmurne i

llooll ;)))))

Cuj.. za to moras Danijela pitat, on je u nekakvom ratu.. ja se u to
nebi stel mesat. Ja pacifist ;))))

dvojnik

Pozdrav Denisovich!

> IZRAEL

Ne NAROD, JEDAN covjek. Rasturio je Sodomu i Gomoru.. Rasturi je sve
osim Noe..... Rasturio je hrpu NARODA..., ali da ga je raspizdio JEDAN
covjek i da iammkompletan fokus na tog jednog covjeka.. i taj COVJEK JE
JOS UVIJEK ZIV.... E da ga jebes nije mi jasno kakav je to bog???????

;)))))))))))))))))))

Vedran Krivokuca [Allah]

Tue, 20 Nov 2007 17:47:43 +0000, dvojnik napisa:

> E da ga jebes nije mi jasno kakav je to bog???????

Onakav kojem se ne da ić van na ovu hladnoću, pa em po toj hladnoći
tražiti gdje kupit' bejzbol palicu, pa em čekat pred zgradom opet na
hladnoći...

Čekaj proljeće, onda si na*ebo.

--
*)

dvojnik

Pozdrav Vedran!

> Onakav kojem se ne da ić van na ovu hladnoću, pa em po toj hladnoći
> tražiti gdje kupit' bejzbol palicu, pa em čekat pred zgradom opet na
> hladnoći...
>
> Čekaj proljeće, onda si na*ebo.

ahaaaaaaaaaaa! To je to kad veli "doci ce NJEGOVO vrijeme??" Lik u stvari
ceka sunce? TOPLO vrijeme? SUNCANO vrijeme?? To je to NJEGOVO vrijeme??

Ahaaaaaaaaa! prosvjetlil si me .. Zovite me prosvjetljeni.

Vedran Krivokuca [Allah]

Tue, 20 Nov 2007 17:52:35 +0000, dvojnik napisa:

> ahaaaaaaaaaaa! To je to kad veli "doci ce NJEGOVO vrijeme??" Lik u
> stvari ceka sunce? TOPLO vrijeme? SUNCANO vrijeme?? To je to NJEGOVO
> vrijeme??

Pa jel ti znaš kakve rezultate na fotoobjektive ima padanje na zaleđenom
pločniku?

--
*)

Unknown

Pozdrav o Tebi koji me posvjetli!

> Pa jel ti znaš kakve rezultate na fotoobjektive ima padanje na zaleđenom
> pločniku?

Ovisi s cim prvo opizdis po ledu. Obicno vele "ja pukio"

Denisovich

> Pa jel ti znaą kakve rezultate na fotoobjektive ima padanje na zaleđenom
> pločniku?

Pa sta. Ima stakla koliko volis. Kada jedno ode k vragu, kupis drugo. Nisu
objaktivi skupi. 10 000 kuna za neki makro ili 15-tak za telca pa sta onda.

Vedran Krivokuca [Allah]

Tue, 20 Nov 2007 19:04:51 +0100, Denisovich napisa:

Da se ima te love isplatila bi se stanovitom D. D. jedna zaostala bruto
plaća. I onda još samo 35 puta tako. :o)

--
*)

Denisovich

> Da se ima te love isplatila bi se stanovitom D. D. jedna zaostala bruto
> plaća. I onda joą samo 35 puta tako. :o)

Sto? Ljudima duguje i place? O boze!

Kao sto rekoh, jedna Carl Zeiss lecica kakvu ja uskoro kupujem kosta 10-tak
tisuca kuna. Pa onda jos jedna prime za nekih 6000.
Teleobjektivi me za sada ne zanimaju za sada. Ali...kako ja to mogu sa 3600
kuna place a on ne moze Dzeki isplatiti a "uspjesan je biznismen", Bog i
Avatar?

Denisovich

> Ovisi s cim prvo opizdis po ledu. Obicno vele "ja pukio"

Pa, ako nije refleksni teleobjektiv, nema problema. Sve se to popravi.

Denisovich

> llooll ;)))))

Pa da. Mogao bih snimiti iz stanovitog restorana dogadjanja preko puta.

malkuth

"dvojnik":

> Kako bi definirali COVJEKA kojem jedan BOG objavi rat?

Kao facu.

> Kako bi definirali BOGA koji objavi rat jednom COVJEKU?

Kao papka.

Ratko Jakopec

On Tue, 20 Nov 2007 22:02:02 +0100, malkuth wrote:

> Kao facu.

Koja si ti faca kad ti je on faca.

--
Da je bilo penetracije SA STEFEKOM, onda bi se to MOGLO nazvati sexom
Dakle.. NIJE bilo sexa. Logika. (Felix)

Denisovich

> Onakav kojem se ne da ić van na ovu hladnoću, pa em po toj hladnoći
> traľiti gdje kupit' bejzbol palicu, pa em čekat pred zgradom opet na

> hladnoći...
>
> Čekaj proljeće, onda si na*ebo.

