Innlegg om Ember.js ?

Joachim Haagen Skeie

to fra...@googlegroups.com
Hei,

Jeg kunne tenke meg å holde et innlegg om Ember.js på en av Framsida sine meetups. Jeg har jobbet en god del med Ember.js, samt at jeg jobber med å skrive boken Ember.js in Action (Manning Publications).

Mvh,
Joachim Haagen Skeie

Trygve Lie

to fra...@googlegroups.com
Hei Joachim

Jeg synes det høres ut som noe som kan være veldig interessant :)

Hvordan ser du for deg en slik talk? Hvilke nivå (overordnet intro,
hardcore code nerde nivå eller noe midt i mellom) tenker du at talken
bør ligge på?

Hvilke ting rundt Ember ønsker du å fokusere på?

Trygve

Joachim Haagen Skeie

to fra...@googlegroups.com
Hei Trygve,

Ettersom Ember.js vil være ganske nytt for de aller fleste, vil jeg legge meg på et introduksjonsnivå i første omgang. Jeg er fleksibel og kan være med på alt fra en vanlig presentasjon til en semi-workshop setting med live koding... Spørs hva de som kunne tenke seg å komme ville være mest interessert i.

Jeg tenker at nivået bør være såpass at man får litt praktisk ut av det, så kanskje et sted midt i mellom overordnet og hardcore, men hvor man starter med å gå gjennom det grunnleggende likevel :)

Mvh,
Joachim

Gregers Gram Rygg

to fra...@googlegroups.com
Hei Joachim, dette høres veldig interessant ut!

+1

Joachim Haagen Skeie

to fra...@googlegroups.com
Hei,

Er dette fortsatt interessant ? For hint om hva som evt. kan inngå i en presentasjon, viser jeg til innholdet i Ember.js in Action, som nå er i tidlig salg: http://manning.com/skeie

Mvh,
Joachim H. Skeie

Gregers Gram Rygg

to fra...@googlegroups.com
Hei Joachim,

Sorry at vi er litt treige til å svare, men vi vil veldig gjerne at du presenterer Ember.js!

Neste meetup blir sannsynligvis at noen bedrifter forteller om teknologi-stacken de bruker og erfaringer med det. Hva med Ember.js på den som kommer etter? Altså rundt april/mai.

Mvh,
Gregers
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to framsia+u...@googlegroups.com.