Telewizjada na ios

1 view

Guldog

to fu...@googlegroups.com
Witam,
W zakładce pomoc na stronie www.telewizjada.net jest informacja, że można programy oglądać także na iphonie i ipadzie. Ja nie mogę niczego odpalić, a mam ios 9.3, więc chyba przeglądarka safari jest najnowsza. Czy faktycznie da się oglądać kanały telewizjady na ios?
Pozdrawiam
Tomek-Guldog

sq9hht

to Fu...@googlegroups.com
Wchodzisz na stronę, klikasz w kanał, a następnie dwukrotne tapnięcie w
nagłówek z nazwą kanału.
--
Otrzymujesz tę wiadomość, ponieważ subskrybujesz grupę dyskusyjną Google
o nazwie „Funio”.

Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać od niej
wiadomości, wyślij e-maila na Funio+un...@googlegroups.com.
Aby zamieszczać posty w tej grupie, wyślij e-mail na adres
Fu...@googlegroups.com.
Więcej opcji znajdziesz na https://groups.google.com/d/optout

guldog

to Fu...@googlegroups.com
Dziękuję! Klepałem w jakieś start stop.
Pozdrawiam,
Tomek-Guldog

to Fu...@googlegroups.com
Tomku! Da się. Jeśli u Ciebie nie działa to podejrzewam,że popełniasz
ten sam błąd, który ja popełniałem. W każdym razie,żeby odpalić jakiś
program musisz wejść na telewizjada.net, tam wybrać jakiś kanał, kliknąć
weń, następnie poszukać nagłówka z nazwą tego kanału i mimo,że gadacz
nie informuje,że jest coś do kliknięcia poprostu klikasz w ten nagłówek.

guldog

to Fu...@googlegroups.com
Tak, Romku, nie wiedziałem, że trzeba w nagłówek stuknąć dwukrotnie.
Niestety na iphonie to działa, ale już na ipadzie mini nie. Główkuję i
główkuję, ale nie mam pomysłu dlaczego?
Tomek-Guldog

to Fu...@googlegroups.com
Pewnie to nie pomoże, ale spróbuj może zainstalować dodatkowo inną
przeglądarkę np. firefoxa. Zdaje się,że kiedyś na grupie whatsappowej
ktoś mówił, że Telewizjada nie działa mu na Safari, a działa na Firefoxie.

Piotr Witek

to Fu...@googlegroups.com
Tomku, aby ci oszczędzić zabawy, u mnie też to nie działa na Firefox i iPad Mini.

Pozdrawiam - Piotr
--
"Trzeba cholernie bogatej wyobraźni, żeby jako tako dorównać rzeczywistości."
Zajrzyj do Mojej Szuflady

> Wiadomość napisana przez Roman Hojny <roman...@gmail.com> w dniu 30.03.2016, o godz. 17:14:

Guldog

to Fu...@googlegroups.com
Romku i Piotrku, dzięki, ale wcześniej już się pobawiłem ff. Faktycznie dalej nic. To ciekawe, a może wcale nie? Może ja za cinki Bolek jestem, żeby to ogarnąć i tak ma być?
Tomek-Guldog

guldog

to Fu...@googlegroups.com
Sprawdzałem jeszcze dolphin webrowser. Także bez rezultatu. Napisałem
pytanie przy pomocy formularza kontaktowego na www.telewizjada.net.
Zobaczymy, czy coś odpowiedzą.
T-G
to Fu...@googlegroups.com
Dobry wieczór.
Chyba w jakimś wątku wspominałem, że ja słucham "Telewizjady" następująco:
klikam na nagłówku wybranej stacji, a potem wyłączam mowę - gest dwukrotne stuknięcie trzema palcami.
Podczas świąt w ten sposób na moim iPhone 5 oglądałem filmy przez 4 godziny bez przerwy.

Z poważaniem...

Grzegorz Kukiełka

Wysłane z iPhone'a

Angelika Prymus

to Fu...@googlegroups.com
Hej wszystkim.
Apropo telewizji na iOS, ja odkryłam appkę, która się nazywa Video Star. Po zalogowaniu się za pomocą fb można oglądać to, co jest aktualnie w telewizji. Kanałów tam jest mnóstwo. Jest jeszcze jedna appka, po zainstalowaniu nazywa się ona po prostu TV, a nie pamiętam jak ona się dokładnie nazywa, żeby wpisać w AppStora. W każdym razie, wchodzi się w dany kanał i jest program na dany dzień. Dziś na dziś, jutro na jutro i tak dalej.
Może ktoś korzysta?
Pozdrawiam.

Wysłane z iPhone'a

Grzegorz Krause

to Fu...@googlegroups.com
Witam
Po wejściu na jakiś kanał, trzeba ustawić się na play pause, wyłączyć VO
i raz dotknąć mniej więcej na środek ekranu.
Na początku są z tym małe kłopoty, ale po kilku próbach podczas których
trzeba włączać VoiceOvera by podejrzeć gdzie się nam tapnęło, bezbłędnie
to wychodzi i na iPadzie również telewizjada śmiga aż miło.

guldog

to Fu...@googlegroups.com
Dziękuję wszystkim za cenne informacje.
Tomek-Guldog