看日劇

DKNY

近百年日本侵華歷史 :
  • 日本明治維新後,把對外侵略定為國策
  • 原為中國藩屬,後為日本吞併,併為沖繩縣
  • 一八九四年,中日甲午戰爭
  • 第一次世界大戰時,日本乘機侵佔中國
  • 一九一五年,日本向袁世凱提出很多奪取中國權益的要求
  • 一九三一年,日本在瀋陽發動對東北三省的侵略
  • 日本侵佔東三省後,又對上海發動侵略
  • 一九三七年七月,日本攻擊北京附近宛平縣城
  • 中日戰爭中,日本屠殺中國軍民三十萬人
  • 一九九O年,日本在釣魚台塗上日本旗,建置燈塔,意圖侵佔中國領土 !!!
您想提高自己的日語能力嗎?請到本校學日文吧!
本校以 採用日式互動會話教學法,並使用2001日本最新日語視聽教材(包括人氣日劇、CM 及日語流行曲),保證短期內學會日語。詳情瀏灠本校網址。

Mycroft

算啦 !! 怨怨相報何時了。你睇以色列同巴勒斯坦 ??
一竹篙唔好打一船人。如果你想提升中國國力,讀多書啦。

"DKNY" <D...@NY.com> 撰寫於郵件 news:9i0qe4$hf...@news.ismart.net...
近百年日本侵華歷史 :
a.. 日本明治維新後,把對外侵略定為國策
b.. 原為中國藩屬,後為日本吞併,併為沖繩縣
c.. 一八九四年,中日甲午戰爭
d.. 第一次世界大戰時,日本乘機侵佔中國
e.. 一九一五年,日本向袁世凱提出很多奪取中國權益的要求
f.. 一九三一年,日本在瀋陽發動對東北三省的侵略
g.. 日本侵佔東三省後,又對上海發動侵略
h.. 一九三七年七月,日本攻擊北京附近宛平縣城
i.. 中日戰爭中,日本屠殺中國軍民三十萬人
j.. 一九九O年,日本在釣魚台塗上日本旗,建置燈塔,意圖侵佔中國領土 !!!

ET

係啦,與其埋怨過去,不如展望將來。
我反而支持學日文,同佢地做生意賺晒佢地d錢,溝埋d日本妹,等d蘿蔔頭得個恨字咪
仲好。
到時真係乜仇都報晒啦!
(認真地)過去野無論你幾唔份氣都無補於事,當年英法聯軍幾乎打到入北京城
啦,搞到我地差d亡國添,咁你係咪唔學英文呀?
歷史問題是要正視的,中國已逐漸富強起來,早晚要那些過去的侵略者付出代價的。
在此之前如閣下的愛國情操令閣下無法接受日本事物的話,你大可抵制日貨,不用日本
出的電器,又或者不看日本出的三(或四)仔VCD吧!
--

"Mycroft" <mycrof...@hotmail.com> 撰寫於郵件

DKNY

南京大屠殺 -- 相片
http://sokamonline.com/NJ-Kill/page1.cfm

"Mycroft" <mycrof...@hotmail.com> wrote in message
> [...]

Mycroft

(1) 製造仇恨不能解決問題;
(2) 現在的中國無能力報仇。
(3) 你想報仇的話,不防考慮當兵,讀軍事工程;無為煽動細路。

"DKNY" <D...@NY.com> 撰寫於郵件 news:9i3rkq$6v...@news.ismart.net...

DKNY

《田中奏摺》

『欲征服支那(整個中國),必先征服滿蒙(滿:即中國東北;
蒙:指中國蒙古);欲征服世界,必先征服支那。倘支那完全被我國
(日本)征服,其他為小亞細亞及印度南洋等异服之民族,必畏我而
降於我,使世界知東亞為日本之東亞,永不敢向我侵犯,此乃明治大
帝之遺策,是亦我帝國存亡上必要之事也。』

『寓明治大帝之遺策,第一期征服臺灣,第二期征服朝鮮,既然
實現,惟第三期滅亡滿蒙,以及征服支那領土,使异服之南洋及亞細
亞全帶,無不畏我仰我鼻息之云云大業。尚未實現,此皆臣等之罪也
。』

"Mycroft" <mycrof...@hotmail.com> wrote in message

Mycroft

佢同佢啲同黨都死咗好耐啦。父債子不還,算啦。
將心比己,假如你係一個十多歲嘅日本青少年,睇到你這段信息,有何感受 ?
鷸蚌相爭,漁人得利,你估邊個會最高興 ?

"DKNY" <D...@NY.com> 撰寫於郵件 news:9i4osu$6v...@news.ismart.net...

> [...]
> 實現,惟第三期滅亡滿蒙,以及征服支那領土,使异服之南洋及亞細
> 亞全帶,無不畏我仰我鼻息之云云大業。尚未實現,此皆臣等之罪也

Innie Chan

日本侵華係唔o岩, 呢筆歷史血帳身為中國人亦一定要算, 只可惜唔係而家, 要怪就怪
我o地國家未富強到好似美國咁可以蝦蝦霸霸。我覺得事情要睇得透D, 錯o既係上一代o
既日本人, 新一代分分鐘連南京大屠殺係乜都唔知, 一直俾自己o既國家呃緊, 其實佢o
地都可以算係受害者。所以唔好一竹篙打一船人, 日本人有至今仍不知悔改o既, 亦有
曾經犯錯, 而家每日仍背住沉重包袱、四處向人宣傳日軍暴行o既悔過日本老兵, 東史
郎就係一個例子。學習日本語, 唔代表係漢奸, 學多樣o野點都冇壞, 無謂將追求知識
呢種簡單o既求知慾政治化。只不過千祈唔好以為自己識兩句日文, 就連自己係中國人
都唔記得。

"DKNY" <D...@NY.com> 撰寫於郵件 news:9i4osu$6v...@news.ismart.net...

屎單幅屎片系畢業生

有得揀, 我都唔想做中國人.

因為有些事: "不想回憶, 未敢忘記."

做中國人絕不光彩. 只是生錯了地方.

Super

你既然做左中國人,就應該為身為中國人而驕傲。儘管現時中國之所為係比較惹人討
厭,我們卻不應因而自怨自艾。請為改變這事實而努力。

"屎單幅屎片系畢業生" <Lase...@tf.com> wrote in message

Innie Chan

唔好隨便話「生錯地方」, 比起好多一出世就冇飯食、飽受戰亂折磨o既人, 我o地已經
好幸福。

"屎單幅屎片系畢業生" <Lase...@tf.com> 撰寫於郵件