traducere firebirdsql.com

Adrian Marius Popa

to fireb...@googlegroups.com
L-a multi ani si sper ca v-ati mai revenit ,

M-am apucat de tradus prima pagina dupa cum se observa
http://firebirdsql.ro/

Cine mai doreste si are timp se poate lua orice pagina din sitemap la site-ul principal si eu o integrez dupa aceea (textul)

Site-ul vechi se poate deschide cu

ps: am ramas azi socat pe alexa pentru firebirdnews.org se cauta "firebird sql gratuit" :)
sper sa finalizam anul acesta site-ul de tradus si o parte din documentatie

Doru Ilasi

to fireb...@googlegroups.com
Marius, da o intrebare :
firebirdsql.org/en/... ma duce cu gandul ca acel content permite ACOLO
traducerea )ex: firebirdsql.org/ro/ ...)

Apoi putem redirecta firebirdsql.ro catre firebirdsql.org/ro/

Cred ca e mai sanatos asa.
Doru

marius adrian popa

to fireb...@googlegroups.com
2012/1/8 Doru Ilasi <doru...@gmail.com>:

> Marius, da o intrebare :
> firebirdsql.org/en/... ma duce cu gandul ca acel content permite ACOLO
> traducerea )ex: firebirdsql.org/ro/ ...)
>
> Apoi putem redirecta firebirdsql.ro catre firebirdsql.org/ro/

De acord insa pana se uploadeaza continutul tradus acolo
o sa lucram local , deja am intrebat pe firebird web
si dupa ce se finalizeaza o sa punem acolo in /ro