Joj ma daj. Pa ja sam svojevremeno iznajmljivao SVOJU palicu, kada se radilo
o tome da mene treba tući. Ako sam mogao tada mogu i sada iznajmiti Danciju.
Problem mi je samo da ipak moram znati kome posudjujem. Da mogu doci natrag
po nju. Ne dam ja svoju palicu zauvijek.

I tako. Jedan kandidat je to htio ciniti iz prikrajka. Da se ne zna. Posudio
bi moju palicu a onda odmaglio u svoje Spansko i bye bye. Pa smo morali
poduzeti mjere da ga nadjemo.

Sa Gundulicevom je puno lakse. Zna se tocno gdje je. Dakle, posudjujemo
svakako.

Vedran Krivokuca [Allah]

Tue, 20 Nov 2007 23:19:12 +0100, Denisovich napisa:

> Ne dam ja svoju palicu zauvijek.

Felix kaže da nije ni on davao svoju, pa vidi danas dernjave za istom od
strane tuđih supruga. Naravoučenje: pazi kome (ne) daješ svoju palicu u
ruke...

--
*)

Miroslav Zubcic

Vedran Krivokuca [Bre] wrote:

> [...]
> trenutke privatnosti, slobodno ih isključite. Ali kada "ratujete", zamolio
> bih web streaming kako bi se mi ostali mogli zabavljati u ove tmurne i

Joj kada bi vidio te spike o karmi i napadima i štićenju na astralu.
Newsi su samo vrh /vruće/ ledene sante.

--
I love the smell of blood and snow! It's so Tolstoy.
If I could bottle this scent I would make a new perfume

Miroslav Zubcic

Denisovich wrote:

> IZRAEL

Ja Jahve nad vojskama ću da vam se najebem keve o Izraele ...!

P. S.
Ote mi riječi iz tastature (ne doslovno, suzio si na jednu riječ)

Miroslav Zubcic

Vedran Krivokuca [Allah] wrote:

> Onakav kojem se ne da ić van na ovu hladnoću, pa em po toj hladnoći
> tražiti gdje kupit' bejzbol palicu, pa em čekat pred zgradom opet na
> hladnoći...

> Čekaj proljeće, onda si na*ebo.

Još ako Bog ima pokaz može sa prijateljima životinja ...

Romana Turina

Vedran Krivokuca [Allah] wrote:
> Naravoučenje: pazi kome (ne) daješ svoju palicu u
> ruke...

A sto vrijedi za palicu, mora vrijedi i za visuljka, ipak su to daleki
rodjaci. Sasvim je razumljivo ono sto si rekao da volis saznati
informacije iz prve ruke, a razumljiva je i ljubav prema visuljku koju
si naglasio, tako da ja mislim da je najbolje da osobno i direktno pitas
potencijalne kandidate i kakve su im palice, i kako tretiraju visuljke,
jer ces se onda osjecati sigurnije u odluci kome da ga povjeris. I nemoj
odustati samo zbog toga su te ovi na grupi otpilili, sigurna sam da ces
naci njeznog partnera kojemu ce se dopasti ideja o svinjskom pecenju i
setnji uz rijeku. Ermin i Bozo su te odjebali, ali mozda je Zupcic
dublje povezan s tobom, pa bi mogli imati nezaboravne trenutke. I ne
zaboravi poslije skuhati spinat, cisto da te sjeti na lijepe trenutke iz
djetinjstva.

Message has been deleted

Miroslav Zubcic

Vedran Krivokuca [Allah] wrote:

> Da se ima te love isplatila bi se stanovitom D. D. jedna zaostala bruto
> plaća. I onda još samo 35 puta tako. :o)

Navodno je kompenzirano u nekakvim energijama i uloženom naporu da se
proširi svijest ... i iskustvo.

Romana Turina

Vedran Krivokuca [Allah] wrote:
> Naravoučenje: pazi kome (ne) daješ svoju palicu u
> ruke...

A sto vrijedi za palicu, mora vrijediti i za visuljka, ipak su to daleki

Vedran Krivokuca [Allah]

Tue, 20 Nov 2007 23:42:01 +0100, Romana Turina napisa:

> A sto vrijedi za palicu, mora vrijediti i za visuljka, ipak su to daleki
> rodjaci.

Vjerovat ću ti na riječ, to je barem područje u kojem barem u pola
navedenih slučajeva imaš osobnog iskustva (kako si već par puta sama
istakla na ovoj grupi).

--
*)

Vedran Krivokuca [Allah]

Tue, 20 Nov 2007 23:40:11 +0100, Miroslav Zubcic napisa:

> Navodno je kompenzirano u nekakvim energijama i uloženom naporu da se
> proširi svijest ... i iskustvo.

Riskirajući da pojedini shizofrenici opet kažu da sam gnjusan, ja ću samo
reći kako me ne bi čudilo da uskoro na grupi čitamo i o Damirovom,
citiram, "dobrom komadu kurca".

