Koszulki HS

sptq

to hackers...@googlegroups.com
Pytanie do was, czy chcecie koszulki Hackerspace Lublin. Muszę wiedzieć jaki nakład szykować - im więcej koszulek tym mniejsza cena za sztukę.

Piotr Mąka

to hackers...@googlegroups.com
Jak jakies ladnie (:-)) to jedna sztuka dla mnie:) Drukarnia znaleziona? W razie czego mam mozliwosci pomoc:)

Patryk Gałach

to hackers...@googlegroups.com
a jaki wzór jest? :)

W dniu środa, 21 sierpnia 2013 10:28:49 UTC+2 użytkownik sptq napisał:
Message has been deleted

Piotr Kuśmirek

to hackers...@googlegroups.com
To cena koszulki to jest 20 zł za sztukę. Koszulki są białe z nadrukiem wykonane sitodrukiem. Niestety będzie trzeba opłacić wysyłkę, ale sądzę, że przy odpowiedniej ilości koszulek da radę wysyłkę z rabatu pokryć, jest też szansa, że wysyłka wyjdzie za darmo ale to nie jest pewne. Fajnie jak byście pisali kto ile chce koszulek i w jakim rozmiarze od M do XL jest też wersja dla kobiet, żebym wiedział ile zamówić.

Tanatos

to hackers...@googlegroups.com
IMO czcionka jest jeszcze trochę słaba, można by dopracować przed
wrzucaniem na koszulki.
A nie lepiej w ogóle zamówić koszulki w Lublinie, odebrać na miejscu i
nie będzie trzeba się bawić w żadne wysyłki.
Mam znajomego, który robi koszulki w Lublinie, dzięki niemu m.in.
załatwiałem kilka lat temu koszulki dla Lubelskiego Fandomu StarWars (
http://starwars-lublin.org/ ), cena była podobna do tej o której
napisał Piotr.

Pozdrawiam
Tanatos

W dniu 28 sierpnia 2013 15:38 użytkownik Piotr Kuśmirek
<tri...@gmail.com> napisał:
> To cena koszulki to jest 20 zł za sztukę. Koszulki są białe z nadrukiem
> wykonane sitodrukiem. Niestety będzie trzeba opłacić wysyłkę, ale sądzę, że
> przy odpowiedniej ilości koszulek da radę wysyłkę z rabatu pokryć, jest też
> szansa, że wysyłka wyjdzie za darmo ale to nie jest pewne. Fajnie jak byście
> pisali kto ile chce koszulek, żebym wiedział ile zamówić.
>
> --
> Otrzymujesz tę wiadomość, ponieważ subskrybujesz grupę dyskusyjną Google o
> nazwie „Hackerspace Lublin”.
>
> Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać z niej wiadomości,
> [...]

Piotr Kuśmirek

to hackers...@googlegroups.com
Ale tu przy większym zamówieniu będzie rabat, nie jestem określić ile % ale może tak być, że zredukuje koszta wysyłki i jeszcze poniżej zejdzie. To dowiedz się ile tam by kosztowało zrobienie koszulek. Co do loga to jest to oficjalne HS Lublin. Nie mniej jednak trzeba wiedzieć o jakim zamówieniu mówimy, byśmy mogli wybrać pracownie, która nam nam to najtaniej zrobi.
Pozdrawiam
Trime