FORTHnet ADSL disconnections

Amerzone

Mπήκα κι εγώ στο club από προχτές (Ζyxel Prestige 650R-33, 384k) με dynamic
ip forthnet. Oι ταχύτητες, προς το παρόν, είναι πολύ ικανοποιητικές
(35-45k), αλλά έχω συνεχή disconnections (εκεί που κατεβάζει από web, η
ταχύτητα πέφτει στο μηδέν, και πρέπει ν' ανοιγοκλείσω το modem για να
ξαναπάρει μπρος). Πολύ εκνευριστικό, το κάνει κάθε 10-15 λεπτά... Έχει κι
άλλος το ίδιο πρόβλημα?

acinetobacter

Όταν βλέπω 35 kb/sec ανοίγω ντομ περινιόν - αν αυτό σου λέει κάτι.
To 40 πιο συχνά το έχω ως πυρετό παρά ως ταχύτητα.. 20-30 kb/sec
σταθερά. Forthnet 384 με jetspeed 500i (over isdn). Αποσυνδέσεις δεν
βλέπω να έχω (τα νυχτερινά log files δεν τα παρακολουθώ τακτικά, αλλά
κατά τη διάρκεια της ημέρας δεν έχω). Υπόψην ότι μπαίνω bridged από
linux box.

Πάνω σε τι dslam είσαι? Ίντρακομ? Είχε πάρει το αυτί μου κάτι περί
disconnect zyxel - intracom..

Αν μετά το disconnect δεν κάνεις τίποτα, το modem δεν κάνει
reconnect από μόνο του (μέσα σε κάποιο εύλογο χρονικό διάστημα)?

λύσις

In article <bp3o59$etl$1...@nic.grnet.gr>,

Tipote ligotero apo 45 kB/S, olo to 24wro, 7 meres thn ebdomada.

softice

epishs 40kb/s stathera xwris disconnections
forthnet384 - dslam anco -modem alcatel speedtouch.

to pio pithano einai na pefteis se provlimatiko dslam.

Amerzone

acinetobacter wrote:

> Πάνω σε τι dslam είσαι? Ίντρακομ? Είχε πάρει το αυτί μου κάτι περί
> disconnect zyxel - intracom..

Σε Siemens DSLAM είμαι. Οι ρυθμίσεις μου είναι οι εξής:

Μοde : Routing
Encapsulation : PPPoA
Multiplexing : VC
VPI/VCI : 8/35
User Name : x...@forthnet.gr
IP address : Obtain IP automatically
Network address translation : SUA only
Connection : Nailed-up

Στα properties του ΤCP/IP της κάρτας δικτύου (στο Νetwork app του Control
Panel), έχω obtain IP automatically, Disable DNS, Gateway none, όπως λέει το
manual του Ζyxel.

Δοκίμασα και με PPPoE, LLC και μία από τα ίδια.

> Αν μετά το disconnect δεν κάνεις τίποτα, το modem δεν κάνει
> reconnect από μόνο του (μέσα σε κάποιο εύλογο χρονικό διάστημα)?

Δυστυχώς όχι...

acinetobacter

On Sat, 15 Nov 2003 11:24:19 +0200, "Amerzone"
<amer...@myrealbox.com> wrote:

>Σε Siemens DSLAM είμαι. Οι ρυθμίσεις μου είναι οι εξής:
> [...]

Aυτές είναι οι ρυθμίσεις του zyxel, οπότε δεν ανακατεύομαι.. ;-)

>Στα properties του ΤCP/IP της κάρτας δικτύου (στο Νetwork app του Control
>Panel), έχω obtain IP automatically, Disable DNS, Gateway none, όπως λέει το
>manual του Ζyxel.

Αυτό με το gateway με μπερδεύει λίγο.. Την εξωτερική ip την παίρνει
μόνο το ζίξελ, σωστά? Δεν θα έπρεπε να ορίζεις ως gateway την
εσωτερική ip του zyxel?

Αλλά και πάλι, εφόσον σου παίζει έτσι, φαίνεται άσχετο με τα
disconnects.

Στο www.dslreports.com (ή deslreport - δεν θυμάμαι ακριβώς)
υπάρχουν αρκετά hints για το σωστό σεταπάρισμα της σύνδεσής σου (mtu
κτλ) καθώς και κάποια εργαλεία (drtcp κτλ). Δες λίγο μήπως από εκεί
βγάλεις κάποια άκρη..

Η forthnet τι λέει για όλα αυτά? Ο ΟΤΕ?

Stelios Koulouris

Eixa egw akribws to idio problhma me dslam Intracom kai modem Jetspeed 500i.

Ly8hke me anab8mish apo toys texnikoys ths Intracom toy firmware toy dslam
sto Byrwna.