--
*)

Vedran Krivokuca [Allah]

Tue, 20 Nov 2007 23:38:15 +0100, Miroslav Zubcic napisa:

> Još ako Bog ima pokaz može sa prijateljima životinja ...

Samo pod uvjetom da je Felix u tramvajskoj zoni. Ako nije, cijeli plan
otpada. A sudeći po nekim izjavama, vjerojatno je dotični postao planetoid
pa ima svoju posebnu putanju oko sunca. A tamo ne voze tramvaji.

--
*)

Romana Turina

Vedran Krivokuca [Allah] wrote:

> Riskirajući da pojedini shizofrenici opet kažu da sam gnjusan, ja ću
samo reći kako me ne bi čudilo da uskoro na grupi čitamo i o Damirovom,
citiram, "dobrom komadu kurca".

Fakat si covjek bez petlje - samo tu sjedis i mastas o tome da bi se o
dobrim kurcima pricalo. Ako si vec tako zagorio, pa poduzmi nesto
umjesto da sjedis na njuzima, vidis da bi te ovdje muskarci radije tukli
nego sevili, probaj otici na neko specijalizirano mjesto, sigurno ces
imati vise srece.

Vedran Krivokuca [Allah]

Wed, 21 Nov 2007 00:00:25 +0100, Romana Turina napisa:

> Fakat si covjek bez petlje - samo tu sjedis i mastas o tome da bi se o
> dobrim kurcima pricalo.

Fino si ti to zamislila, ali podsjećam te da si ti ovdje opisala Felixovog
STEFEKA riječima, citiram, "dobar komad kurca". Felix to negira da ti
možeš znati išta o njegovom STEFEKU, ali znamo da taj isti Felix laže čim
zine, zar ne?

--
*)

felix

On Tue, 20 Nov 2007 19:15:26 +0100, Denisovich wrote:

Pozdrav Denisovich!

> Pa, ako nije refleksni teleobjektiv, nema problema. Sve se to popravi.

Ja samo nikore trosim. Uz D200 i D50 ovo su mi omiljeni:

http://www.kenrockwell.com/nikon/80200.htm

http://nikonusa.com/template.php?cat=1&grp=5&productNr=1963

Miroslav Zubcic

Vedran Krivokuca [Allah] wrote:

> možeš znati išta o njegovom STEFEKU, ali znamo da taj isti Felix laže čim
> zine, zar ne?

Ovo se zove šah ...

dvojnik

On Tue, 20 Nov 2007 22:02:02 +0100, malkuth wrote:

Daj.. ozbiljno pitam. Fakat ozbiljno pitam. Kakve bi to karakteristike
trebao imati covjek da bude dostojan da mu jedan BOG ijavi rat do
istrebljenja, postojanja? Kakve sanse uopce ima taj covjek u ratu protiv
Boga??

Evo, jos jedno pitanje.. Da ste na mom mjestu, koje oruzje bi birali?

Vedran Krivokuca [Allah]

Wed, 21 Nov 2007 00:05:53 +0000, dvojnik napisa:

> Evo, jos jedno pitanje.. Da ste na mom mjestu, koje oruzje bi birali?

Od napada Opelom Astrom ne možeš da se obraniš ničim manjim od Volkswagen
Passata.

--
*)

Miroslav Zubcic

dvojnik wrote:

> Evo, jos jedno pitanje.. Da ste na mom mjestu, koje oruzje bi birali?

Veru u Hristosa Pantokratora i kuburu pod jastukom.

Evo recepture:

Otvori ovaj sajt u bekgraundu:
http://www.svetagora.info/
Moraš da imaš instalisan fleš 7 ili 9 i upaljene zvučnike.

Potom otvori ovu sliku:
http://peinture.video-du-net.fr/images/icones-celebres/christ/Christ_Pantocrator_Sinai.jpg
Stavi preko celog ekrana i meditiraj uz muziku najmanje 4-5 časova.

Izjutra ćeš da budeš kao preporođen i nestat će sve mađije i daemoni.

Još jedan savet: da bi ti dan lepo počeo, pojedi svako jutro živu žabu.
Ništa gorega taj dan ne može da ti se više desi.

Pharcyde

Sad još reci da si ti Turinu učio koristiti fotoaparat i car si.

--
Do uvođenja embarga bio sam niko i ništa.
Jedan diler, NIN, 13. avgust 1993.

Denisovich

> Sad još reci da si ti Turinu učio koristiti fotoaparat i car si.

Nije. Nit on niti ja. Zato i nije naucio.

Denisovich

> Riskirajući da pojedini shizofrenici opet kaľu da sam gnjusan, ja ću samo

> reći kako me ne bi čudilo da uskoro na grupi čitamo i o Damirovom,
> citiram, "dobrom komadu kurca".

