Dato November meet-up

Trygve Lie

to fra...@googlegroups.com
Hola

Ang meet-up 22 November så har jeg pratet med Mesh om de har plass til
oss og det har di. MEN; det er et arrangement i bakgården også. Så i
bunn og grunn kan vi forvente litt støy derifra så jeg tror ikke Mesh
vil fønke den 22 November.

Et alternativ er å flytte dette til dagen før 21 November og ha det på
Mesh.

Helt ærlig så synes jeg personlig det hadde vært flott om vi kunne
flyttet dato til 21 November og hatt dette på Mesh. Det er egentlig
flere grunner til det, men hovedgrunnen er at vi har flyttet så mye
rundt om på meet-up'ene våre tidligere og har egentlig ikke før nå
funnet en plass vi kan være gjevnlig. Mesh ønsker også å bli en plass
hvor det skal være lett å holde slike meet-up's så det er i begge sin
interesse å kunne være der.

Er 21 November en OK dato?

Trygve

Thomas Viktil

to fra...@googlegroups.com
Helt fint for meg.

Thomas

Trygve Lie

to fra...@googlegroups.com
Cool

La oss gjøre som følger: de som er enige at vi tar det 21 November kan
holde seg i ro. Er man uenig i endring av datoen så skriker man ut før
09:00 Tirsdag 6 November.

Trygve

Trygve Lie

to fra...@googlegroups.com
Siden ingen protesterte høylydt så kjører vi da 21 November.

Christian HANSEN (Item Consulting)

to fra...@googlegroups.com
Bekrefter at 21. nov er ok for meg... :-)