"Amerzone" <amer...@myrealbox.com> wrote in message

Amerzone

Stelios Koulouris wrote:

> Eixa egw akribws to idio problhma me dslam Intracom kai modem
> Jetspeed 500i.
>
> Ly8hke me anab8mish apo toys texnikoys ths Intracom toy firmware toy
> dslam sto Byrwna.

Οι τεχνικοί της FORTHnet έχουν σηκώσει τα χέρια ψηλά, πάντως. Τουλάχιστον
επιβεβαίωσαν ότι οι ρυθμίσεις του router είναι σωστές. Αύριο θα τηλεφωνήσω
στο 121, μήπως από βδομάδα βγει κάποια άκρη με τον πΟΤΕ...

Amerzone

acinetobacter wrote:

> Αυτό με το gateway με μπερδεύει λίγο.. Την εξωτερική ip την παίρνει
> μόνο το ζίξελ, σωστά? Δεν θα έπρεπε να ορίζεις ως gateway την
> εσωτερική ip του zyxel?

Δοκίμασα και τα εξής στο TCP/IP της κάρτας δικτύου, όπως μου είπαν από
FORTHnet:

IP address --> 192.168.1.2
Subnet mask --> 255.255.255.0
DNS --> host = forthnet, Domain = forthnet.gr, + τους DNS της FORTHnet
Gateway --> 192.168.1.1 (η ΙP του Zyxel)

Tο πρόβλημα παραμένει, δεν έχει σχέση με τις ρυθμίσεις του router...

Amerzone

Stelios Koulouris wrote:

> Eixa egw akribws to idio problhma me dslam Intracom kai modem
> Jetspeed 500i.
>
> Ly8hke me anab8mish apo toys texnikoys ths Intracom toy firmware toy
> dslam sto Byrwna.

Μέσω 121 έγινε η δουλειά? Πώς συμπεριφέρθηκες? Πόσο καιρό τους πήρε?

m@nos

Όλο το καλοκαίρι στην περιοχή μου.

Ο φίλτατος Amerzone <amer...@myrealbox.com> ανάφερε:

--
Posted at NEOLEA.NET nntp server
All Greek newsgroups are available at nntp://news.neolea.net

Amerzone

m@nos wrote:

> Όλο το καλοκαίρι στην περιοχή μου.

Fuck... To θέμα είναι ότι δεν μου το κάνει στη χάση και στη φέξη, αλλά
συνέχεια, αφού μείνει on για 8-12 λεπτά. Τα χω πάρει πολύ άσχημα...

acinetobacter

On Sun, 16 Nov 2003 02:22:21 +0200, "Amerzone"
<amer...@myrealbox.com> wrote:

> [...]
>Gateway --> 192.168.1.1 (η ΙP του Zyxel)
>
>Tο πρόβλημα παραμένει, δεν έχει σχέση με τις ρυθμίσεις του router...

Sorry to say, αλλά το όλο ζήτημα μου βρωμάει για πρόβλημα του
dslam.. Θέλω να πιστεύω ότι δεν υπάρχει κάποιο κουσούρι στη σχέση
zyxel modem + siemens dslam, γιατί και οι δύο εταιρείες είναι
αξιόπιστες.

To κακό της υπόθεσης είναι ότι οι αναβαθμίσεις του οτε σε siemens
dslam πρέπει να γίνονται πιο σπάνια και από εκλείψεις ηλίου.. ;-(

Ενδιαφέρον θα ήταν αν θα μπορούσες να τεστάρεις ένα siemens modem
πάνω στη γραμμή σου. Θα ήταν ιδιαίτερα διαφωτιστικό, νομίζω..

Στο dslreports πήγες?

Stelios Koulouris

Peripoy 2 ebdomades apo otan anafer8hke to problhma. Steile e-mail sthn
Intracom, pare thlefwno sto 121, kai parakalese kai thn Forthnet na toys
paroyn kai aytoi ena thlefwno..

"Amerzone" <amer...@myrealbox.com> wrote in message

j77

το θέμα δεν είναι καν αυτό...
το θέμα είναι ότι τώρα εσύ πληρώνεις και OTE και Forthnet για dsl
που δεν έχεις όμως. και δεδομένου ότι κουτσοδουλεύει δεν πρόκειται να
έχεις καμιά αποζημίωση.

Amerzone

j77 wrote:

> το θέμα δεν είναι καν αυτό...
> το θέμα είναι ότι τώρα εσύ πληρώνεις και OTE και Forthnet για dsl
> που δεν έχεις όμως. και δεδομένου ότι κουτσοδουλεύει δεν πρόκειται να
> έχεις καμιά αποζημίωση.

