دختر15 ساله سعودی قهرمان جهاد نکاح

rasool bigdeli

to feedburner...@googlegroups.com

«عایشه» از جهاد خود با رزمندگان متعدد می‌گوید!

عایشـه می‌گـوید من دختری باکره بودم اما به محض ورود به جهاد نکاح توسط چندین نفر دوشیزگی خودم را فـدای اسـلام کردم! و در این مـدت مشکل رزمنـدگان زیادی را حل کردم و اکثر مجـاهدانی که با من جهاد داشتند از الجـزایر، اتیوپی، چچن و مغـرب بودند، هم‌اکنون هم حامله هستـم ...

به گزارش پایگاه جـوان انقـلابی ؛ این دخـتر عربسـتانی که سه ماه پیـش به سـوریه سفر کرده بـود، پس از بازگـشت به عربستـان و اعـطای عنوان قهـرمانی جهاد نـکاح توسط مفتی های عربسـتان گفت که کسب این موفقیت را مدیون انرژی بالا و زحمات شبانه روزی و تلاش و همت والای رزمـندگان اسلام است عایشه می گوید من برای تقرّب به خداوند، این جهاد را انجام دادم و از خداوند می خواهم که این جهـاد را از من قبول بفرماید.

ـ

ـ

javanenghelabi - nekah

منبع:جوان انقلابی

دیگه چیزی منو  تو نوشتن مطلب یاری نمیکنه حالم به هم خورد.فاحشه بودنشو مدیون تلاش های شبانه روزی رزمنده های اسلام میدونن.اینا که صیغه موقت راخلیفه شون عمرحرام کرده چطوربه این عمل کثیف راضی می شن،امام زمان کی ظهور میکنی خدایا ببین این دولت سعودی این غربیا واسه رسیدن به اهداف شوم خود چه ها که نمیکنند