vip mobilni internet provjera stanja

Zvonko

Pozdrav grupi

zanima moga frenda kako provjeriti na VIP sticku stanje računa tj. preko
SMS poruke. Ja tražio na stranicama ali nisam uspio nigdje naći a on je
bacio onu knjižicu što je dobio uz broj

unaprijed zahvalan

Panda

"Zvonko" <rap...@gmail.com> wrote in message
> Pozdrav grupi
>
> zanima moga frenda kako provjeriti na VIP sticku stanje ra�una tj. preko
> SMS poruke. Ja tra�io na stranicama ali nisam uspio nigdje na�i a on je
> bacio onu knji�icu �to je dobio uz broj
>
> unaprijed zahvalan

....odi na hr.org.vipnet pa �e ti se re�i.....

Zvonko

On 17.1.2011. 1:42, Panda wrote:
> "Zvonko"<rap...@gmail.com> wrote in message

> ....odi na hr.org.vipnet pa će ti se reći.....
>
>Jao vidi nisam znao da takva grupa postoji, još kad bi tamo neko nešto i
napisao, biser

Trustno1

On 17.1.2011 11:21, Trustno1 wrote:
> mislim da se trebaš registrirati na vip stranicama s brojem kojeg imaš i
> onda možeš gledati stanje računa...
>
> evo, sad sam našao
> http://www.vipnet.hr/korisnicki-centar/pitanja-i-odgovori/vipme-korisnici/vipme-broadband
>
> pa pogledaj malo pri kraju
>
> ili direktnije
> http://vipmevmc.vipnet.hr/

a sorry, preskočio sam ono u tvojoj poruci gdje spominješ "preko sms
poruke" :-)

Zvonko

Hvala na trudu, ali da mene zanima ono preko SMS-a, znam da je bilo
nekako tipa ukucaš svoj broj pa pošalješ na neki drugi broj.

Panda

"Zvonko" <rap...@gmail.com> wrote in message

...>cut<

> napisao, biser

....tamo, kako kažeš u vukojebini, ti treba skuhani čaj i kakva maca za
opuštanje, jer vidim da si na rubu .......