Ξαναπροσπάθησα σήμερα με την τεχνική υποστήριξη της forthnet. Περίμενα πρώτα
μισή ώρα αφού είχε σταματήσει να κατεβάζει (για να μην φαίνομαι ghosted) και
τους τηλεφώνησα. Μου λένε ότι φαίνομαι να είναι online και μάλιστα έκαναν
ping τον υπολογιστή μου χωρίς πρόβλημα. Το θέμα είναι ότι εγώ δεν μπορώ να
κάνω ping κανέναν. Μόλις τους είπα ότι αν κάνω ping 192.68.1.1 (την ΙP του
zyxel) παίρνω timeout, μου άρχισαν ότι το modem δεν είναι τεσταρισμένο από
τον πΟΤΕ και κάτι τέτοια κουλά. Μόλις τους έκοψα το βήχα ("μα πλέον δεν
είναι υποχρεωτικό να αγοράσω το modem του πΟΤΕ"), άρχισαν κάτι του στυλ "δεν
επικοινωνεί ο υπολογιστής με το modem" και άλλα τέτοια φαιδρά. Με χουν βάλει
σε σκέψεις, όμως... Φυσικά δεν μπορούν να μου εξηγήσουν γιατί ενώ δουλεύει,
στα 10 λεπτά πάνω "μπουκώνει". Έχω βγάλει και τον Sygate firewall, μήπως
έφταιγε αυτός. Tespa, δήλωσα βλάβη και στο 121, και θα δούμε από Δευτέρα.
Πάντως, έτσι δεν τ' αφήνω, θα τους ταράξω και τους δυο στα τηλεφωνήματα και
στα e-mail κι ας με σκάσουν...

PI

Ping στο zyxel πρεπει να μπορεις να κανεις ΠΑΝΤΑ (εκτος αν ειναι κλειστο).
Τελικα το προβλημα σου πρεπει να ειναι αλλου και οχι στον ΟΤΕ.

Amerzone

PI wrote:

> Ping στο zyxel πρεπει να μπορεις να κανεις ΠΑΝΤΑ (εκτος αν ειναι
> κλειστο). Τελικα το προβλημα σου πρεπει να ειναι αλλου και οχι στον
> ΟΤΕ.

Tέτοια λέγε μου, να μου δίνεις θάρρος...

PI

Στο επομενο κολλημα ελεγξε αν το λαμπακι του link ειναι αναμμενο. Επισης δες
μηπως καποιο καλωδιο δεν παταει καλα.

Amerzone

PI wrote:

> Στο επομενο κολλημα ελεγξε αν το λαμπακι του link ειναι αναμμενο.
> Επισης δες μηπως καποιο καλωδιο δεν παταει καλα.

Τα leds που δείχνουν την επικοινωνία με την κάρτα δικτύου (100Μ LAN) και το
συγχρονισμό με το DSLAM (DSL) είναι συνέχεια αναμμένα. Το τελευταίο δεξιά
(πράσινο PPPoE/ACT) που δείχνει την κίνηση με το δίκτυο σβήνει, κι αραιά και
που τρεμοπαίζει στιγμιαία και ξανασβήνει. Αυτά, όταν έχω PPPoA με
VC-multiplexing. Aν το ανοίξω και πάλι, το διαμορφώσω σε PPPoE με LLC
multiplexing, συνεχίζει να κατεβάζει αυτά που είχε ο FlashGet queued, και
μετά απο 5-10 λεπτά, ο FlashGet κάνει timeout και δίνει socket error. To
λαμπάκι όμως εξακολουθεί να είναι αναμμένο. Ε, καλά, θα τρελαθώ...

To manual λέει:

Green led
On --> Τhe Prestige has a successful dsl connection
blinking --> sending / receiving data
off --> system is ready, but not sending / receiving data

Orange led
on --> successful dsl connection using PPPoE
off --> no PPPoE connection

acinetobacter

On Sun, 16 Nov 2003 15:34:07 +0200, "Amerzone"
<amer...@myrealbox.com> wrote:

> [...]
>zyxel) παίρνω timeout, μου άρχισαν ότι το modem δεν είναι τεσταρισμένο από

Ούτε εγώ μπορώ να κάνω ping το modem μου (!), αλλά όλα δουλεύουν
καλά.

Τον τελευταίο καιρό είμαι σε ένα συνεχή οργασμό αλλαγών στα πισιά
μου και στο δίκτυό μου (στήνω το ένα καινούριο πισί πίσω από το άλλο -
έβαλα wireless, router στο σπίτι, router στην ταράτσα κτλ) και
πραγματικά δεν είχα χρόνο να ψάξω την adsl όσο θα ήθελα, εφόσον μου
δουλεύει.