I meni je ovo palo na pamet. Kada Danci nema da plati, on ponudi Romanu. Ako
je skuplje onda Bilju.
Imao sam ja takvog jednog poznanika. Veliki umjetnik Dejo Kljun. Imao je on
tako Mirjam kojom je placao svoje racune.
Ona ista koja je poslije zavrsila kod Felixa.
Glavno da se obrce, sto bi rekao Mujo.

Denisovich

Romana Turina je ovo napisala pa obrisala:

> [...]

Na sto se nadovezao Vedran Krivokuca:

> Vjerovat ću ti na riječ, to je barem područje u kojem barem u pola

> navedenih slučajeva imaą osobnog iskustva (kako si već par puta sama
> istakla na ovoj grupi).

A ja na to kazem:

Da. Super je kako je izbrisala post, ali na zalost, prekasno. Vec si ga
kvotao. A sada ga i ja kvotam. Valjda ispravno. Nego...
To me podsjeca na onaj vic kad je Mujo isao traziti djevicu. Pa ono, trazi
curu koja ne zna sto je to qrac.
I tako...znate pa da ne pricam.

Sto se tice palice, visuljaka i slicnih stvari...da je on zaista visuljak,
ne bi ona toliko skvicala sto ga nije dobila.

Denisovich

"Vedran Krivokuca [Allah]" <ne...@casastorta.net> wrote in message

> [...]

> otpada. A sudeći po nekim izjavama, vjerojatno je dotični postao planetoid
> pa ima svoju posebnu putanju oko sunca. A tamo ne voze tramvaji.

Prijatelji zivotinja? Joj ne! Katastrofa. Inace, i oni se hvale da uplate na
njihov racun su sigurne i zasticene najnovijom "Ouroboros tehnologijom".
Ne's ti tehnologije.

Denisovich

> Evo, jos jedno pitanje.. Da ste na mom mjestu, koje oruzje bi birali?

Ono koje kod njega najbolje pali: penetrator THE STEFEK!

Denisovich

> Joą jedan savet: da bi ti dan lepo počeo, pojedi svako jutro ľivu ľabu.
> Niąta gorega taj dan ne moľe da ti se viąe desi.

Prijavit cu te udruzi za zastitu zivotinja u Gundulicevoj. Oni koriste
najsuvremeniju Ouroboros tehnologiju za prikupljanje priloga i zato su
opasni.

dvojnik

Pozdrav Vedran!

> Od napada Opelom Astrom ne možeš da se obraniš ničim manjim od Volkswagen
> Passata.

Mali tenk? ;)

Ja razmisljo izabrati preferans kao oruzje ;)))))))
Jedna partijica preferansa, pa do kad dodje "njegovo vrijeme"

dvojnik

Pozdrav Miroslav!

> [...]
>
> Još jedan savet: da bi ti dan lepo počeo, pojedi svako jutro živu žabu.
> Ništa gorega taj dan ne može da ti se više desi.

;))))))))))))))))))))))))) O uzasa li :>>>> dis' to nasel??? ;))))))

dvojnik

Pozdrav Pharcyde!

> Sad još reci da si ti Turinu učio koristiti fotoaparat i car si.

;))))))) Ne vrijedjaj. Ja sam pocetnik, a on je (navodno) vrhunski
majstor fotografije..
DA! znam da ekipa sa grupe o fotkanju tvrdi da lik nema poima o fotkanju,
ali u to se nebi stel mesat jer tek ucim.

dvojnik

Pozdrav Denisovich!

> Ono koje kod njega najbolje pali: penetrator THE STEFEK!

Stefek mi se uzasnuo ;))))))))))

Ermin Hasicevic

Hmm, oduvijek sam mislio da fight club nema smisla dok nisam
cuo za Krivokucu. Sad mi se vrti po glavi perverzna ideja da ne bi
bilo lose otvoriti isti sa njim kao pocasnim i dozivotnim ground &
pound
clanom. :)

Danijel Turina

On Wed, 21 Nov 2007 02:22:53 +0100, Pharcyde wrote:

> Sad još reci da si ti Turinu učio koristiti fotoaparat i car si.

Ma naravno. Sve je on mene naučio, samo što je po prirodi skromna osoba pa
se neće hvaliti, samo će pokazati kako ga boli to što ga ne uvažavaju i
cijene, onako kako bi se to i očekivalo od velike duše koju niski svijet ne
razumije.

--
http://www.danijel.org/

Marina Matesic

On Nov 20, 11:02 pm, "malkuth" <malk...@fourelements.au> wrote:
> "dvojnik":

> Kao facu.

> Kao papka.

odgovori koje si dao sami po sebi dovoljno govore o tebi.

em sto je Felix (koristit cu izraz) "zaastralio" u ovim svojim
pitanjima, a em sto si se ti odmah na njih upecao kao ribica. Dva mala
ega se igraju ribica i ribice.

