componente pentru programare gui

Stan Ioan-Eugen

to fireb...@googlegroups.com
Salut,

Vreau să fac o aplicație cu interfață grafică și care să folosească o
bază de date firebird (server sau încastrată).
Vreau ca aplicația să poată fi compilată pentru Windows/Linux
(Dezvoltarea o să o fac în Linux).
Am înțeles că există componente Delphi pentru a proiecta rapid (RAD) o
aplicație de așa fel.
Mai există componente (libere eventual) pentru a scrie rapid o
aplicație firebird cu interfață grafică?
Mă interesează componente care să îmi permită să editez un rând/ câmp,
să afișeze un tabel și să îmi permită acualizarea valorilor (ca la
calcul tabelar, access), genul acesta.

Mulțumesc,

--
Ioan-Eugen Stan

mariuz

to firebird ro
ma gandesc ca te gandesti la dbgrid sau vrei ceva mai avansat ?
aici am scris cum se foloseste dbgrid in ubuntu folosind lazarus
http://mapopa.blogspot.com/2010/04/using-lazarus-ide-with-firebird-in.html

> Mulțumesc,
>
> --
> Ioan-Eugen Stan

Stan Ioan-Eugen

to fireb...@googlegroups.com

Este exact ce am nevie. Mulțumesc mult. După atâta timp cât am
petrecut să învăț C, mă întorc la pascal și fac un pas înainte :D..

Numai bine,

--
Ioan-Eugen Stan

Mercea Paul

to firebird ro
> Este exact ce am nevie. Mulțumesc mult. După atâta timp cât am
> petrecut să învăț C, mă întorc la pascal și fac un pas înainte  :D..

> [...]

Incearca C#.Merge exceptional cu Firebird.
Depinde ce fel de aplicatie dezvolti, web application, desktop
application.
Pentru web application poti gazdui pe Windows cu IIS, pe Linux cu
Apache sau Mono.
Desktop app merge si pe linux, utilizezi aceasi mono...

Numai bine
Mercea Paul