Ας ξεκαθαρίσουμε τα εξής: από όσο καταλαβαίνω, την ιντερνετική ip
την παίρνει το ζύξελ και η 192.168.1.1 είναι η ip του ζύξελ για το
εσωτερικό δίκτυό στο σπίτι σου, σωστά? α) Έχεις ορισμένη στην
δικτυόκαρτα του πισιού σου σαν gateway τo 192.168.1.1 ? Aνα ναι, και
αν παρόλα αυτά δεν μπορείς να το κάνεις ping, δώσε σε ένα commad
prompt παράθυρο των xp την εντολή route print και δες μήπως κάνει κάτι
παλαβό στο routing. Τσέκαρε και το gateway στην οθόνη που θα σου δώσει
το route print. Δώσε και ένα route -f β) Kάνε σύνδεση pppoe bridged
(μέσα από το μενού του ζίξελ επιλέγεις pppoe και στο επόμενο μενού
δίνεις "bridged xyz" (xyz=κάποιο νούμερο που δεν θυμάμαι.. ;-) ). Στο
ζίξελ ενεργοποίησε το RIP. Επίσης στα xp να εγκαταστήσεις τον rip
listener (από το add networking components).

Aπό ό,τι καταλαβαίνω, η forthnet πρέπει να αλλάζει δυναμικά το
routing της και τα xpια (και ίσως και το ζίξελ) τρελλαίνονται. Γι αυτό
πρέπει να ενεργοποιήσεις το rip στο ζίξελ και τον rip listener στα
xpια. Στην φάση που δεν μπορείς να κάνεις ping το ζιξελ στην 192.χ.χ.χ
ip , είμαι βέβαιος ότι τα xp (λόγω των αλλαγών στο routing) χάνουν το
gateway ή ότι γίνεται κάτι το εξαιρετικό χοντρό στο routing σου (route
print)! Άλλη εξήγηση δεν μπορεί να υπάρχει! .-

Αν θέλεις στείλε μου το κινητό σου σε email για γρήγορη
επικοινωνία.

Αυτά που σου είπα για τα mtus κτλ τα είδες?

j77

Για να πω και εγώ την μπακαλοπαπατζοσκέψη μου.
το modem ειναι σιγουρα ενταξει?
υπαρχει τρόπος να τεσταρεις αλλο σε σενα ή το δικό σου αλλού?

j77

> [...]
>σε σκέψεις, όμως... Φυσικά δεν μπορούν να μου εξηγήσουν γιατί ενώ δουλεύει,

Η κλασσική τακτική όλων των εταιριών απ' ότι έχω απο δική μου εμπειρία
είναι η εξής απλή:

στην πρώτη σου επικοινωνία μαζί τους απαντούν άμεσα και ευχάριστα σαν
φιλαράκια. Πάντα στο τέλος αυτής της επικοινωνίας θα σου πουν ότι
μάλλον εσύ έκανες κάποιο λάθος (και χαζό λάθος) και για αυτό δεν έχεις
πρόβλημα. Ή αν πρόκειται για υπηρεσία ότι εσύ δεν είχες καταλάβει καλά
και δεν έφταιγε ο πωλητής που δεν στο είπε (γιατί αυτός σίγουρα στο
είπε αλλά εσύ δεν το θυμάσαι καλά).

και σε στέλνουν στην ευχή της παναγίας. και χωρίζετε σαν παιδικοι
φίλοι

Αν το αφήσεις εκεί έχασες.

2η επικοινωνία σου λένε πάλι άλλες χαζομάρες για να σε στείλουν.

3η επικοινωνία -
ή βρίσκουν λύση
ή τους φοβερίζεις
ότι θα δημοσιοποιήσεις το πρόβλημά σου και την άσχημη αντιμετώπιση του
support σε Online κοινότητες και περιοδικά , στην κατασκευάστρια
εταιρία , στην μητρική εταιρία του εξωτερικού , στον ΙΝΚΑ/ΕΚΠΟΙΖΩ κτλ
κτλ (ανάλογα με την περίσταση)

resume: το customer support στην Ελλάδα, είναι -συνήθως και όχι πάντα-
CS της πρώτης ανούσιας επικοινωνίας. Από εκεί και πέρα ισχύει η λογική
του 80. Αν δεν ακούσουν δικηγορίστικους όρους να ταρακουνηθούν ότι
αυτός κάτι ξέρει και θα μας τρέχει, δεν κάνουν τίποτα.

ΥΓ. Γι' αυτό κι εγώ πριν στείλω email βάζω την αδελφή μου που μόλις
τέλειωσε Νομική να το περνάει ένα χέρι και να βάζει τη δικιά της
ορολογία , για να κλάνουν μπάμιες.

Amerzone

acinetobacter wrote:

> Ας ξεκαθαρίσουμε τα εξής: από όσο καταλαβαίνω, την ιντερνετική ip
> την παίρνει το ζύξελ και η 192.168.1.1 είναι η ip του ζύξελ για το
> εσωτερικό δίκτυό στο σπίτι σου, σωστά?

