lale mevsimi

1 view

Hasim TURKER

to Fotoğrafevi
Lale mevsimindeyiz. İstanbul'un her yanı lalelerle dolu. Lale fotoğraflarımı gönderiyorum. Renkli günler...

Now that's room service! Choose from over 150,000 hotels
in 45,000 destinations on Yahoo! Travel
to find your fit.

laleler-I_2.jpg
laleler-VIII_2.jpg
laleler-XII_2.jpg

Ea kumm

to fotog...@googlegroups.com

laleri çok beğendim, tabi fotoğraflarını da:)
ellerine sağlık.
bende kendime lale aldım, 2 tane okulun bahçesine diktim , biride balkonumda
yaşamlarnı sürdürüyorlar :)
gerçekten lale devri...

Yesim Okan

to fotog...@googlegroups.com
Günaydınlar,

Lale mevsimindeyiz İstanbul'un her tarafında öbek öbek laleler :)))) Hemde çok güzeller ....

Ben ilk fotoğrafınızı çok beğendim alan derinliği,renkler ve kadraj çok tadında ...
2. fotoğrafınızda kadrajda sağ tarafta bulunan yaprak dikkati dağıtıyor gibi geldi .... arka planın biraz karışık olduğunu düşünüyorum fakat yine de çok başarılı bence ...
3. karenizde bakış açınız çok iyi

Affınıza sığınarak yazdım yorumlarımı bende fotoğrafa çok yeni gönül vermiş biri olarak ...

Lale mevsimindeyiz. Ýstanbul'un her yaný lalelerle dolu. Lale fotoðraflarýmý gönderiyorum. Renkli günler...

Hasim TURKER

Lale mevsimindeyiz. İstanbul'un her yanı lalelerle dolu. Lale fotoğraflarımı gönderiyorum. Renkli günler...

Don't get soaked. Take a quick peak at the forecast
with theYahoo! Search weather shortcut.