Fwd: *** sent you a message: *** Press Giveaway Proposal

Gregers Gram Rygg

to fra...@googlegroups.com
Hei,

Slike mail som dette dukker stadig opp hos oss som organiserer Framsia. Vi har holdt en streng linje på å ikke spamme medlemmer med annen mail enn meetup-relatert innhold. Samma hvor interessant det kan være for våre medlemmer. Det være jobb-annonser, give-aways, o.l.

Bare for å lodde stemninga. Hva syntes dere andre? Skal vi fortsette å si nei til slike tilbud? Kommer dere på andre fora el.l. vi kan bruke for slikt? Innimellom har vi annonsert slikt på Twitter fra @framsia. Er det bra/teit/ok?

Gregers

to fra...@googlegroups.com
Jeg synes egentlig at vi skal holde medlemslista fri for slike ting. På
en måte er det reklame selv om innholdet kan være av nytte.

Som sagt så kan innholdet være av nytte og vi har jo også fått
rabattkoder på ganske interessante konferanser for å bare gi bort så det
er interessante ting som kan komme.

Jeg tror at dette kanskje kan kjøres via forumet her og twitter også lar
vi MeetUp medlemslista være hellig.

Trygve