Nαι. Στα Internet settings του zyxel έχω "obtain IP address automatically",
192.168.1.1 είναι η ip του zyxel. Eπειδή μιλάς για εσωτερικό δίκτυο, το
zyxel είναι στο μοναδικό pc που έχω.

Στην κάρτα έχω βάλει ΙP 192.168.1.2 και subnet mask 255.255.255.0. To WINS
είναι disabled, DNS έχω βάλει της FORTHnet (με host = forthnet, domain =
forthnet.gr), Bindings > Client for MS Networks, Advanced > Allow binding to
ATM = No.

Επίσης, στο run > winipcfg, παίρνω τα εξής:

NDIS 5.0 Driver
Adapter address > 00-80-48-24-E9-14
IP address > 192.168.1.2
Subnet mask > 255.255.255.0
Default gateway > 192.168.1.1

> α) Έχεις ορισμένη στην δικτυόκαρτα του πισιού σου σαν gateway τo
192.168.1.1?

Ναι, ασφαλώς. Και τους DNS που μου δωσε η FORTHnet. Όσο είμαι on-line και
δώσω ping 192.168.1.1, όλα είναι εντάξει.

> [...]
> prompt παράθυρο των xp την εντολή route print και δες μήπως κάνει κάτι
> παλαβό στο routing. Τσέκαρε και το gateway στην οθόνη που θα σου δώσει

Μόλις κουφαθεί η γραμμή και δώσω ping 192.168.1.1, κάνει timeout και τα 4
requests. Στο route print παίρνω τα εξής:

Interface List
0x1 ........................... MS TCP Loopback interface
0x2 ...44 45 53 54 00 00 ...... PPP Adapter.
0x3 ...00 80 48 24 e9 14 ...... NDIS 5.0 driver
Active Routes:
Network Destination Netmask Gateway Interface Metric
0.0.0.0 0.0.0.0 192.168.1.1 192.168.1.2 1
127.0.0.0 255.0.0.0 127.0.0.1 127.0.0.1 1
192.168.1.0 255.255.255.0 192.168.1.2 192.168.1.2 1
192.168.1.2 255.255.255.255 127.0.0.1 127.0.0.1 1
192.168.1.255 255.255.255.255 192.168.1.2 192.168.1.2 1
224.0.0.0 224.0.0.0 192.168.1.2 192.168.1.2 1
255.255.255.255 255.255.255.255 192.168.1.2 2 1
Persistent Routes:
None

Τα ίδια μου δίνει η route print κι όταν είμαι κανονικά on-line.

> Δώσε και ένα route -f

Tι κάνει αυτό? Δεν το δοκίμασα...

Μπαίνω στο menu του zyxel από το console port μέσω Hyperterminal.
Αυτή τη στιγμή η γραμμή έχει κουφαθεί, αλλά έχω αφήσει τον FlashGet να
προσπαθεί να κατεβάσει.

Menu 1 - General Setup

System Name= AMERZONE
Location=
Contact Person's Name=
Domain Name=
Edit Dynamic DNS= No

Route IP= Yes
Bridge= No

Menu 3.2 - TCP/IP and DHCP Setup

DHCP Setup
DHCP= Server
Client IP Pool Starting Address= 192.168.1.33
Size of Client IP Pool= 32
Primary DNS Server= 194.219.227.2
Secondary DNS Server= 193.92.150.3
Remote DHCP Server= N/A
TCP/IP Setup:
IP Address= 192.168.1.1
IP Subnet Mask= 255.255.255.0
RIP Direction= Both
Version= RIP-2B
Multicast= None
IP Policies=
Edit IP Alias= No

Menu 4 - Internet Access Setup

ISP's Name= FORTHnet
Encapsulation= PPPoA
Multiplexing= VC-based
VPI #= 8
VCI #= 35
ATM QoS Type= UBR
Peak Cell Rate (PCR)= 0
Sustain Cell Rate (SCR)= 0
Maximum Burst Size (MBS)= 0
My Login= user...@forthnet.gr
My Password= ********
Idle Timeout (sec)= 0
IP Address Assignment= Dynamic
IP Address= N/A
Network Address Translation= SUA Only
Address Mapping Set= N/A

Menu 24.1 - System Maintenance - Status

Node-Lnk Status TxPkts RxPkts Errors Tx B/s Rx B/s Up
Time
1-PPPoA Up 1441 2270 0 0 0
0:30:20
2 N/A 0 0 0 0 0
0:00:00
3 N/A 0 0 0 0 0
0:00:00
4 N/A 0 0 0 0 0
0:00:00
5 N/A 0 0 0 0 0
0:00:00
6 N/A 0 0 0 0 0
0:00:00
7 N/A 0 0 0 0 0
0:00:00
8 N/A 0 0 0 0 0
0:00:00

My WAN IP (from ISP): 212.251.108.172

Ethernet: WAN:
Collisions: 0 Rx Pkts: 1254 Upstream Speed: 160
kbps
CPU Load = 2.36% Downstream Speed: 448
kbps

Όπως βλέπεις, έχω πάρει WAN IP. Ta ΤxPkts και RxPkts δεν μένουν παγωμένα,
αλλά αυξάνουν με ρυθμό χελώνας...

