Loguri Firebird

Marius Ionescu

to fireb...@googlegroups.com
Saluare,

Voi stiti prin ce metoda as putea obtine mai multe informatii in logurile firebird? Acum firebird.log are foarte putin linii. Ma bucura asta pe de o parte, ca nu sunt eror :), dar m-ar bucura si mai mult daca as vedea si alt tip de informatii, niste statistici ceva, de tip slow queries...

marius

Doru Ilasi

to fireb...@googlegroups.com
Salut Marius,

Nu e treaba log-ului sa arate mai mult decat arata acum.

Ai la dispozitie tabelele mon$... in firebird 2.5. Sau acest soft care
chair isi merita banii : http://www.sinatica.com/index.php/en/monitor.
Poti monitoriza in timp real baz de date sa analizezi ce si cum se
incurca acolo.

In versiunile precedente trebuie sa analizezi codul si sa te asiguri ca
totul se executa pe planuri optimizate de interogare.

IMHO proiectarea sanatoasa a bazei de date previne nevoia de a descurca
lucruri care nu trebuiau sa ajunga incurcate.
Daca ai o problema oncreta si pot sa te sprijin, da un semn.

Spor,
Doru

> --
> Aţi primit acest mesaj deoarece sunteţi abonat(ă) la grupul „firebird
> ro” din Grupuri Google.
> Pentru a publica pe acest grup, trimiteţi e-mail la
> fireb...@googlegroups.com.
> Pentru a vă dezabona de la acest grup, trimiteţi e-mail la
> firebird-ro...@googlegroups.com.
> Pentru opţiuni suplimentare, vizitaţi acest grup la adresa
> http://groups.google.com/group/firebird-ro?hl=ro.

Marius Ionescu

to fireb...@googlegroups.com
Salut Doru,

Chiar mi-ai raspuns la intrebare. Am gasit in MON$ cam tot ce ma interesa.
Sqlalchemy (care din start ma scapa de o gramada de efort si de probleme) si firebird merg minunat impreuna, nu pot sa zic ca am ajuns inca la lucruri incurcate, dar eram curios cum pot monitoriza baza de date - simt ca unele aspecte merg optimizate si nu stiam de unde sa incep :).

Daca ma lovesc de ceva concret revin.

Multumesc de ajutor,
marius