Marina Matesic

joj Felix...ma jel ti ovo zapravo cendras za Danijelom???

danica.c...@gmail.com

On 21 stu, 00:18, "Vedran Krivokuca [Allah]" <n...@casastorta.net>
wrote:

Koji si ti idiot. Zena je napisala nesto potpuno drugo, ti si izvukao
taj Kurac i sad s njim mases okolo. Valjda tebi nije dosta reci jednom
pa se mora opet. Stvarno nemas drugog nacina da se uvuces u raspravu,
a svim silama bi.

Danijel Turina

Ne, hoće reći tri stvari. Prvo, hoće ostvariti dojam da je skroman kad veli
da je početnik, a zapravo nije ni početnik, on se ne bavi fotografijom.
Buraz mu donese nekakvu igračku kao i obično (vidim da mu sad u zadnje
vrijeme nosi dSLR fotoaparate) a on se s tim kurči po Luni, "isprobava"
aparat. Skužio je da su ti aparati ljudima fora i da se s tim fino da biti
u centru pažnje. On ne radi fotke.

Druga stvar koju pokušava progurati je da sam ja "navodno vrhunski majstor
fotografije". Ja ne znam točno što bi ta sintagma trebala značiti, budući
da ja o sebi niti govorim niti mislim da sam vrhunski majstor fotografije,
budući da ni za to ne znam što bi točno značilo, i kakva bi to osoba bila,
valjda Ansel Adams ili Henri Cartier-Bresson. Činjenica je da ja slikam za
svoj gušt, a ako se još nekome dopadnu fotke, super.

Što se tiče ekipe s grupe o fotkanju, to je treća laž koju Felix pokušava
progurati. Tamošnju ekipu sačinjava desetak jako dobrih fotografa i hrpa
početnika koji se za to interesiraju i povremeno postavljaju pitanja. Među
dobrim fotografima postoje svakakvi rivaliteti i jedni drugima podmeću
kajle tu i tamo. Neki od početnika se svrstavaju na ovu ili onu stranu u
nadi da budu po asocijaciji s nekim od dobrih fotografa i oni postali dobri
fotografi. Ne postoji jedinstvena "ekipa s grupe o fotkanju", a najmanje
ekipa koja bi imala negativno mišljenje o meni. Felix se tamo povremeno
pokušavao ugurati ali baš mu i ne ide, budući da ništa ne zna i samo bi se
nalazio na kavama i nesuvislo trabunjao, a fotografi su uglavnom konkretni
likovi, ili se priča o tehnici ili o fotkama, a Felix niti zna tehniku niti
ima fotke. Slično je i na grupi o linuxu, on će reći da je početnik za
linux zato da ostavi dojam skromnosti, ali zapravo je nesposobnjaković koji
je zadnjih deset godina početnik u linuxu i svaki put kad mu se razjebe
komp ide žicati nekog linuxaša da mu sve instalira i konfigurira, a onda se
on spaja s linuxa sa isključivom namjerom da ostavlja dojam egzotičnosti,
jer svaka šuša može staviti windowse, a Felix ima linux. Onda ode na irc
kanal o linuxu i tamo trabunja o pivi i cevapima.

Felix već par godina mijenja dSLR aparate poput Fuji S3Pro i Nikona D200, a
služe mu isključivo kao igračke za pokazivanje. Normalnim fotografima je
fotoaparat instrument koji služi tome da možeš proizvoditi slike kakve
želiš, ali Felixu je to sredstvo za preseravanje. Vidio je da se puno ljudi
interesira za takve aparate i da može biti u centru pažnje s tim, da se
može probati ugurati u neku ekipu.

Linux je normalnim ljudima operativni sustav koji ima određena svojstva
koja su korisna ako hoćeš raditi određene stvari, recimo napraviti uredski
server ili nešto slično. Recimo ja imam web na linuxu, produkcijski server
od firme mi je na linuxu. Felix je vidio da se s tim može biti dio neke
ekipe i praviti se važan, pa si je stavio linux na stolni stroj, gdje je to
najgore rješenje za prosječnog korisnika i ima smisla samo za profesionalce
koji unix sustave koriste na poslu, pa im je jednostavnije imati to i na
desktopu; čak i takvi rijetko stave linux na desktop jer je to gnjavaža
održavati, stalno treba nešto drkati po tome. Kad netko ima linux na
desktopu, očekuje se da je nekakva faca koja administrira desetak sustava
negdje, a osim toga je entuzijast za linux. Felix se samo zagonetno
nasmješi, izglupira se i veli "ja sam samo početnik u linuxu, već se deset
godina učim", i srkne pivu. Onda svi zaključe "wow, ne samo da je faca,
nego je još i tako skroman, kako je to divan čovjek!".

Slično je u apsolutno svim područjima na koja se on isfurava - religija,
magija, kuhanje, apsolutno sve. Kuhati ne zna, o religiji nema pojma
(svojedobno je tvrdio da se bavi komparativnom religijom, a činjenica je da
nije pročitao ni katekizam KC kao jedan od bitnijih tekstova za jednu od
bitnijih religija, tako da je pitanje što bi on uopće s čim komparirao kad
zna jedino par nepovezanih informacija o par rijetkih, egzotičnih i
izumrlih religija), ali moram priznati da je na ovoj grupi tematski, budući
da se u crnu magiju izvrsno razumije i svakodnevno ju prakticira.