Menu 24.2.1 - System Maintenance - Information

Name: AMERZONE
Routing: IP
ZyNOS F/W Version: V3.40(IO.1) | 9/18/2003
ADSL Chipset Vendor: Alcatel, Version 4.9.10
Standard: Multi-Mode

LAN
Ethernet Address: 00:a0:c5:64:d0:13
IP Address: 192.168.1.1
IP Mask: 255.255.255.0
DHCP: Server

Menu 24.4 - System Maintenance - Diagnostic

xDSL System
1. Reset xDSL 21. Reboot System
22. Command Mode

TCP/IP
12. Ping Host

Enter Menu Selection Number:

Δίνω "12" (ping host) και βάζω ΙΡ την WAN IP μου.

Start connection. Wait for 6 seconds for next PING
Resolving 212.251.108.172... 212.251.108.172
sent rcvd rate rtt avg mdev max min
1 1 100 0 0 0 0 0

Βάζω την ΙP του site απ' όπου προσπαθεί να κατεβάσει ο FlashGet

Resolving 62.108.96.181... 62.108.96.181
sent rcvd rate rtt avg mdev max min
1 1 100 330 330 0 330 330

> [...]
> ζίξελ ενεργοποίησε το RIP. Επίσης στα xp να εγκαταστήσεις τον rip
> listener (από το add networking components).

To manual του zyxel συνιστά να μην χρησιμοποιηθεί PPPoE bridged. To RIP του
zyxel είναι στο 2Β (δες παραπάνω). Όσο για τον rip listener, δεν έχω ιδέα
περί τίνος πρόκειται... Επίσης, έχω WinME, και φοβάμαι ότι το PPPoE δεν θα
δουλέψει... Πάντως, το manual του zyxel λέει ότι υλοποιεί το PPPoE στο
firmware του.

> [...]
> gateway ή ότι γίνεται κάτι το εξαιρετικό χοντρό στο routing σου (route
> print)! Άλλη εξήγηση δεν μπορεί να υπάρχει! .-

Mε αυτά που έγραψα, μήπως βοήθησα να βγάλεις συμπέρασμα? Πάντως, θα κοιτάξω
να βρω κάποιον φορητό για να βάλω πάνω του το zyxel. Aν παίξει, κάτι δεν
πάει καλά στο pc μου. Αν δεν παίξει, φτου κι απ' την αρχή...

> Αυτά που σου είπα για τα mtus κτλ τα είδες?

Aυτά όμως δεν είναι για την ταχύτητα? Με τρώει ο κώλος μου ν' αλλάξω το RWIN
πάντως...

Amerzone

j77 wrote:

> Για να πω και εγώ την μπακαλοπαπατζοσκέψη μου.
> το modem ειναι σιγουρα ενταξει?
> υπαρχει τρόπος να τεσταρεις αλλο σε σενα ή το δικό σου αλλού?

To σκέφτηκα κι εγώ αυτό... Θα δω τι μπορώ να κάνω με το mgmanager, μήπως μου
δώσουν κάποιο άλλο, έστω κι άλλο μοντέλο. Το ζήτημα είναι ότι έχουν γίνει
ανάρπαστα... Για να τεστάρω το δικό μου αλλού, πρέπει να βρω κάποιον με dsl,
θα δω τι μπορεί να γίνει...

acinetobacter

On Mon, 17 Nov 2003 21:23:00 +0200, "Amerzone"
<amer...@myrealbox.com> wrote:

Κατ αρχήν, το σημαντικότερο: έχεις win me??????? Eν έτει 2003, 24/7
μέσα στο ίντερνετ και έχεις ακόμα τα me? Υπάρχει ανυπέρβλητος λόγος
που δεν μπορείς να βάλεις xp?

Nομίζω ότι αυτό θα έπρεπε να είναι η πρώτη σου προτεραιότητα.

>είναι disabled, DNS έχω βάλει της FORTHnet (με host = forthnet, domain =
>forthnet.gr),

Αυτο μου φαίνεται περιττό.

> Bindings > Client for MS Networks, Advanced > Allow binding to
>ATM = No.

