عضویت در گروه رادیو‌گلها در تلگرام بدون محدودیت در تعداد اعضا

avaz_khamosh1

to رادیو گلها, friends-of-...@googlegroups.com
🔳🔳🔳🔳🔳🔳🔳🔳🔳🔳🔳
بانک تخصصی موسیقی سنتی و اصیل ایرانی
با نام رادیو گلها RADIOGHOLHA
آرشیو موسیقی مناسب برای علاقه مندان به آواز و ردیف دستگاهی

اخبار موسیقی و بررسی آثار هنری هنرمندان ایران زمین و...
بدون محدودیت در تعداد اعضا
لینک عضویت

https://telegram.me/RADIOGHOLHA

لازم به ذکر است جهت استفاده از این گروه برنامه تلگرام شما باید آپدیت شده باشد و آخرین ورژن آن نصب شده باشد 🙏🌺🙏
با سپاس امیر جعفری
🔳🔳🔳🔳🔳🔳🔳🔳🔳🔳🔳🔳

zirak baba

to avaz_k...@yahoo.com, رادیو گلها
درود بر دوستان رادیو گلها
این کانال که معرفی شده همش گلها نیست فقط یک روز در هفته گلها داره اونم با برنامه های غلط مثلا برگ سیز 28 رو گذاشته میگه 18 یا برگ سبز یک رو اشتباه گذاشته هیچکس نمیتونه اعتراض کنه اگر دوست دارید هفت روز هفته رو با گلها باشید به گروه جدید که دیروز ساخته شده بپیوندید و از محضر استاد دربندی هم مستفیض بشوید .
برنامه هفتگی کانال بدین صورت است:شنبه گلهای جاویدان - یکشنبه گلهای رنگارنگ- دوشنبه گلهای صحرایی-سه شنبه یک شاخه گل - چهارشنبه گلهای تازه- پنجشنبه برگ سبز- جمعه موسیقی ایرانی و تکنوازان و گلچین هفته
لینک کانال:🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹 🌹 🔔 🌹 📝 🌹 📢 🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹

به چکار آیدت ز گل طبقی 🌺 از گلستان من ببر ورقی

درود بر دوستان ارجمند
کانال اختصاصی برنامه های گلها راه اندازی شد .:

به ما بپیوندید و برنامه ها و نوشته هایتان را بفرستید تا به نام خودتان در کانال ثبت گردد

‏شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده‌اید که در گروه Google Groups "دوستان راديو گلها" مشترک شده‌اید.
برای لغو اشتراک از این گروه و قطع دریافت ایمیل‌های آن، ایمیلی به friends-of-radio-golha+unsub...@googlegroups.com ارسال کنید.
برای گزینه‌های بیشتر، از https://groups.google.com/d/optout دیدن کنید.

Rasool Jamshidi

to zira...@yahoo.com, avaz_k...@yahoo.com, 'zirak baba' via دوستان راديو گلها‎

با سلام خدمت همه عزیزانم در گروه رادیو گلها
بسیار سپاسگزارم بابت ارسال آدرس گروه تلگرامی موسیقی سنتی گلها. کار جالب این است که پیش از ارسال فایل توضیح مختصری در خصوص برنامه ارائه می‌شود. بویژه برنامه های گلها که رینیم بنام خود برنامه تغییر یافته است.
با ارادت جمشیدی

Sent with AquaMail for Android
http://www.aqua-mail.com

‏این پیام را به خاطر این دریافت کردید که برای مبحثی در گروه «دوستان راديو گلها» در ‏گروه Google ثبت‌نام شده‌اید.
جهت لغو اشتراک از این گروه و قطع دریافت ایمیل از آن، ایمیلی به friends-of-radio-...@googlegroups.com ارسال کنید.
برای گزینه‌های بیشتر از https://groups.google.com/d/optout بازدید کنید.

habib esfandyari

to rasoolj...@gmail.com, Golha Friends, zira...@yahoo.com, avaz_k...@yahoo.com

با سلام اینجانب هم قبلاً درگروهی که آقای امیرجعفری بنام رادیو گلها درست کرده بود حضورداشتم ولی دیدم که هیچ ربطی به رادیوگلها نداره وازهمه چی مثل پاپ یا راک یا غیره هست از گروه خارج شدم

در تاریخ ۸ اکتبر ۲۰۱۵ ۲۱:۲۵، "Rasool Jamshidi" <rasoolj...@gmail.com> نوشت:

Rasool Jamshidi

hafez

to esfan...@gmail.com, rasoolj...@gmail.com, Golha Friends, zira...@yahoo.com, avaz_k...@yahoo.com
با سلام
از همه کسانیکه برای زنده نگهداشتن موسیقی سنتی تلاش میکنند جای تقدیر و تشکر دارد من هم تشکر میکنم از این دوستان زحمتکش.

Sent from Yahoo Mail on Android

From:"habib esfandyari" <esfan...@gmail.com>
Date:ج, اکتبر ۹, ۲۰۱۵ at ۷:۰۲ ق.ظ
Subject:Re: عضویت در گروه رادیو‌گلها در تلگرام بدون محدودیت در تعداد اعضا

Avaz Khamosh

to kar_...@yahoo.com, esfan...@gmail.com, rasoolj...@gmail.com, friends-of-...@googlegroups.com, zira...@yahoo.com

درود بر دوستان رادیو گلها عرض کنم که کانال و گروهی که بنده در تلگرام تاسیس نمودم نفع مالی ندارد .ولی دوستان و عزیزان و هنرمندانی در آنجا گرد هم آمده اند که ارزشش با هیچ رقمی قابل قیاس نیست و با یاری خداوند دیداری های غیر مجازی در غالب گردهمایی هم دو بار اتفاق افتاد که جای همه علاقه مندان خالی بود...مستندات و فیلم آن هم در گروه موجود میباشد...در این میان بودند افرادی که ساده ترین قوانین جمعی و گروهی برایشان قابل درک نبود و از گروه خارج شدند به خیال خود با تبلیغات نادرست میتوانند کمبود های خود را جبران کنند
در هر صورت بنده با تشکیل گروه های مشابه نه تنها مشکل ندارم بلکه استقبال هم میکنم و هیچ گاه در اندیشه پلید خراب کردن دیگران نخوام شد..گروهی که بنده مسئولیت آن را بر عهده دارم و به لطف بزرگوارانی و اساتید علاقه مند اداره و مدیریت میشود به شرح جدول زیر در حال انجام میباشد...

و علاقه مندان میتوانند به آن ملحق شوند و با اندیشه سبز خود به قضاوت بنشینند

درود بر دوستان همراه

برنامه روزانه کانال رادیو گلها

شنبه ها: ارسال فایل های موسیقی ملی ایران(موضوع آزاد) با مدیریت جناب گلاری

يك شنبه ها: معرفي یک یا چند تن از خواننده ها يا نوازنده های ايراني و پرداختن به جوانب هنري ايشان

دوشنبه ها: موسیقی محلی و‌فولکلور

سه شنبه ها: بررسی و ارسال برنامه گلها با مدیریت جناب دکتر نجفزاده

چهارشنبه ها: موسیقی بین الملل با مدیریت جناب دکتر یوسف زاده

پنج شنبه ها: معرفي يك دستگاه یا آواز موسيقي ايراني و ارسال مطالب پيرامون آن

جمعه ها: .....در حال حاضر تعطیل...
لطفا لینک کانال رادیو‌گلها را به دوستان و علاقه مندان معرفی نمایید
https://telegram.me/radiogholha