Eto to je Felix, to je pozadina i smisao njegovih ludiranja, zafrkancija i
skromnosti. On je univerzalno nesposoban čovjek kojemu je skromnost
nemogućnost, ne-opcija. Skromnost je po definiciji kad nešto znaš i
vrijediš, ali prema tome imaš nepretenciozni stav. Felix ništa ne zna
raditi, a kad takav čovjek veli da ne zna i da je početnik, to nije
skromnost nego konstatacija činjenica. Kad takav čovjek od takve
konstatacije pokušava stvoriti dojam da se radi o skromnosti, to je zapravo
teška oholost, jer se nesposobnjaković pokušava isfuravati kao sposobna a
skromna osoba. To ljudi rijetko kuže pa Felix uvijek nađe nekakvu publiku,
barem dok ga ne provale, a onda ide dalje.

--
http://www.danijel.org/

Marina Matesic

a izgleda da smo mi svi online ;)
:)

Miroslav Zubcic

Ermin Hasicevic wrote:

> [...]
> cuo za Krivokucu. Sad mi se vrti po glavi perverzna ideja da ne bi
> bilo lose otvoriti isti sa njim kao pocasnim i dozivotnim ground &

Ti baš nisi shvatio taj film jelda?

danica.c...@gmail.com

Je, ovo mi je fokus zivota zadnjih dana;)

Vedran Krivokuca [Allah]

Wed, 21 Nov 2007 09:20:23 +0100, Danijel Turina napisa:

> Sve je on mene naučio

Sad i to sme da se kaže!

--
*)

Vedran Krivokuca [Allah]

Wed, 21 Nov 2007 11:10:12 +0100, Miroslav Zubcic napisa:

> Ti baš nisi shvatio taj film jelda?

Sniman je u prljavoj i agresorskoj ameriki koja mu ubija braću po džihadu.
Naravno da ga nije shvatio, ali samo zato što ne želi.

--
*)

Vedran Krivokuca [Allah]

Wed, 21 Nov 2007 00:47:00 -0800, danica.crnogorac napisa:

> Koji si ti idiot.

Koja si ti Đurđa.

--
*)

Ermin Hasicevic

On Nov 21, 11:10 am, Miroslav Zubcic <n...@big-other.com> wrote:

> Ti baš nisi shvatio taj film jelda?

Jesam, film je besmislen otprilike poput tvoje pojave na ovoj grupi.
To je bit tog filma. Apsolutni besmisao.

Marina Matesic

Sad si bas morao... a ja ipak mislim da on u podsvijesti zeli hmm...

jocking :) znaju svi da on ima potrebu biti najveca faca u svemu, ali
tako da je uvijek skromni ucenik koji je tek pocetnik, samo sam ga
malo htjela isprovocirati.

Ermin Hasicevic

On Nov 21, 12:37 pm, "Vedran Krivokuca [Allah]" <n...@casastorta.net>
wrote:

A sta tu, bre, ima da se shvati? Tu ima samo da se bije i to
prvenstveno
tebe i kamerada Zubu koji ti drzi visuljka dok ga ti duvas caletu.

Vedran Krivokuca [Allah]

Wed, 21 Nov 2007 04:33:25 -0800, Ermin Hasicevic napisa:

> A sta tu, bre, ima da se shvati?

Jesi li konačno okrenuo računalo prema Meki?

--
*)

Pharcyde

On Wed, 21 Nov 2007 09:20:23 +0100, Danijel Turina <NA...@danijel.org>
wrote:

Pun je Dunav takvih ko što je on.

Danijel Turina

On Wed, 21 Nov 2007 04:24:43 -0800 (PST), Marina Matesic wrote:

> [...]
>
> jocking :) znaju svi da on ima potrebu biti najveca faca u svemu, ali
> tako da je uvijek skromni ucenik koji je tek pocetnik, samo sam ga

Znam, ali ne razumiješ kako njemu mozak funkcionira, a ja ga znam bolje
nego itko, tako da sam iskoristio tvoju poruku da nešto od toga napišem za
javnost, čisto da objasnim ljudima kako taj funkcionira i razmišlja.

--
http://www.danijel.org/

Ermin Hasicevic

On Nov 21, 1:40 pm, "Vedran Krivokuca [Allah]" <n...@casastorta.net>
wrote:

> Wed, 21 Nov 2007 04:33:25 -0800, Ermin Hasicevic napisa:

> Jesi li konačno okrenuo računalo prema Meki?

A jesi ti konacno okrenu dupe prema Meki da zavatis Allahov visuljak
5 puta na dan?

Ratko Jakopec

On Tue, 20 Nov 2007 23:36:20 +0100, Miroslav Zubcic wrote:

> Ja Jahve nad vojskama ću da vam se najebem keve o Izraele ...!