Αυτο φαντάζομαι ότι είναι απαραίτητο setting για pppoa, σωστά? Δεν
το κατέχω.. ;-)

>Adapter address > 00-80-48-24-E9-14
>IP address > 192.168.1.2
>Subnet mask > 255.255.255.0
>Default gateway > 192.168.1.1

Σωστά αυτά.

>Network Destination Netmask Gateway Interface Metric

To routing μου φαίνεται σωστό..

-f Clears the routing tables of all gateway entries. If
this is
used in conjunction with one of the commands, the
tables are
cleared prior to running the command.

Ξαναδημιουργείται το δυναμικό routing.

> RIP Direction= Both
> Version= RIP-2B

Κάνε install τον rip listener (add network components είναι στα xo
- τα me δεν ξέρω αν το έχουν.. ;-( ). To rip είναι ουσιαστικά
δυναμικό routing, το οποίο το παίρνεις από το uplink σου. Μπορεί αυτό
να είναι το πρόβλημα.

> [...]
>περί τίνος πρόκειται... Επίσης, έχω WinME, και φοβάμαι ότι το PPPoE δεν θα
>δουλέψει... Πάντως, το manual του zyxel λέει ότι υλοποιεί το PPPoE στο

Για τα millenium όντως πάω πάσο. Kατά τα άλλα, άσε το zyxel να
συνιστά ό,τι θέλει - επί του παρόντος δεν σε ενδιαφέρει η βέλτιστη
σύνδεση, αλλά η αξιοπρεπής σύνδεση.. ;-)

>Mε αυτά που έγραψα, μήπως βοήθησα να βγάλεις συμπέρασμα? Πάντως, θα κοιτάξω
>να βρω κάποιον φορητό για να βάλω πάνω του το zyxel. Aν παίξει, κάτι δεν
>πάει καλά στο pc μου. Αν δεν παίξει, φτου κι απ' την αρχή...

Τι να πω.. Αν δεν κάθεσαι μπροστά σε ένα pc, δύσκολα βγάζεις άκρη..
;-( Τα προβλήματά σου μπορεί να βρίσκονται σε 2-3 σημεία (me, rip,
ίσως και το zyxel). Πέτα τα me βρε και βάλε xp! Τα me είναι ένα
τεράστιο bug που φέρουν το όνομα της microsoft!

>Aυτά όμως δεν είναι για την ταχύτητα? Με τρώει ο κώλος μου ν' αλλάξω το RWIN
>πάντως...

Όχι βέβαια! Γι αυτό λύσσαξα να στο λέω! Λάθος mtu μπορεί να
προκαλέσει διάφορα κουλά προβλήματα!

Amerzone

acinetobacter wrote:

> Κατ αρχήν, το σημαντικότερο: έχεις win me??????? Eν έτει 2003, 24/7
> μέσα στο ίντερνετ και έχεις ακόμα τα me? Υπάρχει ανυπέρβλητος λόγος
> που δεν μπορείς να βάλεις xp?

I know, I know... Είχα δοκιμάσει να τα βάλω καθαρά στο μηχάνημα που έχω αυτή
τη στιγμή, αλλά και τις 2 φορές είχα προβλήματα. Τότε δεν είχε βγει το SP1,
ίσως πρέπει να ξαναδοκιμάσω. Βασικά βαριέμαι να ξαναστήνω απ' την αρχή τα
πάντα, κι επειδή παίζω και παιχνίδια, βρίσκω αφορμή να το αναβάλω συνέχεια.

> Αυτο φαντάζομαι ότι είναι απαραίτητο setting για pppoa, σωστά? Δεν
> το κατέχω.. ;-)

Έτσι ήταν, έτσι τ' άφησα.

> [...]
> - τα me δεν ξέρω αν το έχουν.. ;-( ). To rip είναι ουσιαστικά
> δυναμικό routing, το οποίο το παίρνεις από το uplink σου. Μπορεί αυτό

Μάλλον δεν το χουν.

> [...]
> ίσως και το zyxel). Πέτα τα me βρε και βάλε xp! Τα me είναι ένα
> τεράστιο bug που φέρουν το όνομα της microsoft!

Για να πω την αλήθεια, το πρόβλημα έχει υποχωρήσει (σχεδόν) από μόνο του.
Δεν κουφαίνεται πια στα 5 με 10 λεπτά, το παθε 1-2 φορές ξανά, αλλά μετά από
πολλές ώρες. Κατάφερα να κατεβάσω και ένα ολόκληρο βράδυ και όλη την επόμενη
μέχρι το απόγευμα, χωρίς να είμαι από πάνω (το Law & Order 2 - Double Or
Nothing, adventure game, 1.3G από το Streamload και ξεπάτωσα κι έναν ftp με
videos των Future Sound Of London). Πάντως απενεργοποίησα τον DHCP server
του Zyxel, ίσως να βοήθησε κι αυτό, δεν ξέρω...

