Typen traag in G-mail

parro...@gmail.com

to Google Help Groep - Gmail Forum
Sinds een week ervaar ik problemen met het typen van een bericht in G-
mail. Het typen gaat abnormaal langzaam, het lijkt alsof ik elke
letter op het toetsenbord heel langzaam achtereen moet indrukken omdat
hij anders gewoon letters niet pakt en overslaat op het scherm. Ik heb
dit probleem verder helemaal niet bij het typen binnen Hotmail, word,
in deze discussiegroep etc.
Wat kan het probleem zijn of de oplossing?
Bedankt!

R.R. Doomernik

to Gmail-Help-D...@googlegroups.com
Probeer eens rechtsboven te klikken op 'oude versie' (van gmail).
Misschien is het dan opgelost.

Gr
RD

parro...@gmail.com

to Google Help Groep - Gmail Forum
Super! Ik denk dat dit de oplossing is inderdaad, so far so good!
BEDANKT!

On 20 nov, 13:31, "R.R. Doomernik" <r.r.doomer...@gmail.com> wrote:
> Probeer eens rechtsboven te klikken op 'oude versie' (van gmail).
> Misschien is het dan opgelost.
>
> Gr
> RD
>
> Op 20 november 2008 10:59 schreef parrotbu...@gmail.com <
> parrotbu...@gmail.com> het volgende:

> - Tekst uit oorspronkelijk bericht weergeven -

R.R. Doomernik

to Gmail-Help-D...@googlegroups.com
Geen probleem :)

johny

to Google Help Groep - Gmail Forum
Hey Parotbunch,

Goed dat de oplossing van R.R. Doomernik werkt, alleen wel jammer dat
je daardoor de functies van de nieuwe versie moet missen. Het is
blijkbaar een issue die de laatste dagen bij meerdere mensen aan de
orde was. Kan het zijn dat je Vista gebruikt als besturingssysteem? Er
waren alleszins meldingen van andere Vista gebruikers.
Vriendelijke groeten,
Johny

On Nov 21, 2:34 pm, "R.R. Doomernik" <r.r.doomer...@gmail.com> wrote:
> Geen probleem :)
>
> Op 21 november 2008 13:55 schreef parrotbu...@gmail.com <
> parrotbu...@gmail.com> het volgende:

lott...@gmail.com

to Google Help Groep - Gmail Forum
Ja! Ik heb ook dat probleem met typen, en ik heb vista.
Door voor de eerdere versie te kiezen is het probleem inderdaad
verholpen maar ik wil de nieuwe!
Wie kan me helpen? gr Lotte