Vidi ti naseg intelektualca, Miroslava.

Denisovich

> ;))))))) Ne vrijedjaj. Ja sam pocetnik, a on je (navodno) vrhunski
> majstor fotografije..
> DA! znam da ekipa sa grupe o fotkanju tvrdi da lik nema poima o fotkanju,
> ali u to se nebi stel mesat jer tek ucim.

Ne. On je samo bukach, i derach i ima relativno skupi aparat, vjerojatno
neki FF.
ALi ne zna.
Na svu srecu mene ne zna tamo. Ne otkrivam sve nickove.

Denisovich

>joj Felix...ma jel ti ovo zapravo cendras za Danijelom???

Ne. Ti cendras. Pricamo o lecama i fotografiji. Ako se ti ne kuzis u bokehe
i APS-ove, odstupi!

Ratko Jakopec

Ako se kuzis u lece i fotografije kao sto se kuzis u podesavanje news
programa, bas i nisi neki majstor.

Denisovich

>Sad si bas morao... a ja ipak mislim da on u podsvijesti zeli hmm...

Nastavi. Iskaľi svoje podsvjesne sadrľaje. Reci...ątefeka!

>jocking :) znaju svi da on ima potrebu biti najveca faca u svemu, ali
>tako da je uvijek skromni ucenik koji je tek pocetnik, samo sam ga
>malo htjela isprovocirati.

Ne. On nije rekao da je faca. Rekao je da je početnik. Ja kaľem pak da je
Danijel bukach, vikach i blefer i o fotografiji ima pojma koliko i curica
koja si je kupila onaj mali olympus za fufice koji im moze pasti i u vodu.

Denisovich

> Znam, ali ne razumiješ kako njemu mozak funkcionira, a ja ga znam bolje
> nego itko, tako da sam iskoristio tvoju poruku da nešto od toga napišem za
> javnost, čisto da objasnim ljudima kako taj funkcionira i razmišlja.

Ne poznajes ga. Daleko je od tebe a ljudi se mijenjaju.

Denisovich

> Ako se kuzis u lece i fotografije kao sto se kuzis u podesavanje news
> programa, bas i nisi neki majstor.

Tako je. Ne podesavam newse.

Ratko Jakopec

On Wed, 21 Nov 2007 18:47:22 +0100, Denisovich wrote:

> Nastavi. Iskaľi svoje podsvjesne sadrľaje. Reci...ątefeka!

> Ne. On nije rekao da je faca. Rekao je da je početnik. Ja kaľem pak da je

Ako ti tako "kazes" onda je to tako, to je kao da Jahve govori.

Ratko Jakopec

Ma da, treba to znati napraviti.

Danijel Turina

On Wed, 21 Nov 2007 18:44:25 +0100, Denisovich wrote:

Pravi se javio. Kad si vidio da se ja bavim fotografijom kupio si A100 i
nešto nevješto prtljao, slao si čak i fotografije na foto.binaries grupu i
nisu ništa valjale. Ja bih očekivao da se filmski snimatelji razumiju u
fotografiju, u krajnjoj liniji ista pravila kompozicije bi trebala važiti
na oba medija, i u filmovima s dobrom kamerom se doista vidi dobra
fotografska kompozicija, ali ti očito nisi neka klasa od filmskog
snimatelja. Izgleda da nije dovoljno nabaviti skupu kameru, treba imati
znanja i talenta. Glavno da se znaš svuda gurati.

--
http://www.danijel.org/

Denisovich

> Pravi se javio. Kad si vidio da se ja bavim fotografijom kupio si A100 i
> neąto nevjeąto prtljao, slao si čak i fotografije na foto.binaries grupu i
> nisu niąta valjale.

Jesam li?Ja imam fotoaparate od svojih teenagerskih dana. Nesto si pobrkao.
U svakom slucaju, lijepo je da mislis da svi tebe slijede, ali nece ici.
Danijele, priznaj da ne znas nista o fotografiji.

> Ja bih očekivao da se filmski snimatelji razumiju u

> fotografiju, u krajnjoj liniji ista pravila kompozicije bi trebala vaľiti
> na oba medija,

Pa to se i ocekuje, zar ne? Pogledaj samo Aleksandru Dabanovic.

> [...]
> snimatelja. Izgleda da nije dovoljno nabaviti skupu kameru, treba imati

> znanja i talenta. Glavno da se znaą svuda gurati.

Pa ti sad sebe opisujes, osim s tom razlikom da ti NISI snimatelj, ali imas
skupi aparat koji ne znas koristiti. Samo se deres po grupi i nitko te vise
ne dozivljava. Smatraju te budalom koja zivi u svom svijetu uvjerena da zna
posao koji evidentno nije dalje od amaterske fotografije. To su ti i rekli,
ali ti nisi to htio prihvatiti.

Denisovich

> Ma da, treba to znati napraviti.