> Όχι βέβαια! Γι αυτό λύσσαξα να στο λέω! Λάθος mtu μπορεί να
> προκαλέσει διάφορα κουλά προβλήματα!

Έτρεξα τον TCP-IP analyzer από το www.speedguide.net και να τι μου λέει:

SpeedGuide.net TCP/IP Analyzer

TCP properties for IP = 212.251.108.232 ()
Browser/OS = Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98; Win 9x 4.90;
.NET CLR 1.0.3705)
Notes: Read the Analyzer FAQ if the above is not your IP address.

TCP options string = 020405b401010402
MTU = 1500
MTU is fully optimized for broadband.
MSS = 1460
Maximum useful data in each packet = 1460, which equals MSS.

Default Receive Window (RWIN) = 17520
RWIN Scaling (RFC1323) = 0 bits
Unscaled Receive Window = 17520

RWIN is a multiple of MSS
Other values for RWIN that might work well with your current MTU/MSS:
513920 (MSS x 44 * scale factor of 8)
256960 (MSS x 44 * scale factor of 4)
128480 (MSS x 44 * scale factor of 2)
64240 (MSS x 44)
bandwidth * delay product:

Your RcvWindow limits you to: 700.8 kbps (87.6 KBytes/s) @ 200ms
Your RcvWindow limits you to: 280.32 kbps (35.04 KBytes/s) @ 500ms
Consider increasing your RWIN value to optimize TCP/IP for broadband.
MTU Discovery (RFC1191) = ON
Time to live left = 120 hops

TTL value is ok.
Timestamps (RFC1323) = OFF
Selective Acknowledgements (RFC2018) = ON
IP type of service field (RFC1349) = 00000000

Προσθέτω και εξηγήσεις για τη δικτυακή jargon, για όσους ενδιαφέρονται...

MTU (Maximum Transmission Unit) is the greatest amount of data that can be
transferred in one physical frame on the network. If a packet that has a
smaller MTU than the packet's frame length is sent, fragmentation will
occur. For TCP (Transmission Control Protocol) MTU can range from 68 to 1500
bytes. Larger MTUs provide for lower overhead (fewer headers).

MSS (Maximum Segment Size) defines the largest segment of TCP (Transfer
Control Protocol) data that the Winsock is prepared to receive. When a
connection is established, the two ends agree to use the smaller of each
end's value. Because headers are typically 40 bytes, MSS is usually 40 less
than the MTU (Maximum Transmission Unit).

RWIN (TCP Receive Window) determines how much data the receiving computer is
prepared to get at one time.

A RWIN value that's too large will result in greater loss of data if a
packet is lost or damaged. A too small RWIN will be very slow, as each
packet will have to be acknowledged before the next packet is sent.

bandwidth is the total information flow over a given period of time, usually
measured in Kbps (Kilobits/second or Mbps (Megabits / second).

TTL (Time To Live) is a value set in the header of outgoing IP packets. TTL
determines the maximum amount of time (in seconds) an IP packet can live, or
the number of routers an IP packet may pass through before being discarded
(whichever is lower).

Timestamps is defined in TCP Options ( RFC 1323 ) and used for two distinct
mechanisms: RTTM (Round Trip Time Measurement) and PAWS (Protection Against
Wrapped Sequences).

The disadvantage of using Timestamps is it adds 12 bytes to the 20 byte TCP
header.

SackOpts (Selective Acknowledgements - RFC 2018). Selective acknowledgements
allow TCP to recover from IP packet loss without resending packets that were
already received by the client. Most useful when employed with TCP large
windows.

Amerzone

acinetobacter wrote:

> [...]
> ίσως και το zyxel). Πέτα τα me βρε και βάλε xp! Τα me είναι ένα
> τεράστιο bug που φέρουν το όνομα της microsoft!

Tελικά το έλυσα το πρόβλημα!! Δεν είναι θέμα software ρυθμίσεων, η κάρτα
δικτύου (μια Realtek) δεν συνεργαζόταν σωστά με το Zyxel. Tη σέταρα στα
10Mbit (από το Network applet του Control Panel) και το πρόβλημα δεν
εμφανίστηκε ξανά. Μου το υπέδειξε ένα παληκάρι στα fora του www.adslgr.com
για λεπτομέρειες δείτε το topic
http://www.adslgr.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3079

Πόσο περίεργοι μπορεί να γίνουν οι υπολογιστές κάποιες φορές...

acinetobacter

On Sun, 23 Nov 2003 14:30:32 +0200, "Amerzone"
<amer...@myrealbox.com> wrote:

>Πόσο περίεργοι μπορεί να γίνουν οι υπολογιστές κάποιες φορές...

You fuckin' koufed me!