معرفی کانال تخصصی برنامه گلها

Rasoul Shoferi

to دوستان راديو گلها
با درود خدمت همه شما دوستان و عزیزان
کانال تخصصی برنامه گلها در تلگرام افتتاح شد
این کانال اولین و تخصصی ترین کانال گلها است که در تلگرام افتتاح شده است
اولین کانالی که تخصصی تر به برنامه گلها میپردازد
جهت عضویت میتوانید از نشانی زیر استفاده کنید

با تشکر از جناب مهندس بابایی که این کانال را برای تحقق بخشیدن به امر برنامه گلها تأسیس
کردند

mohsen SOLY

to دوستان راديو گلها
شرح این قصه مگر شمع برآرد بزبان
ورنه پروانه ندارد بسخن پروایی

من چند روزیست که ازین کانال بهره میگیرم و بدلیل آرامش و سکوتی که در این کانال از پیامهای اضافی خبری نیست خرسندم.اگر هم پیشنهاد یا گزاره ای داشته ام از طریق تلفن یا تلگرام بایشان گفته ام و گوش کرده اند مهم پیشنویس یاپی نویس های استاددربندی است که بر زیبایی کار افزوده است جا دارد از سروران باباییو دربندی سپاسگزاری کنم
محسن سلیمانی سرشت

javad bolhasany

to Rasoul Shoferi, دوستان راديو گلها
با درود و سپاس فراوان

‫در ۱۷ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش.، ساعت ۱۴:۰۵‏، Rasoul Shoferi‏ <rasoul...@gmail.com> نوشت:‏

‏این پیام را به خاطر این دریافت کردید که برای مبحثی در گروه «دوستان راديو گلها» در ‏گروه Google ثبت‌نام شده‌اید.
جهت لغو اشتراک از این گروه و قطع دریافت ایمیل از آن، ایمیلی به friends-of-radio-...@googlegroups.com ارسال کنید.
برای گزینه‌های بیشتر از https://groups.google.com/d/optout بازدید کنید.

mohsen.soly

to REZA GH., دوستان راديو گلها

🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹 🌹 🔔 🌹 📝 🌹 📢 🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹

به چکار آیدت ز گل طبقی 🌺 از گلستان من ببر ورقی

درود بر دوستان ارجمند
کانال اختصاصی برنامه های گلها راه اندازی شد .:

https://telegram.me/joinchat/BpYTwzumbMlLF_bcLJWXJw

به ما بپیوندید و برنامه ها و نوشته هایتان را بفرستید تا به نام خودتان در کانال ثبت گردد

Sent from Samsung Mobile

to دوستان راديو گلها
From: Reza Afshari <reza_a...@hotmail.com>
Date: 2015/10/13 21:27 (GMT+03:30)
To: mohse...@gmail.com

درود بر محسن خان نارنین
من این لینک را باز می کنم وروی پنچره از گروه لذت ببرید کلیک می کنم ولی هیچ اتفاقی نمیافتد
نمی دانم مشکل چیست اگر راهنمائی بفرمائید سپاسگزار خواهم شد
بامهروااحترام
همایون  کانادا

Date: Tue, 13 Oct 2015 19:08:34 +0330

From: mohse...@gmail.com
To: maji...@yahoo.com; friends-of-...@googlegroups.com

Small blue diamondSmall blue diamondSmall blue diamondSmall blue diamondSmall blue diamondSmall blue diamondSmall blue diamondSmall blue diamond Rose Bell Rose Memo Rose Public address loudspeaker Small blue diamondSmall blue diamondSmall blue diamondSmall blue diamondSmall blue diamondSmall blue diamondSmall blue diamond

به چکار آیدت ز گل طبقی Hibiscus از گلستان من ببر ورقی

Sent from Samsung Mobile

--
My dear friend
Please

my name & Email address

Thanks

hafez

to mohse...@gmail.com, دوستان راديو گلها
با درود بر همه دوستان
سئوالی داشتم در خصوص برنامه هایی که در تلگرام گلها پست می شود
اینکه ترتیب ارسال این برنامه ها از روی شماره هست یا تصادفی و یا انتخابی
از خیلی از خواننده هایی که برنامه اجرا کرده اند اصلا پست گذاشته نمی شود .
با تشکر

zirak baba

to kar_...@yahoo.com, mohse...@gmail.com, دوستان راديو گلها
دوستان درود بر شما
کانال رادیو گلها به مدیریت امیر جعفری فقط اسم رادیو گلها رو یدک میکشه و باید بگم که اسم رادیو گلها رو داره خراب میکنه چون فقط یک روز در هفته گلها داره و بقیه روزها چرت و پرت هستش و از طرفی برنامه های کانال اختصاصی گلها بنام موسیقی گلها رو که بنده و دوستان عاشقان گلها اداره میکنیم بدون ذکر منبع میگذارند تو کانال خودشون و این یک کار زشت و ناپسند هست برای کسی که ادعای گلهایی داره و دم از پایبندی به قوانین و مقررات میزد.
خدمت دوستان عرض شود که کانال تخصصی موسیقی گلها تمام هفته برنامه های گلها و موسیقی ایرانی و تکنوازان و گلچین هفته را همرا با توضیحات کامل و موشکافانه جناب دربندی که جای تقدیر دارد روی کانال قرار میدهد.
از انجایی که برنامه ها بترتیب شماره روی کانال قرار میگیرد (بجز موسیقی ایرانی که شکاره ندارد) نمیتوان همه خوانندگان را در روزهای اغازین پوشش دهیم ولی سعی میکنیم در برنامه موسیقی ایرانی این مسئله رعایت شود

از علاقمندان تقاضا دارم اگه برنامه های گلها براشون در اهمیت است از کانال رادیو گلها جدا و به کانال تخصصی خودشون بپیوندند
با سپاس-بابایی

Rasool Jamshidi

to zira...@yahoo.com, kar_...@yahoo.com, mohse...@gmail.com, 'zirak baba' via دوستان راديو گلها‎

با سلام و احترام
جای تقدیر و تشکر فراوان دارد بابت زحمت هایی که جناب بابایی و آقای دربندی درخصوص کانال تلگرامی موسیقی گلها می کشند.
دورادور دست این عزیزانم را میفشارم و امیدوارم همواره سلامت و دل شاد باشین
با ارادت جمشیدی

Sent with AquaMail for Android
http://www.aqua-mail.com