Ne. To ne treba znati napraviti. To treba htjeti napraviti.

Denisovich

> Ako ti tako "kazes" onda je to tako, to je kao da Jahve govori.

Nije jahve. Samo je netko tko se malo kuzi.

Ratko Jakopec

On Wed, 21 Nov 2007 19:18:20 +0100, Denisovich wrote:

> Nije jahve. Samo je netko tko se malo kuzi.

Nisi trebao napisati, svi znamo da se ti malo kuzis.

Ratko Jakopec

Dobar izgovor zlata vrijedi.

Miroslav Zubcic

Miroslav Zubcic

Ermin Hasicevic wrote:

> Jesam, film je besmislen otprilike poput tvoje pojave na ovoj grupi.
> To je bit tog filma. Apsolutni besmisao.

Stereotip jedan Bosanski.

Miroslav Zubcic

Ermin Hasicevic wrote:

> A jesi ti konacno okrenu dupe prema Meki da zavatis Allahov visuljak
> 5 puta na dan?

Mislim da se ovo neće dopasti nekim mojim prijateljima muslimanima.

Ermin Hasicevic

On Nov 21, 8:31 pm, Miroslav Zubcic <n...@big-other.com> wrote:

> Izgleda da nije. Vjerojatno nije obavješten o kaznama za apostazu.

Jesam picka ti materina totalitaristicka! Odi molim te u Iran
ili Saudijsku Arabiju pa se druzi se sa svojim totalitaristickom
pobracom koja su ti po mjeri. BTW, logicaru, valjda bih
prvo trebao okrenuti racunalo prema Meki a onda od Meke
da bi me neki prijeki muslimanski sud osudio za apostazu.

Ermin Hasicevic

On Nov 21, 8:32 pm, Miroslav Zubcic <n...@big-other.com> wrote:

> Mislim da se ovo neće dopasti nekim mojim prijateljima muslimanima.

Boli me kurac i za tebe i za njih. Daj prilog za dzamiju skupa sa onim
koji je ucio kod majora Sljive kako bacati ljude u Dunav pa vici s
njima
'Allahu Ekber!' po citav dan, stoko!

Miroslav Zubcic

Ermin Hasicevic wrote:

> Boli me kurac i za tebe i za njih. Daj prilog za dzamiju skupa sa onim
> koji je ucio kod majora Sljive kako bacati ljude u Dunav pa vici s
> njima
> 'Allahu Ekber!' po citav dan, stoko!

Ermine, ovakvih kao što si ti je puna Drina.

Marina Matesic

On 21 stu, 19:53, Ratko Jakopec <ime.prez...@zg.t-com.hr> wrote:

> Nisi trebao napisati, svi znamo da se ti malo kuzis.

Ratko, definitivno sam zakljucila da ti imas najbolji, ali najbolji
smisao za humor i kratke odgovore. Tu si i od Danijela bolji. :)

Marina Matesic

u bokeh nesto da, u APS ne.
Ali hvala, sad cu i o tome procitati.

Vedran Krivokuca [Lord of Scrotum]

Wed, 21 Nov 2007 12:56:42 -0800, Marina Matesic napisa:

> Ratko, definitivno sam zakljucila da ti imas najbolji, ali najbolji
> smisao za humor i kratke odgovore. Tu si i od Danijela bolji. :)

Nije od Romane, spominjanje Felixovog STEFEKA kao primjera, citiram,
"dobrog komada kurca" je definitivno bolje. Ah da, ona se NE ŠALI.

--
One man, one world, one vision; just one religion - Sthepism Scrotumism!

Romana Turina

dvojnik wrote:

> Evo, jos jedno pitanje.. Da ste na mom mjestu, koje oruzje bi birali?

Glupost, laz i grijeh. Toga imas u izobilju, odlicno te sluze i u njima
ti nitko nije ravan.

Vedran Krivokuca [Lord of Scrotum]

Wed, 21 Nov 2007 22:16:53 +0100, Romana Turina napisa:

> ti nitko nije ravan.

I tako ti Felixu kažeš...

Miroslav Zubcic

Marina Matesic wrote:

> Ratko, definitivno sam zakljucila da ti imas najbolji, ali najbolji
> smisao za humor i kratke odgovore. Tu si i od Danijela bolji. :)

Ne samo od Danijela, već i od Felixa. Uvjerljivo najgluplji mrav koji
jebe slonicu i viče "pati bejbe pati".

Ratko Jakopec

On 21 Nov 2007 21:05:36 GMT, Vedran Krivokuca [Lord of Scrotum] wrote:

> "dobrog komada kurca" je definitivno bolje. Ah da, ona se NE ŠALI.

Vedrane, nije da te osudjujemo zbog tvoje opsesije, osudjejemo te zbog
drugi stvari, ali zbilja si fulao grupu, probaj na:

http://www.gay.hr/forum/index.php

Tamo ces naci decke slicnih interesa.

It is loading more messages.